dat is idd heel vervelend, dat ken ik nog wel van mijn werk vroeger. maar in een ziekenhuis is dat nog vervelender lijkt mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou je schaamt je toch eigenlijk als ziekenhuis kapot dat het zo moet, eerst tig keer laten bellen, nee de agenda is nog niet bekend bla bla belt u dan en dan maar terug en dat X 3 en dan kan het nog niet.
Ik vind het dan wel zo klantvriendelijk is om aan te bieden dat wij gaan bellen.
En @ Rtf. gaat ie voor controle of zo naar de cardio? Of had ik dat nou al een keer gevraagd
ik neem aan de internistquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je het over de Elfenman of over die &%&&$#internist
het is voor een goed doelquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik hem thee moet brengen of zo![]()
![]()
Doeniezogekjoh
het meest optimale (op hormoon niveau gezien) is 30 minuten kracht gevolgd door 30 minuten cardio.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik niet, maar best een goed idee! Hoewel het voor je lijn beter is om steeds minimaal een half uur te rennen, geloof ik.
een sportschool is ook om te leren hoe te sporten, bepaalde oefeningen goed uit te voeren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, weet je: ik denk altijd maar dat wel sporten beter is voor de lijn dan niet-sporten. Dat ik vervolgens niet het maximale eruit haal, maar voor mij het optimale (namelijk dat ik het zo plezierig vind dat ik het vol kan houden) zij dan maar zo.
Aan mijn lijf geen sportscholen meer, in ieder geval
Amen to thatquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, weet je: ik denk altijd maar dat wel sporten beter is voor de lijn dan niet-sporten. Dat ik vervolgens niet het maximale eruit haal, maar voor mij het optimale (namelijk dat ik het zo plezierig vind dat ik het vol kan houden) zij dan maar zo.
Aan mijn lijf geen sportscholen meer, in ieder geval
Straks als je weer wat lichter bent kan je weer wat langer lopen. Het is best een belasting. Ik voel nu ook heel duidelijk verschil met die kilo's eraf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
Amen to thatNet wel weer in een stevig tempootje doorgewandeld hier
3.1km in 35 min. Ik heb alleen het idee dat mijn gewrichten het niet zo heel tof vinden
Dus toch meer gaan fietsen
Ja. Daar hoop ik ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Straks als je weer wat lichter bent kan je weer wat langer lopen. Het is best een belasting. Ik voel nu ook heel duidelijk verschil met die kilo's eraf.
Hmm, en dan is zwemmen ook geen alternatief, tenzij je crawlt. Ik neem aan dat je last krijgt van je knieën, vooral? Fietsen is volgens mijn Vlaamse kine inderdaad de beste keuze voor gevoelige knieen, maar ja - je moet dan wel echt flinke tochten gaan maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Amen to thatNet wel weer in een stevig tempootje doorgewandeld hier
3.1km in 35 min. Ik heb alleen het idee dat mijn gewrichten het niet zo heel tof vinden
Dus toch meer gaan fietsen
Zwemmen zou wel kunnen hoor....water draagt hequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm, en dan is zwemmen ook geen alternatief, tenzij je crawlt. Ik neem aan dat je last krijgt van je knieën, vooral?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is ook lekker hoorquote:Fietsen is volgens mijn Vlaamse kine inderdaad de beste keuze voor gevoelige knieen, maar ja - je moet dan wel echt flinke tochten gaan maken.
Gelukkig is jouw omgeving erg vlakFlinke tochten valt wel mee....half uurtje fietsen is ongeveer 100 kcal volgens mij.
Spinning = Sportschool = No Go!quote:Ik ga trouwens nog wel eens per week naar de sportschool in het collegejaar, bedacht ik me: voor de spinningles. Is ook nog een optie voor je misschien, dat verbrandt als een malle en geeft ook wel een lekker gevoelMaar dan moet je eerst wel wat conditie hebben, anders is het keislecht voor je hart.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik zinkquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Pee, kan je helemaal niet zwemmen of vind je het niet fijn om geen bodem onder je voeten te voelen? Dan zou je iets van aquarobicdinges kunnen overwegen
Ik mis het zwemmen ookStomme vakantie
Over drie weken kan je weer los.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Pee, kan je helemaal niet zwemmen of vind je het niet fijn om geen bodem onder je voeten te voelen? Dan zou je iets van aquarobicdinges kunnen overwegen
Ik mis het zwemmen ookStomme vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:
Nopequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
nooit je A diploma gehaald Pee? dat hoor je zelden nog eigenlijk. Aquarobics is idd intensief en blijf je vanaf je middel boven water. Goed voor je spieren ook
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wat is zo, water maakt het minder belastend, maar bij schoolslag maak je een rare torsie-trap die voor je binnenmeniscus en kraakbeen vervelend kan zijn, die flipperbeweging van crawl is 'natuurlijker'.Zie reactie hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen aversie tegen water hoor
Stap er zo in. Nou ja, niet op dit moment....heb toch een soort van probleem met mijn figuur
En zwemlessen voor volwassenen heb ik over gedacht
Maar ja....zie vorige zin
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
aaaaawww trauma'squote:Op maandag 9 augustus 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
een uitermate vervelende schoolzweminstructeur die me een keer in het zwembad geflikkerd heeft en daarna hoefde ik niet meer zo nodig zeg maarheb ik van mijn moeder gehoord
te lang geleden verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik zit er vol meequote:
Iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet kunnen gaan zwemmen omdat je op vakantie bent, wat een rotsmoes!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet je Pee, ik kan jou wel in het zwembad dragenquote:
Dat is wel herkenbaar, ik vond dat in het begin ook wel naar. Ik ben, ook met heel wat kilo's minder, nog altijd bang dat ik bekenden tegenkom in het zwembad (lees: studentenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie reactie hierbovenGeen aversie tegen water hoor
Stap er zo in. Nou ja, niet op dit moment....heb toch een soort van probleem met mijn figuur
En zwemlessen voor volwassenen heb ik over gedacht
Maar ja....zie vorige zin
Den Hommel hebben we vroeger wel gedaan, maar nu even te ver weg voor ons.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef MissHobje het volgende:
Zwemmen rulesalleen ik wil altijd maar niet in mijn uppie
![]()
Iemand in Utrecht zwembuddies worden met mij?>
hebben die studenten jou vroeger gepest?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar, ik vond dat in het begin ook wel naar. Ik ben, ook met heel wat kilo's minder, nog altijd bang dat ik bekenden tegenkom in het zwembad (lees: studenten).
Afijn: bij Kerkpolder hebben ze lessen meer bewegen voor volwassenen, bijvoorbeeld (wel overdag). Je zou het eens kunnen vragen, íets zegt mij dat daar niet louter maatjes S rondspartelen dan
Maar goed, jouw keuze natuurlijk, ik probeer alleen even mee te denken.
Nee joh, ben je mal, maar ik geef wat lessen op de universiteit en ik kom gewoon niet graag studenten tegen als ik halfnaakt ben of anderszins heel sporterig. Ik vond het ook best rot toen ik twee dames uit mijn klasje tegenkwam bij spinningles.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hebben die studenten jou vroeger gepest?
bij mij in het zwembad ben ik één van de slankste. vooral veel stevige vrouwen zie ik. mannen valt wel mee qua stevigheid. tijdens aquarobic mix van wat jonger en slank tot echt dik (of zwanger)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
Hoogzwangere zwemsters zien er altijd zo zot uit als je met een brilletje zwemtMet die dikke buik in het water, net alsof ze zijn gekanteld en niet meer terug kunnen draaien. Echt grappig
Op ferkansie zijn er zwembaden waar je zo vanuit je bedje in kan rollenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wat is zo, water maakt het minder belastend, maar bij schoolslag maak je een rare torsie-trap die voor je binnenmeniscus en kraakbeen vervelend kan zijn, die flipperbeweging van crawl is 'natuurlijker'.ook crawl is niet al te best voor de knieën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze krijgen bij elke slag weer een klap.
en bij het ademhalen ook nog eens een extra zijwaartse draai.
maar het is wel een stuk beter dan lopen/hardlopen/joggen.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
heerlijk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op ferkansie zijn er zwembaden waar je zo vanuit je bedje in kan rollen
Ik denk dat die zwemleraren dat massaal op les hebben gekregenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:
hi isa, hoe voel je je?
blijkbaar hebben veel zwemleraren een eng trekje
wat is het "probleem" van studenten tegen komen met sporten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, ben je mal, maar ik geef wat lessen op de universiteit en ik kom gewoon niet graag studenten tegen als ik halfnaakt ben of anderszins heel sporterig. Ik vond het ook best rot toen ik twee dames uit mijn klasje tegenkwam bij spinningles.
Zwemmen is trouwens echt een vrouwensport, dat sowieso, maar ik denk dat veel vrouwen ook dikker lijken in een badpak, het legt érg het accent op heupen en billen, en niet op een flatteuze manier
Hoogzwangere zwemsters zien er altijd zo zot uit als je met een brilletje zwemtMet die dikke buik in het water, net alsof ze zijn gekanteld en niet meer terug kunnen draaien. Echt grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |