Japanse en US boxarts zijn serieuze fails! PAL box is echt schitterend!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Spel heeft ook mijn interesse. Fahrenheit wist de verwachtingen helaas niet waar te maken, hopelijk lukt het dit spel wel.
Geweldige CE inderdaad,... dat vond ik ook!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, deze wil ik dus ookDie LE is ook weer super!
Goedkoopste versie die ik kan vinden op dit moment:quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldige CE inderdaad,... dat vond ik ook!
84,99 bij Bol.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goedkoopste versie die ik kan vinden op dit moment:
http://www.toysxl.nl/product/heavy-rain-special-edition-ps3-
Bol.com is echt absurd duur op games gebied. Een webwinkel die dat soort bedragen vraagt voor games het is bijna oplichterijquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
84,99 bij Bol.com
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007579105/index.html
De normale is 74
Had gelezen dat ze van buiten de EU versturen + twee dagen later uit + meer kans op beschadigingen, dus ik heb toch maar bij Toys XL besteld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here dus. Tevens eerste keer dat ik bij HMV bestel
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef Chocobo het volgende:
Ben overstag,... heb hem maar besteld.
Na Mass Effect 2!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem dan gamen Gijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kunnen niet zo vrij zijn als de main game natuurlijk. Stel dat iemand doodgaat in de DLC, dan klopt het hoofdverhaal toch al niet meer![]()
Toch een 'Game over' dan?
...
Genoeg gezeik. Ik wil die game!![]()
De PAL boxart is inderdaad de mooiste, daarbij heeft de LE een soort van 3D effect waardoor het lijkt alsof de druppels echt op het doosje liggen. Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Chocobo het volgende:
Japanse en US boxarts zijn serieuze fails! PAL box is echt schitterend!
Dit is een exclusive jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef Seam het volgende:
Opvolger van Fahrenheit of hoe moet ik dat zien? Is het een exclusive?
Ik ook niet, maar na het lezen van vele impressions ben ik over. Spel is toch anders dan ik dacht en ik hou wel van iets nieuws! Is zeker het proberen waard denk ik. Maar ja,... we zullen zien hoe het spel nou precies speelt als de demo komt en de reviews uit zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was eigenlijk nog niet zo heel enthousiast voor dit spel
Maar mijn intresse word nu wel aangewakkerd
Rain theme? Van de PSN voor je PS3 of de special edition van het spel?quote:Op zondag 24 januari 2010 09:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik kon mezelf niet bedwingen, en heb die Rain theme gekocht![]()
Geen Nederlandse stemmen dus voor HMV importerende gamers.quote:"In the case of Heavy Rain, I’m afraid that the UK SKU does not contain any of the European languages – nor can I guarantee that the DLC codes would work for non-UK PSN users." (woorden van Alex Pavey, European Pruduction Manager Heavy Rain)
quote:Heavy Rain is now added. The game has 57 trophies: 52 secret, 2 bronze, 1 silver, 1 gold, 1 platinum. Thanks to ps3t.org for giving us the list.
Interactive Drama Bronze Trophy
Thank you for supporting Interactive Drama
HEAVY RAIN™ Hero Bronze Trophy
Finish HEAVY RAIN™
Four Heroes Silver Trophy
Complete the story with four characters alive
All Endings Gold Trophy
See all endings
HEAVY RAIN™ Master Platinum Trophy
Unlock all trophies
En zou 'game over' er ook toe behoren?quote:
Zijn NL stemmen confirmed dan? En wel kut van die codes ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen Nederlandse stemmen dus voor HMV importerende gamers.
Die PSN code werkt wel als je een UK account hebt, was bij UC2 en R&C ook het geval. Gewoon downloaden op je UK account en dan spelen in je NL account.
Mmmm,... dat is wel minder! Nu begin ik te twijfelen of ik de HMV versie wel wil.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die PSN code werkt wel als je een UK account hebt, was bij UC2 en R&C ook het geval. Gewoon downloaden op je UK account en dan spelen in je NL account.
Volgens Insidegamer wel:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef knoest99 het volgende:
[..]
Zijn NL stemmen confirmed dan? En wel kut van die codes ook
Toch geeft de prijs de doorslag om bij HMV te bestellen
Ik doe met je mee!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens Insidegamer wel:
http://www.insidegamer.nl(...)lands-gesproken.html
Ik twijfel ook... ToysXL (ofzo) heeft 'm voor 60 euro en dan heb je 100% zeker geen douane kosten...
*nadenkt
*Pre-order wisselt
(nadeel is wel dat je bij ToysXL direct moet betalen, gelukkig is er net een nwe cc periode ingegaan)
Hmm...ik ben benieuwd of dit dan ook invloed gaat hebben op toekomstige downloads...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook maar hetzelfde gedaan. Ik wil niet het risico lopen dat ik de DLC niet kan kopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe met je mee!!
ToysXL: ¤ 61,94 + geen douane + woensdag 24 februari binnen* + weinig kans beschadigingen + optioneel Nederlandse voicing ***quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar hetzelfde gedaan. Ik wil niet het risico lopen dat ik de DLC niet kan kopen.
Het spel kost me nu wel 14 euro meer
Uncharted, inFamous, Ratchet & Clank, allemaal erg goed in het Nederlands. Vond het bij UC2 en R&C:CiT ook jammer dat ze niet in het NL waren toen ik ze importeerdequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
ToysXL: ¤ 61,94 + geen douane + woensdag 24 februari binnen* + weinig kans beschadigingen + optioneel Nederlandse voicing ***
HMV: £ 42,49 ~ ¤ 48.95 (momenteel volgens koers, maar valt toch altijd hoger uit) + kans op douane + vrijdag 26 februari binnen** + redelijke kans beschadigingen + alleen Engelse voicing
Vind ik die 13 euro wel waard.
* Releasedatum NL
** Releasedatum UK
*** Stel dat je dat zou willen
Eens! Net ook mijn preorder gewisseld.. Toys XL heeft hopelijk wel de NL versie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
ToysXL: ¤ 61,94 + geen douane + woensdag 24 februari binnen* + weinig kans beschadigingen + optioneel Nederlandse voicing ***
HMV: £ 42,49 ~ ¤ 48.95 (momenteel volgens koers, maar valt toch altijd hoger uit) + kans op douane + vrijdag 26 februari binnen** + redelijke kans beschadigingen + alleen Engelse voicing
Vind ik die 13 euro wel waard.
* Releasedatum NL
** Releasedatum UK
*** Stel dat je dat zou willen
Fair enough.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uncharted, inFamous, Ratchet & Clank, allemaal erg goed in het Nederlands. Vond het bij UC2 en R&C:CiT ook jammer dat ze niet in het NL waren toen ik ze importeerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |