Oh, daarvan heb ik een kleintje voor m'n paps gekocht. Kan je 25 jaar bewarenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb een grote fles Hel en Verdoemenis gekocht.
Heuj! Opletten met wat je zegt hoorquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Heuj! Opletten met wat je zegt hoorJe hebt t over mijn MOEDER!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
de witte chocoladekoekjes met sinaasappelrasp liggen in de oven
whisky?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wat ik gister teveel op had, krijg ik vandaag te weinig binnen denk ik
Hehehehe....nee. Gister over de max. cals heen. Vandaag niet denk ikquote:
Heee, wat tofquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
OK schatzen. Update van mijn tuin, of wat daarvoor doorgaat.
De lavendel krijgt zowaar nog bloempjes, ondanks dat ik m eigenlijk te laat had gezaaid, en ook de paprika/peperplanten bloeien.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De grote tomaten zijn deels eetrijp.
[ afbeelding ]
De kleine tomaatjes nog niet, maar het zijn er véél, en een paar plantjes bloeien nu zelfs nog!
[ afbeelding ]
De sla is klaar om gegeten te worden (vanavond!) en de oostindische kers groeit als een tierelier.
[ afbeelding ]
De basilicum is zo enthousiast opgekomen dat het de knoflook een beetje overwoekert
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk "wat post Coldfeet nou d'r kruiden in dit hamlappentopic?!"
Is het de slowchat.
De hele balkonrand staat inmiddels vol met groen, plus een paar planken, plus drie grote potten op de vloer - dit is nog maar een selectiequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heee, wat tofEn dat op een balkonnetje
Nice
Coolquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De hele balkonrand staat inmiddels vol met groen, plus een paar planken, plus drie grote potten op de vloer - dit is nog maar een selectie
Coolquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de stats nerds: http://runkeeper.com/user/rbakels/activity/14204132
Nou ja, het gefaalde meiknolproject laat ik wijselijk niet zienquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cool. Bij mij gingen ze altijd dood.
Dat zeg ik niet anders noemt MM mij weer een Apple Jehova.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolWat voor apparaatje gebruik je daarvoor?
Maar het is de Runkeeper applicatie. Kost je 8 euro maar dan heb je ook wat. En het draait op een iPhone. Op dit moment op mijn iPhone 4 en dat werkt prima, qua multi tasken e.d.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet anders noemt MM mij weer een Apple Jehova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |