Oh, daarvan heb ik een kleintje voor m'n paps gekocht. Kan je 25 jaar bewarenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb een grote fles Hel en Verdoemenis gekocht.
Heuj! Opletten met wat je zegt hoorquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Heuj! Opletten met wat je zegt hoorJe hebt t over mijn MOEDER!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
de witte chocoladekoekjes met sinaasappelrasp liggen in de oven
whisky?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wat ik gister teveel op had, krijg ik vandaag te weinig binnen denk ik
Hehehehe....nee. Gister over de max. cals heen. Vandaag niet denk ikquote:
Heee, wat tofquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
OK schatzen. Update van mijn tuin, of wat daarvoor doorgaat.
De lavendel krijgt zowaar nog bloempjes, ondanks dat ik m eigenlijk te laat had gezaaid, en ook de paprika/peperplanten bloeien.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De grote tomaten zijn deels eetrijp.
[ afbeelding ]
De kleine tomaatjes nog niet, maar het zijn er véél, en een paar plantjes bloeien nu zelfs nog!
[ afbeelding ]
De sla is klaar om gegeten te worden (vanavond!) en de oostindische kers groeit als een tierelier.
[ afbeelding ]
De basilicum is zo enthousiast opgekomen dat het de knoflook een beetje overwoekert
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk "wat post Coldfeet nou d'r kruiden in dit hamlappentopic?!"
Is het de slowchat.
De hele balkonrand staat inmiddels vol met groen, plus een paar planken, plus drie grote potten op de vloer - dit is nog maar een selectiequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heee, wat tofEn dat op een balkonnetje
Nice
Coolquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De hele balkonrand staat inmiddels vol met groen, plus een paar planken, plus drie grote potten op de vloer - dit is nog maar een selectie
Coolquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de stats nerds: http://runkeeper.com/user/rbakels/activity/14204132
Nou ja, het gefaalde meiknolproject laat ik wijselijk niet zienquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cool. Bij mij gingen ze altijd dood.
Dat zeg ik niet anders noemt MM mij weer een Apple Jehova.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolWat voor apparaatje gebruik je daarvoor?
Maar het is de Runkeeper applicatie. Kost je 8 euro maar dan heb je ook wat. En het draait op een iPhone. Op dit moment op mijn iPhone 4 en dat werkt prima, qua multi tasken e.d.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet anders noemt MM mij weer een Apple Jehova.
Tofquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar het is de Runkeeper applicatie. Kost je 8 euro maar dan heb je ook wat. En het draait op een iPhone. Op dit moment op mijn iPhone 4 en dat werkt prima, qua multi tasken e.d.. iPod app aan en lopen maar
.
Ja, sinds Donderdag. Ondanks alle kritiek is het een goed apparaatquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je een iPhone 4?
Ik heb sinds eergister een HTC Legend, maar Android is nog *lang* niet zo smooth als een iPhone.
Ja, supermooi scherm.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, sinds Donderdag. Ondanks alle kritiek is het een goed apparaat.
Mijn vorige iPhone is 2 jaar oud en qua functionaliteit is het tijd voor een nieuwequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wat moeten mensen toch met 5 telefoons als je maar 1 abo nodig hebt? Vind dat zo zonde van je geld.. Of gooit iedereen zn oude tel (van n half jaar oud omdat er weer een nwe is) op Marktplaats?
gezellig! Hoe oud is ze? Lekker shoarma etenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef golfer het volgende:
Mijn kleindochterkwam vanmiddag even onverwachts langs. Was gezellig.
![]()
Betekent wel dat de geplande groententaart van B. vanavond pas gemaakt gaat worden voor morgen en overmorgen en we nu dus onze shaormaboer een bestellimg laten bezorgen.
Leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef golfer het volgende:
Mijn kleindochterkwam vanmiddag even onverwachts langs. Was gezellig.
![]()
Betekent wel dat de geplande groententaart van B. vanavond pas gemaakt gaat worden voor morgen en overmorgen en we nu dus onze shaormaboer een bestelling laten bezorgen.
Ze wordt eind deze maand 5 jaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
gezellig! Hoe oud is ze? Lekker shoarma eten
Ik ben blij dat ik de 3GS had gekocht afgelopen kerst, en niet de 3G. Ik hou van snappy telefoons (vandaar ook even mijn gezeur over Androidquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vorige iPhone is 2 jaar oud en qua functionaliteit is het tijd voor een nieuwe.
Snappy is de iPhone4 zeker. Zoals eerder gezegd is het multi tasken echt heel goed geregeld EN simpel te gebruikenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de 3GS had gekocht afgelopen kerst, en niet de 3G. Ik hou van snappy telefoons (vandaar ook even mijn gezeur over Android) en de 3GS is behoorlijk sneller dan de 3G, en de 4G is weer een tikje sneller dan de 3GS.
Ik krijg zo'n Windows Mobile flashback van Android. Roep je bijvoorbeeld de lijst op met geïnstalleerde programma's, dan merk je dat je 100% CPU load hebt omdat elk programmatje in de lijst z'n gegevens (size, icoontje, etc.) moet opzuigen. Oef.
Omdat er vuile deals gesloten worden tussen telefoonmaatschappijen en Apple, terwijl de EU dat toestaat.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef LieLie het volgende:
Waarom dan niet voldoende keuzes in abonnementen bij die telefoon?
hey dat ziet er goed uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
OK schatzen. Update van mijn tuin, of wat daarvoor doorgaat.
De lavendel krijgt zowaar nog bloempjes, ondanks dat ik m eigenlijk te laat had gezaaid, en ook de paprika/peperplanten bloeien.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De grote tomaten zijn deels eetrijp.
[ afbeelding ]
De kleine tomaatjes nog niet, maar het zijn er véél, en een paar plantjes bloeien nu zelfs nog!
[ afbeelding ]
De sla is klaar om gegeten te worden (vanavond!) en de oostindische kers groeit als een tierelier.
[ afbeelding ]
De basilicum is zo enthousiast opgekomen dat het de knoflook een beetje overwoekert
[ afbeelding ]
Ze lijken grote lol te hebben samenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk "wat post Coldfeet nou d'r kruiden in dit hamlappentopic?!"
Is het de slowchat.
Hadden we ook. Vooral zij als ze me vol met die bal wist te raken.quote:
Groene sausquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh bahhhh. Wat is vakensvlees toch smerig! Altijd zo'n net-bedorven lucht eraan - ik bakte net ongerookte spekjes, en ik ging echt compleet over m'n nek boven die pan
Heeft ze van de melkboer, want zoonlief en schoondochter hebben allebei bruine ogen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een blauwe ogen heeft je kleindochter, golfer
Iewwwwquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh bahhhh. Wat is vakensvlees toch smerig! Altijd zo'n net-bedorven lucht eraan - ik bakte net ongerookte spekjes, en ik ging echt compleet over m'n nek boven die pan
Ehhm... we weten niet wat voor kleur deze schdochter heeft eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:05 schreef golfer het volgende:
Heeft ze van de melkboer, want zoonlief en schoondochter hebben allebei bruine ogen.
Dat was niet te zien hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden we ook. Vooral zij als ze me vol met die bal wist te raken.
Goed bezig!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Uurtje gewandeld. Ik zweet me de tandjes zegNu eens kijken hoeveel km
Ik erger me niet, maar ik vind er gewoon niks aan, niet leuk, niet boeiend, geen sfeer in het gesprek, gewoon helemaal niks.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef borisz het volgende:
Half uur zomergasten en ik erger me nu al.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig!!
ik was van plan om vanmiddag een stukje te wandelen naar Thijsse's hof.
Maar dat bewaar ik dan wel weer voor vlg weekend of zo
quote:Oh en de quiche is weergelukt
Hebben we lekker weer eten voor 2 dagen![]()
Ik had nog de hoop dat net zoals vorig jaar vd Linden met Prem. Geweldige uitzending omdat die twee kenden . Dat lijkt nu ook niet te gebeuren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik erger me niet, maar ik vind er gewoon niks aan, niet leuk, niet boeiend, geen sfeer in het gesprek, gewoon helemaal niks.
Nu maar hopen dat er aan beide kanten een opa of oma is met blauwe ogenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:05 schreef golfer het volgende:
Heeft ze van de melkboer, want zoonlief en schoondochter hebben allebei bruine ogen.
quote:Op Netlog heb je een spelletje, Five Dice. Een spel met een speelbord vol dobbelstenen waar je met aangrenzende dobbelstenen een soort van Yahtzee-combinaties moet maken: Full House, 4-of-a-kind, Two Pairs, enzovoorts. Die termen hebben ze (deels) vertaald naar het Nederlands. Dus 2 Pairs wordt Twee paren, etcetera. Nou wordt de grote straat (1-2-3-4-5 of 2-3-4-5-6) in het Engels Straight genoemd. En geloof het of niet, dat wordt dus vertaald met Heteroseksueel.
Wie is te gast?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef borisz het volgende:
Half uur zomergasten en ik erger me nu al.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er aan beide kanten een opa of oma is met blauwe ogen
En gepikt uit het ' spelfouten in het openbaar' -topic omdat het zo grappig was:
[..]
Hahahaha geniaal die vertalingquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er aan beide kanten een opa of oma is met blauwe ogen
En gepikt uit het ' spelfouten in het openbaar' -topic omdat het zo grappig was:
[..]
Zegt me nietsquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zegt me nietsMoet dat?
Aure, diezelfde persoon had ook een weerapplicatie op haar telefoon. En het duurde even voor ze door had dat ' Wissen' niet betekende dat er iets gewist moest worden, maar dat het stond voor Helder weer (Clear)
Een 'caberatiere'.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zegt me nietsMoet dat?
Aure, diezelfde persoon had ook een weerapplicatie op haar telefoon. En het duurde even voor ze door had dat ' Wissen' niet betekende dat er iets gewist moest worden, maar dat het stond voor Helder weer (Clear)
Zou je denken dat ze wel iets boeiends te vertellen/te laten zien heeft.quote:
En dat werkt dus niet he!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Vertalers kosten geld. Babelfish niet.
De dag dat wij onze web applicatie moeten vertalen is de dag dat die door Babelfish gaat.
Zij vindt dingen grappig die ik niet grappig vindt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou je denken dat ze wel iets boeiends te vertellen/te laten zien heeft.
No hablo espanol, Senor!quote:
Ik heb last van een enorme generatiekloof, geloof ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef borisz het volgende:
Zij vindt dingen grappig die ik niet grappig vindt.Ze zit op een andere frequentie dan ik.
borisz is toch echt van een heeeel andere generatie hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb last van een enorme generatiekloof, geloof ik.
Alles wat haar boeit, boeit mij totaal niet.
Ik vind haar echt vréselijk, zo gemaakt leuk. Kan me niet voorstellen dat ze in een gesprek leuk en ad rem is.quote:
Vorige weken waren Jan Marijnissen en Maarten 't Hart te gast. Dat was interessant. Ik heb ook vertrouwen in de komende afleveringen(Annet Malherbe, Paul Verhoeven en Erwin Olaf). Maar van welke planetoïde zij af komt.... Geen idee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
borisz is toch echt van een heeeel andere generatie hoor
En het boeit hem ook niet
Ze zou een verrfissende geest kunnen zijn, de manier waarop ze naar dingen kijkt en er over nadenkt, maar het komt er niet verfrissend, leuk, vernieuwend uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
Vorige weken waren Jan Marijnissen en Maarten 't Hart te gast. Dat was interessant. Ik heb ook vertrouwen in de komende afleveringen(Annet Malherbe, Paul Verhoeven en Erwin Olaf). Maar van welke planetoïde zij af komt.... Geen idee.
Jemig zeg, wat een mooi grietje. Als ze nou allemaal zó kwamen....!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hey dat ziet er goed uit![]()
En nog een paar Yazz foto's
*gelukkig*quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef Duderella het volgende:
Ik zag die Paulien één keer ergens in een show, geen idee meer waar. Het Nationale Dictee of zo? O nee wacht! De verkiezingsavond! En de mister en ik keken elkaar hier zo aan van:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef borisz het volgende:
[..]
*gelukkig*
Ik dacht nog even Dude vindt dit wel leuk. Want Paulien is één van de beste vriendinnen van ABC.
Lijkt op paps, ook qua brainsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
Jemig zeg, wat een mooi grietje. Als ze nou allemaal zó kwamen....!
Jij zweeft zo ook af en toe op je posts afgaande in het verledenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef Duderella het volgende:
[..]Alsof ik alle beste vriendinnen van ABC meteen adopteer in mijn leuk-bestand.
![]()
Ik vond ABC niet eens al-tijd leuk. Toen ze over haar hilarische belevenissen met de moederfiets langs de Amsterdamse grachten begon te verhalen, ben ik afgehaakt.
Je hebt een totaal anders smaak dan de meeste Fok!-kijkers vanavond hadden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef minilot het volgende:
Nou moe. Ik dacht voorheen dat ik Paulien een stomme doos vond, maar ik heb driftig knikkend heel Zomergasten uitgekeken. Ze blijkt, zeg maar, echt mijn ding.
Even boek bestellen!
Ik vond alleen Jelle deze week een beetje niksig. Ik kreeg toch een beetje het gevoel dat hij in elk geval niets van comedy begreep.
Huh, ik snap je post niet! Of zweef ik nu weer in een andere dimensie misschien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij zweeft zo ook af en toe op je posts afgaande in het verleden. Ook al snap ik jou nog wel
. Jouw redenaties over parttime werken, poesje aaien, boekje lezen, geen kinderen hebben zat nog een logica achter. BIj Paulien ontbrak die, of is niet te volgen
.
Ik proef hier een lichte voorkeur voor de paps in kwestie beuven de mams in kwestie.quote:
Dat had ik vooraf dus ook wel verwacht, ja. Ik had er niks geen zin in, maar ik werd blij verrast. Het mocht nog wel een paar uur door hoor, van mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt een totaal anders smaak dan de meeste Fok!-kijkers vanavond hadden.
In het topic over Zomergasten zijn er geloof ik nog 2 mensen die haar ook wel konden pruimen en het overgrote deel vond er werkelijk helemaal niets aan.
Jij hebt een hele eigen kijk op het leven. Zeker niet volgens het Henk en Anja principequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh, ik snap je post niet! Of zweef ik nu weer in een andere dimensie misschien?
Vroege apies voor jou golfer! Heel verstandig. Ben je morgen goed uitgeapen. Welterusten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook een keer op tijd apies maken.
O ik ken die hele Paulien Nogwat verder niet joh en heb ook Zomergasten niet gekeken. Vandaar dat ik helemaal niet begreep wat je nou bedoelde!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij hebt een hele eigen kijk op het leven. Zeker niet volgens het Henk en Anja principe. Je hebt hier wel eens gepost kort samengevat dat jij part-time werkt en verder wilt lezen en de poes aaien. Dan ben je het gelukkigst(zeer kort samengevat). Die eigen kijk van het leven koppelde ik aan Paulien Cornelissen die ook een eigen kijk op het leven heeft
.
Henk en Anja waren van Wilders, meen ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
Henk-en-Anja-pricipe? Wat is dat dan, Borisz? Zijn Meneer en ik een Henk en Anja?
Ahhhh... Ik dacht dat het iets te maken had met fulltime banen en het geen-kat-hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Henk en Anja waren van Wilders, meen ik.
Ja veel leukerquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ik ken die hele Paulien Nogwat verder niet joh en heb ook Zomergasten niet gekeken. Vandaar dat ik helemaal niet begreep wat je nou bedoelde!
Nou, kennelijk zijn niet alle dames-met-een-eigen-kijk-op-het-leven hetzelfde! (Ik ben leuker toch, borisz??)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Henk en Anja waren van Wilders, meen ik.
Ik associeer! Net als Bluezz, mijn grote zus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja veel leuker. Al vind/vond ik jou zo af en toe ook wel zweven
. Vandaar mijn koppeling. Maar dat zijn mijn vage hersenkronkels
Wij voldoen aan geen enkele voorwaardequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Henk en Anja, anderhalve baan, vinexwijk, hypotheek, hond, 2 koters.
Ik bedoelde er ook zeker niets negatiefs meequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik associeer! Net als Bluezz, mijn grote zus.
Maar dat is geen zweven borisz.
En een beetje op je gevoel leven en daarvan genieten is sowieso geen zweven, denk ik. Maar gewoon het hier en nu volgen. Niks geks an.
Nee, en mijn yoga-juf hanteerde het ook nooit! Of het kwam niet door, geen idee. Ik wil trouwens na de vakantie weer een tijdje Pilates gaan doen. Doe jij ook toch? Ik heb het driekwart jaar gedaan in Den Haag, voor ik verhuisde. Vond het wel prettig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij voldoen aan geen enkele voorwaarde
Dude, 'hier en nu' is echt zo'n yoga-kreetDoe je het nog weleens?
Nee joh dat weet ik toch liefkop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik bedoelde er ook zeker niets negatiefs mee.
Hij heeft een heel slecht gebit. En een buurvrouw van mij in Den Haag, die heel Nieuwspoort afwerkte, vond dat geen probleem. Ieuw!quote:Johan Remkes op radio1. Goeie vent.
Zal bestquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:28 schreef Duderella het volgende:
Hij heeft een heel slecht gebit. En een buurvrouw van mij in Den Haag, die heel Nieuwspoort afwerkte, vond dat geen probleem. Ieuw!
Zij verwoordde dat toch anders, maar het kwam wel op hetzelfde neer inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
Niet?Dat je daar in een torsie of oppositie of andere kronkel op je matje ligt, en die docent zegt dat je je lichaam moet ervaren, in het hier en nu?
![]()
Ik doe ook pilates, ja. Heel fijne docente hier. De ervaring leert wel dat er veel kaf tussen het koren zit - pilatesinstructeur is geen beschermd beroep ofzo, iedereen mag zich zo noemen. Dus voor je het weet, zit je suffe crunches te doen tot je spieren verkrampen, terwijl de échte pilates volgens mij vooral focust op het long&lean en op beheersing.
Ik vind hem door alle schuinsmarcheer-verhalen altijd een beetje fout. Wat niet eerlijk is, want dat zegt niets over zijn politieke capaciteiten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal best. Komt door de zware sjek.
Unieke vent. Manier van taalgebruik. Goed politicus. Dat foute maakt hem juist wel weer leuk. Hij spreekt nu over recepties en dat hij er eigenlijk een hekel aan heeft. Waarom vraagt de interviewer? Remkes: ''Nou kijk eens naar zo'n receptie dan weet je al genoeg. ''quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind hem door alle schuinsmarcheer-verhalen altijd een beetje fout. Wat niet eerlijk is, want dat zegt niets over zijn politieke capaciteiten.
Waarom waardeer jij hem zo?
Dat is ook wel weer zo, het is wel een man die altijd open was naar journalisten bijvoorbeeld. Heel benaderbaar. Ik had ook wel prima gesprekken met hem. Maar ik vond het daarbuiten zo'n engerd joh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Unieke vent. Manier van taalgebruik. Goed politicus. Dat foute maakt hem juist wel weer leuk. Hij spreekt nu over recepties en dat hij er eigenlijk een hekel aan heeft. Waarom vraagt de interviewer? Remkes: ''Nou kijk eens naar zo'n receptie dan weet je al genoeg. ''
Het is voor doorpakkers b!quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:17 schreef borisz het volgende:
Ja die kop van hem is wel weer mooi.
Waarom zijn dat soort leuke interviewprogramma's altijd pas om middernacht![]()
Casa Luna, voor 1 nacht & napels bij nacht beginnen altijd pas om 0.00 Overdag is er nauwelijks tijd voor zulke programma's. Bij aan de slag op BNR heb je om 9.30 nog wel een uitgebreider interview maar dat is het dan toch niet als bij de programma's die ik genoemd heb.
Hai D_Hquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:14 schreef Den_Haag het volgende:zo door naar Mui ne. Een klein resort daar
Veel plezierquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:14 schreef Den_Haag het volgende:zo door naar Mui ne. Een klein resort daar
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:54 schreef Duderella het volgende:
Ik proef hier een lichte voorkeur voor de paps in kwestie beuven de mams in kwestie.
Wij lagen om 0.00quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHier om 22:30 (jawel...een vroegterecord voor mij de afgelopen maanden
) naar bed om 05:50 stond ik ernaast
Nu alweer een uurtje op kantoor
Eens kijken of we vandaag van de Wiener Melange af kunnen blijven. Moet streng zijn
't is wel wat herfstig steeds inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Het ziet er meteen zo treurig uit als het bewolkt en regenachtig is. En dat in Augustus
.
Eh, dit is een grappige zinquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:10 schreef LieLie het volgende:
onderweg naar het werk! Waarom, oh waarom, heb het er nog niet helemaal aan toe
Ik ben nog nooit van m'n leven fris en fruitig opgestaanquote:
Is gewoon een stuk wandelen niet fijner dan, Elf?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:34 schreef DarkElf het volgende:
weer een rondje gerend,deed les 26 (10-12-12) maar heb er 10-12-10 van gemaakt. met 1-1-2 wandelen ertussen.(in totaal 5 km gelopen)
Ik merk dat mijn lichaam op een soort prestatieplateautje zit en qua herstel en hoe het voelt een beetje op en neer gaat. De laatste 2 weken zit ik in een wat mindere periode en dus forceer ik helemaal niets maar doe gewoon een ietwat aangepaste versie dan met rennen en dat bevalt prima.![]()
Ben sowieso al dik tevreden met hoe het gaat (ben nu 4 maanden thuis en 2 maanden weer aan t lopen dus heb al heel veel bereikt denk ik) .
tevreden zijn met wat je hebt en kan is beter dan je blind staren op wat je nog wilt denk ik
nee? ik heb nu lekker op mijn gemakje gerend en dat voelde prima. ik heb alleen geen zin om mijzelf te forceren dus hou t nu gewoon even bij dit tempo/deze afstandquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is gewoon een stuk wandelen niet fijner dan, Elf?
@ Steer, lig dan ook eens een keer stil
ik gebruik podrunner, die maakt mixen op allerlei bpm's en ik loop lekker op 130 ongeveer dus heb daar wat van binnen gehaaldquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:49 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je muziek wat echt toevallig allemaal 130 bpm is of een schatting bedoel je?
Ik hoor van meer mensen dat ze Evy moe wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:51 schreef DarkElf het volgende:
groot vlaams onderzoek naar alternatieven voor prednison bij oa nierziektes
Das wel Interessant aangezien hetgeen wat ik heb, als het verslechtert, ook standaard "behandeld" wordt met prednison ondanks alle klachten die dat middel geeft en ondanks dat helemaal nog niet zeker is of dat echt helpt in die gevallen.
Ja ik ken die liedjes echt allang van voor tot achter en andersomquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoor van meer mensen dat ze Evy moe worden
Ja he? (vind t prettig om een beetje op de hoogte te zijn van wat er allemaal speelt op dat gebied. Zo kan je je dokter ook nog eens verder vragen naar dingen mocht het een keer nodig zijn.quote:Goed dat er verder onderzoek wordt gedaan naar alternatieven van Prednison idd.
Jij hebt dan ook korte beentjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:06 schreef z80 het volgende:
ik moet me ook eens gaan verdiepen en letten op de loop techniek.
ik maak wel meters, maar het ziet er niet uit.
terwijl er een loopband verder een griet nog een paar KMh sneller loopt in een mooie rustige draf.
dat scheelt trouwens echt qua snelheidquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook korte beentjes
maar dan nog.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook korte beentjes
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat scheelt trouwens echt qua snelheidmensen die een stuk langer zijn dan ik ben lopen echt met veel grotere passen. ook al lopen ze niet echt sneller dan nog halen ze me in
met mijn conditie is niets mis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef DarkElf het volgende:
oude stoomlocomotiefademhaling lijkt mij niet de bedoeling eigenlijk (buiten niet prettig) , kan je niet beter eerst conditie opbouwen voor je zo gaat intervallen dan?
sprint is inderdaad korte krachtige slag (in bijna elke sport).quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.![]()
Moet je maar eens de 500m sprint kijken bij schaatsen. Zie je die Jappeners altijd *taktaktaktak* doen terwijl die lange Europeanen *schaatzschaatz
schaatz
* doen
ah ok!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:28 schreef z80 het volgende:
[..]
met mijn conditie is niets mis.
volgens de fit test zelfs zeer goed (buiten de standaard schaal op het formulier)
maar ben eigenlijk een zwemmer, met bijbehorende aangepaste ademhaling (dus telkens vast houden en dan krachtig en snel uit en weer inademen).
het lopen is meer om de conditie op peil te houden tijdens de zomerstop/vakantie.
als ik dat niet doe red ik het echt niet meer om mee te komen met de jeugd als de training weer begint.
Ja, deze week en volgende week 4 dagen werken (extra ivm vak collega's).quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef DarkElf het volgende:
Jij vandaag weer aan t werk? Hopen dat t weer een beetje rustig is
balen Bluezz dat je de mensen zo niet kunt helpen. hopelijk idd wat rustiger volgende week zodat je iedereen weer op de hoogte kunt stellenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, deze week en volgende week 4 dagen werken (extra ivm vak collega's).
Ik heb alleen een functiespreekuur, maar de telefoon staat roodgloeiend... de agenda van de artsen voor okt/nov zou er deze week instaan, maar door omstandigheden is het een week uitgesteld.
Dus ze belden al regelmatig, en nu bellen ze weer en kan er nog niks
Erg rot dat nee verkopen op een vriendelijke manierIk ben maar een lijst aan het aanleggen voor mensen die al tig keer gebeld hebben om ze dan zelf maar terug te bellen.
Hopelijk heb ik daar vlg. week tijd voor én staat de agenda er ook daadwerkelijk in
ben benieuwd... wat gek dat voor de 1e keer die meneer zich helemaal fit voelde en hij na het fietsen ziek in een rolstoel zitquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:56 schreef Bluezz het volgende:
Oei, de jonge mandie vorige week bij de insp. test bijna dood van de fiets viel, komt nu wéér fietsen.
Onder strenge begeleidingHij ziet wat bleek en zit in een rolstoel.
Het belangrijkste van het hele verhaal is dat die agenda gewoon eerder en langer open moet en meer ruimte moet geven, maar ja weten die artsen veel hoe het hier aan de balie en op het secretariaat reilt en zeiltquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
balen Bluezz dat je de mensen zo niet kunt helpen. hopelijk idd wat rustiger volgende week zodat je iedereen weer op de hoogte kunt stellen
Daarvoor is ie voor onderzoek, een hartprobleem wat zich pas voordoet bij inspanning. Gelukkig was ie hier en niet buiten aan het sporten of zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ben benieuwd... wat gek dat voor de 1e keer die meneer zich helemaal fit voelde en hij na het fietsen ziek in een rolstoel zit
dat is zeker al vaak tegen ze vertelt maar ze 'vergeten' dat iedere keer weerquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het belangrijkste van het hele verhaal is dat die agenda gewoon eerder en langer open moet en meer ruimte moet geven, maar ja weten die artsen veel hoe het hier aan de balie en op het secretariaat reilt en zeilt![]()
nou dat zeker ja! hij mag absoluut van geluk spreken als je bedenkt dat het ook tijdens een rondje fietsen door de polder had kunnen gebeurenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarvoor is ie voor onderzoek, een hartprobleem wat zich pas voordoet bij inspanning. Gelukkig was ie hier en niet buiten aan het sporten of zo
Oh dat is wel goed van je, dat je mensen zelf gaat bellen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, deze week en volgende week 4 dagen werken (extra ivm vak collega's).
Ik heb alleen een functiespreekuur, maar de telefoon staat roodgloeiend... de agenda van de artsen voor okt/nov zou er deze week instaan, maar door omstandigheden is het een week uitgesteld.
Dus ze belden al regelmatig, en nu bellen ze weer en kan er nog niks
Erg rot dat nee verkopen op een vriendelijke manierIk ben maar een lijst aan het aanleggen voor mensen die al tig keer gebeld hebben om ze dan zelf maar terug te bellen.
Hopelijk heb ik daar vlg. week tijd voor én staat de agenda er ook daadwerkelijk in
nee natuurlijk houden de heren doktoren zich daar niet mee bezig, die hebben veel belangrijkere dingen te doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het belangrijkste van het hele verhaal is dat die agenda gewoon eerder en langer open moet en meer ruimte moet geven, maar ja weten die artsen veel hoe het hier aan de balie en op het secretariaat reilt en zeilt![]()
Nou idd, wat een verhaal he? Ik heb het de mr nog niet verteld, die moet morgen naar de cardioloogquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarvoor is ie voor onderzoek, een hartprobleem wat zich pas voordoet bij inspanning. Gelukkig was ie hier en niet buiten aan het sporten of zo
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een lekker idee trouwens met preiIk wilde het eigenlijk gewoon smoren vanavond met gekookte aardappeltjes en een tartaartje, maar misschien hebben jullie nog een goed idee
Serie 2 is nog veel ergerquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja ik ken die liedjes echt allang van voor tot achter en andersomtijd voor een nieuwe impuls!
[..]
haha doet mij denken aan carnaval 3 jaar terug. ging er een jongen verkleed als het meisje met de preiquote:
Ah, dat ken ik niet, maar best een goed idee! Hoewel het voor je lijn beter is om steeds minimaal een half uur te rennen, geloof ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:34 schreef DarkElf het volgende:
lijkt mij niets CF ik ga, als ik verder ga een keer wel met dutch runners trainen dan (die hebben ook een onderhoudsprogramma voor als je de 5 km een tijdje wilt doen maar jezelf wel wilt verbeteren)
goeie huisarts iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef golfer het volgende:
Ik vond het overigens wel heel betrokken dat mijn huisarts mij gisteravond (zondagavond dus...) belde met het verhaal dat ie van de vorige internist (uit het ziekenhuis van B.) eindelijk een compleet verslag had gekregen en met de opmerking dat ik daar maar even een kopie van moest halen bij hem om naar mijn nieuwe internis/endocrinoloog mee te nemen omdat daar toch wel een paar zaken in stonden die nader onderzoek vereisen.
Hij wist natuurlijk niet dat ik dat verslag vrijdag al (illegaal) via B. onder ogen had gekregen.
Heb vanmorgen wel voor elkaar gekregen dat geplande afspraak met nieuwe internist van 4-11 naar 17-9 naar voren is verschoven. Kon helaas niet eerder vanwege de vakanties van hem en van mij.
mijn lijn klaagt helemaal niet, sinds ik weer ren zie ik dingen veranderen dus ik vind t prima zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik niet, maar best een goed idee! Hoewel het voor je lijn beter is om steeds minimaal een half uur te rennen, geloof ik.
van 7-9 t/m 16-9. Dus meteen de volgende ochtend kan ik terecht bij hem.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
goeie huisarts idd![]()
en 17-09 klinkt al stukken beter. wanneer gaan jullie ook weer naar Toscane?
Goed nieuwsquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef golfer het volgende:
Ik vond het overigens wel heel betrokken dat mijn huisarts mij gisteravond (zondagavond dus...) belde met het verhaal dat ie van de vorige internist (uit het ziekenhuis van B.) eindelijk een compleet verslag had gekregen en met de opmerking dat ik daar maar even een kopie van moest halen bij hem om naar mijn nieuwe internis/endocrinoloog mee te nemen omdat daar toch wel een paar zaken in stonden die nader onderzoek vereisen.
Hij wist natuurlijk niet dat ik dat verslag vrijdag al (illegaal) via B. onder ogen had gekregen.
Heb vanmorgen wel voor elkaar gekregen dat geplande afspraak met nieuwe internist van 4-11 naar 17-9 naar voren is verschoven. Kon helaas niet eerder vanwege de vakanties van hem en van mij.
Da's heel netjes van hemquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef golfer het volgende:
nee raar he?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed nieuws
Ik snap die oude internist niet
Nou je schaamt je toch eigenlijk als ziekenhuis kapot dat het zo moet, eerst tig keer laten bellen, nee de agenda is nog niet bekend bla bla belt u dan en dan maar terug en dat X 3 en dan kan het nog niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh dat is wel goed van je, dat je mensen zelf gaat bellen!
Ik ook niet. Is het nou zoveel gevraagd om duidelijk te communiceren en met het hele verhaal te komen naar de patient toe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef Stereotomy het volgende:
Goed nieuws
Ik snap die oude internist niet
dat is idd heel vervelend, dat ken ik nog wel van mijn werk vroeger. maar in een ziekenhuis is dat nog vervelender lijkt mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou je schaamt je toch eigenlijk als ziekenhuis kapot dat het zo moet, eerst tig keer laten bellen, nee de agenda is nog niet bekend bla bla belt u dan en dan maar terug en dat X 3 en dan kan het nog niet.
Ik vind het dan wel zo klantvriendelijk is om aan te bieden dat wij gaan bellen.
En @ Rtf. gaat ie voor controle of zo naar de cardio? Of had ik dat nou al een keer gevraagd
ik neem aan de internistquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je het over de Elfenman of over die &%&&$#internist
het is voor een goed doelquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik hem thee moet brengen of zo![]()
![]()
Doeniezogekjoh
het meest optimale (op hormoon niveau gezien) is 30 minuten kracht gevolgd door 30 minuten cardio.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik niet, maar best een goed idee! Hoewel het voor je lijn beter is om steeds minimaal een half uur te rennen, geloof ik.
een sportschool is ook om te leren hoe te sporten, bepaalde oefeningen goed uit te voeren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, weet je: ik denk altijd maar dat wel sporten beter is voor de lijn dan niet-sporten. Dat ik vervolgens niet het maximale eruit haal, maar voor mij het optimale (namelijk dat ik het zo plezierig vind dat ik het vol kan houden) zij dan maar zo.
Aan mijn lijf geen sportscholen meer, in ieder geval
Amen to thatquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, weet je: ik denk altijd maar dat wel sporten beter is voor de lijn dan niet-sporten. Dat ik vervolgens niet het maximale eruit haal, maar voor mij het optimale (namelijk dat ik het zo plezierig vind dat ik het vol kan houden) zij dan maar zo.
Aan mijn lijf geen sportscholen meer, in ieder geval
Straks als je weer wat lichter bent kan je weer wat langer lopen. Het is best een belasting. Ik voel nu ook heel duidelijk verschil met die kilo's eraf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
Amen to thatNet wel weer in een stevig tempootje doorgewandeld hier
3.1km in 35 min. Ik heb alleen het idee dat mijn gewrichten het niet zo heel tof vinden
Dus toch meer gaan fietsen
Ja. Daar hoop ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Straks als je weer wat lichter bent kan je weer wat langer lopen. Het is best een belasting. Ik voel nu ook heel duidelijk verschil met die kilo's eraf.
Hmm, en dan is zwemmen ook geen alternatief, tenzij je crawlt. Ik neem aan dat je last krijgt van je knieën, vooral? Fietsen is volgens mijn Vlaamse kine inderdaad de beste keuze voor gevoelige knieen, maar ja - je moet dan wel echt flinke tochten gaan maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Amen to thatNet wel weer in een stevig tempootje doorgewandeld hier
3.1km in 35 min. Ik heb alleen het idee dat mijn gewrichten het niet zo heel tof vinden
Dus toch meer gaan fietsen
Zwemmen zou wel kunnen hoor....water draagt hequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm, en dan is zwemmen ook geen alternatief, tenzij je crawlt. Ik neem aan dat je last krijgt van je knieën, vooral?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is ook lekker hoorquote:Fietsen is volgens mijn Vlaamse kine inderdaad de beste keuze voor gevoelige knieen, maar ja - je moet dan wel echt flinke tochten gaan maken.
Gelukkig is jouw omgeving erg vlakFlinke tochten valt wel mee....half uurtje fietsen is ongeveer 100 kcal volgens mij.
Spinning = Sportschool = No Go!quote:Ik ga trouwens nog wel eens per week naar de sportschool in het collegejaar, bedacht ik me: voor de spinningles. Is ook nog een optie voor je misschien, dat verbrandt als een malle en geeft ook wel een lekker gevoelMaar dan moet je eerst wel wat conditie hebben, anders is het keislecht voor je hart.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik zinkquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Pee, kan je helemaal niet zwemmen of vind je het niet fijn om geen bodem onder je voeten te voelen? Dan zou je iets van aquarobicdinges kunnen overwegen
Ik mis het zwemmen ookStomme vakantie
Over drie weken kan je weer los.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Pee, kan je helemaal niet zwemmen of vind je het niet fijn om geen bodem onder je voeten te voelen? Dan zou je iets van aquarobicdinges kunnen overwegen
Ik mis het zwemmen ookStomme vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:
Nopequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit je A diploma gehaald Pee? dat hoor je zelden nog eigenlijk. Aquarobics is idd intensief en blijf je vanaf je middel boven water. Goed voor je spieren ook
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wat is zo, water maakt het minder belastend, maar bij schoolslag maak je een rare torsie-trap die voor je binnenmeniscus en kraakbeen vervelend kan zijn, die flipperbeweging van crawl is 'natuurlijker'.Zie reactie hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen aversie tegen water hoor
Stap er zo in. Nou ja, niet op dit moment....heb toch een soort van probleem met mijn figuur
En zwemlessen voor volwassenen heb ik over gedacht
Maar ja....zie vorige zin
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
aaaaawww trauma'squote:Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
een uitermate vervelende schoolzweminstructeur die me een keer in het zwembad geflikkerd heeft en daarna hoefde ik niet meer zo nodig zeg maarheb ik van mijn moeder gehoord
te lang geleden verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik zit er vol meequote:
Iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet kunnen gaan zwemmen omdat je op vakantie bent, wat een rotsmoes!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet je Pee, ik kan jou wel in het zwembad dragenquote:
Dat is wel herkenbaar, ik vond dat in het begin ook wel naar. Ik ben, ook met heel wat kilo's minder, nog altijd bang dat ik bekenden tegenkom in het zwembad (lees: studentenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie reactie hierbovenGeen aversie tegen water hoor
Stap er zo in. Nou ja, niet op dit moment....heb toch een soort van probleem met mijn figuur
En zwemlessen voor volwassenen heb ik over gedacht
Maar ja....zie vorige zin
Den Hommel hebben we vroeger wel gedaan, maar nu even te ver weg voor ons.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef MissHobje het volgende:
Zwemmen rulesalleen ik wil altijd maar niet in mijn uppie
![]()
Iemand in Utrecht zwembuddies worden met mij?>
hebben die studenten jou vroeger gepest?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar, ik vond dat in het begin ook wel naar. Ik ben, ook met heel wat kilo's minder, nog altijd bang dat ik bekenden tegenkom in het zwembad (lees: studenten).
Afijn: bij Kerkpolder hebben ze lessen meer bewegen voor volwassenen, bijvoorbeeld (wel overdag). Je zou het eens kunnen vragen, íets zegt mij dat daar niet louter maatjes S rondspartelen dan
Maar goed, jouw keuze natuurlijk, ik probeer alleen even mee te denken.
Nee joh, ben je mal, maar ik geef wat lessen op de universiteit en ik kom gewoon niet graag studenten tegen als ik halfnaakt ben of anderszins heel sporterig. Ik vond het ook best rot toen ik twee dames uit mijn klasje tegenkwam bij spinningles.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hebben die studenten jou vroeger gepest?
bij mij in het zwembad ben ik één van de slankste. vooral veel stevige vrouwen zie ik. mannen valt wel mee qua stevigheid. tijdens aquarobic mix van wat jonger en slank tot echt dik (of zwanger)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
Hoogzwangere zwemsters zien er altijd zo zot uit als je met een brilletje zwemtMet die dikke buik in het water, net alsof ze zijn gekanteld en niet meer terug kunnen draaien. Echt grappig
Op ferkansie zijn er zwembaden waar je zo vanuit je bedje in kan rollenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wat is zo, water maakt het minder belastend, maar bij schoolslag maak je een rare torsie-trap die voor je binnenmeniscus en kraakbeen vervelend kan zijn, die flipperbeweging van crawl is 'natuurlijker'.ook crawl is niet al te best voor de knieën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze krijgen bij elke slag weer een klap.
en bij het ademhalen ook nog eens een extra zijwaartse draai.
maar het is wel een stuk beter dan lopen/hardlopen/joggen.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
heerlijk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op ferkansie zijn er zwembaden waar je zo vanuit je bedje in kan rollen
Ik denk dat die zwemleraren dat massaal op les hebben gekregenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:
hi isa, hoe voel je je?
blijkbaar hebben veel zwemleraren een eng trekje
wat is het "probleem" van studenten tegen komen met sporten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, ben je mal, maar ik geef wat lessen op de universiteit en ik kom gewoon niet graag studenten tegen als ik halfnaakt ben of anderszins heel sporterig. Ik vond het ook best rot toen ik twee dames uit mijn klasje tegenkwam bij spinningles.
Zwemmen is trouwens echt een vrouwensport, dat sowieso, maar ik denk dat veel vrouwen ook dikker lijken in een badpak, het legt érg het accent op heupen en billen, en niet op een flatteuze manier
Hoogzwangere zwemsters zien er altijd zo zot uit als je met een brilletje zwemtMet die dikke buik in het water, net alsof ze zijn gekanteld en niet meer terug kunnen draaien. Echt grappig
Ik ben ook een waterrat, gek op alles met water, erop en erin, maar ook niet snel zoals met alles, ik schijn een diesel te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
Bij mij ging het trouwens precies andersom, DE: de badmeester gooide mij niet in het diepe, maar toen ik voor het allereerst zwemles had, sprong ik er gewoon zelf in en begon heel hard te trappen en te spartelen. De badmeester schrok zich doodMaar ik ben, hoewel niet snel, al van kindsaf aan een echte waterrat, mijn zwemreflexen zitten er echt goed ingebakken.
Collegaquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:ik moet hier nu tot 5 uur blijven zitten en eigenlijk ben ik wel klaar met m'n werk
awesomequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op ferkansie zijn er zwembaden waar je zo vanuit je bedje in kan rollen
Oh, rationeel gezien is dat ook wel zo, maar toch... Net zoiets als wanneer je vrienden van je ouders tegenkomt in de sauna ofzo. Gewoon een beetje genant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:31 schreef z80 het volgende:
[..]
wat is het "probleem" van studenten tegen komen met sporten?
zij zitten in het zelfde schuitje.
dragen de zelfde soort kleding, zweten als een gek en worden ook vrijwillig moe.
Ik deed er wat langer over om de techniek onder de knie te krijgen. Verder ook wel een redelijke waterrat. Vroeger iedere zondagmorgen met pa en ma naar het zwembad. En ook In de zomer de hele dag te vinden(Groep 6 t/m brugklas en klas 2) in het openluchtbad. Dat is nog steeds de leeftijdscategorie die er in de zomer te vinden is dus dan nam mijn bezoek langzaam afquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
Bij mij ging het trouwens precies andersom, DE: de badmeester gooide mij niet in het diepe, maar toen ik voor het allereerst zwemles had, sprong ik er gewoon zelf in en begon heel hard te trappen en te spartelen. De badmeester schrok zich doodMaar ik ben, hoewel niet snel, al van kindsaf aan een echte waterrat, mijn zwemreflexen zitten er echt goed ingebakken.
:p ik zou er toch weinig moeite mee hebben... mischien is het als vrouw zijnde gewoon anders?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, rationeel gezien is dat ook wel zo, maar toch... Net zoiets als wanneer je vrienden van je ouders tegenkomt in de sauna ofzo. Gewoon een beetje genant.
zo'n ding is echt vet !quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef DarkElf het volgende:
ja zo een endless pool heb ik ook hoog op mijn verlanglijst staan! lijkt mij geweldig!
de mr snapt niet wat ik eraan vind maar mij lijkt het echt fijn.
Hier was het vanmorgen ook wel drukquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Collega
Vanochtend was het druk, vooral met telefoon, nu neemt het af en ben bang dat het vooral vervelen wordt tot kwart voor 5.
Niet voor ik je tenminste 1x in echt ontmoet hebquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:
P. ik heb ook ooit iemand anders als volwassene leren zwemmen, dus als je nog wil
Ik zet wel een opblaasbadje voor je in de tuin als je de volgende keer komt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
Niet voor ik je tenminste 1x in echt ontmoet heb![]()
![]()
![]()
![]()
is dat erg dan? een centerparks kun je toch ook zwemmen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef LieLie het volgende:
ik vind zwemmen ook leuk![]()
maar hier zit alleen een centerparcsbad vlakbij.
We kunnen ook nog altijd dat badzitje regelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef golfer het volgende:
Ik zet wel een opblaasbadje voor je in de tuin als je de volgende keer komt.
Ach kom, met zwemleraren ga je ook niet eerst koffie drinken hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
Niet voor ik je tenminste 1x in echt ontmoet heb![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk geen wedstrijdbad/baantjeszwemmen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
is dat erg dan? een centerparks kun je toch ook zwemmen?
Alleen de Huttenheugte in Drenthe heeft een 25 meter bad en voor de rest is het allemaal van dat 'feestbad' incl golfslag, versnellingen etc etc. Niet iets om baantjes te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Braamyo het volgende:
is dat erg dan? een centerparks kun je toch ook zwemmen?
Huttenheugtequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen de Huttenheugte in Drenthe heeft een 25 meter bad en voor de rest is het allemaal van dat 'feestbad' incl golfslag, versnellingen etc etc. Niet iets om baantjes te doen.
ow das eigenlijk wel een goed punt... nja je zegt waarschijnlijk.... je kunt altijd een keertje kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen wedstrijdbad/baantjeszwemmen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Huttenheugtedat was toch van Geer en Goor?
Jep, die dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen de Huttenheugte in Drenthe heeft een 25 meter bad en voor de rest is het allemaal van dat 'feestbad' incl golfslag, versnellingen etc etc. Niet iets om baantjes te doen.
jah dan gelloof ik wel dat je er aan twijfelt ! das duurquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, die dus.
Maar het probleem is dat je daar ook de centerparcsprijs voor betaalt
combinatie van brocolie, worteltjes en bloemkool?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:24 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan maar weer eens aardappelen eten.
Al is het alleen maar omdat ik zin heb in een kipschnitzel![]()
Iemand nog een goede groentetip?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
combinatie van brocolie, worteltjes en bloemkool?
ik heb ook een trauma met zo'n mat. tijdens zwemles moest ik eronderdoor zwemmen, maar ik dacht dat ik er al was en kwam boven tegen de mat aan... in paniek zwemde ik heen en weer en kwam af en toe omhoog, maar het leek wel alsof de mat zo groot was omdat ik er iedere keer tegenaan kwam toen ik weer boven kwam. heel eng toen ik zo klein was en gelukkig uiteindelijk wel zelf boven gekomen. daarna gegild tegen de lerares waarom ze niet die mat omhoog trok als het langer duurde dan verwachttequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef DarkElf het volgende:
dat is het idd isa, het onverwachteals je al niet veel met zwemmen hebt of bang bent is dat killing voor je verdere zwemmood denk ik. Ik was dol op water dus was wel geschrokken maar dat is t verder ook wel..
ben wel bang om vast te komen zitten onder water trouwens. (ondanks dat ik heel goed kan zwemmen). heb vroeger een keer klem gezeten onder zo een mat die ze laten drijven in het bad. (erop geklommen en andere kinderen gooien hem om zodat je eraf viel maar door de andere kinderen die ook onder gingen kon ik niet zomaar boven water komen... dat was naar.)
Ach, Hobjequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef MissHobje het volgende:
Zo boodschappen binnen en mijn rug begeeft het weer eens
Afijn op naar nieuwe huis moet nog genoeg doen
de hutten kutten vreugdequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huttenheugtedat was toch van Geer en Goor?
dat zit kant en klaar in partjes in een zak gemixt. hoef je alleen te koken.quote:
au! kusje op je rugquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef MissHobje het volgende:
Zo boodschappen binnen en mijn rug begeeft het weer eens
Afijn op naar nieuwe huis moet nog genoeg doen
wut? gewoon paar brocoli stukjes, paar bloemkool stukjes, en wat worteltjes, groentjesausje er overheenquote:
Dat gaan die mannen vanavond doen Isaquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, HobjeDikke
Maar nieuwe huis schiet in ieder geval op, toch? Pas je beetje op met kasten in elkaar zetten en zo?
jah joh? zit dat tegenwoordig in zakkiesquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zit kant en klaar in partjes in een zak gemixt. hoef je alleen te koken.
allang hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah joh? zit dat tegenwoordig in zakkieswat awesome
luiheid ! woot !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |