Season races zijn gewoon extra races per seizoen wat GT aanbied waar je extra xp en geld mee kan verdienen wat je wel nodig hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:42 schreef Vuurpijl. het volgende:
Kan iemand kort uitleggen wat de season races en online occassion precies inhouden? Misschien zijn er nog meer updates?
Op google zal er vast wel wat te vinden zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef Vuurpijl. het volgende:
Bij welke autos kun je bumpers en verbreding aanschaffen?
Je kan hem wel degelijk gebruiken, ik heb hem zelf ook een aantal keer gebruikt. Bijv. in de Franse cup.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef RanTheMan het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo speciaal is aan de veyron? Ik heb er 1 gewonnen, maar kan er niets mee.. Ik won m in prof->championship maar met de veyron kan ik diezelfde championship niet winnen maar met mn ford GT '05 wel en die is wel iets lichter maar heeft toch 350pk minder..
Of ben ik gewoon kansloos.. Er is geen race waarin ik die vayron zou gebruiken
Hoe werkt dat precies dan? Mocht ik ooit een nieuwe PS3 nemen ben ik daar benieuwd naarquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef TheQuestioner het volgende:
PS3 opgestart, moet ff harde schijf formateren vanwege back up oude PS3, 20 min.
mij lukte dit niet, maar ik had het geluk dat ik precies dezelfde auto won uit zo'n lvl 12 car ticket ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:20 schreef jackson het volgende:
Lieve mensen.... Wel lief zijn heh
Ik moet echt weer eens een avondje rammen met die handel. Wellicht morgenavond. Moet nu even flink sparen voor die 5miljoen Formula-bak. Ik heb een Spec-V helemaal getuned en wel, oftewel helemaal vol. Kan ik hem genoeg terug schroeven voor die seasonshit?
Denk het niet of wel....
Dat gaat niet lukken. Ik heb hetzelfde probleem met die dodge. Kan hem op 10 pk na niet voldoende terugschroeven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:20 schreef jackson het volgende:
Ik moet echt weer eens een avondje rammen met die handel. Wellicht morgenavond. Moet nu even flink sparen voor die 5miljoen Formula-bak. Ik heb een Spec-V helemaal getuned en wel, oftewel helemaal vol. Kan ik hem genoeg terug schroeven voor die seasonshit?
Denk het niet of wel....
Dat gaat inderdaad niet, sommige upgrades kun je niet terugdraaien. Gewoon een nieuwe kopen, want je verdient toch bakken met geld terug.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:20 schreef jackson het volgende:
Denk het niet of wel....
Zou ik er een openen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er ook nog fokkers die regelmatig een online room openen? Zou het wel leuk vinden om er een paar het snot voor de ogen te rijden. *kuch*
Wat voor auto ? Maakt niet uit ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zou ik er een openen?![]()
Meer mensen zin hier om even online te racen?
Hoe??quote:Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
HUD uitschakelen zou nu mogelijk moeten zijn
Ik denk gewoon dezelfde auto's toch.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat voor auto ? Maakt niet uit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |