Heb je wel een Countach LP400?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
mn bspec bob is lvl 16..
voordat ie level 21 is duurt nog wel ff. want zn pijltje staat omlaag >.>
net met moeite goud gehaald bij de laatste race van die nostalgia cup..
Die maakt, mits getuned e.d., als je er heel goed voor gaat zitten ook nog een kans, beter dan de cobra iig want de cobra is echt het koppel van een vrachtwagen op een trapskelter. Als je de kraan in de badkamer open zet dan staat dat ding al dwars in de garage.quote:
Dat dacht ik ook van de laatste, even 1 miljoen cashen... Tering wat rijdt die Skyline kut zeg!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
De Dodge Challenger challenge is wel erg makkelijk bij Season Events. Met 6 seconden voorsprong gewonnen. Lekker cashen, dat wel
de lp400 is 1974, de 25th anni versie is 88quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Auti het volgende:
Of ik ben ff in de war met een andere race.. Moet het van 1970 of eerder zijn?
Want dan is het sowieso gewoon die Toyota 7. Of je moet heel veel geld gaan uitgeven aan een occassion.
Kijk in het andere topic de specs van Hiya, je wint makkelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van de laatste, even 1 miljoen cashen... Tering wat rijdt die Skyline kut zeg!
Thanks voor de tip! Heel het vorige topic is mij een beetje ontgaan omdat ik gister de hele dag niet thuis was. Bedankt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk in het andere topic de specs van Hiya, je wint makkelijk.
Dodge challenger, welke je toch al hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Vuurpijl. het volgende:
wat zijn goede autos om mee te driften bij season events?
Kubelwagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Vuurpijl. het volgende:
wat zijn goede autos om mee te driften bij season events?
Die zullen zo nu en dan tussen de occassions staan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Auti jij weet het vast wel.
Hoe kom ik aan de R89C Race Car uit '89
Of die ene Renault race car.
Gister moest je nog bijna huilen omdat mensen kopieerden en nu doe je het zelf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Achillias het volgende:
Eindelijk, De Red Bull X2010 (kopie) ontvangen van een persoon.
Zwakbegaafde, je moet eens beter je best doen op de basisschool, gisteren gaf ik aan dat het mogelijk is om auto's te duplicaten, en dit wel erg jammer vond, dit houdt echter niet in, dat dit direct betekent dat je daar geen gebruik van kunt maken. Jij hebt al vaker laten zien dat je incapabel bent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gister moest je nog bijna huilen omdat mensen kopieerden en nu doe je het zelf.
Jaa jaa haha.. Ik ben juist capabel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Achillias het volgende:
[..]
Zwakbegaafde, je moet eens beter je best doen op de basisschool, gisteren gaf ik aan dat het mogelijk is om auto's te duplicaten, en dit wel erg jammer vond, dit houdt echter niet in, dat dit direct betekend dat je daar geen gebruik van kunt maken. Jij hebt al vaker laten zien dat je incapabel bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |