19e is hij dus weer terug.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef Biogarde het volgende:
Sinnie mag eind volgende week mailen voor een unban.
Heb je het nou tegen mij?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:03 schreef Santello het volgende:
Sinnie kan toch niet posten.
KLOOTZAK LOSER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je link is een beetje kapotquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:20 schreef Fifamaster01 het volgende:
wat vinde jullie van me team nu
http://www.ea.com/uk/football/login?redirectUrl=http%253A%252F%252Fwww.ea.com%252Fuk%252Ffootball%252Fprofile%252F360%252FI%252B7%252BI%252B
nee, je moet je team sharenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Fifamaster01 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
Zo beter?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef brainbird het volgende:
[..]
nee, je moet je team sharen
squads -> share(onderin) -> create share url -> url kopieren -> posten
jammer voor jou dan, uitleg is overbodig...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef Fifamaster01 het volgende:
Sorry voor die code maar ik had gehoord dat het dus mogelijk was om zo op mensen hun account te komen en had dus even voor de gein gekeken of dat het mij ook zou lukken.
heb verder niks gedaan ermee. Alleen bij KentdeBruin beetje spelers verwisseld om het te laten zien dat je toch goed moet oppassen want je kan ook zo die 16.000 coins kwijt zijn.
sorry als jullie boos zijn maar dat is nooit me bedoeling geweest!
Eikel!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef Fifamaster01 het volgende:
Sorry voor die code maar ik had gehoord dat het dus mogelijk was om zo op mensen hun account te komen en had dus even voor de gein gekeken of dat het mij ook zou lukken.
heb verder niks gedaan ermee. Alleen bij KentdeBruin beetje spelers verwisseld om het te laten zien dat je toch goed moet oppassen want je kan ook zo die 16.000 coins kwijt zijn.
jonge het spijt me als je boos bent maar deed het echt om te kijken wat er dan precies gebeurt en wat je krijgt. als ik het deed om coins te verdienen dan had ik die 15.000 wel naar mezelf overgemaakt niet????!!!!quote:
ohja ik moet je eigenlijk bedanken dat je me hele team hebt verklootquote:Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef Fifamaster01 het volgende:
[..]
jonge het spijt me als je boos bent maar deed het echt om te kijken wat er dan precies gebeurt en wat je krijgt. als ik het deed om coins te verdienen dan had ik die 15.000 wel naar mezelf overgemaakt niet????!!!!
zie het zo, weet je in ieder geval de volgende keer dat je moet opletten want bij een ander ben je dan miss wel alles kwijt
Ben jij die loser Vriendloos op het Fifa forum?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef Fifamaster01 het volgende:
Wat een diep triest figuur ben je. Echt laagste van het laagste flikker op uit dit topic svp. Dit soort praktijken doe je maar ergens anders.quote:Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef Fifamaster01 het volgende:
[..]
jonge het spijt me als je boos bent maar deed het echt om te kijken wat er dan precies gebeurt en wat je krijgt. als ik het deed om coins te verdienen dan had ik die 15.000 wel naar mezelf overgemaakt niet????!!!!
zie het zo, weet je in ieder geval de volgende keer dat je moet opletten want bij een ander ben je dan miss wel alles kwijt
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef Fifamaster01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |