Lijkt opgelost door 1 chapter terug te gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:59 schreef Godtje het volgende:
Uhmmm ik ga niet alles terug lezen niet uit onwil maar omdat er eerder nogal wat spoilers stonden.
Volgens mij was het wel al eens langs gekomen.
Mijn save game wil niet meer laden.Zwart scherm.
Volgens mij was ik al best ver.
![]()
Is daar nog een oplossing voor of helaas pindakaas?
Heb m wel aangevraagd maar nog niet gehad die nieuwe code...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Engelse SE heeft wel dat uitklapboekje ja. En vanaf morgen kunnen wij de OST downloaden met de code, al dan niet via een nieuwe via Sony.
Dat wist ik helaas al voordat ik het spel gespeeld had.. Gamefaqs is af en toe erg gemeen daar in...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
idd jongens, gebruikt aub spoiler tags
Ben als de dood dat ik plots lees wie de Origami killer is![]()
![]()
Het is die ene!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Ik wilde je bijna een heel lief PM'tje sturenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Die kamikaze-trophy lukt me ook niet, want mijn SIXAXIS reageert niet goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef DrDentz het volgende:
TVP
Probeer nu de Kamikaze trophy te halen, 3x niet gelukt al.
Kamikaze wordt ook de enige trophy die ik open laat denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef Kopieerapparaat het volgende:
[..]
Die kamikaze-trophy lukt me ook niet, want mijn SIXAXIS reageert niet goed.
Heb in de stress de game een tijdje bij het oud papier gelegd en wacht nu tot ik Battlefield Bad Company 2 binnen krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat trouwens het halen van alle eindes maar zitten denk ik. Zoveel variabelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm nu wel, de reden waarom ik 'm niet had was ook al zag het er op beeld goed uit, je mag de politiewagen echt niet raken, dus voordat je politiewagens ziet al een klein beetje naar rechts wapperen met dat ding.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kamikaze wordt ook de enige trophy die ik open laat denk ik
Yup. Nu weet ik het zeker. Teveel werk. Heb 80% van de trophies nu en het is mooi geweestquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik laat trouwens het halen van alle eindes maar zitten denk ik. Zoveel variabelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat FFXIII maar komen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door DrDentz op 05-03-2010 23:07:25 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |