Wie is te gast?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef borisz het volgende:
Half uur zomergasten en ik erger me nu al.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er aan beide kanten een opa of oma is met blauwe ogen
En gepikt uit het ' spelfouten in het openbaar' -topic omdat het zo grappig was:
[..]
Hahahaha geniaal die vertalingquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er aan beide kanten een opa of oma is met blauwe ogen
En gepikt uit het ' spelfouten in het openbaar' -topic omdat het zo grappig was:
[..]
Zegt me nietsquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zegt me nietsMoet dat?
Aure, diezelfde persoon had ook een weerapplicatie op haar telefoon. En het duurde even voor ze door had dat ' Wissen' niet betekende dat er iets gewist moest worden, maar dat het stond voor Helder weer (Clear)
Een 'caberatiere'.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zegt me nietsMoet dat?
Aure, diezelfde persoon had ook een weerapplicatie op haar telefoon. En het duurde even voor ze door had dat ' Wissen' niet betekende dat er iets gewist moest worden, maar dat het stond voor Helder weer (Clear)
Zou je denken dat ze wel iets boeiends te vertellen/te laten zien heeft.quote:
En dat werkt dus niet he!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Vertalers kosten geld. Babelfish niet.
De dag dat wij onze web applicatie moeten vertalen is de dag dat die door Babelfish gaat.
Zij vindt dingen grappig die ik niet grappig vindt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou je denken dat ze wel iets boeiends te vertellen/te laten zien heeft.
No hablo espanol, Senor!quote:
Ik heb last van een enorme generatiekloof, geloof ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef borisz het volgende:
Zij vindt dingen grappig die ik niet grappig vindt.Ze zit op een andere frequentie dan ik.
borisz is toch echt van een heeeel andere generatie hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb last van een enorme generatiekloof, geloof ik.
Alles wat haar boeit, boeit mij totaal niet.
Ik vind haar echt vréselijk, zo gemaakt leuk. Kan me niet voorstellen dat ze in een gesprek leuk en ad rem is.quote:
Vorige weken waren Jan Marijnissen en Maarten 't Hart te gast. Dat was interessant. Ik heb ook vertrouwen in de komende afleveringen(Annet Malherbe, Paul Verhoeven en Erwin Olaf). Maar van welke planetoïde zij af komt.... Geen idee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
borisz is toch echt van een heeeel andere generatie hoor
En het boeit hem ook niet
Ze zou een verrfissende geest kunnen zijn, de manier waarop ze naar dingen kijkt en er over nadenkt, maar het komt er niet verfrissend, leuk, vernieuwend uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
Vorige weken waren Jan Marijnissen en Maarten 't Hart te gast. Dat was interessant. Ik heb ook vertrouwen in de komende afleveringen(Annet Malherbe, Paul Verhoeven en Erwin Olaf). Maar van welke planetoïde zij af komt.... Geen idee.
Jemig zeg, wat een mooi grietje. Als ze nou allemaal zó kwamen....!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hey dat ziet er goed uit![]()
En nog een paar Yazz foto's
*gelukkig*quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef Duderella het volgende:
Ik zag die Paulien één keer ergens in een show, geen idee meer waar. Het Nationale Dictee of zo? O nee wacht! De verkiezingsavond! En de mister en ik keken elkaar hier zo aan van:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef borisz het volgende:
[..]
*gelukkig*
Ik dacht nog even Dude vindt dit wel leuk. Want Paulien is één van de beste vriendinnen van ABC.
Lijkt op paps, ook qua brainsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
Jemig zeg, wat een mooi grietje. Als ze nou allemaal zó kwamen....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |