Spijt me zeer maar ik had al gisteren al een TR geplaatst, daar was niks mee gedaan, dus toen deze enorme spoiler gepost werd vond ik mijn oprechte doch milde wens gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bericht aangepast en genote. Doe zelf dan ook beetje relaxt
Ver voor de gamerelease in een topic babbelen is prima idd, maar zodra de release nadert mijd ik steeds meer de gametopics vanwege spoilers en warezhoeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spijt me zeer maar ik had al gisteren al een TR geplaatst, daar was niks mee gedaan, dus toen deze enorme spoiler gepost werd vond ik mijn oprechte doch milde wens gerechtvaardigd.
Dit is precies de rede waarom ik niet in GAM meer lees verder, teveel spoilers en bullshit pre gamereleases.
Terwijl dat juist de tijd is om elkaar lekker te maken voor de release toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ver voor de gamerelease in een topic babbelen is prima idd, maar zodra de release nadert mijd ik steeds meer de gametopics vanwege spoilers en warezhoeren.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
maar ook wij hebben een sociaal leven enzo
HOAX!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap jullie kritiek en wij proberen die topics scherp in de gaten te houden maar ook wij hebben een sociaal leven enzo
Alle begrip daar niet van hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap jullie kritiek en wij proberen die topics scherp in de gaten te houden maar ook wij hebben een sociaal leven enzo
Het is weer eens zo ver.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
Wil iemand het hattrick topic ff naar online verplaatsen?
[Hattrick] Deeltje 419: Allemaal inschrijven voor VJ/GL!
bvd.
Je zit hier in het feedbacktopic van GAM. Het topic van FOK!games is hier: [FOK!games] Feedback op de contentquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:03 schreef Gewoongeldlenen het volgende:
Ik heb een aantal vragen over de site van Games Fok.
- Op welke wijze kan ik zien welk nieuwsbericht voor welke console is?
- Op welke wijze kan ik zien welk onderscheid er wordt gemaakt tussen revieuws, previeuws en gewoon nieuwsberichten als ik vanaf Fok frontpage de games sectie zie?
- Waarom is de lay out uberhaupt veranderd. Het ziet er niet aantrekkelijk uit!Saai zelfs.
dank jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zit hier in het feedbacktopic van GAM. Het topic van FOK!games is hier: [FOK!games] Feedback op de content
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |