Japanse en US boxarts zijn serieuze fails! PAL box is echt schitterend!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Spel heeft ook mijn interesse. Fahrenheit wist de verwachtingen helaas niet waar te maken, hopelijk lukt het dit spel wel.
Geweldige CE inderdaad,... dat vond ik ook!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, deze wil ik dus ookDie LE is ook weer super!
Goedkoopste versie die ik kan vinden op dit moment:quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldige CE inderdaad,... dat vond ik ook!
84,99 bij Bol.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goedkoopste versie die ik kan vinden op dit moment:
http://www.toysxl.nl/product/heavy-rain-special-edition-ps3-
Bol.com is echt absurd duur op games gebied. Een webwinkel die dat soort bedragen vraagt voor games het is bijna oplichterijquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
84,99 bij Bol.com
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007579105/index.html
De normale is 74
Had gelezen dat ze van buiten de EU versturen + twee dagen later uit + meer kans op beschadigingen, dus ik heb toch maar bij Toys XL besteld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here dus. Tevens eerste keer dat ik bij HMV bestel
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef Chocobo het volgende:
Ben overstag,... heb hem maar besteld.
Na Mass Effect 2!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem dan gamen Gijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kunnen niet zo vrij zijn als de main game natuurlijk. Stel dat iemand doodgaat in de DLC, dan klopt het hoofdverhaal toch al niet meer![]()
Toch een 'Game over' dan?
...
Genoeg gezeik. Ik wil die game!![]()
De PAL boxart is inderdaad de mooiste, daarbij heeft de LE een soort van 3D effect waardoor het lijkt alsof de druppels echt op het doosje liggen. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Chocobo het volgende:
Japanse en US boxarts zijn serieuze fails! PAL box is echt schitterend!
Dit is een exclusive jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef Seam het volgende:
Opvolger van Fahrenheit of hoe moet ik dat zien? Is het een exclusive?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |