Hoi hater.. ga maar weer weg hoor, niemand zal je missen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel een goed idee. MW2 zuigt.
weet je dit zeker?? want in dat 1 uur gameplay was te zien dat je face paint gewoon in een bepaald level unlocked. niet in een prestige levelquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:18 schreef Roces18 het volgende:
WTF?
[..]
voor face paints prestige 11, jezus christus.
Gij smiechtquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:53 schreef Flessedop het volgende:
Zo heb black ops net opgehaald in de winkel
Ja dat is zeker, en als je split screen doet , dan is alles unlocked dus ook face paint en gouden camosquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet je dit zeker?? want in dat 1 uur gameplay was te zien dat je face paint gewoon in een bepaald level unlocked. niet in een prestige level
ah ok. lekker kut danquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker, en als je split screen doet , dan is alles unlocked dus ook face paint en gouden camos
welke winkel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:53 schreef Flessedop het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hoi hater.. ga maar weer weg hoor, niemand zal je missen!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Waar dat dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:53 schreef Flessedop het volgende:
Prestige zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga gewoon niet prestigen. Dan ben je op een gegeven moment een van de weinige, en mensen gaan je ook onderschatten
Edwin is een baas, we zullen hem missenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
en van wippen ??quote:Op donderdag 4 november 2010 23:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
't is een meisje wat van lezen en keyboard spelen houdt.![]()
AH? wtf?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:11 schreef Flessedop het volgende:
Ah Klazienaveen heb ik hem weg (omg Emmen)
Hier een fototje
[ afbeelding ]
Ik begrijp al die commotie niet zo. Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad. Maar misschien kan dat liggen aan het feit dat ik voor 90% alleen SnD speelde, en 3rd personquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf.. maar gelukkig is dat dadelijk over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Dat weet ik, maar er zijn mensen die denken dat iemand die vaker geprestiged is beter is. Ze zullen mensen van "gewoon" level 50 dus onderschattenquote:
Sure!quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:11 schreef Flessedop het volgende:
Ah Klazienaveen heb ik hem weg (omg Emmen)
Hier een fototje
[ afbeelding ]
die is hier ook al binnen alleen heb nog geen crackquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:19 schreef Athlon64x het volgende:
Iemand pc versie al stiekem gedownload ? Ik ga hem zeker kopen alleen kan ik niet wachten en heb momenteel weinig geld
Ja ik wacht nog wel even dan. Medal honour was me toch een kut spelquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:20 schreef Flessedop het volgende:
[..]
die is hier ook al binnen alleen heb nog geen crack
die zal denk ik wel maandag of dinsdag komen :S
* jaloers isquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Of geloof je het niet?
[ afbeelding ]
Hier heb je nog een fototje
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf.. maar gelukkig is dat dadelijk over
Nope, niet geloofbaar. Waarom maak je geen screenshots van ingame?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Of geloof je het niet?
[ afbeelding ]
Hier heb je nog een fototje
Jawelquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 09.11.2010
bij bol.com, dat wil toch niet zeggen dat ze pas de 9de versturen??
Trollen?!quote:
?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |