quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef NieuweUser het volgende:
Wat goed Ivan, jezelf al optrekken! Wat gaat dat snel zeg ineens Claudia!
En Aviva al aan de tand!Hier nog niets te bekennen!
Ik heb het idee dat Isa ook ineens een enorme ontwikkeling doormaakt. Ze is ineens ondeugend en heel erg nieuwsgierig. Qua bewegen kan ze steeds sneller tijgeren en lijkt het soms al op kruipen. Zo leuk! We hebben nu lekker vakantie en gaan dit weekend naar een Center Parcs!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef wickie het volgende:
Ben ik ook weer een keertje
Ivan al optrekken, wat gaat ie snel zeg.
Liga's geef ik eigenlijk nooit, het plakt zo en maakt dus veel zooi, ben wat lui aangelegd..![]()
Geef als tussendoortje inderdaad ook soepstengels, rijstenwafel of tegenwoordig ook vaak stuk cracker, vind ik zelf namelijk ook erg lekker om gewoon droog te eten.
Ben echt helemaal niet bijgelezen maar zag jarigen. Gefeliciteerd![]()
Twinkly, klinkt misschien heel stom, maar ik schrok ervan dat je bijna flauwviel. Gaat alles wel goed met je? Misschien eens even een beetje bijtanken, even ook een rustmomentje voor jezelf?
Het is goedbedoelde bezorgheid hoor![]()
Hier alles ok. Heb het idee dat ze flink aan het veranderen is. Ze is veel zelfverzekerder met haar lichaam. Wil veel staan maar doet zelf niet echt moeite om overeind te komen.
Net zoals Lente is mevrouwtje echt een dramaqueen. Vrij makkelijk en vrolijk in omgang, lekker extravert, maar met een echte dramaqueen act.
Heb nog tot slot een filmpje van ons tijgertje
[ ]
en heeeeeel erg offtopic maar heb net met een Ipad gespeeld, dat is stiekem best leuk![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik heb precies dat idee bij Ivan! Hij ontpopt zich ineens tot een boefje.
Ik vind Isa ook een mooie naamquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef wickie het volgende:
Nieuwe User, elke keer wil ik het zeggen maar vergeet ik het. We hadden voor Mette 2 namen in gedachte. Dat was Mette en Isa![]()
Toen ze net was geboren vroegen de zusters of we al een naam wisten en toen zeiden we beide Mette, anders had ze ook Isa geheten
Oftewel, wat een mooie naam.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef wickie het volgende:
Nieuwe User, elke keer wil ik het zeggen maar vergeet ik het. We hadden voor Mette 2 namen in gedachte. Dat was Mette en Isa![]()
Toen ze net was geboren vroegen de zusters of we al een naam wisten en toen zeiden we beide Mette, anders had ze ook Isa geheten
Oftewel, wat een mooie naam.
Ah wat lief allebei!!quote:
ahhhhhh wat lief!!! en wat leuk om te lezen! ik heb namelijk late dienst; dus ik heb zelf mijn meisje niet opgehaald.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef Poppedein het volgende:
Daaaaaaaag!!Ik heb eeeeein-de-luks vakantie! joechei wat was ik daaraan toe! Nu na 2 hele korte nachtjes eerst vroeg mn bedje maar eens induiken en dan morgen eindelijk tijd om hier weer eens fatsoenlijk bij te lezen en te reageren... anyhow, wij leven nog hoor!!
voor jullie!
Oh en vandaag kwam ik op t KDV en was Lena uitgebreid aant keten met Evie, Evie in de wipstoel en Lena die m heen en weer wipte tot grote hilariteit van Evie![]()
Leuk hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat een leuke foto Cara!!!
Hij is wel onder de indruk he!
En BJ en poppedein....september meet? Lars meets de girls!
nou, niet echtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:09 schreef Lijnloos het volgende:
.. en dat je al zo snel bij de ha terecht kan voor de schimmel. Hopelij kis ze er dan snel vanaf.
Wat goed, zeg!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn zoon heeft vandaag al twee keer helemaal zelf van rug naar buik gerold. Van buik naar rug doet hij zo af en toe al wel, maar ik heb altijd de indruk dat dat per ongeluk is, een soort onbedoeld omvallen zeg maar. Maar dit kan haast niet per ongeluk volgens mij
. En vanmiddag ga ik voor het eerst een stukje fietsen
.
zegt Nilsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef Ssserpente het volgende:
Och, Trixie, beterschap meis.![]()
Ik heb Lente vandaag ook op moeten halen van het kdv, ze had 38,5 graden koorts.
Maarrrrr, ze zei vanmiddag 'PAPA'! [ afbeelding ] Zegt Nils.
Wat een onzin! Gewoon posten, hoor! Zovaak post je niet en je foto's zijn heerlijk! Maw, ik heb geen faceboek dus gooi maar in het fototopic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
zegt Nils![]()
.
Maar de koorts is wel minder.![]()
Serpente, ik heb vandaag zulke kneuterige foto's gemaakt van het gespuis in de zandbak, maar ik durf niet meer in het fototopic te posten. Heb je ook facebook?
Nou...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Lily, rolt leah ook?Dat heb ik gemist joh. Ik dacht dat zij ook nogsteeds niks deed.
och ja...rollen is nog een groot woord hoor (hier)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:
Leah, wat knap joh. Das nog heel netjes dan toch? Mijn cb-arts zei dat de meeste babietjes voor hun 9e mdn zouden rollen. Nou, die van ons doen dat toch maar mooi dan
.
Ehm ja, hier ook hoor. Maar goed, rollen is rollen, niet waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef lily het volgende:
[..]
och ja...rollen is nog een groot woord hoor (hier)
en wij hebben ook totaal geen haast
Jawel! Op haar búik natuurlijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef lily het volgende:
Haha, nou, ze komt nog nergens hoor![]()
Nee, ach weet je, ik kan er gewoon niet (meer) mee zitten allemaal. Ik ben niet meer onder de indruk van die ontwikkelingen en sprongetjes en weet ik wat nog meer.
Ik heb al twee kinderen die zich beiden heel langzaam ontwikkelde op fysiek gebied. Niks geen rollen en kruipen en staan en lopen. Ja, de een met 25 maanden en de ander met 19 maanden (lopen heh; de rest sloegen ze maar helemaal over).
Je blijft je natuurlijk niet bezorgd maken. Het komt wel goed allemaal!
het valt altijd te proberen natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Karin, kun je Lars dan niet de sleutels geven ter afleiding als je wilt filmen. Ik wil dat wel zien nl, dat chinees geleuter![]()
.
oh maar mijn stukje heeft ook verder niets met jou te maken hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik maak me ook geen zorgen over zijn ontwikkeling. Maar ik geniet wel van wat hij leert en van wat hij dan zomaar ineens toch gewoon maar doet.
haha, dat idee heb ik ook al een beetje met Leahquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:06 schreef Stiemie het volgende:
ik hoop maar dat dit geen nog grotere kwek wordt dan haar zus want dan ga ik echt oordopjes kopen...
Ik heb ma het kdv gebeld, of ze gewoon terecht konden nog dinsdag en ik ben zelf alles op gaan ruimen. Voor dit jaar is ons campingavontuur voorbijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef lily het volgende:
Ja, leuk is dat![]()
![]()
Ga je nog naar de camping of is het even klaar nu?
Het weer is zo wisselvallig ook..maar tussen de buien door is het eigenlijk heel mooi.
Ik hoop toch op nog wat stabieler zomerweer eigenlijk (hoewel die extreme hitte ook niet hoeft hoor)
Nou echt zeg, wat een naar griepje-achtig-dingetje dit zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Trix; wat balen dat je nog steeds niet fit bent joh! en je mannetje ook niet helemaal 100% dus...
dikke knuffel voor jullie allebei
waar zitten jullie?? wij gaan ook naar CP over 2 wekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:35 schreef NieuweUser het volgende:
Meimeltje, wij zitten in een Center Parcs in Limburg. We zijn er net maar het huisje valt mij tegen eigenlijk....
Fijn dat Dyon is goedgekeurd!
Inca wat balen dat je nog steeds niet lekker bent! Beterschap!
Dat snap ik. Hoeveel borstvoedingen geef je nog op een dag? Niet zo veel toch? Ik heb hetzelfde gehad, gaf al maanden 'maar' vier voedingen per dag, waarvan de laatste al om 1600 uur was. Dat is heel lang goed gegaan, maar ineens kelderde m'n productie toch drastisch. Na een paar weken extra en 's nachts kolven en domperidon, is ie nu weer op peil gelukkig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:55 schreef Incantrix het volgende:
SsserpenteWat vervelend zeg, sommige momenten weet je ook niet waar je goed aan doet he?
Thnx voor de beterschapjes lieve mensen!
Asy, kom je met ons meedoen?Ik moet jou nog steeds een berichtje sturen, alleen altijd als ik eraan denk staat de pc uit
![]()
![]()
Zo, we hebben Stef vanmorgen (nadat hij om 4 uur ofzo wakker werd) nog weer zijn bed in gekregen en hij heeft tot half 9 geslapen! Dit was nadat we hem een fles hebben gegeven, na een bv krijgen we hem al tijden niet meer terug zijn bed in als hij vroeg wakker is (ooit lukte dat wel).. Ik begin dus erg te twijfelen aan mijn productie..
Ik geef nog maar 2 voedingen per dag, 1 als Stef wakker wordt, 1 als Stef gaat slapen. In den beginne was het zo dat Stef vroeg wakker werd voor zijn 1e voeding, dan dronk hij bij mij en dan legden we hem terug zijn bedje in waar hij dan meestal doorsliep tot een uur of 8 a half 9. De dagen dat hij naar de opvang ging werd hij daar meteen op bed gelegd voor een slaapje en dat ging altijd goed. Sinds zijn slaap-perikelen zijn begonnen krijgen we hem dus niet meer terug zijn bed in en is het eigenlijk de hele dag achter de feiten aanlopen, omdat hij de dag al moeilijk start. Ik had de link eigenlijk nooit gelegd, maar vanochtend opperde lief 'zullen we hem gewoon nog eens een flesje geven?' na de bv (vanmorgen was hij nl. achterlijk vroeg, 4 uur ofzo). Dat hebben we gedaan en toen sliep hij ineens weer tot half 9quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat snap ik. Hoeveel borstvoedingen geef je nog op een dag? Niet zo veel toch? Ik heb hetzelfde gehad, gaf al maanden 'maar' vier voedingen per dag, waarvan de laatste al om 1600 uur was. Dat is heel lang goed gegaan, maar ineens kelderde m'n productie toch drastisch. Na een paar weken extra en 's nachts kolven en domperidon, is ie nu weer op peil gelukkig.
Wow, zijn eerste tand!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha Sorbo!!! Brak zijn rules joh, lekker dat je mooi uit je dak bent gegaan!
Wij gaan nu echt....als het goed is staat de caravan dus ik ga met de kindjes die kant op!
Tot over 2 weekjes!!!!![]()
O! ik ontdekte vanmorgen Lars' eerste tandje!!!!
Ik kom hier meedoenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:55 schreef Incantrix het volgende:
Asy, kom je met ons meedoen?Ik moet jou nog steeds een berichtje sturen, alleen altijd als ik eraan denk staat de pc uit
![]()
![]()
Ja, hij schrikt er gewoon heel erg van als ik mijn stem verhef. We schreeuwen ook nooit tegen hem of tegen elkaar, dus het maakt erg indruk. Maarja, ik was ook gewoon erg geschrokken! En ach, hij was al behoorlijk moe. Het leed was snel geleden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
Sneu he, Claudia? Ik vind het zo erg als Lente 'door' mij moet huilen.
OMG!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is niet ergquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh jee, wat vervelend Free. En helemaal dat je er aan meedoet. Mama's mogen nooit ziek zijn toch? Beterschap!
Zeker weten gaan we meeten...!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef Incantrix het volgende:
HoiAlles ok hier? Stef is telkens aan het huilen/klagen in zijn slaap, maar verder gaat het goed hoor
Hij is ook wéér verschrikkelijk verkouden en zijn neusje zit verstopt, dus tja. Het afbouwen gaat prima, ik hou nog 1 voeding over en ik twijfel nog een beetje wanneer ik die allerlaatste voeding ga geven. Ik wil daar eigenlijk graag een foto van hebben, maar dan is mijn vaste voedingsmoment 's-morgensvroeg niet heel erg ideaal. Nouja, we gaan het zien.
Davinia, hoe is het nou? Wat zien we je weinig! Je meiske aan de tandjes al, bizarre gewaarwording blijft dat he? Ik heb wel vrede met mijn besluit te stoppen, enerzijds vind ik het jammer en heb ik er wel even mijn traantjes om gelaten, maar anderszijds denk ik dat het gewoon tijd is. Stef haalt er niet meer uit wat hij nodig heeft en het voedingsmoment zelf was sowieso al niet meer zo vaak wat je ervan zou hopen. Nu geef ik hem zijn flesje voor het slapengaan of lezen we samen een boekje voor hij naar bed gaat en dat is ook echt
Verder zijn er weer nieuwe groterds te verwelkomen, jeej!!Wat gezellig dat jullie mee komen kletsen!
LijnloosjeThnx!
En ik weet niet meer wie het vroeg, maar Lijnloos en ik gaan zéker meeten @ Lowlands hoor, ik heb er zó veel zin in!
Eh..voor de rest dan maar!
Dat doet ze dan ook net op de dag dat jullie met haar kamertje bezig zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:44 schreef wickie het volgende:
Madame was vandaag echt verschrikkelijk, niks was goed, alles was drama.
Je bent gewoon te nonchalant geworden bij Esmee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef Stiemie het volgende:
Hier ook bij beide kinderen in de vinger gekniptEn dan zeggen ze dat zoiets je maar 1 keer overkomt
We hebben stug doorgewerktquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doet ze dan ook net op de dag dat jullie met haar kamertje bezig zijn.
Ik durf nu ook geen nagels meer te knippen bij ze. Dat doet mijn vriend nu altijdquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bent gewoon te nonchalant geworden bij Esmee.
Ik moest heel hard lachen om stelling 6quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, hij schrikt er gewoon heel erg van als ik mijn stem verhef. We schreeuwen ook nooit tegen hem of tegen elkaar, dus het maakt erg indruk. Maarja, ik was ook gewoon erg geschrokken! En ach, hij was al behoorlijk moe. Het leed was snel geleden.
[..]
OMG!Wat een stoere promovenda. Het is heel verleidelijk om te publiceren over dingen die je wél hebt gevonden in plaats van over dingen die je níet hebt kunnen staven. En dan ook nog zo gedwarsboomd worden door je promotor, ongelooflijk! Het is verder een weinig informatief artikel, maar ik ben wel benieuwd naar het proefschrift.
Het schijnt trouwens ook een fabeltje te zijn dat kinderen fysiek in spurten groeien (dus bijvoorbeeld in één nacht ineens een halve cm langer zijn). Ik heb dit niet zelf gelezen maar van een (betrouwbare en verstandige) collega gehoord. Ik zal eens naar een bron vragen.
Mijn man... oh nee, die is niet om half 7 wakker...quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:46 schreef Ca.ra het volgende:
Wat doet de hele nacht *snurk* en is de volgende ochtend pas om half 7 wakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus mn dagje bij lezen kan ik wel vergeten.
Vannacht ook drama met Rienk, wil nie slapen nie. Beneden was het mopperen, maar in bed was het krijsen. We gokken maar op een sprongetje, een ander excuus kan ik ook niet bedenken![]()
Maar, het klopt wel, want hij kruipt! En snel ook! Vannacht om 22:30 sliep hij eindelijk en we hebben dus geen nachtfles gegeven, maar die kwam ie om 03:30 halenHij heeft nu wel uitgeslapen tot 8:30. We zijn nu beneden en ik ga zo het huis Rienk-proof maken (Heb zooi op de grond staan) en nu ga ik eerst meneer voorzien van fruit.
En oh ja, hij doet de hele tijd "Prwwwt" "prrrrrrrrwt" "prrrrrrrfwt" Het is goed voor een slappe lach, vooral als ie boos is![]()
![]()
![]()
Tot straks i hope!
[ Bericht 3% gewijzigd door Vlinder op 16-08-2010 09:25:03 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:03 schreef Vlindur het volgende:
Mogguh.
Mijn vent is ziek, had vannacht 39.10 en we denken blaasontstekingHe Vlindur, wat naar, ook voor je vent zeg. Hopelijk kan ie er snel weer bovenop komen (eventueel geholpen door de ha).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus mn dagje bij lezen kan ik wel vergeten.
Vannacht ook drama met Rienk, wil nie slapen nie. Beneden was het mopperen, maar in bed was het krijsen. We gokken maar op een sprongetje, een ander excuus kan ik ook niet bedenken![]()
Maar, het klopt wel, want hij kruipt! En snel ook! Vannacht om 22:30 sliep hij eindelijk en we hebben dus geen nachtfles gegeven, maar die kwam ie om 03:30 halenHij heeft nu wel uitgeslapen tot 8:30. We zijn nu beneden en ik ga zo het huis Rienk-proof maken (Heb zooi op de grond staan) en nu ga ik eerst meneer voorzien van fruit.
En oh ja, hij doet de hele tijd "Prwwwt" "prrrrrrrrwt" "prrrrrrrfwt" Het is goed voor een slappe lach, vooral als ie boos is![]()
![]()
![]()
Tot straks i hope!voor jullie. En Rienk is dus ook al flink aan de kruip... Kereltje gaat echt rap hoor!
Die geluiden van Prrfrtrrt klinken hier ook de hele dag door... hylarisch!
Thnx, Hij slaapt nu nog, maar denk dat ik als ik het niet vertrouw de HA even bel ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:15 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
He Vlindur, wat naar, ook voor je vent zeg. Hopelijk kan ie er snel weer bovenop komen (eventueel geholpen door de ha).voor jullie. En Rienk is dus ook al flink aan de kruip... Kereltje gaat echt rap hoor!
Die geluiden van Prrfrtrrt klinken hier ook de hele dag door... hylarisch!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:29 schreef huuphuup het volgende:
het is echt!mn kind wordt heul snel 1!
minder dan 10 dagen... z0mg... wat gaat het snel.
Nee, ik heb eigenlijk niet altijd evenveel tijd meer om alles bij te houden met Harryquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef DaviniaHR het volgende:
jullie zijn lief!
de psych is op vakantie, dus nu ff niet, maar volgende week issie terug en dan gaan we los op de behandeling. althans, dan bespreken wat ze voorstellen, bedenken of we het daarmee eens zijn (medicatie enzo), en dan los op de behandeling.
hadden jullie het andere topic niet gezien, dan?
Nou ja, dat is de theorie toch, dat ze op een dag meer bijvoeding moeten eten zodat ze minder honger hebben 's nachts? (met bv merk ik er overigens niets vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:24 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkly, dus een extra boterham? Zou dat 's avonds uitmaken?
Ik geloof dat ik het niet helemaal snap, ik ga gewoon nog even lezen wat je net schreef
Misschien verbruikt ze niet zoveelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef lily het volgende:
Ja, dat wel, maar ik vind nu dat ze weer te weinig krijgt. Ze krijgt nog steeds voornamelijk borstvoeding. Brood eet ze maar een paar stukjes.
Groentehap (en fruit) eet ze wel goed maar als ik het niet geef is het ook goed. Het lijkt net alsog ze nooit honger heeft ofzo.
haha inderdaad!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ja veel zeg!
Als ik dat schema lees zou ik de laatste fles moeten laten vervallen. Kansloos! Ben net zo blij dat ze sláápt 's avonds! En dan lijkt het me helemaal uitgesloten dat ze door gaat slapen.
hahaha, ja, dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:55 schreef Groofsken3 het volgende:
Misschien verbruikt ze niet zoveel.
Ja, maar juist dat wakker maken vind ik zo zonde. Ze slaap echt als een roosje vanaf 19.00...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:55 schreef trui het volgende:
uh oh, alweer zo'n gekke eter lily.(het geen-honger-lijken-te-hebben bedoel ik). maar fijn dat ze groente en fruit goed eet! en als je denkt dat ze wat extra's nodig heeft kun je ook evt zo'n extra avondvoeding iets later op de avond inplannen? al lijkt 't me ook wel wat tricky om dit mooie slaapritme te veranderen..!
Ja dat ga ik ook maar proberen denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Sorbo, volgens mij heb ik een tijdje terug ook al aangegeven hoe ik dat bij S heb afgebouwd. Die was toen 10 mnd en kreeg tandjes, daarom wilde ik van de nachtvoeding af.
Ik ben steeds een schepje minder voeding erdoor gaan doen (met eveneveel water dus). Ze dronk er steeds minder van en op een gegeven moment werd ze er niet meer wakker voor. Dat moment kwam trouwens sneller dan ik van te voren had durven hopen. Na een nacht of vijf ofzo was het gedaan met de nachtvoeding. Sindsdien heeft ze wel in de hoek van haar bedje een tuitbeker met water staan, voor als ze dorst/ droge mond heeft.
Ik probeer eerst de aanpak van Groofsken, maar als ze dan minder gaat drinken, maar wel wakker blijft worden probeer ik de gecontroleerd huilen aanpak die 's avonds al zo ontzettend goed heeft geholpen. Mán wat ben ik blij dat ik mijn avonden terug heb!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:54 schreef lily het volgende:
Ik ben er nog eens over aan het denken en misschien toch eens cold turkey stoppen met die nachtfles.
Als het echt gewenning is en geen honger zou dat moeten werken. Ik zou haar dan trouwens niet uren lang laten huilen ofzo. Als ze dat doet zou ik toch overstag gaan.
bweh...aan mij heb je ook niks
Voel je je een beetje genegeerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Willen jullie trouwens een filmpje zien van mijn zoon? Of is het dan weer zo dat niemand hem ziet/ reageert?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Voel je je een beetje genegeerd?![]()
![]()
![]()
Filmpje!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Willen jullie trouwens een filmpje zien van mijn zoon? Of is het dan weer zo dat niemand hem ziet/ reageert?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Filmpje!!!!!!!![]()
Die timmerman toch?Hij weet al goed hoe hij moet rammen!
Oh Trui, wat lief dat jij ook reageertquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef trui het volgende:
oh groofs wat is 't toch een heerlijk ventje! en die ogen van 'm...!![]()
![]()
Haha, ik kan dan ook juist niet stilzitten. Dan voel ik me zo'n lapzwans.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga dan ineens als een dolle schoonmaken en opruimen, omdat ik een soort misplaatst gevoel van wat ben ik lui terwijl zij hard werken heb.
Ik ben ook aan het drentelen, maar ik doe niks nuttigs.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, ik kan dan ook juist niet stilzitten. Dan voel ik me zo'n lapzwans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jamie doet nog steeds verwoede pogingen tot kruipen wat nog niet lukt en dat leid to frustratie. Meneertje weet niet hoe hij moet gaan liggen als hij zit dus hij laat zich achter over vallen, en dan is het huilenOok heeft hij een nieuwe manier om aandacht te krijgen, hij gaat ontzettend zitten nep lachen waardoor wij dan ook moeten lachen en dan heeft Jamie alleen nog maar meer lol en de aandacht die hij wil
Ik heb er zo van genoten 2 weken mijn kleine man om me heen.
Nou inderdaad... en tot nu toe is alleen bloemkool een no-go, dus dat scheelt een heleboel. De rest gaat er prima in van wat we tot nu toe geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef Groofsken3 het volgende:
Moeilijk hè Lijnloos. R duwt alles ook weer meteen uit zijn mondje (het leek heel even beter te gaan). Hij heeft wel een soort ik-doe-wat-ik-vast-heb-in-mijn-mondje-reflex. Maar hij heeft vervolgens eigenlijk bij alles wat onder avondeten valt ook de ik-duw-alles-wat-mijn-tong-raakt-weer-naar-buiten-reflex.
Omdat hij fruit, brood en yoghurt wel erg lekker vindt ben ik nog niet heel bezorgd. Maar lastig vind ik het wel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Groofsken3 het volgende:
Woehoei, ik sta in een Incantrix. En hoewel ik al vanaf mijn 12e in Brabant woon, verraadt mijn zachte g nogsteeds dat ik uit (nog!) zuiderlijke oorden kom
. Je hebt helemaal gggggelijk Incantrix.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar ik vind jou heel lief hoor!
(In Brabant hebben ze toch ook een zachte g? Dacht ik?)
Oohh, haha, ik heb volgens mij vooral vriendjes en vriendinnetjes uit Brabant en dat vind ik al heel bijzonder klinkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
. Alleen de mijne is zo mogelijk nog zachter
. Als ik mijn naam zeg aan de telefoon zeggen veel mensen: "Hoe? Suusje?"
Ohja, dan heb je nog evenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef Lijnloos het volgende:
Trix, inpakstress!!! (Ik denk er gewoon nog even niet aan, dat komt bij mij donderdagochtend wel vlak voor ik Minke richting opa en oma ga brengen...) Ik breng Minke dus gewoon weg en ga daarna, ze is dan hoogstwaarschijnlijk gewoon wakker. Bij het kdv is het weggaan gelukkig ook nooit een probleem, sterker nog, zodra ze de juffen daar ziet ben ik al buiten beeld en kan ik zwaaien tot ik een ons weeg, nul reactie![]()
Maar wellicht is dat met Stef anders... doe wat je hart je ingeeft en als je denk dat hij het wel aan kan, dan kun je lijkt me prima donderdagavond al gaan... Wel leuk hoor
Oh en nog even een-je voor Stef en zijn SNOT.
Nou, dat het dan pas komt is niet handig hoor... want dan moet ik alles van ons (hopelijk heeft manlief dan wel zijn eigen zooi ingepakt/klaargelegd) inpakken, Minke's kleren, speelgoed, wagen, maxicosi, wipper, nog wat extra speelgoed, voeding, etc. in de auto, nog 6 keer naar binnen omdat ik vast wel wat ben vergeten. En dan hoop ik op weinig files want dan wordt het een ritje Leusden -> Maassluis -> Woerden (Man in auto) -> Biddinghuizen... en ergens onderweg effe maccen of zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dan heb je nog evenIk moet morgen werken, morgenavond komt de kattenoppas eten, die moet ik dan allemaal dingen uitleggen over medicijnen en blaas-voel-dingen voor mijn blaasontstekingskat en donderdagochtend willen we boodschappen doen en ervandoor gaan.. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon donderdagavond wordt, Stef is meestal niet zo moeilijk
Moeten mijn schoonouders hem maar gewoon naar zijn bedje brengen denk ik
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Ca.ra het volgende:
Even zonder bij te lezen, Thomas heeft het geflikt hoor. Nog net voor zijn eerste verjaardag kruipt meneer! Jongens, ik heb zo ontzettend staan janken he. De knapperd.
JA! Goehoed!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Ca.ra het volgende:
Even zonder bij te lezen, Thomas heeft het geflikt hoor. Nog net voor zijn eerste verjaardag kruipt meneer! Jongens, ik heb zo ontzettend staan janken he. De knapperd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |