zegt Nilsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef Ssserpente het volgende:
Och, Trixie, beterschap meis.![]()
Ik heb Lente vandaag ook op moeten halen van het kdv, ze had 38,5 graden koorts.
Maarrrrr, ze zei vanmiddag 'PAPA'! [ afbeelding ] Zegt Nils.
Wat een onzin! Gewoon posten, hoor! Zovaak post je niet en je foto's zijn heerlijk! Maw, ik heb geen faceboek dus gooi maar in het fototopic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
zegt Nils![]()
.
Maar de koorts is wel minder.![]()
Serpente, ik heb vandaag zulke kneuterige foto's gemaakt van het gespuis in de zandbak, maar ik durf niet meer in het fototopic te posten. Heb je ook facebook?
Nou...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Lily, rolt leah ook?Dat heb ik gemist joh. Ik dacht dat zij ook nogsteeds niks deed.
och ja...rollen is nog een groot woord hoor (hier)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:
Leah, wat knap joh. Das nog heel netjes dan toch? Mijn cb-arts zei dat de meeste babietjes voor hun 9e mdn zouden rollen. Nou, die van ons doen dat toch maar mooi dan
.
Ehm ja, hier ook hoor. Maar goed, rollen is rollen, niet waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef lily het volgende:
[..]
och ja...rollen is nog een groot woord hoor (hier)
en wij hebben ook totaal geen haast
Jawel! Op haar búik natuurlijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:13 schreef lily het volgende:
Haha, nou, ze komt nog nergens hoor![]()
Nee, ach weet je, ik kan er gewoon niet (meer) mee zitten allemaal. Ik ben niet meer onder de indruk van die ontwikkelingen en sprongetjes en weet ik wat nog meer.
Ik heb al twee kinderen die zich beiden heel langzaam ontwikkelde op fysiek gebied. Niks geen rollen en kruipen en staan en lopen. Ja, de een met 25 maanden en de ander met 19 maanden (lopen heh; de rest sloegen ze maar helemaal over).
Je blijft je natuurlijk niet bezorgd maken. Het komt wel goed allemaal!
het valt altijd te proberen natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Karin, kun je Lars dan niet de sleutels geven ter afleiding als je wilt filmen. Ik wil dat wel zien nl, dat chinees geleuter![]()
.
oh maar mijn stukje heeft ook verder niets met jou te maken hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik maak me ook geen zorgen over zijn ontwikkeling. Maar ik geniet wel van wat hij leert en van wat hij dan zomaar ineens toch gewoon maar doet.
haha, dat idee heb ik ook al een beetje met Leahquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:06 schreef Stiemie het volgende:
ik hoop maar dat dit geen nog grotere kwek wordt dan haar zus want dan ga ik echt oordopjes kopen...
Ik heb ma het kdv gebeld, of ze gewoon terecht konden nog dinsdag en ik ben zelf alles op gaan ruimen. Voor dit jaar is ons campingavontuur voorbijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef lily het volgende:
Ja, leuk is dat![]()
![]()
Ga je nog naar de camping of is het even klaar nu?
Het weer is zo wisselvallig ook..maar tussen de buien door is het eigenlijk heel mooi.
Ik hoop toch op nog wat stabieler zomerweer eigenlijk (hoewel die extreme hitte ook niet hoeft hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |