quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
[..]
Je ontwijkt de vraag
Dus je scheldt me uit?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gast er staat Bartje, waar maak je je eigen druk om. Net alsof je in je jeugd nooit voor Bartje bent uitgescholden?
Nogmaals pak het op hoe je het op wil pakkenquote:
je hebt er toch een bedoeling mee als je iets op die manier verwoordt? Je had ook alleen z'n username kunnen noemen namelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogmaals pak het op hoe je het op wil pakken
Ik wil het niet oppakken zoals ik het wil oppakken, ik wil weten hoe jij het bedoelt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogmaals pak het op hoe je het op wil pakken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil het niet oppakken zoals ik het wil oppakken, ik wil weten hoe jij het bedoelt.
Dan kan hij het ook wegeditten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nick geeft aan dat hij er niks mee bedoelt, laat het lekker rusten.
dat plaatjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
in de GAM SC hebben ze mijn naam gelinkt naar NSFW spul
kan iemand die uit de OP verwijderen?
Ik kan hem niet zien hier op mijn werkquote:
Het is een dikke gast zonder shirt die twee bierflesjes aan zijn tepels heeft hangenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan hem niet zien hier op mijn werk.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is een dikke gast zonder shirt die twee bierflesjes aan zijn tepels heeft hangen
Hmm, balen dat ik dat pas vanavond kan zien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is een dikke gast zonder shirt die twee bierflesjes aan zijn tepels heeft hangen
Verwijderd. Verzoek aan de rest om niet terug te plaatsen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
Gelukkig staat het plaatje nog in oudere topicsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verwijderd. Verzoek aan de rest om niet terug te plaatsen.
Oh, het is hier geen slowchat.
Misschien word het dan een keer duidelijk :/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
Daar lijkt het anders wel verdomd veel op!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh, het is hier geen slowchat.
Als hij over de schreef gaat kun je dat hier melden of door een TopicReport te plaatsen. We gaan niet iemand belachelijk maken met plaatjes als diegene dat niet wilt. Sowieso komt daar alleen maar meer gedoe door.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien word het dan een keer duidelijk :/
Meldingen zijn al meerdere keren gedaan, maar het blijft terug komen. Maar daar kunnen jullie ook niks aan doen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als hij over de schreef gaat kun je dat hier melden of door een TopicReport te plaatsen. We gaan niet iemand belachelijk maken met plaatjes als diegene dat niet wilt. Sowieso komt daar alleen maar meer gedoe door.
Toch het advies om de meldingen te blijven geven zodat ik dat door kan geven aan FA's.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meldingen zijn al meerdere keren gedaan, maar het blijft terug komen. Maar daar kunnen jullie ook niks aan doen!
Dat dus, maar mash ze hoeven niet naar de SCquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef mash_ het volgende:
zou een mod [#4] Call of Duty: Black Ops! Waar ik zombies wil! daar kunnen kijken?? 90% van de posts gaan opeens niet meer over het spel. het vorige deel hebben ze de laatste 2 paginas ookal zitten verneuken.
Dankje!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond en melding van gemaakt
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:11 schreef SevD het volgende:
Kan iemand hier de OP die ik een tijd geleden gemaakt hebt inzetten?
Post genote en verwijderd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Flodder kliert weer [GAM SC #9001] It's over 9000!!!!!!
dit alles in het kader van algemene inventarisatie
quote:Ik lees het nu.Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef drumstickNL het volgende:
Word dit topic wel eens gelezen?
quote:Aangepast.Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef drumstickNL het volgende:
[Minecraft #3] Waar de FOK! server hard groeit!
Is nummer drie en de topic titel mag wel veranderd worden in: Waar de FOK! server hard groeit!
Aangezien deze nergens op slaat en er zitten spelfouten in.
quote:Je hebt toch ook nog 2 collega's of hebben die ook een leven?Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
En het zal je verbazen maar ik heb ook een leven naast FOK!
quote:Was maar een grapje, ik denk laat ik hem eens uppen want als hij ergens onderaan myat staat dan is de kans klein dat hij gelezen gaat worden.Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aangepast.
En het zal je verbazen maar ik heb ook een leven naast FOK!
quote:Weet ikOp donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Was maar een grapje, ik denk laat ik hem eens uppen want als hij ergens onderaan myat staat dan is de kans klein dat hij gelezen gaat worden.
quote:BlijkbaarOp donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog 2 collega's of hebben die ook een leven?
quote:Als je weet dat het irritante filmpjes zijn, waarom post je ze dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
Sigmund loopt weer eens te bashen
[GAM SC #99x12² ] Waar de LAPO de FIPO is
Nou weet ik wel dat ik irritante filmpjes post, maar dan hoeft hij nog niet zo geflipt te reageren
quote:Geef eens antwoord.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
Nou weet ik wel dat ik irritante filmpjes post, maar dan hoeft hij nog niet zo geflipt te reageren
quote:Dat komt omdat al meerdere keren mensen normaal tegen je reageren, maar je blijft achterlijk doen. Dan is misschien de maat vol..Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
quote:Dat heb je ook wel aan jezelf te danken Flodder. Als jij nou stopt met die nutteloze filmpjes te plaatsen dan zal ik op dat soort posts van Sigmund letten. Deal?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
quote:Nee. dat is verboden op FOK!Op donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef Outlined het volgende:
Mag je een topic openen over emulators ?
quote:per definitie ?Op donderdag 28 oktober 2010 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. dat is verboden op FOK!
Pfff hoop ge-edit. Thanks Nick!quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
FM topic
Daar mag daar ook wel iemand gaan rondkijken....
Football Manager #55 Waar we beginnen met FM 2011
tnxsquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:21 schreef RitseB het volgende:
Opgeschoont, Morph of een van de andere mods mag even waarschuwen.
Ok, dan is het duidelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 01:44 schreef RitseB het volgende:
Ik ken het precieze verschil niet, wat ik wel weet is dat het modden van consoles 99% van de tijd is om gedownloade/gekopieerde spellen te spelen. Ook is het omzeilen/kraken van een beveiliging illegaal in Nederland.
Het Jailbreaken van een iPop/ -phone is daarin tegen ook 'handig' voor dingen die Apple niet toestaat, zoals tethering. In de VS is het zelfs legaal(bron).
En de grens is op een gegeven moment getrokken omdat verschillende mod topics ontspoorde in hoe krijg ik spel x aan de praat en waar kan ik spel y vinden.
Volgens mij is dat het belangrijkste verschil waarom het ene wel en het andere niet wordt toegestaan..
Bedankt voor de melding.quote:Op zondag 14 november 2010 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Fifa 11 #18 Waar we verder gaan met FUT
Fifamaster01
Kan die een ban krijgen aub?
Nevermind! Ik ben volkomen leesblind, zelfs na 3 keer nalezen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gran Turismo 5 #15 DutchErrorist naamtopic
Hier mag wel even de bezem doorheen.
Is gedaan door een collegaquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gran Turismo 5 #15 DutchErrorist naamtopic
Hier mag wel even de bezem doorheen.
[FOK!games] Foutje moet kunnen!quote:Op maandag 29 november 2010 11:51 schreef banapples het volgende:
Is hier nog ergens een winnaar van te vinden? Ben wel erg benieuwd namelijk
[WIN] Fallout: New Vegas-prijzen
Fixedquote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef msnk het volgende:
[#17] Call of Duty Black Ops [PC] Waar ik dan maar een nieuw deel open moet 17 zijn
Je zit hier in het feedbacktopic van het forum. De prijsvraag is van FOK!games. Ik geef je een linkje naar het feedbacktopic van FOK!games.quote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Moet ik het antwoord daar vinden of de vraag daar neerzetten?
Ah, zo.. Ik snap hemquote:Op maandag 29 november 2010 13:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zit hier in het feedbacktopic van het forum. De prijsvraag is van FOK!games. Ik geef je een linkje naar het feedbacktopic van FOK!games.
quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand enig idee waarom de reeksen van de Hattrick topics niet meer kloppen? Er missen een aantal topics....
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |