abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85321918
Freecell beterschap! Toen esmee hier zesde ziekte had laatst, zei de dokter dat je het al volwassene kan krijgen, maar dan zonder de uitslag daarna. (ik baalde stiekem want mijn vriend had dus ook de koorts een paar dagen en ik had al gezegd dat ik een foto zou nemen als hij ook spikkels kreeg :@ )

Geen sprongetjes? Hier komt het eigenlijk altijd wel uit dat ze rond die tijd vervelend zijn. Maar ja als ze op een ander moment lastig zijn zeg je gewoon dat ze strontvervelend zijn en dan is het klaar. Komt het toevallig zo uit dan is het ineens een sprongetje, dus het zou best kunnen kloppen dat sprongetjes onzin zijn hoor. Nou ja dan was Esmee vandaag gewoon strontvervelend :7
pi_85322081
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh jee, wat vervelend Free -O- . En helemaal dat je er aan meedoet. Mama's mogen nooit ziek zijn toch? Beterschap! :*
't is niet erg :) het jeukt een beetje en ik ben wat misselijk en verkouden-achtig. Serieus, niks om echt last van te hebben :P

Dat nageltjesknippen ;( Bij Leander ook gedaan. Wow, dan voel je je zó schuldig!
pi_85322128
Hier ook bij beide kinderen in de vinger geknipt :@ En dan zeggen ze dat zoiets je maar 1 keer overkomt :'(
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:16:25 #179
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85323372
Hoi :) Alles ok hier? Stef is telkens aan het huilen/klagen in zijn slaap, maar verder gaat het goed hoor ;) Hij is ook wéér verschrikkelijk verkouden en zijn neusje zit verstopt, dus tja. Het afbouwen gaat prima, ik hou nog 1 voeding over en ik twijfel nog een beetje wanneer ik die allerlaatste voeding ga geven. Ik wil daar eigenlijk graag een foto van hebben, maar dan is mijn vaste voedingsmoment 's-morgensvroeg niet heel erg ideaal. Nouja, we gaan het zien.

Davinia, hoe is het nou? Wat zien we je weinig! Je meiske aan de tandjes al, bizarre gewaarwording blijft dat he? Ik heb wel vrede met mijn besluit te stoppen, enerzijds vind ik het jammer en heb ik er wel even mijn traantjes om gelaten, maar anderszijds denk ik dat het gewoon tijd is. Stef haalt er niet meer uit wat hij nodig heeft en het voedingsmoment zelf was sowieso al niet meer zo vaak wat je ervan zou hopen. Nu geef ik hem zijn flesje voor het slapengaan of lezen we samen een boekje voor hij naar bed gaat en dat is ook echt O+

Verder zijn er weer nieuwe groterds te verwelkomen, jeej!! *O* Wat gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Lijnloosje :* Thnx!

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar Lijnloos en ik gaan zéker meeten @ Lowlands hoor, ik heb er zó veel zin in!

Eh.. :* voor de rest dan maar!
3!
pi_85323842
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Hoi :) Alles ok hier? Stef is telkens aan het huilen/klagen in zijn slaap, maar verder gaat het goed hoor ;) Hij is ook wéér verschrikkelijk verkouden en zijn neusje zit verstopt, dus tja. Het afbouwen gaat prima, ik hou nog 1 voeding over en ik twijfel nog een beetje wanneer ik die allerlaatste voeding ga geven. Ik wil daar eigenlijk graag een foto van hebben, maar dan is mijn vaste voedingsmoment 's-morgensvroeg niet heel erg ideaal. Nouja, we gaan het zien.

Davinia, hoe is het nou? Wat zien we je weinig! Je meiske aan de tandjes al, bizarre gewaarwording blijft dat he? Ik heb wel vrede met mijn besluit te stoppen, enerzijds vind ik het jammer en heb ik er wel even mijn traantjes om gelaten, maar anderszijds denk ik dat het gewoon tijd is. Stef haalt er niet meer uit wat hij nodig heeft en het voedingsmoment zelf was sowieso al niet meer zo vaak wat je ervan zou hopen. Nu geef ik hem zijn flesje voor het slapengaan of lezen we samen een boekje voor hij naar bed gaat en dat is ook echt O+

Verder zijn er weer nieuwe groterds te verwelkomen, jeej!! *O* Wat gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Lijnloosje :* Thnx!

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar Lijnloos en ik gaan zéker meeten @ Lowlands hoor, ik heb er zó veel zin in!

Eh.. :* voor de rest dan maar!
Zeker weten gaan we meeten...! *O* Vanavond nog met mijn schoonouders afgesproken dat ze zondagmiddag met Minke komen, dus dan moeten we ook even een Met-Minke-Meet doen ;) Biertje doen kan voor mij alleen zaterdagavond trouwens, als ik klaar ben met mijn shift. Voor de rest alleen na 10 uur werken en je mag voor je dienst niet drinken :( nou ja, dan maar cola... ook lekker.

Free, beterschap! :*
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:30:21 #181
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85324097
Oh, nouja, moet kunnen toch? Zaterdagavond is voor ons normaalgesproken altijd cocktails drinken bij de Lima, maar ik heb het afgelopen jaar niet meegekregen, de Lima is nu heel ergens anders toch? Nouja, we moeten even nummers uitwisselen ook dan

[/offtopic]

Nou, Stef is weer lekker gaan slapen, de neusspray deed het 'm geloof ik
3!
pi_85324579
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:44 schreef wickie het volgende:

Madame was vandaag echt verschrikkelijk, niks was goed, alles was drama.
Dat doet ze dan ook net op de dag dat jullie met haar kamertje bezig zijn. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85324676
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef Stiemie het volgende:
Hier ook bij beide kinderen in de vinger geknipt :@ En dan zeggen ze dat zoiets je maar 1 keer overkomt :'(
Je bent gewoon te nonchalant geworden bij Esmee. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85325256
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat doet ze dan ook net op de dag dat jullie met haar kamertje bezig zijn. }:|
We hebben stug doorgewerkt }:|
Op een gegeven moment werd het een principe zaak, het moest af....
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85325349
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je bent gewoon te nonchalant geworden bij Esmee. :+
Ik durf nu ook geen nagels meer te knippen bij ze. Dat doet mijn vriend nu altijd :@
pi_85325578
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, hij schrikt er gewoon heel erg van als ik mijn stem verhef. We schreeuwen ook nooit tegen hem of tegen elkaar, dus het maakt erg indruk. Maarja, ik was ook gewoon erg geschrokken! En ach, hij was al behoorlijk moe. Het leed was snel geleden. :+
[..]

OMG! :o Wat een stoere promovenda. Het is heel verleidelijk om te publiceren over dingen die je wél hebt gevonden in plaats van over dingen die je níet hebt kunnen staven. En dan ook nog zo gedwarsboomd worden door je promotor, ongelooflijk! Het is verder een weinig informatief artikel, maar ik ben wel benieuwd naar het proefschrift.

Het schijnt trouwens ook een fabeltje te zijn dat kinderen fysiek in spurten groeien (dus bijvoorbeeld in één nacht ineens een halve cm langer zijn). Ik heb dit niet zelf gelezen maar van een (betrouwbare en verstandige) collega gehoord. Ik zal eens naar een bron vragen.
Ik moest heel hard lachen om stelling 6 :D :@
Ze heeft niet alleen lef maar ook humor haha :D

Het proefschrift staat overigens online, hier.
Interessant om te lezen. Ik meen me te herinneren dat deze mevrouw al een eerder onderzoek heeft gedaan naar de cortisolaanmaak bij baby's en dan met name de verschillen tussen baby's die wel en niet naar een crèche gingen. Het bleek daaruit dat jonge baby's die wel naar een kdv gingen beduidend hogere cortisollevels hadden dan kindjes die thuis bleven.

-edit-
en voor wie het proefschrift niet wil lezen ;) Trouw heeft een wat meer informatief artikeltje online staan, hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door huuphuup op 15-08-2010 22:02:50 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 augustus 2010 @ 07:46:09 #187
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85337548
Wat doet de hele nacht *snurk* en is de volgende ochtend pas om half 7 wakker? *O*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85337657
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 07:46 schreef Ca.ra het volgende:
Wat doet de hele nacht *snurk* en is de volgende ochtend pas om half 7 wakker? *O*
Mijn man... oh nee, die is niet om half 7 wakker... :+
Dan ga ik voor Thomas ;)
pi_85337800
'ontplooiing'... ik moest ook lachen :D

Ik had het er toevallig gisteravond nog over met B. dat het zo'n mateloos irritant boek is dat oei ik groei. Je krijgt er alleen maar het gevoel van dat je een volstrekt achterlijk kind hebt.
pi_85338196
Mogguh.

Mijn vent is ziek,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus mn dagje bij lezen kan ik wel vergeten.

Vannacht ook drama met Rienk, wil nie slapen nie. Beneden was het mopperen, maar in bed was het krijsen. We gokken maar op een sprongetje, een ander excuus kan ik ook niet bedenken -O-

Maar, het klopt wel, want hij kruipt! En snel ook! Vannacht om 22:30 sliep hij eindelijk en we hebben dus geen nachtfles gegeven, maar die kwam ie om 03:30 halen :') Hij heeft nu wel uitgeslapen tot 8:30. We zijn nu beneden en ik ga zo het huis Rienk-proof maken (Heb zooi op de grond staan) en nu ga ik eerst meneer voorzien van fruit.

En oh ja, hij doet de hele tijd "Prwwwt" "prrrrrrrrwt" "prrrrrrrfwt" Het is goed voor een slappe lach, vooral als ie boos is :@ :o _O-

Tot straks i hope!

[ Bericht 3% gewijzigd door Vlinder op 16-08-2010 09:25:03 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85338401
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:03 schreef Vlindur het volgende:
Mogguh.

Mijn vent is ziek, had vannacht 39.10 en we denken blaasontsteking
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus mn dagje bij lezen kan ik wel vergeten.

Vannacht ook drama met Rienk, wil nie slapen nie. Beneden was het mopperen, maar in bed was het krijsen. We gokken maar op een sprongetje, een ander excuus kan ik ook niet bedenken -O-

Maar, het klopt wel, want hij kruipt! En snel ook! Vannacht om 22:30 sliep hij eindelijk en we hebben dus geen nachtfles gegeven, maar die kwam ie om 03:30 halen :') Hij heeft nu wel uitgeslapen tot 8:30. We zijn nu beneden en ik ga zo het huis Rienk-proof maken (Heb zooi op de grond staan) en nu ga ik eerst meneer voorzien van fruit.

En oh ja, hij doet de hele tijd "Prwwwt" "prrrrrrrrwt" "prrrrrrrfwt" Het is goed voor een slappe lach, vooral als ie boos is :@ :o _O-

Tot straks i hope!
He Vlindur, wat naar, ook voor je vent zeg. Hopelijk kan ie er snel weer bovenop komen (eventueel geholpen door de ha). :* voor jullie. En Rienk is dus ook al flink aan de kruip... Kereltje gaat echt rap hoor! :o
Die geluiden van Prrfrtrrt klinken hier ook de hele dag door... hylarisch!
pi_85338696
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:15 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

He Vlindur, wat naar, ook voor je vent zeg. Hopelijk kan ie er snel weer bovenop komen (eventueel geholpen door de ha). :* voor jullie. En Rienk is dus ook al flink aan de kruip... Kereltje gaat echt rap hoor! :o
Die geluiden van Prrfrtrrt klinken hier ook de hele dag door... hylarisch!
Thnx, Hij slaapt nu nog, maar denk dat ik als ik het niet vertrouw de HA even bel ja.

Ze worden steeds leuker he, die kinderen O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:37:31 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85338811
trixie, ik had niet helemaal goed gelezen, maar j moet echt niet te hard zijn voor jezelf, hoor! zodra je door had dat de bv wellicht een onderdeel was van het probleem, heb je er iets aan gedaan. :* je bent een hartstikke goede, lieve en zorgzame mama! geniet van lowlands en van je kind! *O*

en de reden dat ik hier weinig ben, is dat ik depressief ben (ieks, zo akelig omop te schrijven! :X zuigwoord de-pres-sief :r :X naja ), post ook wel eens in het betreffende topic hier. dus tsja, dan heb ik niet altijd even veel geduld voor alle positiviteit hier :@ dan heb ik al mn energie nodig om overeind te blijven, om heel eerlijk te zijn

Wow, kruipt rienk al!? Wat gaat dat snel! _O_
vlindur, je had het over de baas, maar je bent toch thuisblijfmama? :@

over sprongetjes, eli is duidelijk een sprongetjeskind, en aviva echt niet. soit.

cara, wat fijn een goede nachtrust! *O* *O* Had je eigenlijk al nwe spalkjes voor thomas? de vorige waren toch niet goed? of loop ik weer achter? :@

huup, dat cortisolverhaal vond ik ook een beetje erg kort door de bocht. tis niet meer dan logisch dat een kind wat stress heeft als het in een drukke omgeving wordt geplaatst. dat heeft iedereen, toch? de verhoging was ook redelijk snel weer weg, dus het was een beetje non-info imo.

oeh, aviva is wennen op het kdv! *O* zo raar om haar dan daar te zien zitten :o leuk! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85339039
Och arm Rienkje... dikke kus! Snel opknappen hoor!

Wel stoer dattie kruipt!
pi_85342349
Davinia, dikke knuffel!
pi_85342769
Davinia, Mijn vriend, J, vent, baas, honnepoen, poepescheet en vriendlief zijn allemaal de zelfde ; mijn vriend :) Ik noem hem altijd de baas dus vandaar :)
Beterschap voor jou iig.. :*

Met J. gaat het al wat beter. Is nu zo brak als het maar kan. Ik heb ook nog even bij geslapen en nu ga ik Rienk aankleden en dan gaan we naar beneden. Rienk een fles en een boterham en ik ook. De boterham, de fles niet ;)

Sorbo, hij kan het wel ja! Maar meestal vergeet ie dat naar 2 kruipjes weer en gaat hij gauw weer zitten, en tijgert dan weer verder. Maar hij komt nu wel echt vooruit! :Y
pi_85342986
Davinia, hele dikke knuffel voor jou :* wel heel goed dat je het zo opschrijft, en uiteraard geen sorry zeggen hoor, is niet nodig!
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:57:42 #198
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85347634
Davinia, wat rot meis. Veel sterkte :* .

Ik heb zojuist de box naar beneden gedaan en het bedje een stand lager. Niet dat er echt aanleiding toe is, maar toch :D .
pi_85354537
Helleuw.

Vlinder, hoest nu met de baas dan? Nog ziek? Is ie thuis gebleven vandaag. Balen zeg. Blaasontsteking sucks.

Knappe Rienk! En nog staan ook! Hoe doet het allemaal tegelijk, hè?

Haha, Groof, vond je het wel tijd worden?

Davinia, wat kut! Sterkte meis. Krijg je begeleiding?

Hier weinig te melden eigenlijk. Lente is afgelopen week een paar dagen erg huilerig geweest. Verdacht de tandjes ervan, vooral ook omdat het erg bloedde tijdens het poetsen. Maar nu lijkt ze zich beter te voelen en er zijn geen tandjes door. Wel is ze vorige week knalhard een tand door d’r lip gevallen op de rand van het bed. Dus mss dat er in d’r mond ook wat beschadigd is toen.

Ze wil wel erg veel aandacht, hangt de hele dag aan m’n ‘rokkken’, maar is ook wel weer erg veranderd ineens. Ze lijkt veel meer te zien en stukken meer woorden te begrijpen. Ze wijst naar alles en zegt dan ‘da!’.

Linda, hoest met jullie dan?
pi_85355249
*O* *O* Welkom grote Harry en grote Laura!! *O* *O*
Tjonge, nu wordt Niels echt groot :o

Davinia wat rot, sterkte... :* :* Ik herken het wel een beetje, het verstoppen van de gevoelens. Hopelijk knap je heel snel weer op zodat je weer kunt genieten.

Arme Lente met een zeer mondje :*

Rienk kan kruipen *O* Snelle jongen!

Niels zegt echt "mama"!! O+ Dus ik heb het me gisteren toch niet verbeeld! Daarnet kwam hij twee keer naar me toe en zei mama omdat hij moe was en wilde drinken. En hij zegt sinds vandaag ook "ba" (=boem) als er wat valt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')