abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90240621
Kan iemand kort uitleggen wat de season races en online occassion precies inhouden? Misschien zijn er nog meer updates?

~:)
pi_90240755
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:42 schreef Vuurpijl. het volgende:
Kan iemand kort uitleggen wat de season races en online occassion precies inhouden? Misschien zijn er nog meer updates?

Season races zijn gewoon extra races per seizoen wat GT aanbied waar je extra xp en geld mee kan verdienen wat je wel nodig hebt.

En de online occasion is meer een exclusieve occasion in plaats van online.

Ik reed net de DTM op de Ring zie ik een Audi voor me rijden met Playstation 2 erop. 8)7
If not now, then when.
pi_90240824
Bij welke autos kun je bumpers en verbreding aanschaffen?
pi_90240867
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef Vuurpijl. het volgende:
Bij welke autos kun je bumpers en verbreding aanschaffen?
Op google zal er vast wel wat te vinden zijn.
If not now, then when.
pi_90241141
Zijn er ook Fokkers die in GT mode een auto kopen, zelf afstellen en gaan driften in GT mode? (dus niet in drift mode)
pi_90241337
Kan iemand mij vertellen wat er zo speciaal is aan de veyron? Ik heb er 1 gewonnen, maar kan er niets mee.. Ik won m in prof->championship maar met de veyron kan ik diezelfde championship niet winnen maar met mn ford GT '05 wel en die is wel iets lichter maar heeft toch 350pk minder..

Of ben ik gewoon kansloos.. Er is geen race waarin ik die vayron zou gebruiken :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:57:32 #32
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_90241464
Is het iemand anders opgevallen dat de furai geen goede koplampen heeft?

Wilde online een paar rondjes nordschleife 24h rijden in het donker, maar zag geen pest.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_90241522
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef RanTheMan het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo speciaal is aan de veyron? Ik heb er 1 gewonnen, maar kan er niets mee.. Ik won m in prof->championship maar met de veyron kan ik diezelfde championship niet winnen maar met mn ford GT '05 wel en die is wel iets lichter maar heeft toch 350pk minder..

Of ben ik gewoon kansloos.. Er is geen race waarin ik die vayron zou gebruiken :)
Je kan hem wel degelijk gebruiken, ik heb hem zelf ook een aantal keer gebruikt. Bijv. in de Franse cup.
If not now, then when.
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:05:59 #34
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_90241928
Heeft er iemand misschien een goeie tuning setup voor mn renault 5 turbo?
Kan er nergens eentje vinden, heb hem al aardig afgesteld, maar hij is nog een beetje te onrustig.

Reed er wel een drol met een veyron en een r8 mee zoek vanmiddag.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_90242322
Met die Veyron is heel goed te rijden. Zolang je er maar geen bochten mee hoeft te maken.
pi_90242497
Eindelijk de stap gezet naar een PS3 slim :D

Had al een PS3 fat maar die is kapot :(

Maar het is wel een faalbundel die PS3 met GT5 :') ...

PS3 opgestart, moet ff harde schijf formateren vanwege back up oude PS3, 20 min.

Gran Turismo erin, moet installeren, 50 min 8)7

VRAAGT IE OF NU ALLES GEINSTALEERD KAN WORDEN... vrij logish met 320 gig dus nu is ie al een 30 minuten bezig en 40% met iets wat volgens het ding 20 min in totaal zou duren ;(

En zo meteen de update nog :N :O :') _O-

Dus het kost zo een paar uur voordat je eindelijk dit spel kan spelen :')
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:20:23 #37
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90242666
Lieve mensen.... Wel lief zijn heh :')

Ik moet echt weer eens een avondje rammen met die handel. Wellicht morgenavond :D. Moet nu even flink sparen voor die 5miljoen Formula-bak. Ik heb een Spec-V helemaal getuned en wel, oftewel helemaal vol. Kan ik hem genoeg terug schroeven voor die seasonshit?

Denk het niet of wel.... :')
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:21:57 #38
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90242739
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef TheQuestioner het volgende:

PS3 opgestart, moet ff harde schijf formateren vanwege back up oude PS3, 20 min.

Hoe werkt dat precies dan? Mocht ik ooit een nieuwe PS3 nemen ben ik daar benieuwd naar :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90242824
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:20 schreef jackson het volgende:

Ik moet echt weer eens een avondje rammen met die handel. Wellicht morgenavond :D. Moet nu even flink sparen voor die 5miljoen Formula-bak. Ik heb een Spec-V helemaal getuned en wel, oftewel helemaal vol. Kan ik hem genoeg terug schroeven voor die seasonshit?

mij lukte dit niet, maar ik had het geluk dat ik precies dezelfde auto won uit zo'n lvl 12 car ticket ofzo :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:28:58 #40
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_90243052
Zijn er ook nog fokkers die regelmatig een online room openen? Zou het wel leuk vinden om er een paar het snot voor de ogen te rijden. *kuch* :)
pi_90243065
quote:

Dat gaat niet lukken. Ik heb hetzelfde probleem met die dodge. Kan hem op 10 pk na niet voldoende terugschroeven.
Wat is het leven toch hard en oneerlijk.
pi_90243524
quote:

Dat gaat inderdaad niet, sommige upgrades kun je niet terugdraaien. Gewoon een nieuwe kopen, want je verdient toch bakken met geld terug.
pi_90244237
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er ook nog fokkers die regelmatig een online room openen? Zou het wel leuk vinden om er een paar het snot voor de ogen te rijden. *kuch* :)
Zou ik er een openen? :P

Meer mensen zin hier om even online te racen?
If not now, then when.
pi_90244416
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zou ik er een openen? :P

Meer mensen zin hier om even online te racen?
Wat voor auto ? Maakt niet uit ?

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 18:01:07 ]
pi_90244423
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

HUD uitschakelen zou nu mogelijk moeten zijn :)
Hoe??
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:03:02 #46
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_90244515
Ben nu aan het werk. Grmbl.
pi_90244589
Misschien een domme vraag, maar zo`n race/challenge(A-spec) hoe lang duurt dat.
Hoevaak moet je het racen, totdat je geld krijgt, of nog langer? ik heb alleen gisteravond nogal moe gespeeld en vraag me dit af(begreep er niks van)
pi_90244598
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Driepink het volgende:

[..]

Wat voor auto ? Maakt niet uit ?
Ik denk gewoon dezelfde auto's toch.

BTW even iets anders. Mijn ZR-1 had 908 PK na fully tuned. Daarnet nog 873 PK na aantal races. Nu motorbeurt uitgevoerd, olie verwisseld en carrosserie hersteld en heeft nu 918 PK.

Even bij mijn Ferrari kijken hoe dit gaat.
If not now, then when.
pi_90244635
Nou 2 van de 3 season events al gewonnen.. die met die Fiat 500 vind ik nog het lastigst..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_90244720
Wat is jullie score met driften bij de nieuwe season events? Mijne bij de 2e, Nordwand oid is net aan geen 15.000 Vanmiddag stond de nummer 1 met 31.000 aan punten boven aan.
Iemand tips hiervoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')