abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85205942
karin spannend!
Ik ga voor je duimen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85205950
Karin ook al vakantie! Lekker! :) En wat een inpak-werk is het he!? Ik las dat Lily ook al druk met inpakken was. Wat moet er wat mee met zo'n kleintje!
pi_85206105
Inderdaad er moet giga veel mee.....met 2 kindjes ook 2 keer zoveel
Meike moet naast haar kleren ook andere dingetjes mee zoals haar fiets, loopfiets, knutselspullen, leesboekjes enz enz
En dan voor Lars veel kleren, speelgoed,kinderstoel, bedje, buggy en ga zo maar door.....

Laten we zeggen dat het ons in ieder geval van de straat houdt haha :P
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_85206178
He hallo, ben weer thuis na een gezellig dagje in het oosten.
CB ging fantastisch... was bij een (voor mij) nieuwe verpleegkundige en die was echt top! Stond met 5 minuten weer helemaal goedgekeurd buiten :o
Oh en de statistieken? Boven mijn verwachtingen: 65,5cm bij 7310!!! gram...
En dat ziet er zo uit:

Mooi he?! :@

Ooooh, Trix, wat goed dat jullie nu de onderhandelfase in zijn... spannund!!! :Y
Sorbootje, spannend dat Isabeau gaat logeren, maar dat komt vast helemaal goed. O+
Karin al bijna op vakantie, lekker joh, genieten met die 2 schatten van jullie. *;
Zo, dan ga ik nu effe van mijn vent op de bank genieten ;)
pi_85206357
Wat goed zeg Lijnloos!!! Mooie lijn!!! ;)
Ze klimt mooi richting de gemiddelde lijn!
En ze doet het verder toch ook zo goed, je meisje!!!

En we zullen zeker genieten van onze schatjes! (hoewel Meike gister niet zo schattig was....zie fototopic....het was iets met een vriendinnetje en een emmer latex }:| )
pi_85206998
Ik zag het inderdaad... kon je je gezicht nog in de plooi houden of was je meer op het niveau van een rol behang en veel plaksel? }:|
pi_85207083
Karin alvast een hele fijne vakantie!! En spannend van jullie huis :D

Minke, wat ben je gegroeid :D
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:46:26 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85208688
lijnloos, fijn dat minke is goedgekeurd! *O* *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85219755
Goedemorgen!!
Dat is de eerste ben is geloof ik nog nooit voorgekomen :D

Wij gaan nu naar het CB, volgens mij is Dyon erg goed gegroeid maar dat zullen we zo zien dus ;) Helaas ook weer prikjes, maar daar heeft hij eerder gelukkig geen last van gehad.
pi_85219780
Meimeltje, succes hoor! En Dyon sterkte met de prikken, prikken zijn stom (maar helaas wel goed voor je). :*
pi_85237437
Lijnloos wat fijn dat alles goed was bij het cb! En een mooi lijntje voor Minke!

Meimeltje, ik ben benieuwd of bij jullie alles ok is!

Wij gaan er even een lang weekendje tussenuit! Het is net een halve volksverhuizing! :)
pi_85238645
Wat een mooie lijn voor Minke.
Succes Dyon, met je prikjes.

Driekus, nog steeds prut in je oog? -O-

Incantrix nog steeds ziek? Dat is een hevige, niet?

Het is idd komkommertijd hier :D . Ik had een week geen tijd om bij te lezen en verwachtte half dat ik door 2 topics heen moest spitten. Dat viel reuze mee.

Hier verder niks bijzonders te melden. Het gaat wel lekker. Alleen Thomas heeft vandaag wat dunne ontlasting. Misschien weer tandjes?
Het is wel echt fijn dat de lucht geklaard is nu hij kan kruipen. Hij is zo blij, echt een heel ander kind. De woordjes komen nog niet erg hard. Ik moet het voorlopig doe met Da! Da? Daaaa??!!! Hada! Ach, we horen het wel wat zijn eerste echte woordje gaat worden
pi_85240331
Ik zat met prikjes in mn hoofd, maar die krijgt hij pas weer bij 1 jaar (gelukkig) ;)
Na lang wachten wel weer goedgekeurd, 71 cm en 8135 gram.

NieuweUser: waar zijn jullie naartoe gegaan? Idd een hoop gesleep he haha. Wel lekker een weekendje weg!

Aoraki: echt schattig dat kruipen he en gelukkig dat hij zich lekker ermee vermaakt :D Denk dat het hier ook zal schelen, hij raakt vaak gefrustreerd als hij weer (door achteruit buikschuivend) onder de kast/ tafel belandt.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:40:59 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85246239
haaaai ;)

Ik kom Karin ook ff een hele fijne vakantie wensen :Y :*

en ik ben uit de nachtdienst, dat is wel een jompeltje waard *O*
en geslaagd voor missie-winterjas voor muppie O+ *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:43:37 #117
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85246356
Hullo :)

Stef heeft het vandaag prima naar zijn zin gehad op het KDV, ondanks zijn overgeef-aanval van vanmorgen. Fijn, want ik heb na anderhalf uur werken de rest van de middag in mijn bed doorgebracht :') Aoraki, het is inderdaad een leuke :{ Of twee misschien wel, dat weet ik niet.

Lily, wij gaan naar Lowlands, Stef gaat naar mijn schoonouders in Lelystad. Wel heel fijn, zo dichtbij, dan kan ik eventueel even naar hem toe als ik hem mis ofzo. Hoewel ik niet zeker weet of ik altijd zomaar in de auto mag stappen zeg maar, maarja.. Dat zien we dan wel enzo ;)

Lijnloos, wat een verademing t.o.v. de vorige keer! *O* Fijn dat alles goed is!

Karin, fijne vakantie inderdaad, en whooooeeee, spánnend joh! Ik duim hoor! :*

BJ, da's fijn, niet meer aan de nachtdienst! En pff, een wínterjas zeg je me? Nu al?? ;)
3!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:45:48 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85246455
ooo Trix; wat balen dat je nog steeds niet fit bent joh! en je mannetje ook niet helemaal 100% dus...
dikke knuffel voor jullie allebei :*
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:03:36 #119
95408 Incantrix
pi_85247292
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Trix; wat balen dat je nog steeds niet fit bent joh! en je mannetje ook niet helemaal 100% dus...
dikke knuffel voor jullie allebei :*
Nou echt zeg, wat een naar griepje-achtig-dingetje dit zeg :P

Thnx :* :*
3!
pi_85248500
Meimeltje, wij zitten in een Center Parcs in Limburg. We zijn er net maar het huisje valt mij tegen eigenlijk....
Fijn dat Dyon is goedgekeurd!

Inca wat balen dat je nog steeds niet lekker bent! Beterschap!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:43:06 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85248783
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:35 schreef NieuweUser het volgende:
Meimeltje, wij zitten in een Center Parcs in Limburg. We zijn er net maar het huisje valt mij tegen eigenlijk....
Fijn dat Dyon is goedgekeurd!

Inca wat balen dat je nog steeds niet lekker bent! Beterschap!
waar zitten jullie?? wij gaan ook naar CP over 2 weken :Y
pi_85249481
BJ, wij zitten in het Meerdal. We hebben net even snel een rondje gelopen bij de restaurantjes, morgen de boel maar eens beter verkennen.
pi_85255175
Haai! :W

Hoe is het hier dan?

Lente is vervelend, huilt om alles. Ze kwijlt als een otter en net toen ik d'r tandjes poetste, ging het bloeden... :{
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:40:28 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85256985
Heuj, waar zitten jullie allemaal in Limburg? Komen jullie koffie drinken ;)

Mijn kind is nog laaaaaaaaaaaang geen half jaar :N
hellup, hij wordt groot

Trix, beterschap meissie! :*

Naar fototopic gaat voor actie-foto's van Meike...
pi_85258023
NieuweUser, jammer dat het huisje tegenvalt. Zou je van CP niet verwachten he. Hoop toch dat jullie een gezellig weekend gaan hebben!

Incantrix, beterschap!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:55:34 #126
95408 Incantrix
pi_85272401
Ssserpente :* Wat vervelend zeg, sommige momenten weet je ook niet waar je goed aan doet he?

Thnx voor de beterschapjes lieve mensen! :*

Asy, kom je met ons meedoen? *O* Ik moet jou nog steeds een berichtje sturen, alleen altijd als ik eraan denk staat de pc uit :@ o|O

Zo, we hebben Stef vanmorgen (nadat hij om 4 uur ofzo wakker werd) nog weer zijn bed in gekregen en hij heeft tot half 9 geslapen! Dit was nadat we hem een fles hebben gegeven, na een bv krijgen we hem al tijden niet meer terug zijn bed in als hij vroeg wakker is (ooit lukte dat wel).. Ik begin dus erg te twijfelen aan mijn productie..
3!
pi_85272533
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:55 schreef Incantrix het volgende:
Ssserpente :* Wat vervelend zeg, sommige momenten weet je ook niet waar je goed aan doet he?

Thnx voor de beterschapjes lieve mensen! :*

Asy, kom je met ons meedoen? *O* Ik moet jou nog steeds een berichtje sturen, alleen altijd als ik eraan denk staat de pc uit :@ o|O

Zo, we hebben Stef vanmorgen (nadat hij om 4 uur ofzo wakker werd) nog weer zijn bed in gekregen en hij heeft tot half 9 geslapen! Dit was nadat we hem een fles hebben gegeven, na een bv krijgen we hem al tijden niet meer terug zijn bed in als hij vroeg wakker is (ooit lukte dat wel).. Ik begin dus erg te twijfelen aan mijn productie..
Dat snap ik. Hoeveel borstvoedingen geef je nog op een dag? Niet zo veel toch? Ik heb hetzelfde gehad, gaf al maanden 'maar' vier voedingen per dag, waarvan de laatste al om 1600 uur was. Dat is heel lang goed gegaan, maar ineens kelderde m'n productie toch drastisch. Na een paar weken extra en 's nachts kolven en domperidon, is ie nu weer op peil gelukkig.
pi_85272668
goedemorgen! Ik durf 't bijna niet te zeggen maar driekus slaapt nog! Die heeft om half 8 wel wat water gehad, maar dat was alles. Zag wel dat z'n oogjes weer dicht zitten. Maandag weer laten kijken.
trix, hoe gaat ie?
Ssserpente, tandje?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:33:48 #129
95408 Incantrix
pi_85272885
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat snap ik. Hoeveel borstvoedingen geef je nog op een dag? Niet zo veel toch? Ik heb hetzelfde gehad, gaf al maanden 'maar' vier voedingen per dag, waarvan de laatste al om 1600 uur was. Dat is heel lang goed gegaan, maar ineens kelderde m'n productie toch drastisch. Na een paar weken extra en 's nachts kolven en domperidon, is ie nu weer op peil gelukkig.
Ik geef nog maar 2 voedingen per dag, 1 als Stef wakker wordt, 1 als Stef gaat slapen. In den beginne was het zo dat Stef vroeg wakker werd voor zijn 1e voeding, dan dronk hij bij mij en dan legden we hem terug zijn bedje in waar hij dan meestal doorsliep tot een uur of 8 a half 9. De dagen dat hij naar de opvang ging werd hij daar meteen op bed gelegd voor een slaapje en dat ging altijd goed. Sinds zijn slaap-perikelen zijn begonnen krijgen we hem dus niet meer terug zijn bed in en is het eigenlijk de hele dag achter de feiten aanlopen, omdat hij de dag al moeilijk start. Ik had de link eigenlijk nooit gelegd, maar vanochtend opperde lief 'zullen we hem gewoon nog eens een flesje geven?' na de bv (vanmorgen was hij nl. achterlijk vroeg, 4 uur ofzo). Dat hebben we gedaan en toen sliep hij ineens weer tot half 9 :o

Nu ik dit zo typ begint er ineens een ander kwartje te vallen: wat nu als die slaap-perikelen hierdóór zijn begonnen? Ik maar vasthouden aan die bv, terwijl Stef er eigenlijk nauwelijks nog iets aan heeft! Er nog heel hard aan gaan trekken om het weer op peil te brengen heb ik niet zo'n zin in, ik ben teruggegaan naar 2 voedingen omdat ik volledig voeden niet meer trok. Oh jemig, zou het gewoon daardoor komen? Dat hij 's-avonds niet meer kan slapen omdat hij gedurende de dag al zó moe is? Pff, ineens moet ik even huilen geloof ik. Dat hij de dag al wéken begint met frustraties en honger, misschien wel.. :')

Mefke, hier is het nog steeds een snotterige bedoeling.. Daar alles k? :) Wat een slaapkopje! :o
3!
pi_85273162
slaapkopje ligt nu naast me z'n fles leeg te drinken. Trix zou het dat zijn ja?! Probeer 't met bv en dan een fles. Ik hoop toch voor je dat dit 't is, hoe jammer van de bv dan ook. Slaap is zo belangrijk
pi_85273237
Ik vind het helemaal geen gek idee, Icantrix. Je merkt vanzelf wel of het beter gaat als je met het flesje door blijft gaan (als dat is wat je wil).

En mocht dit nu echt zo zijn: neem dat jezelf dan níet kwalijk! Als het verband zo duidelijk was geweest had je dat allang gemerkt. Het is veel aannemelijker dat het een complexe samenloop van omstandigheden is: nieuwe ontwikkelingen die hij doormaakt, tanden die doorkomen, ziekte, en misschien het eten en drinken. De perikelen waar jullie mee te kampen hebben gehad zijn (in min of meerdere mate) heel herkenbaar voor veel ouders. Als er een simpele reden aan ten grondslag had gelegen of er een simpele oplossing voor was geweest dan was iemand daar allang rijk mee geworden. :+ Kortom: fijn als het nu beter lijkt te gaan en niet terugkijken naar het verleden! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:28:52 #132
95408 Incantrix
pi_85274003
Mefke, haha, cute O+ En ja, ik heb ondertussen al besloten dat we hier iets mee gaan doen, ergens glashard aan vast blijven houden terwijl het niet lijkt te werken slaat ook nergens op.. :* !

Claudia, haha, ik was alweer begonnen met de zelfkastijding, dank je wel voor je berichtje :*

En ik heb zojuist besloten de borstvoeding af te gaan bouwen. Ik ga eind deze week ook naar Lowlands en als ik mezelf daar suf moet kolven om een niet-bestaande productie op gang te houden worden zowel ik als Stef daar niet gelukkiger van. Vanavond gaan we de bv eens vervangen door een flesje, morgenochtend geef ik nog gewoon een bv, en dan met een fles erachteraan. Eens even zien hoe het dan gaat. Aan de ene kant ook wel een opluchting, het kolven op Lowlands was niet iets waar ik erg naar uitkeek.

Nouja, mijn zoon is nu bijna 9 maanden, ik ben er trots op dat ik het in elk geval tot zoverre heb kunnen doen :)
3!
pi_85277776
Incantrix, Isabeau ging ook ineens langer slapen toen ik met 9 maanden met bv stopte. Vind het niet gek klinken!

Pff...Isabeau moet voorlopig maar niet meer uitlogeren. Ik heb twee nachten doorgehaald en lag gisterochtend om half 9 pas in bed en vandaag om 8 uur. Even de schade van 10 maanden niet uitgaan inhalen :) Maar ik ben nu dus echt enorm brak. Maar Isabeau heeft het geweldig gedaan bij mijn ouders. Lekker geslapen, gegeten en gelachen. We gaan d'r zo ophalen. O+
pi_85278489
Haha Sorbo!!! Brak zijn rules joh, lekker dat je mooi uit je dak bent gegaan!

Wij gaan nu echt....als het goed is staat de caravan dus ik ga met de kindjes die kant op!
Tot over 2 weekjes!!!! :W

O! ik ontdekte vanmorgen Lars' eerste tandje!!!! *O*
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:37:06 #135
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85279061
Je bent vast al weg maar toch: Gefeliciteerd! Je kleine vriendje wordt groot...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:20:27 #136
95408 Incantrix
pi_85281585
Kariiiin, héél veel plezier!! :* :*

Sorbo, hahaha, wij hadden dat ook een tijdje terug, waren we 'even een bandje gaan kijken'. Dat hield dus in de praktijk in dat we om half 4 in bed lagen. Strontlazarus :') En heuj, thnx, dat sterkt me wel in het idee dat ik wel eens op het goede spoor zou kunnen zitten nu.

Vanavond mag ik dus voor het eerst in eeuwen weer een wijntje bij het eten al, per vanavond ga ik de avondvoeding laten vervallen. De ochtenden blijf ik wel nog even bv geven, maar dan wel met een fles erachteraan. Met een beetje geluk kan ik die voeding ook nog afbouwen voor Lowlands. Vind het wel raar hoor, en heb nu helemaal een 'oh, we moeten nog even snel foto's maken!'-gevoel :)
3!
pi_85281949
Ik hoop dat het afbouwen van de borstvoeding op een manier verloopt waar jij vrede mee kunt hebben, Icantrix. Dat is het belangrijkste. Stef heeft ontzettend lang van je voeding kunnen profiteren.

Ik wil de volgende keer weer heel graag borstvoeding geven, maar ik moet bekennen dat ik alweer vergeten ben wat voor belasting het is. Op mijn verjaardag heb ik niet van de visite kunnen genieten omdat Ivan regeldagen ingelast had, als ik wilde sporten moest dat meteen na de borstvoeding, en kon nooit eens denken 'nu even gewoon een dagje niet'. De flesvoeding heeft me heel veel vrijheid opgeleverd waar ik toch wel heel blij mee was en ben. Maar nu ik me dit allemaal zo herinner pieker ik er nog steeds niet over om níet met borstvoeding te beginnen.
pi_85281979
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha Sorbo!!! Brak zijn rules joh, lekker dat je mooi uit je dak bent gegaan!

Wij gaan nu echt....als het goed is staat de caravan dus ik ga met de kindjes die kant op!
Tot over 2 weekjes!!!! :W

O! ik ontdekte vanmorgen Lars' eerste tandje!!!! *O*
Wow, zijn eerste tand! *O*

Veel plezier op vakantie!
pi_85286637
Tjeempie, moet hier wel wat vaker komen... Niet echt bijgelezen..
Karin, heel veel plezier!

Incantrix, je hebt 9 maanden borstvoeding gegeven, dat is echt een hele mooie tijd. Goed dat je nu een beslissing hebt genomen.

Mette is druk aan het ontwikkelen. Elke dag een nieuw truckje. Zo kan ze sinds vandaag zelfstandig gaan zitten. En ze kijkt erbij alsof ze het altijd heeft gekund, wij natuurlijk helemaal in jubelstemming, maar ze snapte onze ophef niet. Ook begint ze haar beentjes te gebruiken tijdens het kruipen enzo, dus dat zal wel het volgende truckje zijn.
Ook zijn we begonnen met tandenpoetsen, ze vindt het verschrikkelijk.

En geheel onverwachts kan ze per half september al geplaatst worden op het nieuwe KDV. We zijn erg blij :) Ze gaat nog maar 2 weekjes naar de oude, dus moet een traktatie gaan bedenken voor volgende week..
Daarna lekker op vakantie (ohh,§ wat heb ik daar zin in na dit heel erg bewogen jaar).
beetje egopost... sorry
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85287221
Wat fijn dat ze een plek heeft, wickie! Dat is weer een zorg minder.

En wat gaan die ontwikkelingen snel, hè? Ze gaan hier zo snel dat ik niet meer opkijk van hetgeen ik een paar dagen geleden nog heel bijzonder vond. Het is nog niet lang geleden dat Ivan zich niet op durfde te trekken aan objecten, maar nu hangt hij voortdurend over de boxrand. (De box moet nog omlaag, dus we zetten hem er alleen in als we erbij zijn. Ik ga de box meteen maar even omlaag zetten, lekkere zaterdagavond. :') ) Hij wil écht alleen nog maar staan, loopt er zo nu en dan ook bij en het klimmen begint steeds engere proporties aan te nemen.

De meest opvallende ontwikkeling vind ik het grappenmaken. Er is niets leukers dan je (groot)ouders plagen tijdens het eten. Hij hangt niet alleen achterover (lachen!) maar begint vaak ook ineens heel hard te blazen zodat het eten zo tegen je aan vliegt. Dat deed hij gister nog bij mijn schoonmoeder. :D En vandaag deed hij iets heel mafs, namelijk zijn mond opengooien, zichzelf licht voorover hellen maar zodra de lepel eraan kwam zijn mond snel dichtknijpen en een ruk naar achter maken. Dat vond hij echt heel grappig. }:| Ik heb hem maar flink teruggeplaagd door de lepel elke keer net voor zijn mond opzij te draaien. O-)
pi_85288059
jeujj Mette is ook flink aan het oefenen *O*, Evie gaat ook soms zelf zitten :Y (zie fototopic).

Karin is al in Ommen joh!! :Y ik hoop dat het leuk is! als nog veel plezier!

Trix; ik heb op je gereageerd in het BV-topic. Moeilijke situatie, maar geloof dat je je keuze al gemaakt hebt en je daar helemaal achter staat. :Y dat is het allerbelangrijkste; dat je er zelf helemaal voor klaar bent om af te bouwen. En 9 maanden is idd keurig!

Sorboo; lekker de beest uitgehangen de afgelopen nachten! *O* leuk joh! en nu lekker aan het knuffelen met Isabeautje O+

uhhh verder weet ik het ff niet... sorry

ben nogal moe, en heb een soort van hangover van de nachtdiensten... naja nog een halve week dan heb ik heeeeerlijk vakantie!! en we hebben dr zin in! hopen dat het weer een beetje goed blijft... :Y
en o ja; ff geheel offtopic: ik heb vandaag 2 spijkerbroeken gekocht in de Sale *O* en dat lukt normaal NOOIT met mijn lengte *O*
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:58:59 #142
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85291454
Even bijgelezen. Fijn dat het met alle grote babies goed gaat :Y Hier dito ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 15 augustus 2010 @ 06:49:40 #143
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85300342
Gek hè, dat het soms in golven gaat. De ene week lijkt het wel alsof alle kindjes ziek zijn, slecht slapen en niet eten, en een paar weken later is alles overal rustig...
Onze kindjes zijn gewoon een stelletje ongelofelijke meelopers ;) Ik zeg: de ouders met de makkelijke kindjes mogen voorop!

Het slapen gaat hier langzamerhand weer wat beter, afgelopen nacht is hij bijvoorbeeld maar twee keer wakker geworden. Wel wil hij rond middernacht nog steeds wat drinken, zeker 150 cc nog. Maar daarna gaat hij ook weer braaf slapen dus ach...
Het enige nadeel is dat ik elke ochtend met een nat kind zit van al dat water.

Hij heeft net een schone romper aangekregen en een flesje melk gehad, en zo te horen gaat hij nog even lekker slapen. Ik denk dat ik het goede voorbeeld maar eens ga volgen...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85300467
Karin wat spannend van jullie huis! En veel plezier op vakantie, Ommen en omgeving is mooi O+
Een eerste tandje voor Lars *O*

Wow Lijnloos wat is Minke goed gegroeid *O* Geweldig zeg, ze kan ook al zo lekker eten!

Icantrix wat leuk dat jullie maar Lowlands gaan! O+ Gaan jullie nog meeten met Lijnloos?
Vervelend dat je productie het afbouwen naar twee voedingen niet trok :* Je hebt negen maanden borstvoeding gegeven, dat is hartstikke mooi toch _O_ Fijn dat het besluit te stoppen je rust geeft :*

hihi Wickie dat Mette die jullie niet begrijpend aankijkt waarom jullie toch zo'n heisa maken om een nieuwe truukje :D Kon ik allaaaaaaaaaang hoor mama O-) Niels gaat juist aandacht vragen door te schreeuwen naar je met een big smile, ook bij dingen die hij al maanden kan zoals zich optrekken _O-
Super dat jullie al zo snel terecht kunnen op het KDV waar jullie zo'n goed gevoel bij hebben.
Tandenpoetsen gaat hier steeds beter. Hij heeft nu door dat ik eerst snel zijn tandjes poets en dat hij daarna na mag poetsen en doet nu zijn mond al open als ik er aan kom met de borstel. Het komt bij jullie vast ook snel goed.

Lol grappenmaker Ivan :D Niels heeft dat niet zo met eten (vast omdat ik hem eigenlijk nooit corrigeer :') er is niets om mij mee te stangen) wel met aan de borst drinken: ik heb gisteren gewoon de borst weer opgeborgen, hij bleef maar aanhappen, loslaten, keten, aanhappen. Echt fijn dat hij dan eerst een TSR opwekt en dan gaat spelen, alles nat.
Wat knap dat Ivan ineens weer zoveel kan! Het lijkt me grappig onze twee mannetjes weer eens bij elkaar te zetten.

Fijn dat het zo goed gaat bij jullie Rocka ^O^ Ik ben benieuwd naar verhalen over je mannetjes.

Ca.Ra, mijn achterneefje is 2 jaar en die heeft 's nachts de laatste tijd ook weer honger, dan drinkt hij een klein flesje en gaat weer slapen. Ik denk dat het best normaal is, die kindjes groeien zo hard.

Niels heeft een indrukwekkende drukke week gehad. Mijn man is vrij en we hebben vanaf dinsdag bijna iedere dag iets gedaan en dat was wel te merken 's nachts helaas. Maar hij heeft hij heel erg naar zijn zin gehad met andere kindjes O+ Dat vind ik wel bijzonder, hij ziet eigenlijk bijna nooit andere kindjes, maar is helemaal niet bang, gaat direct lekker spelen en probeert de aandacht van iedereen te trekken.
Donderdag was wel drama, we gingen naar mijn neef (in Ommen :P) en dat is best een eindje rijden, hij heeft bijna de hele heen- en terugreis gekrijst, alleen liedjes met gebaren zingen werkte een beetje (dus ik moet er altijd naast zitten). Hij heeft zo'n hekel aan auto rijden -O- Hopelijk gaat dat over zodra we overgaan op een groter autostoeltje waarin hij vooruit kan kijken. Volgende week gaan we naar Groningen, ik heb er nu al zin in :')

Sinds gisteren loopt Niels zelfstandig achter zijn loopwagentje, vanaf de verkeerde kant _O- Heel schattig. En hij gebruikt ook stoelen en de wasmand als loopwagentje :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85300722
Goedemorgen!
Van

Naar

Wij zijn hier 8-)

En voor de OP: 14 ebruari 2010 Florian, zoon van Freecell en TARAraboemdijee
pi_85300980
florian welkom!
Dames, driftig zijn is toch iets voor peuters?! Driekus kan er ook wat van. Na tig keer nee (nee je mag niet aan de vaas komen) werd meneer echt boos. Compleet met gillen, slaan en bijten. Ik stond echt even raar te kijken.
Ca.ra ik hoop dat je gelijk hebt, ben wel toe aan een rustig weekje.
pi_85301022
Florian *O* welkom bij de grote beebs! Wat een vent ben je al, zoals je daar zit in je stoel met de wortel O+

Twinkly, wat goed dat Niels al overal mee aan het lopen is, geweldig lijkt me dat. Wel rot dat ie dus echt niet van autorijden houdt... lijkt me helemaal niet fijn, ik raak al van slag als Minke een beetje begint te piepen in de auto :@ :* voor Niels als jullie volgende keer naar Groningen gaan.

Trix, even een hele dikke knuf voor jou. Ik vind het heel knap dat je deze beslissing neemt, want zoals je zelf al zegt met iets doorgaan wat weinig zin heeft is niet handig, maar het is wel jammer natuurlijk. Aan de andere kant vind ik dat jij (of Stef) zeker niet mogen klagen dat het al zo lang (gewoon bijna 9 maanden) goed is gegaan en hij van jou heeft kunnen genieten op deze manier. Hopelijk gaat het goed met afbouwen. En geniet van je wijntje! :*

Hier verder weinig nieuws... Minke is nog steeds haar lekkere drukke zelfje, wat tegenwoordig het liefst over je heen klautert en daarbij ook regelmatig optrekt tot staan. Dit kan ze echter alleen nog tegen ons of de bank, in de box snapt ze het nog niet... scheelt weer. :+ En ze begint een beetje te babbelen nu, vooral "jajajajajajaja' en "dajdajdajdajdaj"... heel grappig allemaal. Maar mama en papa zit er nog niet in geloof ik :)
pi_85301568
Freecell, welkom hier met Florian! 6 maanden oud alweer... En ik las dat hij de laatste twee dagen ineens door was gaan slapen. Heerlijk!
pi_85301597
Florian O+ *O* Wat leuk dat jij ook al een groot baby'tje bent! Ik heb het gevoel dat hij nog maar net geboren is Free!

Driftige Driekus :D Ik herken het nog niet van Niels, die vindt het vooral errug grappig als hij iets niet mag.

Minke wat ga je hard O+ Stoere meid!! Dajdajdaj is herkenbaar van toen Niels zo oud was, klinkt als het engelse "DIE!!" _O-

Niels zegt al een tijdje mamamam als hij naar mij toe komt, gisteren hadden we het idee dat hij papa zei toen hij papa aan hoorde komen, maar vanmorgen zei hij volgens mij echt mama :o Ik kreeg helemaal kippenvel!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:49:54 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85301747
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:55 schreef Incantrix het volgende:
Ik kom hier meedoen :)

In een half jaar van dit O+

naar dit 8-)

Ongelofelijk hoe snel de tijd voorbij gevlogen is...

Maar toch: het wordt steeds leuker *O*
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:56:21 #151
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85301863
met een half oog, ha, lars ook een eerste tandje! *O* *O*

trixie, ga je toch wel helemaal afbouwen? heb je er wel vrede mee zo?

florian, welkom hier! *O* (ik moest nog aan je mama denken laatst. free wanneer moet je weer naar de gyn voor jezelf? dat kon toch na een half jaar?)

harry welkom hier! *O*

aviva slaapt niet meer door -O- tandjesleed wrs...
en een vraagje: zijn er meer kinders die de eerste tijd gewoon geen behoefte hadden aan eten? ze wil prima sabbelen en knagen en zo, maar slikken, ho maar! ik heb gister zowaar 6 hapjes perenpotje erin gekregen (had schoonmoeder gekocht, want die had ook geen zin om vanalles te maken als ze het toch niet eet. erg praktisch toch wel :P ) maar meer wil ze niet... en om nou op het moment van een bv er een fruithap in te duwen en het dan door dr strot te douwen, voelt ook niet goed... ervaringen anyone?
pi_85302347
Ook welkom hier met je zoon, Asyniur!
pi_85302649
Asynur welkom *O* En Freecell ook *O*

Davinia Esmee was met 6 maanden gewoon echt nog niet aan eten toe. (Mede door soort mini-trauma van de reflux-medicijnen) Maar ze had er gewoon ook echt geen behoefte aan. Dat begon bij haar pas met een maand of 9 :Y
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:12:38 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85303909
Davinia, je geeft toch nog steeds bv of niet? Dan is de rest nog maar bijvoeding. Boeit niet als ze wat minder eet. Komt wel weer... :*
pi_85304401
Florian en Harry welkom! O+ :W

Wij werden hier net aangenaam verrast! Rienk staat!

Het is een ongeknipte versie, de laatste seconden kunnen er wel uit ;)
Hier gaat dus alles goed. Ik lees wel mee, maar wegens vakantie geen tijd om te reageren. Morgen is de baas weer naar het werk, dus kan ik mn gang weer gaan 8-)

:W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85304954
Rienk :o Das vlot!! *O*

Davinia: Ik ben naar de HA geweest en doorgestuurd naar een bekken(bodem)fysio. Volgens mij beetje zinloos, maar we zien wel :+
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:21:57 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85305902
Rienk aan het staan!!! mooi filmpje Vlindur O+ :Y

welkom Freecell en mooie zoon; en Asy en Harry *O* *O* *O*

ik heb verder niets te melden; het gaat goed hier :Y
ik ga mijn muppie maar eens even uit bed plukken, Gaan vanmiddag nog gezellig op visite namelijk.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:29:00 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85306144
Rienk, wat goed! *O*
dat karretje ziet er wel tof uit! Wat is het? Welk merk?
pi_85306217
Asyniur en Harry welkom!! :)

Vlindur, wat staat Rienk al stevig joh :D Echt knap!!
pi_85306513
Dank jullie!

Asy, het is deze
het plaatje kan er af en dan kun je die gewoon op de grond leggen. De muziek is echt hysterisch, maar gelukkig kan het ook uit :+

Enige nadeel is dat ie gauw wegrolt. Daarom ligt dat stoelkussen er ook achter, dat ie vervolgens zou gaan staan hadden er niet gedacht! Hij durfde alleen maar te staan aan onze vingers en mn broek. De box en bed waren nog te eng O+ En nu, woei! Hij doet het gewoon al!

Nu nog kruipen en hij is echt baby af :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:03:39 #161
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85307370
Wat knap Rienk *O* .
pi_85310830
Mag Laura hier komen spelen?
Van:

Op 12 februari 2010
naar:

Op 14 augustus 2010
pi_85311478
Welkom nieuwe grote baby's; Florian, Harry en Laura!! :)

En Rienk kan staan!! Wat goed!
pi_85313359
Harry en Laura ook al een half jaar! *O* welkom hoor met jullie gezellige mama's!

Rienk :o wat doe jij nou? Wat knap! *O*

Aviva tandjes aan het krijgen? He, bah! :* voor je...
pi_85314000
Wow, zie Rienk dan! Alsof hij nooit anders gedaan heeft!

Welkom hier met Laura, sindell!
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:28:17 #166
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85314589
Ooooh wat gezellig, nieuwe aanwas! En wij moeten alweer bijna vertrekken :(
Vanmiddag hebben we een geluncht met de oma van Thomas. We hebben een nieuw speelgoedje: de pizzarette. Echt een aanrader!
Thomas heeft lekker meegesmuld, pizza'tjes met ham en champignons, ham en verse tomaatjes, alles ging als een razende het mondje in. En alles zat ook lekker onder de tomatensaus naderhand :P
We zijn toch wel bijna 2 uur bezig geweest en al die tijd heeft hij er heel lief bij gezeten en meegesmuld. Geen piepje gehoord. Zo gezellig!

Dat walker-ding ziet er echt leuk uit Vlindur!

Asy, ik dacht dat Harry best wel veranderd was in de loop der maanden maar als je die twee foto's naast elkaar ziet dan lijkt hij toch meer op zichzelf dan ik dacht.
pi_85318529
Wow Rienk wat knap!

Pff net toen ik me bedacht dat mijn baby vandaag wel heel erg vervelend was, kwam het mailtje van de Oei-ik-groei-sprongenwekker binnen :') Waarschijnlijk een sprongetje dus. Mevrouw wil dolgraag staan en gaat steeds op handen en voeten staan, maar echt rechtop staan lukt niet en dat is blijkbaar heeeeeeel frustrerend :X Fase toch?
pi_85318833
Die fase was hier héél snel voorbij, Stiemie! Gefrustreerd is hij inmiddels niet meer omdat hij zich nu aardig zelf op kan trekken en ook best goed op zijn billen valt als het niet lukt (ik heb hem het filmpje van Amélie bij wijze van instructie laten zien 8-) ). Hij is in ieder geval weer helemaal zichzelf. Nee, dat is niet helemaal waar, hij is nóg vrolijker en leuker.

Vandaag moest hij heel hard huilen omdat hij naar de combimagnetron toekroop en ik heel hard "IVAN!" riep toen ik hem zijn armpjes er naartoe zag strekken. :o ;(
pi_85319018
Sneu he, Claudia? Ik vind het zo erg als Lente 'door' mij moet huilen.

Sprongetjes bestaan niet! Volgens dit 'helder en begrijpelijk' :') geschreven artikel tenminste.
pi_85319505
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
Sneu he, Claudia? Ik vind het zo erg als Lente 'door' mij moet huilen.
Ja, hij schrikt er gewoon heel erg van als ik mijn stem verhef. We schreeuwen ook nooit tegen hem of tegen elkaar, dus het maakt erg indruk. Maarja, ik was ook gewoon erg geschrokken! En ach, hij was al behoorlijk moe. Het leed was snel geleden. :+

quote:
Sprongetjes bestaan niet! Volgens dit 'helder en begrijpelijk' :') geschreven artikel tenminste.
OMG! :o Wat een stoere promovenda. Het is heel verleidelijk om te publiceren over dingen die je wél hebt gevonden in plaats van over dingen die je níet hebt kunnen staven. En dan ook nog zo gedwarsboomd worden door je promotor, ongelooflijk! Het is verder een weinig informatief artikel, maar ik ben wel benieuwd naar het proefschrift.

Het schijnt trouwens ook een fabeltje te zijn dat kinderen fysiek in spurten groeien (dus bijvoorbeeld in één nacht ineens een halve cm langer zijn). Ik heb dit niet zelf gelezen maar van een (betrouwbare en verstandige) collega gehoord. Ik zal eens naar een bron vragen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:11:27 #171
313287 Groofsken3
pi_85319937
Haha, ik heb bij allebei de kinderen nooit sprongetjes gezien. Ik heb dat wel eens eerder gezegd hier. Dus ik vind het wel leuk :P . ben ook wel benieuwd trouwens naar de wel gevonden inzichten dan.

Alleen helemaal in het begin de regeldagen mbt de borstvoeding, dat heb ik wel gemerkt. :Y Bij allebei.
pi_85320274
Hey, dat is grappig!
Hier klopte de tijd altijd welprecies, maar wat ze dan gingen leren helemaal niet.

Maar wat een slappe hoogleraar :X Als iemand een hypothese wetenschappelijk onderuit haalt opstappen is niet heel professioneel...
pi_85320431
Wij hebben hier 354e ziekte ofzo trouwens.
Paar dagen misselijk (ik) en veel spugen (Florian) en nu hebben we sinds gisteren allebei vlekjes op hoofd en romp.... Nuja, puntjes meer. En ze jeuken een heel klein beetje.
Volgens mij geen koorts gehad ofzo verder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:28:06 #174
313287 Groofsken3
pi_85320701
Oh jee, wat vervelend Free -O- . En helemaal dat je er aan meedoet. Mama's mogen nooit ziek zijn toch? Beterschap! :*
pi_85321621
Harry, Florian en Laura, welkom :W O+
Aviva, vervelend tandjes... hoop dat ze snel door zijn :*

Rienk! Gaaf ding trouwens.

Freecell, vervelend dat je altijd mee doet, beterschap!

Ga straks trouwens even het artikel lezen. Of sprongetjes bestaan weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het hier altijd van de een op andere dag zomaar gebeurd. en dan kan ze het meestal ook gelijk helemaal goed. Bij grote omschakelpunten heeft ze altijd een krijsavond, dan is ze een hele avond ontroostbaar, maar de dag erna kan ze dan iets nieuws.

Claudia, ik huil meestal zachtjes mee als zoiets gebeurd. Weet nog helemaal de eerste keer... Met haar nagels knippen voor het eerst, knipte ik toch in haar minivingertje omdat ze onverwachts bewoog. Ik heb echt heel erg gehuild, Mette sliep na een minuutje weer :')

Madame was vandaag echt verschrikkelijk, niks was goed, alles was drama. Maar godzijdank slaapt ze (afkloppen) 's avonds en 's nachts geweldig, dus we genieten van de rust op de bank momenteel. Ze is net al zittend in slaap gevallen in bed, zag er lollig uit. Na een uurtje weer wezen kijken, lag/zat ze nog steeds zo. Dus maar even fatsoenlijk neergelegd.
pi_85321918
Freecell beterschap! Toen esmee hier zesde ziekte had laatst, zei de dokter dat je het al volwassene kan krijgen, maar dan zonder de uitslag daarna. (ik baalde stiekem want mijn vriend had dus ook de koorts een paar dagen en ik had al gezegd dat ik een foto zou nemen als hij ook spikkels kreeg :@ )

Geen sprongetjes? Hier komt het eigenlijk altijd wel uit dat ze rond die tijd vervelend zijn. Maar ja als ze op een ander moment lastig zijn zeg je gewoon dat ze strontvervelend zijn en dan is het klaar. Komt het toevallig zo uit dan is het ineens een sprongetje, dus het zou best kunnen kloppen dat sprongetjes onzin zijn hoor. Nou ja dan was Esmee vandaag gewoon strontvervelend :7
pi_85322081
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh jee, wat vervelend Free -O- . En helemaal dat je er aan meedoet. Mama's mogen nooit ziek zijn toch? Beterschap! :*
't is niet erg :) het jeukt een beetje en ik ben wat misselijk en verkouden-achtig. Serieus, niks om echt last van te hebben :P

Dat nageltjesknippen ;( Bij Leander ook gedaan. Wow, dan voel je je zó schuldig!
pi_85322128
Hier ook bij beide kinderen in de vinger geknipt :@ En dan zeggen ze dat zoiets je maar 1 keer overkomt :'(
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:16:25 #179
95408 Incantrix
pi_85323372
Hoi :) Alles ok hier? Stef is telkens aan het huilen/klagen in zijn slaap, maar verder gaat het goed hoor ;) Hij is ook wéér verschrikkelijk verkouden en zijn neusje zit verstopt, dus tja. Het afbouwen gaat prima, ik hou nog 1 voeding over en ik twijfel nog een beetje wanneer ik die allerlaatste voeding ga geven. Ik wil daar eigenlijk graag een foto van hebben, maar dan is mijn vaste voedingsmoment 's-morgensvroeg niet heel erg ideaal. Nouja, we gaan het zien.

Davinia, hoe is het nou? Wat zien we je weinig! Je meiske aan de tandjes al, bizarre gewaarwording blijft dat he? Ik heb wel vrede met mijn besluit te stoppen, enerzijds vind ik het jammer en heb ik er wel even mijn traantjes om gelaten, maar anderszijds denk ik dat het gewoon tijd is. Stef haalt er niet meer uit wat hij nodig heeft en het voedingsmoment zelf was sowieso al niet meer zo vaak wat je ervan zou hopen. Nu geef ik hem zijn flesje voor het slapengaan of lezen we samen een boekje voor hij naar bed gaat en dat is ook echt O+

Verder zijn er weer nieuwe groterds te verwelkomen, jeej!! *O* Wat gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Lijnloosje :* Thnx!

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar Lijnloos en ik gaan zéker meeten @ Lowlands hoor, ik heb er zó veel zin in!

Eh.. :* voor de rest dan maar!
3!
pi_85323842
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Hoi :) Alles ok hier? Stef is telkens aan het huilen/klagen in zijn slaap, maar verder gaat het goed hoor ;) Hij is ook wéér verschrikkelijk verkouden en zijn neusje zit verstopt, dus tja. Het afbouwen gaat prima, ik hou nog 1 voeding over en ik twijfel nog een beetje wanneer ik die allerlaatste voeding ga geven. Ik wil daar eigenlijk graag een foto van hebben, maar dan is mijn vaste voedingsmoment 's-morgensvroeg niet heel erg ideaal. Nouja, we gaan het zien.

Davinia, hoe is het nou? Wat zien we je weinig! Je meiske aan de tandjes al, bizarre gewaarwording blijft dat he? Ik heb wel vrede met mijn besluit te stoppen, enerzijds vind ik het jammer en heb ik er wel even mijn traantjes om gelaten, maar anderszijds denk ik dat het gewoon tijd is. Stef haalt er niet meer uit wat hij nodig heeft en het voedingsmoment zelf was sowieso al niet meer zo vaak wat je ervan zou hopen. Nu geef ik hem zijn flesje voor het slapengaan of lezen we samen een boekje voor hij naar bed gaat en dat is ook echt O+

Verder zijn er weer nieuwe groterds te verwelkomen, jeej!! *O* Wat gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Lijnloosje :* Thnx!

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar Lijnloos en ik gaan zéker meeten @ Lowlands hoor, ik heb er zó veel zin in!

Eh.. :* voor de rest dan maar!
Zeker weten gaan we meeten...! *O* Vanavond nog met mijn schoonouders afgesproken dat ze zondagmiddag met Minke komen, dus dan moeten we ook even een Met-Minke-Meet doen ;) Biertje doen kan voor mij alleen zaterdagavond trouwens, als ik klaar ben met mijn shift. Voor de rest alleen na 10 uur werken en je mag voor je dienst niet drinken :( nou ja, dan maar cola... ook lekker.

Free, beterschap! :*
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:30:21 #181
95408 Incantrix
pi_85324097
Oh, nouja, moet kunnen toch? Zaterdagavond is voor ons normaalgesproken altijd cocktails drinken bij de Lima, maar ik heb het afgelopen jaar niet meegekregen, de Lima is nu heel ergens anders toch? Nouja, we moeten even nummers uitwisselen ook dan

[/offtopic]

Nou, Stef is weer lekker gaan slapen, de neusspray deed het 'm geloof ik
3!
pi_85324579
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:44 schreef wickie het volgende:

Madame was vandaag echt verschrikkelijk, niks was goed, alles was drama.
Dat doet ze dan ook net op de dag dat jullie met haar kamertje bezig zijn. }:|
pi_85324676
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef Stiemie het volgende:
Hier ook bij beide kinderen in de vinger geknipt :@ En dan zeggen ze dat zoiets je maar 1 keer overkomt :'(
Je bent gewoon te nonchalant geworden bij Esmee. :+
pi_85325256
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat doet ze dan ook net op de dag dat jullie met haar kamertje bezig zijn. }:|
We hebben stug doorgewerkt }:|
Op een gegeven moment werd het een principe zaak, het moest af....
pi_85325349
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je bent gewoon te nonchalant geworden bij Esmee. :+
Ik durf nu ook geen nagels meer te knippen bij ze. Dat doet mijn vriend nu altijd :@
pi_85325578
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, hij schrikt er gewoon heel erg van als ik mijn stem verhef. We schreeuwen ook nooit tegen hem of tegen elkaar, dus het maakt erg indruk. Maarja, ik was ook gewoon erg geschrokken! En ach, hij was al behoorlijk moe. Het leed was snel geleden. :+
[..]

OMG! :o Wat een stoere promovenda. Het is heel verleidelijk om te publiceren over dingen die je wél hebt gevonden in plaats van over dingen die je níet hebt kunnen staven. En dan ook nog zo gedwarsboomd worden door je promotor, ongelooflijk! Het is verder een weinig informatief artikel, maar ik ben wel benieuwd naar het proefschrift.

Het schijnt trouwens ook een fabeltje te zijn dat kinderen fysiek in spurten groeien (dus bijvoorbeeld in één nacht ineens een halve cm langer zijn). Ik heb dit niet zelf gelezen maar van een (betrouwbare en verstandige) collega gehoord. Ik zal eens naar een bron vragen.
Ik moest heel hard lachen om stelling 6 :D :@
Ze heeft niet alleen lef maar ook humor haha :D

Het proefschrift staat overigens online, hier.
Interessant om te lezen. Ik meen me te herinneren dat deze mevrouw al een eerder onderzoek heeft gedaan naar de cortisolaanmaak bij baby's en dan met name de verschillen tussen baby's die wel en niet naar een crèche gingen. Het bleek daaruit dat jonge baby's die wel naar een kdv gingen beduidend hogere cortisollevels hadden dan kindjes die thuis bleven.

-edit-
en voor wie het proefschrift niet wil lezen ;) Trouw heeft een wat meer informatief artikeltje online staan, hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door huuphuup op 15-08-2010 22:02:50 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 augustus 2010 @ 07:46:09 #187
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85337548
Wat doet de hele nacht *snurk* en is de volgende ochtend pas om half 7 wakker? *O*
pi_85337657
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 07:46 schreef Ca.ra het volgende:
Wat doet de hele nacht *snurk* en is de volgende ochtend pas om half 7 wakker? *O*
Mijn man... oh nee, die is niet om half 7 wakker... :+
Dan ga ik voor Thomas ;)
pi_85337800
'ontplooiing'... ik moest ook lachen :D

Ik had het er toevallig gisteravond nog over met B. dat het zo'n mateloos irritant boek is dat oei ik groei. Je krijgt er alleen maar het gevoel van dat je een volstrekt achterlijk kind hebt.
pi_85338196
Mogguh.

Mijn vent is ziek,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus mn dagje bij lezen kan ik wel vergeten.

Vannacht ook drama met Rienk, wil nie slapen nie. Beneden was het mopperen, maar in bed was het krijsen. We gokken maar op een sprongetje, een ander excuus kan ik ook niet bedenken -O-

Maar, het klopt wel, want hij kruipt! En snel ook! Vannacht om 22:30 sliep hij eindelijk en we hebben dus geen nachtfles gegeven, maar die kwam ie om 03:30 halen :') Hij heeft nu wel uitgeslapen tot 8:30. We zijn nu beneden en ik ga zo het huis Rienk-proof maken (Heb zooi op de grond staan) en nu ga ik eerst meneer voorzien van fruit.

En oh ja, hij doet de hele tijd "Prwwwt" "prrrrrrrrwt" "prrrrrrrfwt" Het is goed voor een slappe lach, vooral als ie boos is :@ :o _O-

Tot straks i hope!

[ Bericht 3% gewijzigd door Vlinder op 16-08-2010 09:25:03 ]
pi_85338401
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:03 schreef Vlindur het volgende:
Mogguh.

Mijn vent is ziek, had vannacht 39.10 en we denken blaasontsteking
SPOILER
Dus mn dagje bij lezen kan ik wel vergeten.

Vannacht ook drama met Rienk, wil nie slapen nie. Beneden was het mopperen, maar in bed was het krijsen. We gokken maar op een sprongetje, een ander excuus kan ik ook niet bedenken -O-

Maar, het klopt wel, want hij kruipt! En snel ook! Vannacht om 22:30 sliep hij eindelijk en we hebben dus geen nachtfles gegeven, maar die kwam ie om 03:30 halen :') Hij heeft nu wel uitgeslapen tot 8:30. We zijn nu beneden en ik ga zo het huis Rienk-proof maken (Heb zooi op de grond staan) en nu ga ik eerst meneer voorzien van fruit.

En oh ja, hij doet de hele tijd "Prwwwt" "prrrrrrrrwt" "prrrrrrrfwt" Het is goed voor een slappe lach, vooral als ie boos is :@ :o _O-

Tot straks i hope!
He Vlindur, wat naar, ook voor je vent zeg. Hopelijk kan ie er snel weer bovenop komen (eventueel geholpen door de ha). :* voor jullie. En Rienk is dus ook al flink aan de kruip... Kereltje gaat echt rap hoor! :o
Die geluiden van Prrfrtrrt klinken hier ook de hele dag door... hylarisch!
pi_85338696
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:15 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

He Vlindur, wat naar, ook voor je vent zeg. Hopelijk kan ie er snel weer bovenop komen (eventueel geholpen door de ha). :* voor jullie. En Rienk is dus ook al flink aan de kruip... Kereltje gaat echt rap hoor! :o
Die geluiden van Prrfrtrrt klinken hier ook de hele dag door... hylarisch!
Thnx, Hij slaapt nu nog, maar denk dat ik als ik het niet vertrouw de HA even bel ja.

Ze worden steeds leuker he, die kinderen O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:37:31 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85338811
trixie, ik had niet helemaal goed gelezen, maar j moet echt niet te hard zijn voor jezelf, hoor! zodra je door had dat de bv wellicht een onderdeel was van het probleem, heb je er iets aan gedaan. :* je bent een hartstikke goede, lieve en zorgzame mama! geniet van lowlands en van je kind! *O*

en de reden dat ik hier weinig ben, is dat ik depressief ben (ieks, zo akelig omop te schrijven! :X zuigwoord de-pres-sief :r :X naja ), post ook wel eens in het betreffende topic hier. dus tsja, dan heb ik niet altijd even veel geduld voor alle positiviteit hier :@ dan heb ik al mn energie nodig om overeind te blijven, om heel eerlijk te zijn

Wow, kruipt rienk al!? Wat gaat dat snel! _O_
vlindur, je had het over de baas, maar je bent toch thuisblijfmama? :@

over sprongetjes, eli is duidelijk een sprongetjeskind, en aviva echt niet. soit.

cara, wat fijn een goede nachtrust! *O* *O* Had je eigenlijk al nwe spalkjes voor thomas? de vorige waren toch niet goed? of loop ik weer achter? :@

huup, dat cortisolverhaal vond ik ook een beetje erg kort door de bocht. tis niet meer dan logisch dat een kind wat stress heeft als het in een drukke omgeving wordt geplaatst. dat heeft iedereen, toch? de verhoging was ook redelijk snel weer weg, dus het was een beetje non-info imo.

oeh, aviva is wennen op het kdv! *O* zo raar om haar dan daar te zien zitten :o leuk! *O*
pi_85339039
Och arm Rienkje... dikke kus! Snel opknappen hoor!

Wel stoer dattie kruipt!
pi_85342349
Davinia, dikke knuffel!
pi_85342769
Davinia, Mijn vriend, J, vent, baas, honnepoen, poepescheet en vriendlief zijn allemaal de zelfde ; mijn vriend :) Ik noem hem altijd de baas dus vandaar :)
Beterschap voor jou iig.. :*

Met J. gaat het al wat beter. Is nu zo brak als het maar kan. Ik heb ook nog even bij geslapen en nu ga ik Rienk aankleden en dan gaan we naar beneden. Rienk een fles en een boterham en ik ook. De boterham, de fles niet ;)

Sorbo, hij kan het wel ja! Maar meestal vergeet ie dat naar 2 kruipjes weer en gaat hij gauw weer zitten, en tijgert dan weer verder. Maar hij komt nu wel echt vooruit! :Y
pi_85342986
Davinia, hele dikke knuffel voor jou :* wel heel goed dat je het zo opschrijft, en uiteraard geen sorry zeggen hoor, is niet nodig!
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:57:42 #198
313287 Groofsken3
pi_85347634
Davinia, wat rot meis. Veel sterkte :* .

Ik heb zojuist de box naar beneden gedaan en het bedje een stand lager. Niet dat er echt aanleiding toe is, maar toch :D .
pi_85354537
Helleuw.

Vlinder, hoest nu met de baas dan? Nog ziek? Is ie thuis gebleven vandaag. Balen zeg. Blaasontsteking sucks.

Knappe Rienk! En nog staan ook! Hoe doet het allemaal tegelijk, hè?

Haha, Groof, vond je het wel tijd worden?

Davinia, wat kut! Sterkte meis. Krijg je begeleiding?

Hier weinig te melden eigenlijk. Lente is afgelopen week een paar dagen erg huilerig geweest. Verdacht de tandjes ervan, vooral ook omdat het erg bloedde tijdens het poetsen. Maar nu lijkt ze zich beter te voelen en er zijn geen tandjes door. Wel is ze vorige week knalhard een tand door d’r lip gevallen op de rand van het bed. Dus mss dat er in d’r mond ook wat beschadigd is toen.

Ze wil wel erg veel aandacht, hangt de hele dag aan m’n ‘rokkken’, maar is ook wel weer erg veranderd ineens. Ze lijkt veel meer te zien en stukken meer woorden te begrijpen. Ze wijst naar alles en zegt dan ‘da!’.

Linda, hoest met jullie dan?
pi_85355249
*O* *O* Welkom grote Harry en grote Laura!! *O* *O*
Tjonge, nu wordt Niels echt groot :o

Davinia wat rot, sterkte... :* :* Ik herken het wel een beetje, het verstoppen van de gevoelens. Hopelijk knap je heel snel weer op zodat je weer kunt genieten.

Arme Lente met een zeer mondje :*

Rienk kan kruipen *O* Snelle jongen!

Niels zegt echt "mama"!! O+ Dus ik heb het me gisteren toch niet verbeeld! Daarnet kwam hij twee keer naar me toe en zei mama omdat hij moe was en wilde drinken. En hij zegt sinds vandaag ook "ba" (=boem) als er wat valt.
pi_85359267
Wauw, wat goed van Niels! Lijkt me zo leuk!

Lente heeft de hik en papa weet wel raad. En de rest van het repertoire.

pi_85359877
Lente O+ . Ik heb alleen het geluid van laptop laatst uitgezet per ongeluk en ik weet niet hoe het weer aan moet :@

Isabeau roept de hele dag Poef! Poef! (poes), wat wil je ook met vier katten in huis. Maar het effect was wat minder geslaagd toen ze net een hap eten in haar mond had en weer een POEF zag lopen :')

Verder heeft ze naast mama, papa en poef nu opa aan het repertoire toegevoegd. Ik heb nog nooit zo'n trotse man gezien als de opa in kwestie O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:26:57 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85360623
Ik knip zelf de nageltjes en nog nooit in de vingers geknipt
klopt af op hout

Thomas heeft doorgeslapen!! *O*
legt hij volgende week zaterdag aan Harry uit hoe dat moet? ;)

Rienk! Wat doe je man! Goed bezig jochie! ^O^

Davinia :* heb je hulp (gezocht)?
Hoe ging het wennen op het kdv?

Fijn dat Lente zich weer wat beter voelt :Y

Niels zegt mama O+

Lente, hoe doet het paardje :D

Dat kan ik me wel voorstellen Sorbo
pi_85360752
ahw wat schattig! wat praten de kindjes al snel en veel zeg!! O+
babbelkontjes <3

Amélie gooit er alleen een verdwaalde mama uit als ze wat nodig heeft :+
een Hhhhhnnng :% als ik niet snel genoeg ben met eten. En er komt steeds vaker iets uit wat op bal lijkt maar ze zegt het niet per se in de buurt van een bal dus ik weet niet of het echt ergens op slaat of dat het meer toevallig is :P

Verder geniet ik zo van mn kroelkipje O+ ik vind dat ik zo'n heerlijk kind heb *;
We hebben vandaag het eerste verjaardagscadeautje alvast in ontvangst mogen nemen (van debuurvrouw! O+ ) het is echt! :o mn kind wordt heul snel 1! :o minder dan 10 dagen... z0mg... wat gaat het snel.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')