Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
Jaa klopt.. maar ik wil Extreme even afsluiten op de GT na want die moet ik nog wel kopen. De expert nog 1 race en voor zover alles klaar en op goud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef pwned het volgende:
Nouja, die NASCAR kan je ook gewoon winnen
hoe deed je de 4e met de Challenger dan? speciale setup? heb wel getuned naar 431 pk maar het lukt nog niet echtquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef DeeBee het volgende:
Nou dat was een leuk uurtje racen die nieuwe races!
Die met die Fiat 500 was nog het moeilijkste, die anderen gingen allemaal prima. Helemaal die met die CRZ en die laatste met die GT-R, die letterlijk in de eerste keer gehaald, krijg je 1M credits en 100.000 xp...![]()
Voor 90 laps op Laguna Seca kreeg ik niet eens zoveel xp of vergelijkbaar geloof ik...
Nu wel eindelijk lvl. 28 A-spec.
Time-trials moet ik nog naar kijken van de seasonal events...
Zeker. Ze hebben zelfs meer verbeterd dan aangegeven. Zie dit:quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef Desunoto het volgende:
Die update, daar is iedereen wel tevreden mee dus?
quote:Okay, a list of things mentioned here, that are not featured in the changelog:
- Improved clutch
- "TThrustmaster" typo fixed
- Car sorting in garage will be saved
- Restart option after finishing a race
- Corrected taillights on the '91 Acura NSX
- Improved force feedback on the RedBull X2010
- Improved loading times in the car dealership menu
- You can now export all your photos to the XMB at once
- The rev meter in the Mazda RX-7 (FC) '90 and the gear display in the NSX GT500 were fixed
- Slight shadow improvements
- 16 cars on-track in Arcade Mode
- Set-up menu now called "Settings" instead of "Tuning"
- Smoke/spray pixelation around the cars improved
- RE-Amemiya RX-7 sound improved
- Laps, restrictions and other infos are now displayed in the online race browser
Ik denk dat dat in de toekomst wel eens kan veranderen, want Kaz heeft in 1 van zijn tweets laten weten dat hij in de toekomst de GT-mode wil gaan aanpassen ! Wellicht (hopelijk) betekend dit dus ook dat hij het staps gewijs moeilijker gaat maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ah dus als ik zo lees hebben ze restart aangepast met "Weet u het zeker?"
En ik vind de moeilijkheidsgrens heel laag in dit spel. Ze moesten het meer als de season events doen per elke cup max zoveel PK en minimaal zoveel KG.
Je kan bij wijze van spreken elke auto op tunen en een kind van 5 kan de race nog halen.
Ah oke, btw wat is zijn twitter?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in de toekomst wel eens kan veranderen, want Kaz heeft in 1 van zijn tweets laten weten dat hij in de toekomst de GT-mode wil gaan aanpassen ! Wellicht (hopelijk) betekend dit dus ook dat hij het staps gewijs moeilijker gaat maken.
Mja, dat is dus ook waarom er hier irritatie ontstaat dat mensen hun credits erdoorheen jagen aan nodeloze tuning etc. omdat het helemaal niet nodig is en je vaak met (bijna) standard cars al gewoon kan winnen in een klasse (zelfs al is het de Gallardo-only cup of iets).quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ah dus als ik zo lees hebben ze restart aangepast met "Weet u het zeker?"
En ik vind de moeilijkheidsgrens heel laag in dit spel. Ze moesten het meer als de season events doen per elke cup max zoveel PK en minimaal zoveel KG.
Je kan bij wijze van spreken elke auto op tunen en een kind van 5 kan de race nog halen.
Ja oke, ik kan me sommige mensen o.a. mezelf wel voorstellen dat ze gewoon door die races willen jagen en z.s.m. willen lvlen. Want je streeft toch naar een bepaald doel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mja, dat is dus ook waarom er hier irritatie ontstaat dat mensen hun credits erdoorheen jagen aan nodeloze tuning etc. omdat het helemaal niet nodig is en je vaak met (bijna) standard cars al gewoon kan winnen in een klasse (zelfs al is het de Gallardo-only cup of iets).
Ben er ook wel voor om meer restricties neer te zetten, season events zijn goede stap, want op die manier komen er tenminste cups bij die je wel opnieuw wilt spelen, wat mij betreft doen ze er alleen gewoon 15 per 2/3 weken of zo, met totaal ongeveer zelfde hoeveelheid credits en xp zoals nu, maar dan ben je er nog wat langer mee bezig...
Welke race heb je het over?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef DeeBee het volgende:
Nou dat was een leuk uurtje racen die nieuwe races!
Die met die Fiat 500 was nog het moeilijkste, die anderen gingen allemaal prima. Helemaal die met die CRZ en die laatste met die GT-R, die letterlijk in de eerste keer gehaald, krijg je 1M credits en 100.000 xp...![]()
Voor 90 laps op Laguna Seca kreeg ik niet eens zoveel xp of vergelijkbaar geloof ik...
Nu wel eindelijk lvl. 28 A-spec.
Time-trials moet ik nog naar kijken van de seasonal events...
Ja man de Lexus gekocht en getuned, moet je hem lenen voor de DTM? Moet zelf alleen nog de Ring doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:25 schreef Driepink het volgende:
ik schrok me rot!![]()
ik was een filmpie kijken, ik kom terug, hele topic weer naar de klote
maarja, whats up, nog nieuwe autos binnengesleept ?
edit: kan iemand mij trouwens uitleggen wat camber doet ? (dat bij de wielen)
Bij mij staat al sinds gister bij de online occaisson een blauw te koop voor 4.8 mil.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef Sant. het volgende:
Ik ga vanavond die Season Races maar eens afwerken en mijn Formula GT aanschaffen. Ik hoop op een roze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |