)
) )
 ) 

Sterkte ermee!
  Sterkte ermee! 

Misschien verbruikt ze niet zoveelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef lily het volgende:
Ja, dat wel, maar ik vind nu dat ze weer te weinig krijgt. Ze krijgt nog steeds voornamelijk borstvoeding. Brood eet ze maar een paar stukjes.
Groentehap (en fruit) eet ze wel goed maar als ik het niet geef is het ook goed. Het lijkt net alsog ze nooit honger heeft ofzo.
 . Hier is het rollen trouwens weer van de baan
 . Hier is het rollen trouwens weer van de baan   .
 .

(het geen-honger-lijken-te-hebben bedoel ik). maar fijn dat ze groente en fruit goed eet! en als je denkt dat ze wat extra's nodig heeft kun je ook evt zo'n extra avondvoeding iets later op de avond inplannen? al lijkt 't me ook wel wat tricky om dit mooie slaapritme te veranderen..!
 (het geen-honger-lijken-te-hebben bedoel ik). maar fijn dat ze groente en fruit goed eet! en als je denkt dat ze wat extra's nodig heeft kun je ook evt zo'n extra avondvoeding iets later op de avond inplannen? al lijkt 't me ook wel wat tricky om dit mooie slaapritme te veranderen..!

haha inderdaad!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ja veel zeg!
Als ik dat schema lees zou ik de laatste fles moeten laten vervallen. Kansloos! Ben net zo blij dat ze sláápt 's avonds! En dan lijkt het me helemaal uitgesloten dat ze door gaat slapen.
 ), maar eigenlijk is het eten tot het eerste jaar nog steeds bijvoeding, dus als zij niet genoeg eten binnenkrijgt kun je de melkvoeding natuurlijk nog neit afbouwen.
 ), maar eigenlijk is het eten tot het eerste jaar nog steeds bijvoeding, dus als zij niet genoeg eten binnenkrijgt kun je de melkvoeding natuurlijk nog neit afbouwen. 

hahaha, ja, dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:55 schreef Groofsken3 het volgende:
Misschien verbruikt ze niet zoveel.
Ja, maar juist dat wakker maken vind ik zo zonde. Ze slaap echt als een roosje vanaf 19.00...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:55 schreef trui het volgende:
uh oh, alweer zo'n gekke eter lily.(het geen-honger-lijken-te-hebben bedoel ik). maar fijn dat ze groente en fruit goed eet! en als je denkt dat ze wat extra's nodig heeft kun je ook evt zo'n extra avondvoeding iets later op de avond inplannen? al lijkt 't me ook wel wat tricky om dit mooie slaapritme te veranderen..!

Ja dat ga ik ook maar proberen denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Sorbo, volgens mij heb ik een tijdje terug ook al aangegeven hoe ik dat bij S heb afgebouwd. Die was toen 10 mnd en kreeg tandjes, daarom wilde ik van de nachtvoeding af.
Ik ben steeds een schepje minder voeding erdoor gaan doen (met eveneveel water dus). Ze dronk er steeds minder van en op een gegeven moment werd ze er niet meer wakker voor. Dat moment kwam trouwens sneller dan ik van te voren had durven hopen. Na een nacht of vijf ofzo was het gedaan met de nachtvoeding. Sindsdien heeft ze wel in de hoek van haar bedje een tuitbeker met water staan, voor als ze dorst/ droge mond heeft.

Nog een paar keer proberen, maar nee, rillingen bleven komen. Maar ze kon er wel vrolijk mee spelen.
 Nog een paar keer proberen, maar nee, rillingen bleven komen. Maar ze kon er wel vrolijk mee spelen.

Ik probeer eerst de aanpak van Groofsken, maar als ze dan minder gaat drinken, maar wel wakker blijft worden probeer ik de gecontroleerd huilen aanpak die 's avonds al zo ontzettend goed heeft geholpen. Mán wat ben ik blij dat ik mijn avonden terug heb!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:54 schreef lily het volgende:
Ik ben er nog eens over aan het denken en misschien toch eens cold turkey stoppen met die nachtfles.
Als het echt gewenning is en geen honger zou dat moeten werken. Ik zou haar dan trouwens niet uren lang laten huilen ofzo. Als ze dat doet zou ik toch overstag gaan.
bweh...aan mij heb je ook niks

.
 . .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |