jeujjj Leah rolt ook

ja hoor, rollen is rollen...en als ze eenmaal beginnen, gaat het vaak hard. Dus die gaat straks ook de hele kamer door
en ik zag ook dr foto in het fototopic; en wat is het een mooie meid Lily

En dr rollingstones-shirtje staat dr superleuk!
en ik zag nog een mooie curve voorbij komen

echt bijna op de gemiddelde lijn.
haha Driekus & Lars beide gezellig aan de klets

lijkt me ook zo gezellig!
Evie doet soms ook een poging en dat is al zo lollig...
Karin; nog een paar daagjes en dan lekker op vakantie! heerlijk vooruitzicht he?
Poppedein: goed idee een meet in sept samen met Karin en dr mooierds? En lekker aan het genieten van je vakantie?
Sorboo: hoe is het met Isabeau? slaapt ze nog steeds zo goed?
@linda; ik ben heeeel benieuwd hoe het nu met jou gaat? is Lotte dr humeur alweer een beetje bijgetrokken?
Trix; voel jij je al wat beter? en hoe is het met Stef? ik zag laatst foto's en met zijn hoofdje gaat het de goede kant op he? wat ontzettend fijn!
Met Evie gaat alles ook goed. Vandaag weer heerlijk vrolijk geweest; vooral toen mijn ouders op bezoek waren.. en o ja; Opa zijn snor is errrrrg interessant

, Evie kent alleen opa zijn snor en wil die snor steeds voelen... (en dat gaat natuurlijk niet zachtjes, maar lekker met die nageltjes...)
En zo moeder zo dochter; Evie is gek op slagroom; mama gaat bijna altijd als ze in de stad zijn, een lekkere DE-koffie drinken met een bakje slagroom ernaast...
en daar heeft Evie wel eens een hapje van gehad; en dat heeft ze blijkbaar onthouden, want vanmiddag had mijn muppie al bijna het bakje te pakken (echt 10 sec nadat de serveerster onze bestelling kwam brengen..)

en een lol dat ze dr dan zelf ook om heeft

zooo en nu maar eens ff naar mijn patient
[ Bericht 40% gewijzigd door Beessie-Jen op 12-08-2010 01:36:55 ]