quote:HEY LULLETJE EIERBESCHUIT, UITGEABORTEERD KUTKIND, JE BENT HEUS NIET GRAPPIG HOOR!! PLEUR MAAR FIJN OP MET JE STOMME SHIT KLOOTZAK!
quote:WINDOWS MOBILEOp vrijdag 22 oktober 2010 18:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kwijt of gejat![]()
Die HTC HD2 was echt het mooiste toestel ooiten nu dit
![]()
Zit nu op 9jaar oude nokia te kutten maar dat is geen doen meer
quote:jezusOp vrijdag 22 oktober 2010 21:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
HEY LULLETJE EIERBESCHUIT, UITGEABORTEERD KUTKIND, JE BENT HEUS NIET GRAPPIG HOOR!! PLEUR MAAR FIJN OP MET JE STOMME SHIT KLOOTZAK!
quote:HTC heeft toch zijn eigen Sense? Dat werkte wel fijn hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
WINDOWS MOBILE![]()
![]()
JA, MOOIE TELEFOON, MAAR DAT OS. GA VOOR EEN HTC DESIRE OF SAMSUNG GALAXY S MET EEN ÉCHT OS.
quote:Sense is slechts een grafische schil.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HTC heeft toch zijn eigen Sense? Dat werkte wel fijn hoor![]()
Alleen mis je wel heel erg een goeie marketplace
quote:Ja maar ik wil niet te veel moeten klote er mee enzoOp vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sense is slechts een grafische schil.
Android heeft een werkelijke market.
quote:Android zit echt veel beter in elkaar als WiMo voor een touchscreen toestelOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet te veel moeten klote er mee enzo![]()
Alleen die nieuwe windows lijkt me niet tof alelen misschien dat xbox live gebeuren maar ik weet niet wat je daar mee kunt.
quote:Tuurlijk weet je wel wat je ermee kunt: gamen als een malle natuurlijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen die nieuwe windows lijkt me niet tof alelen misschien dat xbox live gebeuren maar ik weet niet wat je daar mee kunt.
quote:NEE, HET IS CAPSLOCKDAG, EN DAAR WIL IK NU GEBRUIK VAN MAKEN!!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
jezusstukje frustratie?
quote:Is dat zeker ja?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tuurlijk weet je wel wat je ermee kunt: gamen als een malle natuurlijk!
quote:Je hoeft niet te kloten, maar je kunt er veel mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet te veel moeten klote er mee enzo![]()
quote:ik bedoelde meer de tekstOp vrijdag 22 oktober 2010 21:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
NEE, HET IS CAPSLOCKDAG, EN DAAR WIL IK NU GEBRUIK VAN MAKEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Maar ik ben dat dat Android te veel is wat je er mee kan en dat wil ik niet. En het ziet er stom uit ofzo :SOp vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kloten, maar je kunt er veel mee.
Ik gebruik Sense bv niet meer als grafische schil. Maar verder is de telefoon net zo simpel of simpeler in bediening als een normale telefoon. En browsen enzo gaat heerlijk. met multitouch inzoomen enzo
quote:Nee, dat zal denk ik niet kunnen, de games zijn apart ontwikkeld dus daar willen ze ook apart geld voor!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat zeker ja?
Wat ik wil is dat als je een xbla game koopt (bijvoorbeeld Peggle) dat je die ook voor je mobiel krijgt of koopt en dat je dan als een level haalt op je telefoon je hem ook hebt in je xbla ding ofzo dus dat dat steeds zo in verbinding staat zeg maar![]()
Kan dat?
quote:Jezus, die gast met die snor en dat lange grijze haarOp vrijdag 22 oktober 2010 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wns_bij_pownews.html
ECHT APEN DIE WILDERS TEGENSTANDERS![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ik ben dat dat Android te veel is wat je er mee kan en dat wil ik niet. En het ziet er stom uit ofzo :S
Maar misschien is dat bij elk weer anders
quote:Je hoeft er niets mee, ik gebruik ook maar enorm weinig appsOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ik ben dat dat Android te veel is wat je er mee kan en dat wil ik niet.
quote:Gelukkig kan je alles aanpassen mocht je het willen, van je icoontjes, achtergronden tot zelfs hoe de menubalken eruit zien!En het ziet er stom uit ofzo :S
quote:Yeah ze verschillen wel veel van uiterlijk!Maar misschien is dat bij elk weer anders
quote:kUTLUI ZIJN HETOp vrijdag 22 oktober 2010 22:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jezus, die gast met die snor en dat lange grijze haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |