hey dat ziet er goed uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
OK schatzen. Update van mijn tuin, of wat daarvoor doorgaat.
De lavendel krijgt zowaar nog bloempjes, ondanks dat ik m eigenlijk te laat had gezaaid, en ook de paprika/peperplanten bloeien.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De grote tomaten zijn deels eetrijp.
[ afbeelding ]
De kleine tomaatjes nog niet, maar het zijn er véél, en een paar plantjes bloeien nu zelfs nog!
[ afbeelding ]
De sla is klaar om gegeten te worden (vanavond!) en de oostindische kers groeit als een tierelier.
[ afbeelding ]
De basilicum is zo enthousiast opgekomen dat het de knoflook een beetje overwoekert
[ afbeelding ]
Ze lijken grote lol te hebben samenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk "wat post Coldfeet nou d'r kruiden in dit hamlappentopic?!"
Is het de slowchat.
Hadden we ook. Vooral zij als ze me vol met die bal wist te raken.quote:
Groene sausquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh bahhhh. Wat is vakensvlees toch smerig! Altijd zo'n net-bedorven lucht eraan - ik bakte net ongerookte spekjes, en ik ging echt compleet over m'n nek boven die pan
Heeft ze van de melkboer, want zoonlief en schoondochter hebben allebei bruine ogen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een blauwe ogen heeft je kleindochter, golfer
Iewwwwquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh bahhhh. Wat is vakensvlees toch smerig! Altijd zo'n net-bedorven lucht eraan - ik bakte net ongerookte spekjes, en ik ging echt compleet over m'n nek boven die pan
Ehhm... we weten niet wat voor kleur deze schdochter heeft eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:05 schreef golfer het volgende:
Heeft ze van de melkboer, want zoonlief en schoondochter hebben allebei bruine ogen.
Dat was niet te zien hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden we ook. Vooral zij als ze me vol met die bal wist te raken.
Goed bezig!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Uurtje gewandeld. Ik zweet me de tandjes zegNu eens kijken hoeveel km
Ik erger me niet, maar ik vind er gewoon niks aan, niet leuk, niet boeiend, geen sfeer in het gesprek, gewoon helemaal niks.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef borisz het volgende:
Half uur zomergasten en ik erger me nu al.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig!!
ik was van plan om vanmiddag een stukje te wandelen naar Thijsse's hof.
Maar dat bewaar ik dan wel weer voor vlg weekend of zo
quote:Oh en de quiche is weergelukt
Hebben we lekker weer eten voor 2 dagen![]()
Ik had nog de hoop dat net zoals vorig jaar vd Linden met Prem. Geweldige uitzending omdat die twee kenden . Dat lijkt nu ook niet te gebeuren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik erger me niet, maar ik vind er gewoon niks aan, niet leuk, niet boeiend, geen sfeer in het gesprek, gewoon helemaal niks.
Nu maar hopen dat er aan beide kanten een opa of oma is met blauwe ogenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:05 schreef golfer het volgende:
Heeft ze van de melkboer, want zoonlief en schoondochter hebben allebei bruine ogen.
quote:Op Netlog heb je een spelletje, Five Dice. Een spel met een speelbord vol dobbelstenen waar je met aangrenzende dobbelstenen een soort van Yahtzee-combinaties moet maken: Full House, 4-of-a-kind, Two Pairs, enzovoorts. Die termen hebben ze (deels) vertaald naar het Nederlands. Dus 2 Pairs wordt Twee paren, etcetera. Nou wordt de grote straat (1-2-3-4-5 of 2-3-4-5-6) in het Engels Straight genoemd. En geloof het of niet, dat wordt dus vertaald met Heteroseksueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |