abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85042403
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nou je schaamt je toch eigenlijk als ziekenhuis kapot dat het zo moet, eerst tig keer laten bellen, nee de agenda is nog niet bekend bla bla belt u dan en dan maar terug en dat X 3 en dan kan het nog niet.
Ik vind het dan wel zo klantvriendelijk is om aan te bieden dat wij gaan bellen.

En @ Rtf. gaat ie voor controle of zo naar de cardio? Of had ik dat nou al een keer gevraagd :@
dat is idd heel vervelend, dat ken ik nog wel van mijn werk vroeger. maar in een ziekenhuis is dat nog vervelender lijkt mij.

Jij kan t wel normaal vinden (en dat siert je) maar denk dat veel mensen gewoon je weer terug laten bellen hoor.

rt moet voor controle, eens in de zoveel jaar. Hij heeft van kinds af aan een hele kleine afwijking bij een hartklep die heel af en toe even nagekeken moet worden :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:57:06 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_85042422
Roosvicee Laxo in z'n thee doen :+
Confidence through competence
pi_85042507
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je het over de Elfenman of over die &%&&$#internist :D
pi_85042615
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb je het over de Elfenman of over die &%&&$#internist :D
ik neem aan de internist
tenminste..... :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85042728
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Dat betekent dat ik hem thee moet brengen of zo :? _O- :D
Doeniezogekjoh :6
pi_85043120
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat betekent dat ik hem thee moet brengen of zo :? _O- :D
Doeniezogekjoh :6
het is voor een goed doel :+

Ken je dat? Dat je denkt: hmmm, mijn maag doet pijn...
*denk*
heb ik wel ontbeten? Nee, hhmmmm, 't is nu 12 uur....
En gisteravond na het eten om 17:15 ook niks meer gehad :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:29:31 #215
63722 z80
I fink you freaky
pi_85043470
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ah, dat ken ik niet, maar best een goed idee! Hoewel het voor je lijn beter is om steeds minimaal een half uur te rennen, geloof ik.
het meest optimale (op hormoon niveau gezien) is 30 minuten kracht gevolgd door 30 minuten cardio.
dit omdat er na ongeveer 30 minuten kracht training het niveau stresshormoon cortisol dusdanig hoog wordt dat deze de spieropbouw tegen gaat werken.
langer dan 30 minuten cardio na de kracht training put het lichaam zover uit dat de hersteltijd veel langer wordt.
en vwb het vet verbranden.
zodra je gaat bewegen ga je energie gebruiken.(even kracht training buiten beschouwing gelaten)
dit is eerst de in de spier zelf opgeslagen energie (een paar seconden).
vervolgens gaat je lichaam over op verbranding van suikers voor ongeveer 2-3 minuten.
daarna ga je koolhydraten, eiwitten en vetten verbranden.
en bij een intensieve training gaat dit proces nog een tijdje na de training door.
het maakt dus niet uit of je 15 30minuten traint vwb de vet verbranding.
ga je langer door verbrand je natuurlijk wel meer.

ps
houd de geur van je zweet wel in de gaten als je gaat voor een langdurige intensieve training.
zodra je naar ammoniak gaat ruiken kun je beter stoppen of in ieder geval rustig aan doen.
je bent dan of spierweefsel aan het verbranden, of je het een vocht tekort.

edit.
voor wat info over de verschillende fases van verbranding/energie verbruik:
http://www.mannen-gezondh(...)aerobe-training.html

[ Bericht 7% gewijzigd door z80 op 09-08-2010 12:44:32 (toevoeging link) ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_85044288
Ach, weet je: ik denk altijd maar dat wel sporten beter is voor de lijn dan niet-sporten. Dat ik vervolgens niet het maximale eruit haal, maar voor mij het optimale (namelijk dat ik het zo plezierig vind dat ik het vol kan houden) zij dan maar zo.
Aan mijn lijf geen sportscholen meer, in ieder geval ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:12:13 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_85045219
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, weet je: ik denk altijd maar dat wel sporten beter is voor de lijn dan niet-sporten. Dat ik vervolgens niet het maximale eruit haal, maar voor mij het optimale (namelijk dat ik het zo plezierig vind dat ik het vol kan houden) zij dan maar zo.
een sportschool is ook om te leren hoe te sporten, bepaalde oefeningen goed uit te voeren.
en een goede sportschool is zeldzaam,
vaak zijn het sporthallen waar je tegen betaling mag komen zweten zonder begeleiding.

Inderdaad het belangrijkste bij sporten is dat je er zin in hebt.
maar een beetje achtergrond hoe of wat er in je lichaam gebeurd, kan er onbewust wel voor zorgen dat je iets efficiënter gaat trainen op een voor je gevoel lekkere manier.
pi_85045600
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Amen to that *O* Net wel weer in een stevig tempootje doorgewandeld hier :9 3.1km in 35 min. Ik heb alleen het idee dat mijn gewrichten het niet zo heel tof vinden -O- Dus toch meer gaan fietsen -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85045796
jes, ik zal nooit lid worden van een sportschool. Dansen en tennis vind ik leuk en toevallig is dat sport, alhoewel ik dat niet zo zie *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85046380
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:

Amen to that *O* Net wel weer in een stevig tempootje doorgewandeld hier :9 3.1km in 35 min. Ik heb alleen het idee dat mijn gewrichten het niet zo heel tof vinden -O- Dus toch meer gaan fietsen -O-
Straks als je weer wat lichter bent kan je weer wat langer lopen. Het is best een belasting. Ik voel nu ook heel duidelijk verschil met die kilo's eraf.

Lekker gegeten van eigen brood en beleg van de zaak :)
pi_85046574
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Straks als je weer wat lichter bent kan je weer wat langer lopen. Het is best een belasting. Ik voel nu ook heel duidelijk verschil met die kilo's eraf.
Ja. Daar hoop ik ook :D Die vierdaagse moet toch echt een keer gelopen worden vind ik :Y) En ik kreeg vandaag te horen van een van mijn collega's dat het nu ook zichtbaar is :o Buikie minder, mindere plofkop :D *O*

Enneh...iik merk het zelf ook :DMijn broek zakt nl. van mijn kont af :') Riem zit op het laatste gaat'je :') Tijd voor een nieuwe :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:47:29 #222
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_85046604
Gmorgen *O*
Nouja was al even op maar toch :P

golfer das idd vreemd maar wel heel fijn dat je afspraak eerder is *O*
En Bluezzz lijkt me maf om steeds die man te zien wandelen en dan niets mogen zeggen.. dat sucks!

Zometeen eens een lading boodschappies halen, wat klusspullen nog en beetje ruimen in nieuwe huis.
Vanavond gaat eindelijk de pax kast in elkaar gezet worden *O* dan kan ik wat zooi steeds mee gaan nemen komende 2 weken, en vermoedelijk rond 20-21 over *O* nouja gaan slapen :P
anders komt het heel ellendig uit als we dat die ma/t/m woe moeten doen want dan komt en de keuken, wat meubels en heb ik nachtdienst ook, dan lig ik daar al liever, doe steeds open, neem spullen aan en knor weer door :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_85046650
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmm, en dan is zwemmen ook geen alternatief, tenzij je crawlt. Ik neem aan dat je last krijgt van je knieën, vooral? Fietsen is volgens mijn Vlaamse kine inderdaad de beste keuze voor gevoelige knieen, maar ja - je moet dan wel echt flinke tochten gaan maken.
Gelukkig is jouw omgeving erg vlak ;)

Ik ga trouwens nog wel eens per week naar de sportschool in het collegejaar, bedacht ik me: voor de spinningles. Is ook nog een optie voor je misschien, dat verbrandt als een malle en geeft ook wel een lekker gevoel O+ Maar dan moet je eerst wel wat conditie hebben, anders is het keislecht voor je hart.
pi_85046747
Druk druk druk zoals altijd hobbie *O* *O* :D
pi_85047090
spinning is leuk maar ik kreeg daar erge last van mijn gammele knie. Dezelfde knie die bij yoga opspeelde (dat op je knietjes zitten is echt niets voor mij).

Bij zwemmen, gewoon schoolslag (zo heet dat toch?) had ik er weer geen last van dus tis ook een beetje proberen wat wel en niet kan denk ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85047120
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hmm, en dan is zwemmen ook geen alternatief, tenzij je crawlt. Ik neem aan dat je last krijgt van je knieën, vooral?
Zwemmen zou wel kunnen hoor....water draagt he ;) Het zijn vooral de klappen die je op het beton maakt :) 140 kg wat ff op de knie terecht komt....daarom mag ik ook niet gaan hardlopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Fietsen is volgens mijn Vlaamse kine inderdaad de beste keuze voor gevoelige knieen, maar ja - je moet dan wel echt flinke tochten gaan maken.
Gelukkig is jouw omgeving erg vlak ;)
Fietsen is ook lekker hoor :9 Flinke tochten valt wel mee....half uurtje fietsen is ongeveer 100 kcal volgens mij.
quote:
Ik ga trouwens nog wel eens per week naar de sportschool in het collegejaar, bedacht ik me: voor de spinningles. Is ook nog een optie voor je misschien, dat verbrandt als een malle en geeft ook wel een lekker gevoel O+ Maar dan moet je eerst wel wat conditie hebben, anders is het keislecht voor je hart.
Spinning = Sportschool = No Go!
pi_85047227
Pee, kan je helemaal niet zwemmen of vind je het niet fijn om geen bodem onder je voeten te voelen? Dan zou je iets van aquarobicdinges kunnen overwegen :?

Ik mis het zwemmen ook :{ Stomme vakantie :{
pi_85047337
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Pee, kan je helemaal niet zwemmen of vind je het niet fijn om geen bodem onder je voeten te voelen? Dan zou je iets van aquarobicdinges kunnen overwegen :?

Ik zink :P Zegt dat genoeg :P
pi_85047388
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zink :P Zegt dat genoeg :P
kan je echt niet zwemmen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 augustus 2010 @ 14:03:03 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85047415
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef Bluezz het volgende:

Over drie weken kan je weer los. ;)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85047421
nooit je A diploma gehaald Pee? dat hoor je zelden nog eigenlijk. Aquarobics is idd intensief en blijf je vanaf je middel boven water. Goed voor je spieren ook :)
pi_85047437
Pee, wat is zo, water maakt het minder belastend, maar bij schoolslag maak je een rare torsie-trap die voor je binnenmeniscus en kraakbeen vervelend kan zijn, die flipperbeweging van crawl is 'natuurlijker'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85047465
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef borisz het volgende:

[..]

volgens mij ik al over 2 weken *O*
pi_85047525
een van mn zusjes haat onder water gaan vanwege oorpijn (water in oor). ik moet altijd om haar lachen want ze kan van de hoge duikplank springen en dan met haar koppie boven water blijven :D
pi_85047541
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

kan je echt niet zwemmen?
Nope :) Misschien dat ik mezelf net drijvende kan houden, maar ik heb de laatste 14 jaar geen water gezien en de laatste keer zwembad was in een Center Parcs-omgeving waar ik gewoon kon staan.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit je A diploma gehaald Pee? dat hoor je zelden nog eigenlijk. Aquarobics is idd intensief en blijf je vanaf je middel boven water. Goed voor je spieren ook :)
Nope :) Ooit een hoop gedoe met schoolwisseling en een uitermate vervelende schoolzweminstructeur die me een keer in het zwembad geflikkerd heeft en daarna hoefde ik niet meer zo nodig zeg maar :') heb ik van mijn moeder gehoord :@ te lang geleden verder
pi_85047623
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wat is zo, water maakt het minder belastend, maar bij schoolslag maak je een rare torsie-trap die voor je binnenmeniscus en kraakbeen vervelend kan zijn, die flipperbeweging van crawl is 'natuurlijker'.
SPOILER
Zie reactie hierboven :) Geen aversie tegen water hoor :) Stap er zo in. Nou ja, niet op dit moment....heb toch een soort van probleem met mijn figuur :P En zwemlessen voor volwassenen heb ik over gedacht :Y Maar ja....zie vorige zin ;)
pi_85047640
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
een uitermate vervelende schoolzweminstructeur die me een keer in het zwembad geflikkerd heeft en daarna hoefde ik niet meer zo nodig zeg maar :') heb ik van mijn moeder gehoord :@ te lang geleden verder
aaaaawww trauma's :*
pi_85047645
fijne zweminstructeur :{

SPOILER
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85047646
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef borisz het volgende:

Dan heb ik ferkansie }:|
pi_85047693
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dan heb ik ferkansie }:|
niet kunnen gaan zwemmen omdat je op vakantie bent, wat een rotsmoes! :{w
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85047702
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aaaaawww trauma's :*
Ik zit er vol mee :7
pi_85047727
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Idd :{ Ga maar in Italie zwemmen :Y Niet rondcrossen op de Vespa, maar gewoon het water in daar :{w
pi_85047756
quote:

[..]

:D
pi_85047780
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zit er vol mee :7
weet je Pee, ik kan jou wel in het zwembad dragen :D ben je zo licht als een baby :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:11:53 #245
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_85047815
Zwemmen rules *O* alleen ik wil altijd maar niet in mijn uppie :o
Iemand in Utrecht zwembuddies worden met mij?> :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_85047881
zwemmen is lekker idd :)
(ik ben alleen te lui ervoor :P dat gedoe met omkleden enzo... )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85047933
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zie reactie hierboven :) Geen aversie tegen water hoor :) Stap er zo in. Nou ja, niet op dit moment....heb toch een soort van probleem met mijn figuur :P En zwemlessen voor volwassenen heb ik over gedacht :Y Maar ja....zie vorige zin ;)
Dat is wel herkenbaar, ik vond dat in het begin ook wel naar. Ik ben, ook met heel wat kilo's minder, nog altijd bang dat ik bekenden tegenkom in het zwembad (lees: studenten :o ).
Afijn: bij Kerkpolder hebben ze lessen meer bewegen voor volwassenen, bijvoorbeeld (wel overdag). Je zou het eens kunnen vragen, íets zegt mij dat daar niet louter maatjes S rondspartelen dan ;)

Maar goed, jouw keuze natuurlijk, ik probeer alleen even mee te denken.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:17:49 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85048118
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef MissHobje het volgende:
Zwemmen rules *O* alleen ik wil altijd maar niet in mijn uppie :o
Iemand in Utrecht zwembuddies worden met mij?> :P
Den Hommel hebben we vroeger wel gedaan, maar nu even te ver weg voor ons. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85048223
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is wel herkenbaar, ik vond dat in het begin ook wel naar. Ik ben, ook met heel wat kilo's minder, nog altijd bang dat ik bekenden tegenkom in het zwembad (lees: studenten :o ).
Afijn: bij Kerkpolder hebben ze lessen meer bewegen voor volwassenen, bijvoorbeeld (wel overdag). Je zou het eens kunnen vragen, íets zegt mij dat daar niet louter maatjes S rondspartelen dan ;)

Maar goed, jouw keuze natuurlijk, ik probeer alleen even mee te denken.
hebben die studenten jou vroeger gepest?

bij mij in het zwembad ben ik één van de slankste. vooral veel stevige vrouwen zie ik. mannen valt wel mee qua stevigheid. tijdens aquarobic mix van wat jonger en slank tot echt dik (of zwanger) :)
pi_85048242
:W ik moet hier nu tot 5 uur blijven zitten en eigenlijk ben ik wel klaar met m'n werk :7

P. ik heb ook ooit iemand anders als volwassene leren zwemmen, dus als je nog wil :7
(en ik herken het verhaal van de zweminstructeur die je zomaar in het water gooit - dat schijnt dan 'goed' te zijn oid, nou ik heb als kind altijd een hekel aan de badmeester gehad omdat die dat ook bij mij zomaar had gedaan. Echt de enige persoon in mijn kindertijd waar ik echt waar de pest aan had)

golfer, wat een geweldige huisarts heb je tenminste O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85048425
hi isa, hoe voel je je?

onze zweminstructeur was ook niet handig,moet leren zwemmen (op je rug) met die haak in je nek en dan steeds de haak wegtrekken waardoor ik op een gegeven moment een stuk zonk (was een astmatisch kind en moe dus kon niet meer) Alles kwam natuurlijk goed en ik heb nog jaren op de zwemvereniging gezeten en allerlei diploma's gehaald.

bij mijn zus was ook zoiets gebeurd.

blijkbaar hebben veel zwemleraren een eng trekje :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85048442
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hebben die studenten jou vroeger gepest?

bij mij in het zwembad ben ik één van de slankste. vooral veel stevige vrouwen zie ik. mannen valt wel mee qua stevigheid. tijdens aquarobic mix van wat jonger en slank tot echt dik (of zwanger) :)
Nee joh, ben je mal, maar ik geef wat lessen op de universiteit en ik kom gewoon niet graag studenten tegen als ik halfnaakt ben of anderszins heel sporterig. Ik vond het ook best rot toen ik twee dames uit mijn klasje tegenkwam bij spinningles.

Zwemmen is trouwens echt een vrouwensport, dat sowieso, maar ik denk dat veel vrouwen ook dikker lijken in een badpak, het legt érg het accent op heupen en billen, en niet op een flatteuze manier :P

Hoogzwangere zwemsters zien er altijd zo zot uit als je met een brilletje zwemt :D Met die dikke buik in het water, net alsof ze zijn gekanteld en niet meer terug kunnen draaien. Echt grappig :+
pi_85048473
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:

Hoogzwangere zwemsters zien er altijd zo zot uit als je met een brilletje zwemt :D Met die dikke buik in het water, net alsof ze zijn gekanteld en niet meer terug kunnen draaien. Echt grappig :+
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85048486
quote:

Op ferkansie zijn er zwembaden waar je zo vanuit je bedje in kan rollen *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:26:05 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_85048512
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
SPOILER
ook crawl is niet al te best voor de knieën.
deze krijgen bij elke slag weer een klap.
en bij het ademhalen ook nog eens een extra zijwaartse draai.
maar het is wel een stuk beter dan lopen/hardlopen/joggen.
pi_85048522
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Op ferkansie zijn er zwembaden waar je zo vanuit je bedje in kan rollen *O*
heerlijk! O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85048557
Bij mij ging het trouwens precies andersom, DE: de badmeester gooide mij niet in het diepe, maar toen ik voor het allereerst zwemles had, sprong ik er gewoon zelf in en begon heel hard te trappen en te spartelen. De badmeester schrok zich dood :+ Maar ik ben, hoewel niet snel, al van kindsaf aan een echte waterrat, mijn zwemreflexen zitten er echt goed ingebakken.
pi_85048674
grappig :) kan mij voorstellen dat die man zich doodschrok :D

mijn zus en ik waren ook van die waterratten , daarom was de zwemvereniging ook zo leuk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85048771
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:
hi isa, hoe voel je je?

blijkbaar hebben veel zwemleraren een eng trekje :')
Ik denk dat die zwemleraren dat massaal op les hebben gekregen :') Ik hoor het al weer, een hele generatie met een trauma _O- En CF, ik was (en ben) ook een echte waterrat en dol op water, het ging dan ook om het onverwachte van de situatie. Ik kan het me gewoon nog herinneren dat ik me echt rot schrok en allemaal water binnen kreeg. En dan hou ik dus van water en ben er niet bang voor. Stel je toch eens voor dat je al wat onzekertjes was.... nou, lekker dan.

En verder gaat het met mij nog precies hetzelfde. Geen verbetering. Geen achteruitgang.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:31:23 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_85048789
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee joh, ben je mal, maar ik geef wat lessen op de universiteit en ik kom gewoon niet graag studenten tegen als ik halfnaakt ben of anderszins heel sporterig. Ik vond het ook best rot toen ik twee dames uit mijn klasje tegenkwam bij spinningles.

Zwemmen is trouwens echt een vrouwensport, dat sowieso, maar ik denk dat veel vrouwen ook dikker lijken in een badpak, het legt érg het accent op heupen en billen, en niet op een flatteuze manier :P

wat is het "probleem" van studenten tegen komen met sporten?
zij zitten in het zelfde schuitje.
dragen de zelfde soort kleding, zweten als een gek en worden ook vrijwillig moe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')