abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85004243
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Normandie *O* Normandie *O* Normandie *O* Normandie is tof O+ Ik wil ook -O-
Yup, :D tis echt vet !
pi_85004341
Ben trouwens echt vannacht 2,5 uur bezig geweest met probleem oplossen en vanmorgen weer 2,5 uur }:| Ik wilde nl. vanuit mijn fotobewerkingstool automagisch foto's uploaden naar mijn blog. Dat kon..had ik een tooltje voor gevonden. Alleen gaf die continue problemen }:|

Na vijf uur zoeken, talloze FAQ's, websites en fora doorbanjeren kom ik erachter dat mijn provider de safemode aan heeft staan op Apache }:| Terwijl ze met PHP5 draaien en dat volgens alle documentatie niet meer nodig is :') Nu uitgezet en alles werkt vlekkeloos O+

Soms is automatisering een pain in the ass, maar als het dan eenmaal werkt...... O+ O+ O+ Nu kan ik met een druk op de knop zowel Flickr als mijn blog bijwerken *O*

Zoals we op kantoor altijd zeggen...."een goede beheerder is een luie beheerder" 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85004605
Het is tijd voor ontbijt geloof ik :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85004765
Sjeesus Pee, wat een toestand. Maar waarom flickeren als je een blog hebt :? En een site? En en en en? :D

En dat was het zonnemomentje met koffie op het balkon : half uurtje }:|
Tis maar goed dat we de zon opzoeken als wij eenmaal zomervakantie hebben }:|

Zo een wasje ophangen en een badje badderen O+

@ Steer, goed aangepakt @ afstuderen w/
pi_85004853
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Sjeesus Pee, wat een toestand. Maar waarom flickeren als je een blog hebt :? En een site? En en en en? :D
Omdat het kan :9
pi_85004864
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:

Omdat het kan :9
Dan is het goed oO<
pi_85004940
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:40 schreef borisz het volgende:

Broertje is ook zwaar dyslectisch. Zeer intelligent alleen schrijven is ene ramp. Zijn slimheid gebruikt hij nu in de praktijk :). Als die niet dyslectisch was zou die minimaal havo gedaan hebben, nu werd het dus vmbo-T. Inmiddels doet hij een vliegtuigmonteuropleiding(met driedubbelewoordwaarde).
Hij mag blij zijn dat ie nu leeft. Vroegah zagen ze de intelligentia niet, omdat je niet kon lezen en schrijven. Was je gewoon bij voorbaat dom. En dat al vanaf je 6e meestal omdat je tegen de kerst iedereen om je heen zag lezen en jij niet.
Plakkertje erop : dom.
:X
pi_85005006
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:33 schreef LieLie het volgende:
Bij ons op school willen ze iets gaan invoeren, dat als je te lang bezig bent met afstuderen dat je eerder behaalde punten kwijtraakt. Omdat staartstudenten zich anders nooit uit laten schrijven.
Wat een... vreemde opmerking!

Steer, dat is wel balen. Maar het was toch niet echt een opdracht waarvan je helemaal wild was?
pi_85005201
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Het is tijd voor ontbijt geloof ik :')
owja.... ontbijt..... *gaat naar beneden en bakt een ei*

*aanbid P de Hoog voor deze subtiele en intiligente hint*
pi_85005672
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:24 schreef Braamyo het volgende:
*aanbid P de Hoog voor deze subtiele en intiligente hint*
Eng :o
pi_85005873
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

ei :Y)
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:43:09 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85005887
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:

Wees maar blij dat je geen minderjarig meisje bent. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:43:53 #263
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_85005916
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Steer, dat is wel balen. Maar het was toch niet echt een opdracht waarvan je helemaal wild was?
Inmiddels had ik me er al wild voor gemaakt. Ik heb er vrede mee dat ik de verkeerde studie heb gekozen en wil er van de afsluiting er graag wat van maken.

Bij deze opdracht dacht ik: 'Hmmmwah :) ' en bij heel veel andere opdrachten denk ik: 'NO WAY :') ' dus eigenlijk was het positief.

Maar evenzo had ik me er al toe besloten om even een halfjaartje weg te gaan uit Eindhoven. :) Alle negativiteit even achter me laten en even op mezelf in een andere stad aan de slag. :)
Confidence through competence
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:44:07 #264
55709 Stereotomy
pi_85005925
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef golfer het volgende:

[..]

En single *)
pi_85005967
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef golfer het volgende:

[..]

_O-
pi_85006573
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En single *)
lang leven de single vrouwen he tommy :D

maar ehm.... begreep ik nou dat je momenteel in eindhoven woont?
pi_85006697
hi :W van 6u tot 10u geslapen.. Toen ontbijt met fam. Mn ouders zijn zo mooi boers he :D vraag ik wat ze gisteren bij de bbq kregen, zegt mn vader: "zalm en spies met vlees en als toetje roze plakjes". Ik: "wat zijn roze plakjes?". Pap: "ja..eh.. Boer-eh boer-eh Bas ofzo". Ik: "eh bavarois?". Pap: "Ja dat idd". Ik: "haha wat eten we vnv?". Pap: "Turks". Mam: "ja Turkse drums!" (durum) :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85006779
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
hi :W van 6u tot 10u geslapen.. Toen ontbijt met fam. Mn ouders zijn zo mooi boers he :D vraag ik wat ze gisteren bij de bbq kregen, zegt mn vader: "zalm en spies met vlees en als toetje roze plakjes". Ik: "wat zijn roze plakjes?". Pap: "ja..eh.. Boer-eh boer-eh Bas ofzo". Ik: "eh bavarois?". Pap: "Ja dat idd". Ik: "haha wat eten we vnv?". Pap: "Turks". Mam: "ja Turkse drums!" (durum) :')
lol super ouders ! :D
pi_85006797
Goedenmiddag :O

Was weer een lekker nachtje. Gisteravond gedanst op Rotterdam centraal (Silent disco, dus iedereen had koptelefoons op :D ), zo leuk om te zien hoe de mensen die dan langs lopen reageren haha (die zien natuurlijk alleen maar een man of 50 idioot dansen, die horen geen muziek ofzo :D ). En daarna nog tot in de vroege uurtjes door gedanst in de catwalk O+
pi_85006825
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
_O- Dat is echt geniaal :D "Boer-eh Bas" :D
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:12:08 #271
55709 Stereotomy
pi_85006854
Ja, las het op je Facebook gister. Silent Disco met draadloze koptelefoons is fun. _O-
pi_85006887
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, las het op je Facebook gister. Silent Disco met draadloze koptelefoons is fun. _O-
Jaa ik vind het echt een briljante uitvinding. Zouden ze vaker op van die rare plekken moeten doen :)
pi_85007098
klinkt idd leuk aure :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85007237
lijkt me tof Aure! Hoe heet die disco? En valt je koptelefoon niet af als je danst?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:24:18 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_85007291
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
z80, op Marktplaats is er eentje te vinden voor niet al teveel:

http://audio-tv-foto.mark(...)CM%3D&fta_ind=1&fs=1

Ik heb dat objectiefje ook gehad. Erg prettig dingetje :9
deze lens heb ik ook.
en net weer gerepareerd als het goed is.
dit model gebruikt nog een snaartje tussen de motor en het tandwielhuis.
en dit snaartje was vet geworden.
ik hoop alleen dat de rek er niet uit is, dan is het binnen kort alsnog afgelopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')