Hij mag blij zijn dat ie nu leeft. Vroegah zagen ze de intelligentia niet, omdat je niet kon lezen en schrijven. Was je gewoon bij voorbaat dom. En dat al vanaf je 6e meestal omdat je tegen de kerst iedereen om je heen zag lezen en jij niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
Broertje is ook zwaar dyslectisch. Zeer intelligent alleen schrijven is ene ramp. Zijn slimheid gebruikt hij nu in de praktijk. Als die niet dyslectisch was zou die minimaal havo gedaan hebben, nu werd het dus vmbo-T. Inmiddels doet hij een vliegtuigmonteuropleiding(met driedubbelewoordwaarde).
Wat een... vreemde opmerking!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:33 schreef LieLie het volgende:
Bij ons op school willen ze iets gaan invoeren, dat als je te lang bezig bent met afstuderen dat je eerder behaalde punten kwijtraakt. Omdat staartstudenten zich anders nooit uit laten schrijven.
owja.... ontbijt..... *gaat naar beneden en bakt een ei*quote:
Engquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:24 schreef Braamyo het volgende:
*aanbid P de Hoog voor deze subtiele en intiligente hint*
Wees maar blij dat je geen minderjarig meisje bent.quote:
Inmiddels had ik me er al wild voor gemaakt. Ik heb er vrede mee dat ik de verkeerde studie heb gekozen en wil er van de afsluiting er graag wat van maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steer, dat is wel balen. Maar het was toch niet echt een opdracht waarvan je helemaal wild was?
En singlequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen minderjarig meisje bent.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je geen minderjarig meisje bent.
lang leven de single vrouwen he tommyquote:
lol super ouders !quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
hivan 6u tot 10u geslapen.. Toen ontbijt met fam. Mn ouders zijn zo mooi boers he
vraag ik wat ze gisteren bij de bbq kregen, zegt mn vader: "zalm en spies met vlees en als toetje roze plakjes". Ik: "wat zijn roze plakjes?". Pap: "ja..eh.. Boer-eh boer-eh Bas ofzo". Ik: "eh bavarois?". Pap: "Ja dat idd". Ik: "haha wat eten we vnv?". Pap: "Turks". Mam: "ja Turkse drums!" (durum)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
hivan 6u tot 10u geslapen.. Toen ontbijt met fam. Mn ouders zijn zo mooi boers he
vraag ik wat ze gisteren bij de bbq kregen, zegt mn vader: "zalm en spies met vlees en als toetje roze plakjes". Ik: "wat zijn roze plakjes?". Pap: "ja..eh.. Boer-eh boer-eh Bas ofzo". Ik: "eh bavarois?". Pap: "Ja dat idd". Ik: "haha wat eten we vnv?". Pap: "Turks". Mam: "ja Turkse drums!" (durum)
Jaa ik vind het echt een briljante uitvinding. Zouden ze vaker op van die rare plekken moeten doenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, las het op je Facebook gister. Silent Disco met draadloze koptelefoons is fun.
deze lens heb ik ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
z80, op Marktplaats is er eentje te vinden voor niet al teveel:
http://audio-tv-foto.mark(...)CM%3D&fta_ind=1&fs=1
Ik heb dat objectiefje ook gehad. Erg prettig dingetje
het is toch meer van:quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
knip
Zoals we op kantoor altijd zeggen...."een goede beheerder is een luie beheerder"
Het heette gewoon Silent Discoquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
lijkt me tof Aure! Hoe heet die disco? En valt je koptelefoon niet af als je danst?
Ik vind het een beetje koptelefoon afhankelijk, er zijn er een paar bij die het surround sound effect best goed kunnen nabootsen, maar er zit ook echt wel wat crap bijquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dat met een koptel op de muziek altijd veel beter klinkt, dus ongemerkt ga je daar sowieso van bewegen (ik wel altijd achter de compu)
Laat staan als je uit je bolletje kan dan
Even dit nog. Het lijkt me alleen lastig als je iets ambieert waarbij je veel moet schrijven, toch? De meeste mensen ambieren iets waar ze goed in zijn (omdat dat het meeste plezier geeft). Dus je broertje wil toch ook graag vliegtuigmonteur worden, denk ik? In plaats van dat hij het nu moet omdat hij anders liever lucht en ruimtevaarttechniek was gaan studeren, bedoel ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Broertje is ook zwaar dyslectisch. Zeer intelligent alleen schrijven is ene ramp. Zijn slimheid gebruikt hij nu in de praktijk. Als die niet dyslectisch was zou die minimaal havo gedaan hebben, nu werd het dus vmbo-T. Inmiddels doet hij een vliegtuigmonteuropleiding(met driedubbelewoordwaarde).
Lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
Net terug van Haarlem Culinair. Sushi gegeten
. Verder op de biermarkt wat bier ingekocht
.
een goede investering lijkt mequote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb een grote fles Hel en Verdoemenis gekocht.
Leuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Het heette gewoon Silent DiscoHet was eenmalig op Rdam centraal
Gewoon op de bouwput, hadden ze een hek geopend en een stuk afgezet, 2 tenten neergezet, dj-tafels, tafel met kinderchampagne (briljant) en lichtjes en alles! En nee het zijn echt hele goede koptelefoons die heel strak zitten, maar ook weer niet zo strak dat het gaat irriteren.
Jaaaquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk!
Dat doen ze ook vaak op De Parade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |