abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85159333
Karin, zouden ze soms graag een lollie willen? _O-
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85159376
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik maak me ook geen zorgen over zijn ontwikkeling. Maar ik geniet wel van wat hij leert en van wat hij dan zomaar ineens toch gewoon maar doet.
oh maar mijn stukje heeft ook verder niets met jou te maken hoor
pi_85159413
Leuk, heh, dat gebrabbel allemaal.
pi_85159601
Leah aan de rol *O* En wat lijkt ze op haar broers zeg!

Incantrix beterschap!

Mefke ik zag net de foto's van Driekus in het fototopic en wat is hij mooooooi! Wat een knap jochie zeg O+

Oh kletsende kindjes O+

Karin hup die sleeutels aan Lars geven wat dat willen we zien en horen natuurlijk!

Esmee heeft echt een paar vaste "woordjes" als we gaan eten en ik zet haar in de stoel, dan zegt ze "eteh" en als we klaar zijn zegt ze heel driftig "uith" :') Verder doet ze "mehmeh" tegen mij en "pahpah" tegen mijn vriend (en soms andersom :D ) Ik hoop maar dat dit geen nog grotere kwek wordt dan haar zus want dan ga ik echt oordopjes kopen...
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:25:18 #80
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85160565
Leah, draaikontje :)

Ik ben vandaag met mijn nicht en haar kindjes naar de speeltuin in Bokrijk geweest. Aanrader voor de zuid-limburg-dames hoor! Je betaalt 3 euro voor de parkeerkaart en verder geen entree oid. Er staan heel veel bankjes overal en 90% van de mensen eet zelf-meegebracht-spul. En het is zó mooi en zó netjes en heel heel groot, ongelofelijk dat dat gewoon gratis kan. De kindjes van mijn nicht zijn tussen de 4 en 9 en er is voor allemaal wel wat leuks. Ook voor kleinere kindjes, maar in de dreumeshoek zijn we nu niet geweest.
Thomas vond het heerlijk, al die aandacht. En hij heeft ook heerlijk met water liggen spelen. Echt een kado, zo'n dagje tussendoor.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85168976
jeujjj Leah rolt ook :Y ja hoor, rollen is rollen...en als ze eenmaal beginnen, gaat het vaak hard. Dus die gaat straks ook de hele kamer door :Y
en ik zag ook dr foto in het fototopic; en wat is het een mooie meid Lily O+ En dr rollingstones-shirtje staat dr superleuk!
en ik zag nog een mooie curve voorbij komen :Y echt bijna op de gemiddelde lijn. *O*

haha Driekus & Lars beide gezellig aan de klets *O* lijkt me ook zo gezellig!
Evie doet soms ook een poging en dat is al zo lollig...

Karin; nog een paar daagjes en dan lekker op vakantie! heerlijk vooruitzicht he?

Poppedein: goed idee een meet in sept samen met Karin en dr mooierds? En lekker aan het genieten van je vakantie?

Sorboo: hoe is het met Isabeau? slaapt ze nog steeds zo goed?

@linda; ik ben heeeel benieuwd hoe het nu met jou gaat? is Lotte dr humeur alweer een beetje bijgetrokken?

Trix; voel jij je al wat beter? en hoe is het met Stef? ik zag laatst foto's en met zijn hoofdje gaat het de goede kant op he? wat ontzettend fijn!

Met Evie gaat alles ook goed. Vandaag weer heerlijk vrolijk geweest; vooral toen mijn ouders op bezoek waren.. en o ja; Opa zijn snor is errrrrg interessant (8> , Evie kent alleen opa zijn snor en wil die snor steeds voelen... (en dat gaat natuurlijk niet zachtjes, maar lekker met die nageltjes...) :+

En zo moeder zo dochter; Evie is gek op slagroom; mama gaat bijna altijd als ze in de stad zijn, een lekkere DE-koffie drinken met een bakje slagroom ernaast...
en daar heeft Evie wel eens een hapje van gehad; en dat heeft ze blijkbaar onthouden, want vanmiddag had mijn muppie al bijna het bakje te pakken (echt 10 sec nadat de serveerster onze bestelling kwam brengen..) :+ en een lol dat ze dr dan zelf ook om heeft ;)

zooo en nu maar eens ff naar mijn patient :+

[ Bericht 40% gewijzigd door Beessie-Jen op 12-08-2010 01:36:55 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85174542
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:06 schreef Stiemie het volgende:
ik hoop maar dat dit geen nog grotere kwek wordt dan haar zus want dan ga ik echt oordopjes kopen...
haha, dat idee heb ik ook al een beetje met Leah

Ca.ra; Bokrijk zijn we ook al vaak geweest. Is inderdaad mooi :Y

BJ: wat grappig dat Evie het bakje slagroom al zo snel te pakken had :D

goedemorgen trouwens :O
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:12:33 #83
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85174951
Goodmornings!

Haha, BJ, dát hebben ze snel door he? :D Stef loopt nu ook constant te graaien naar bordjes en bakjes, want daar komt altijd eten uit O+ Ook wel grappig: hij lijkt het begrip 'leeg' al te begrijpen: als we het bakje dan laten zien en er zit niks in gaat hij het volgende bakje proberen te pakken :D

Zo, en ik heb mijn kind zéér pedagogisch verantwoord voor babytv geparkeerd, heb ik tenminste even mijn handen vrij, kan ik rustig wakkerworden. Vanmorgen was weer een feestje: van half 4 tot half 6 ofzo, en tot 7 eer ik weer sliep.. Brak!

Stiemie :D _O- Heb je misschien een ruimte over in huis? Bekleden met eierdozen en de dames op zo'n gezellig zitsetje voor kinders neerzetten met een theeserviesje en de deur dichttrekken? Kunnen ze lekker tegen elkaar aankwekken :D

Ca.ra, dat klinkt héérlijk O+

BJ, Stef's hoofdje gaat an sich wel de goede kant op, maar gisteren baalde ik toch even flink, omdat het wel asymmetrisch aan het worden is en dat was niet de deal.. Ik ben ook behoorlijk boos eigenlijk, maar dat staat uitgebreid in het redressiehelm-topic. Maar het komt nog wel goed hoor, lief dat je het vroeg :*

Is Xenia met vakantie eigenlijk?

Karin, hoe cute! O+
3!
pi_85175261
Triksie, voel je je wat beter vandaag?

BJ, het gaat nog steeds goed met het slapen van Isabeau. Nog wel elke nacht een voeding, maar dás een volgend project. Ik ben al lang blij met hoe het nu gaat.

Isabeau gaat vanavond én morgenavond uit logeren. Ik zie haar tussendoor wel nog even, maar ik vind het wel een raar idee hoor!

En ik had nog iets te vertellen, maar ik ben het nu weer kwijt 8)7
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:30:44 #85
95408 Incantrix
pi_85175368
Het gaat wel, thnx for asking Sorbolief :* Volgens mij is dit gewoon de volgende verkoudheid, het is echt weer helemaal van voren af aan begonnen, ook bij Stef :') Helemaal leuk!

En spannend joh, uit logeren! Volgende week gaat Stef voor het eerst twéé nachtjes ergens logeren, ik vind het zo spannend dat ik nu al kriebels in mijn buik heb. Maar dat kan ook aan mijn eigen bestemming liggen hoor ;)

Ik heb trouwens echt een soort van vuilnisvat gebaard: mijn hemel, wat kan dat kind éten! :o Gemiddeld 1 a 2 boterhammen en twee stuks fruit voor ontbijt, en na anderhalf a twee uur wil hij alweer een fles 8)7 Vanmorgen heeft hij -vanwege het vroeg wakker zijn- al een borstvoeding, een fles van 180/6, een volkoren boterham, een mandarijn en een banaan op.. Bij de opvang werd het ook al gezegd, haha..
3!
pi_85175414
Hmm balen zeg, dat 't weer opnieuw begint met je verkoudheid!

Jéé wat een holle bolle gijs die Stef! :D
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:35:52 #87
95408 Incantrix
pi_85175496
Nogal jah, ik wilde morgen met frisse moed weer aan het werk, niet met frisse wallen tot aan m'n knieën enzo ;)

En echt he? Wat me nog het meest verbaast is dat als ik na het eten onder zijn stoel op ga ruimen, en er dan nog achterkom dat het er bijna allemaal ín is gegaan ook nog! :o Soms is een stukje brood zo snel weg dat ik het op de grond ga zoeken, maar dan is het toch echt weg :P
3!
pi_85175547
Nou lekker toch, die eetlust? Isabeau gaat ook steeds beter eten. Ze eet nu zelfs een hele boterham (ik moet vaker hier mopperen dat ze iets niet doet), maar Stef-praktijken zie ik haar nog niet doen... :D
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:42:30 #89
95408 Incantrix
pi_85175660
Dat is ook fijn! Ik zit er gewoon op te wachten tot dit een drama wordt hoor, net als met slapen, dat ging ook altijd heel makkelijk. Eerst. Ooit :P En fijn joh, die meid gaat gewoon hardstikke lekker! Beter eten, beter slapen! *O*
3!
pi_85175706
Trix, :* voor je brakheid... niet leuk natuurlijjk! Hopelijk kun je een beetje wakker worden of nog wat slapen.
En spannend he, dat logeren? Minke gaat volgende week ook een paar dagen (lang weekend) vanwege dezelfde bestemming. Maar gelukkig komt ze tussendoor evne bij ons langs met opa en oma. Kan ik weer even opladen ;)

Nou, wish me luck... wij gaan richting cb! En daarna gezellig naar een vriendinnetje lekker gezellig dagje ervan maken! *O*
pi_85175789
Laat je niet gek maken op het cb hè?!

Ik realiseer me ineens dat Isabeau vandaag 10 maanden is. :D
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:51:58 #92
95408 Incantrix
pi_85175856
Lijnloos :* Succes daar, laat je inderdaad niet opnaaien! En jah, misschien ga ik tussendoor ook nog wel even naar Lelystad hoor, als ik mijn manneke te erg mis. En ik wil héél graag Minke ook ontmoeten hoor! O-)

Isabeau, hey! 10 maanden alweer!
3!
pi_85180314
Oh, Isabeau uit logeren. Leuk :) Als het goed is gaan we eind september een weekend met zn tweeen weg. Dan zal ik voor het eerst een nacht zonder Leah zijn.
Super dat het slapen zoveel beter is :)

En Stef als vuilnisvat, haha. Waar gaan jullie heen Incantrix?

Eten gaat hier wel goed verder. Ze eet niet heel veel ofzo en met rapley gaat er niks in maar gepureerd wel :Y) Borstvoeding loopt ook nog prima.
Slapen gaat super. Nu we vakantie hebben van 20.00 tot 7.30/8.00. Fijn is dat :)
pi_85180516
We waren vanochtend even bij de huisarts ivm die schimmelinfectie en ik had haar los op schoot mee naar binnen en ze wondt iedereen in de wachtkamer om haar vinger door alleen maar op mijn schoot te zitten en met grote ogen rond te kijken.
Iedereen: ooooh en aaah...wat een schattig meisje...en vertederd; leuk heh!

En later bij de apotheek ook: ooh, kijk nu hier...wat een popje
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:37:35 #95
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85184068
Oh lily, wat heerlijk. O+
pi_85186015
Ja, leuk is dat :) :Y

Ga je nog naar de camping of is het even klaar nu?
Het weer is zo wisselvallig ook..maar tussen de buien door is het eigenlijk heel mooi.
Ik hoop toch op nog wat stabieler zomerweer eigenlijk (hoewel die extreme hitte ook niet hoeft hoor)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:21:09 #97
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85186100
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:19 schreef lily het volgende:
Ja, leuk is dat :) :Y

Ga je nog naar de camping of is het even klaar nu?
Het weer is zo wisselvallig ook..maar tussen de buien door is het eigenlijk heel mooi.
Ik hoop toch op nog wat stabieler zomerweer eigenlijk (hoewel die extreme hitte ook niet hoeft hoor)
Ik heb ma het kdv gebeld, of ze gewoon terecht konden nog dinsdag en ik ben zelf alles op gaan ruimen. Voor dit jaar is ons campingavontuur voorbij ;) .
pi_85186159
ah oke

Wij gaan straks naar Amsterdam, naar mijn broer en vriend. Wat moet je toch veel inpakken met drie kinderen (vooral voor een baby dan).
pi_85202464
hellow; wat is het hier rustig zeg ;)

Ik ga straks mijn laatste nachtje doen. Gelukkig maar. En dan volgende week nog 3 dagen werken en dan hebben we vakantie!!! heerlijk vooruitzicht.
*O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85205477
inderdaad, het is hier uitgestorven. Ik lig al lekker in mijn bedje, morgen weer werken.
Met driekus gaan we maandag weer naar de huisarts, z'n ogen zitten weer dicht. En hij moest vanochtend ineens huilen opeet kdv, toch nog verlatingsangst lijkt wel.
Hoe was het cb lijnloos?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')