Oh, daarvan heb ik een kleintje voor m'n paps gekocht. Kan je 25 jaar bewarenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb een grote fles Hel en Verdoemenis gekocht.
Heuj! Opletten met wat je zegt hoorquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Heuj! Opletten met wat je zegt hoorJe hebt t over mijn MOEDER!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
de witte chocoladekoekjes met sinaasappelrasp liggen in de oven
whisky?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wat ik gister teveel op had, krijg ik vandaag te weinig binnen denk ik
Hehehehe....nee. Gister over de max. cals heen. Vandaag niet denk ikquote:
Heee, wat tofquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
OK schatzen. Update van mijn tuin, of wat daarvoor doorgaat.
De lavendel krijgt zowaar nog bloempjes, ondanks dat ik m eigenlijk te laat had gezaaid, en ook de paprika/peperplanten bloeien.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De grote tomaten zijn deels eetrijp.
[ afbeelding ]
De kleine tomaatjes nog niet, maar het zijn er véél, en een paar plantjes bloeien nu zelfs nog!
[ afbeelding ]
De sla is klaar om gegeten te worden (vanavond!) en de oostindische kers groeit als een tierelier.
[ afbeelding ]
De basilicum is zo enthousiast opgekomen dat het de knoflook een beetje overwoekert
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk "wat post Coldfeet nou d'r kruiden in dit hamlappentopic?!"
Is het de slowchat.
De hele balkonrand staat inmiddels vol met groen, plus een paar planken, plus drie grote potten op de vloer - dit is nog maar een selectiequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heee, wat tofEn dat op een balkonnetje
Nice
Coolquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De hele balkonrand staat inmiddels vol met groen, plus een paar planken, plus drie grote potten op de vloer - dit is nog maar een selectie
Coolquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de stats nerds: http://runkeeper.com/user/rbakels/activity/14204132
Nou ja, het gefaalde meiknolproject laat ik wijselijk niet zienquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cool. Bij mij gingen ze altijd dood.
Dat zeg ik niet anders noemt MM mij weer een Apple Jehova.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolWat voor apparaatje gebruik je daarvoor?
Maar het is de Runkeeper applicatie. Kost je 8 euro maar dan heb je ook wat. En het draait op een iPhone. Op dit moment op mijn iPhone 4 en dat werkt prima, qua multi tasken e.d.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet anders noemt MM mij weer een Apple Jehova.
Tofquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar het is de Runkeeper applicatie. Kost je 8 euro maar dan heb je ook wat. En het draait op een iPhone. Op dit moment op mijn iPhone 4 en dat werkt prima, qua multi tasken e.d.. iPod app aan en lopen maar
.
Ja, sinds Donderdag. Ondanks alle kritiek is het een goed apparaatquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je een iPhone 4?
Ik heb sinds eergister een HTC Legend, maar Android is nog *lang* niet zo smooth als een iPhone.
Ja, supermooi scherm.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, sinds Donderdag. Ondanks alle kritiek is het een goed apparaat.
Mijn vorige iPhone is 2 jaar oud en qua functionaliteit is het tijd voor een nieuwequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wat moeten mensen toch met 5 telefoons als je maar 1 abo nodig hebt? Vind dat zo zonde van je geld.. Of gooit iedereen zn oude tel (van n half jaar oud omdat er weer een nwe is) op Marktplaats?
gezellig! Hoe oud is ze? Lekker shoarma etenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef golfer het volgende:
Mijn kleindochterkwam vanmiddag even onverwachts langs. Was gezellig.
![]()
Betekent wel dat de geplande groententaart van B. vanavond pas gemaakt gaat worden voor morgen en overmorgen en we nu dus onze shaormaboer een bestellimg laten bezorgen.
Leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef golfer het volgende:
Mijn kleindochterkwam vanmiddag even onverwachts langs. Was gezellig.
![]()
Betekent wel dat de geplande groententaart van B. vanavond pas gemaakt gaat worden voor morgen en overmorgen en we nu dus onze shaormaboer een bestelling laten bezorgen.
Ze wordt eind deze maand 5 jaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
gezellig! Hoe oud is ze? Lekker shoarma eten
Ik ben blij dat ik de 3GS had gekocht afgelopen kerst, en niet de 3G. Ik hou van snappy telefoons (vandaar ook even mijn gezeur over Androidquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vorige iPhone is 2 jaar oud en qua functionaliteit is het tijd voor een nieuwe.
Snappy is de iPhone4 zeker. Zoals eerder gezegd is het multi tasken echt heel goed geregeld EN simpel te gebruikenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de 3GS had gekocht afgelopen kerst, en niet de 3G. Ik hou van snappy telefoons (vandaar ook even mijn gezeur over Android) en de 3GS is behoorlijk sneller dan de 3G, en de 4G is weer een tikje sneller dan de 3GS.
Ik krijg zo'n Windows Mobile flashback van Android. Roep je bijvoorbeeld de lijst op met geïnstalleerde programma's, dan merk je dat je 100% CPU load hebt omdat elk programmatje in de lijst z'n gegevens (size, icoontje, etc.) moet opzuigen. Oef.
Omdat er vuile deals gesloten worden tussen telefoonmaatschappijen en Apple, terwijl de EU dat toestaat.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:02 schreef LieLie het volgende:
Waarom dan niet voldoende keuzes in abonnementen bij die telefoon?
hey dat ziet er goed uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
OK schatzen. Update van mijn tuin, of wat daarvoor doorgaat.
De lavendel krijgt zowaar nog bloempjes, ondanks dat ik m eigenlijk te laat had gezaaid, en ook de paprika/peperplanten bloeien.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De grote tomaten zijn deels eetrijp.
[ afbeelding ]
De kleine tomaatjes nog niet, maar het zijn er véél, en een paar plantjes bloeien nu zelfs nog!
[ afbeelding ]
De sla is klaar om gegeten te worden (vanavond!) en de oostindische kers groeit als een tierelier.
[ afbeelding ]
De basilicum is zo enthousiast opgekomen dat het de knoflook een beetje overwoekert
[ afbeelding ]
Ze lijken grote lol te hebben samenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk "wat post Coldfeet nou d'r kruiden in dit hamlappentopic?!"
Is het de slowchat.
Hadden we ook. Vooral zij als ze me vol met die bal wist te raken.quote:
Groene sausquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh bahhhh. Wat is vakensvlees toch smerig! Altijd zo'n net-bedorven lucht eraan - ik bakte net ongerookte spekjes, en ik ging echt compleet over m'n nek boven die pan
Heeft ze van de melkboer, want zoonlief en schoondochter hebben allebei bruine ogen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een blauwe ogen heeft je kleindochter, golfer
Iewwwwquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh bahhhh. Wat is vakensvlees toch smerig! Altijd zo'n net-bedorven lucht eraan - ik bakte net ongerookte spekjes, en ik ging echt compleet over m'n nek boven die pan
Ehhm... we weten niet wat voor kleur deze schdochter heeft eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:05 schreef golfer het volgende:
Heeft ze van de melkboer, want zoonlief en schoondochter hebben allebei bruine ogen.
Dat was niet te zien hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hadden we ook. Vooral zij als ze me vol met die bal wist te raken.
Goed bezig!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Uurtje gewandeld. Ik zweet me de tandjes zegNu eens kijken hoeveel km
Ik erger me niet, maar ik vind er gewoon niks aan, niet leuk, niet boeiend, geen sfeer in het gesprek, gewoon helemaal niks.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef borisz het volgende:
Half uur zomergasten en ik erger me nu al.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezig!!
ik was van plan om vanmiddag een stukje te wandelen naar Thijsse's hof.
Maar dat bewaar ik dan wel weer voor vlg weekend of zo
quote:Oh en de quiche is weergelukt
Hebben we lekker weer eten voor 2 dagen![]()
Ik had nog de hoop dat net zoals vorig jaar vd Linden met Prem. Geweldige uitzending omdat die twee kenden . Dat lijkt nu ook niet te gebeuren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik erger me niet, maar ik vind er gewoon niks aan, niet leuk, niet boeiend, geen sfeer in het gesprek, gewoon helemaal niks.
Nu maar hopen dat er aan beide kanten een opa of oma is met blauwe ogenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:05 schreef golfer het volgende:
Heeft ze van de melkboer, want zoonlief en schoondochter hebben allebei bruine ogen.
quote:Op Netlog heb je een spelletje, Five Dice. Een spel met een speelbord vol dobbelstenen waar je met aangrenzende dobbelstenen een soort van Yahtzee-combinaties moet maken: Full House, 4-of-a-kind, Two Pairs, enzovoorts. Die termen hebben ze (deels) vertaald naar het Nederlands. Dus 2 Pairs wordt Twee paren, etcetera. Nou wordt de grote straat (1-2-3-4-5 of 2-3-4-5-6) in het Engels Straight genoemd. En geloof het of niet, dat wordt dus vertaald met Heteroseksueel.
Wie is te gast?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef borisz het volgende:
Half uur zomergasten en ik erger me nu al.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er aan beide kanten een opa of oma is met blauwe ogen
En gepikt uit het ' spelfouten in het openbaar' -topic omdat het zo grappig was:
[..]
Hahahaha geniaal die vertalingquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er aan beide kanten een opa of oma is met blauwe ogen
En gepikt uit het ' spelfouten in het openbaar' -topic omdat het zo grappig was:
[..]
Zegt me nietsquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zegt me nietsMoet dat?
Aure, diezelfde persoon had ook een weerapplicatie op haar telefoon. En het duurde even voor ze door had dat ' Wissen' niet betekende dat er iets gewist moest worden, maar dat het stond voor Helder weer (Clear)
Een 'caberatiere'.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zegt me nietsMoet dat?
Aure, diezelfde persoon had ook een weerapplicatie op haar telefoon. En het duurde even voor ze door had dat ' Wissen' niet betekende dat er iets gewist moest worden, maar dat het stond voor Helder weer (Clear)
Zou je denken dat ze wel iets boeiends te vertellen/te laten zien heeft.quote:
En dat werkt dus niet he!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Vertalers kosten geld. Babelfish niet.
De dag dat wij onze web applicatie moeten vertalen is de dag dat die door Babelfish gaat.
Zij vindt dingen grappig die ik niet grappig vindt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou je denken dat ze wel iets boeiends te vertellen/te laten zien heeft.
No hablo espanol, Senor!quote:
Ik heb last van een enorme generatiekloof, geloof ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef borisz het volgende:
Zij vindt dingen grappig die ik niet grappig vindt.Ze zit op een andere frequentie dan ik.
borisz is toch echt van een heeeel andere generatie hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb last van een enorme generatiekloof, geloof ik.
Alles wat haar boeit, boeit mij totaal niet.
Ik vind haar echt vréselijk, zo gemaakt leuk. Kan me niet voorstellen dat ze in een gesprek leuk en ad rem is.quote:
Vorige weken waren Jan Marijnissen en Maarten 't Hart te gast. Dat was interessant. Ik heb ook vertrouwen in de komende afleveringen(Annet Malherbe, Paul Verhoeven en Erwin Olaf). Maar van welke planetoïde zij af komt.... Geen idee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
borisz is toch echt van een heeeel andere generatie hoor
En het boeit hem ook niet
Ze zou een verrfissende geest kunnen zijn, de manier waarop ze naar dingen kijkt en er over nadenkt, maar het komt er niet verfrissend, leuk, vernieuwend uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
Vorige weken waren Jan Marijnissen en Maarten 't Hart te gast. Dat was interessant. Ik heb ook vertrouwen in de komende afleveringen(Annet Malherbe, Paul Verhoeven en Erwin Olaf). Maar van welke planetoïde zij af komt.... Geen idee.
Jemig zeg, wat een mooi grietje. Als ze nou allemaal zó kwamen....!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hey dat ziet er goed uit![]()
En nog een paar Yazz foto's
*gelukkig*quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef Duderella het volgende:
Ik zag die Paulien één keer ergens in een show, geen idee meer waar. Het Nationale Dictee of zo? O nee wacht! De verkiezingsavond! En de mister en ik keken elkaar hier zo aan van:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef borisz het volgende:
[..]
*gelukkig*
Ik dacht nog even Dude vindt dit wel leuk. Want Paulien is één van de beste vriendinnen van ABC.
Lijkt op paps, ook qua brainsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
Jemig zeg, wat een mooi grietje. Als ze nou allemaal zó kwamen....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |