Karin wat spannend van jullie huis! En veel plezier op vakantie, Ommen en omgeving is mooi
Een eerste tandje voor Lars
Wow Lijnloos wat is Minke goed gegroeid

Geweldig zeg, ze kan ook al zo lekker eten!
Icantrix wat leuk dat jullie maar Lowlands gaan!

Gaan jullie nog meeten met Lijnloos?
Vervelend dat je productie het afbouwen naar twee voedingen niet trok

Je hebt negen maanden borstvoeding gegeven, dat is hartstikke mooi toch

Fijn dat het besluit te stoppen je rust geeft

hihi Wickie dat Mette die jullie niet begrijpend aankijkt waarom jullie toch zo'n heisa maken om een nieuwe truukje

Kon ik allaaaaaaaaaang hoor mama

Niels gaat juist aandacht vragen door te schreeuwen naar je met een big smile, ook bij dingen die hij al maanden kan zoals zich optrekken
Super dat jullie al zo snel terecht kunnen op het KDV waar jullie zo'n goed gevoel bij hebben.
Tandenpoetsen gaat hier steeds beter. Hij heeft nu door dat ik eerst snel zijn tandjes poets en dat hij daarna na mag poetsen en doet nu zijn mond al open als ik er aan kom met de borstel. Het komt bij jullie vast ook snel goed.
Lol grappenmaker Ivan

Niels heeft dat niet zo met eten (vast omdat ik hem eigenlijk nooit corrigeer

er is niets om mij mee te stangen) wel met aan de borst drinken: ik heb gisteren gewoon de borst weer opgeborgen, hij bleef maar aanhappen, loslaten, keten, aanhappen. Echt fijn dat hij dan eerst een TSR opwekt en dan gaat spelen, alles nat.
Wat knap dat Ivan ineens weer zoveel kan! Het lijkt me grappig onze twee mannetjes weer eens bij elkaar te zetten.
Fijn dat het zo goed gaat bij jullie Rocka

Ik ben benieuwd naar verhalen over je mannetjes.
Ca.Ra, mijn achterneefje is 2 jaar en die heeft 's nachts de laatste tijd ook weer honger, dan drinkt hij een klein flesje en gaat weer slapen. Ik denk dat het best normaal is, die kindjes groeien zo hard.
Niels heeft een indrukwekkende drukke week gehad. Mijn man is vrij en we hebben vanaf dinsdag bijna iedere dag iets gedaan en dat was wel te merken 's nachts helaas. Maar hij heeft hij heel erg naar zijn zin gehad met andere kindjes

Dat vind ik wel bijzonder, hij ziet eigenlijk bijna nooit andere kindjes, maar is helemaal niet bang, gaat direct lekker spelen en probeert de aandacht van iedereen te trekken.
Donderdag was wel drama, we gingen naar mijn neef (in Ommen

) en dat is best een eindje rijden, hij heeft bijna de hele heen- en terugreis gekrijst, alleen liedjes met gebaren zingen werkte een beetje (dus ik moet er altijd naast zitten). Hij heeft zo'n hekel aan auto rijden

Hopelijk gaat dat over zodra we overgaan op een groter autostoeltje waarin hij vooruit kan kijken. Volgende week gaan we naar Groningen, ik heb er nu al zin in

Sinds gisteren loopt Niels zelfstandig achter zijn loopwagentje, vanaf de verkeerde kant

Heel schattig. En hij gebruikt ook stoelen en de wasmand als loopwagentje
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>