abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85048425
hi isa, hoe voel je je?

onze zweminstructeur was ook niet handig,moet leren zwemmen (op je rug) met die haak in je nek en dan steeds de haak wegtrekken waardoor ik op een gegeven moment een stuk zonk (was een astmatisch kind en moe dus kon niet meer) Alles kwam natuurlijk goed en ik heb nog jaren op de zwemvereniging gezeten en allerlei diploma's gehaald.

bij mijn zus was ook zoiets gebeurd.

blijkbaar hebben veel zwemleraren een eng trekje :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85048442
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hebben die studenten jou vroeger gepest?

bij mij in het zwembad ben ik één van de slankste. vooral veel stevige vrouwen zie ik. mannen valt wel mee qua stevigheid. tijdens aquarobic mix van wat jonger en slank tot echt dik (of zwanger) :)
Nee joh, ben je mal, maar ik geef wat lessen op de universiteit en ik kom gewoon niet graag studenten tegen als ik halfnaakt ben of anderszins heel sporterig. Ik vond het ook best rot toen ik twee dames uit mijn klasje tegenkwam bij spinningles.

Zwemmen is trouwens echt een vrouwensport, dat sowieso, maar ik denk dat veel vrouwen ook dikker lijken in een badpak, het legt érg het accent op heupen en billen, en niet op een flatteuze manier :P

Hoogzwangere zwemsters zien er altijd zo zot uit als je met een brilletje zwemt :D Met die dikke buik in het water, net alsof ze zijn gekanteld en niet meer terug kunnen draaien. Echt grappig :+
pi_85048473
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:

Hoogzwangere zwemsters zien er altijd zo zot uit als je met een brilletje zwemt :D Met die dikke buik in het water, net alsof ze zijn gekanteld en niet meer terug kunnen draaien. Echt grappig :+
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85048486
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:

niet kunnen gaan zwemmen omdat je op vakantie bent, wat een rotsmoes! :{w
Op ferkansie zijn er zwembaden waar je zo vanuit je bedje in kan rollen *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:26:05 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_85048512
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wat is zo, water maakt het minder belastend, maar bij schoolslag maak je een rare torsie-trap die voor je binnenmeniscus en kraakbeen vervelend kan zijn, die flipperbeweging van crawl is 'natuurlijker'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook crawl is niet al te best voor de knieën.
deze krijgen bij elke slag weer een klap.
en bij het ademhalen ook nog eens een extra zijwaartse draai.
maar het is wel een stuk beter dan lopen/hardlopen/joggen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_85048522
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

heerlijk! O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85048557
Bij mij ging het trouwens precies andersom, DE: de badmeester gooide mij niet in het diepe, maar toen ik voor het allereerst zwemles had, sprong ik er gewoon zelf in en begon heel hard te trappen en te spartelen. De badmeester schrok zich dood :+ Maar ik ben, hoewel niet snel, al van kindsaf aan een echte waterrat, mijn zwemreflexen zitten er echt goed ingebakken.
pi_85048674
grappig :) kan mij voorstellen dat die man zich doodschrok :D

mijn zus en ik waren ook van die waterratten , daarom was de zwemvereniging ook zo leuk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85048771
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:
hi isa, hoe voel je je?

blijkbaar hebben veel zwemleraren een eng trekje :')
Ik denk dat die zwemleraren dat massaal op les hebben gekregen :') Ik hoor het al weer, een hele generatie met een trauma _O- En CF, ik was (en ben) ook een echte waterrat en dol op water, het ging dan ook om het onverwachte van de situatie. Ik kan het me gewoon nog herinneren dat ik me echt rot schrok en allemaal water binnen kreeg. En dan hou ik dus van water en ben er niet bang voor. Stel je toch eens voor dat je al wat onzekertjes was.... nou, lekker dan.

En verder gaat het met mij nog precies hetzelfde. Geen verbetering. Geen achteruitgang.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:31:23 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_85048789
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee joh, ben je mal, maar ik geef wat lessen op de universiteit en ik kom gewoon niet graag studenten tegen als ik halfnaakt ben of anderszins heel sporterig. Ik vond het ook best rot toen ik twee dames uit mijn klasje tegenkwam bij spinningles.

Zwemmen is trouwens echt een vrouwensport, dat sowieso, maar ik denk dat veel vrouwen ook dikker lijken in een badpak, het legt érg het accent op heupen en billen, en niet op een flatteuze manier :P

wat is het "probleem" van studenten tegen komen met sporten?
zij zitten in het zelfde schuitje.
dragen de zelfde soort kleding, zweten als een gek en worden ook vrijwillig moe.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_85048799
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
Bij mij ging het trouwens precies andersom, DE: de badmeester gooide mij niet in het diepe, maar toen ik voor het allereerst zwemles had, sprong ik er gewoon zelf in en begon heel hard te trappen en te spartelen. De badmeester schrok zich dood :+ Maar ik ben, hoewel niet snel, al van kindsaf aan een echte waterrat, mijn zwemreflexen zitten er echt goed ingebakken.
Ik ben ook een waterrat, gek op alles met water, erop en erin, maar ook niet snel zoals met alles, ik schijn een diesel te zijn :D
pi_85048849
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:
:W ik moet hier nu tot 5 uur blijven zitten en eigenlijk ben ik wel klaar met m'n werk :7

Collega :W
Vanochtend was het druk, vooral met telefoon, nu neemt het af en ben bang dat het vooral vervelen wordt tot kwart voor 5.
pi_85048869
Er was in ons durp geen zwembad, ik denk dat ik dat ook best leuk had gevonden als kind, een zwemclub :Y Wel grappig, mijn zus was echt een bange poeperd met zwemmen (dun meisje, altijd koud, altijd water in haar neus), maar die zwemt na een jaartje lessen als volwassene echt supergoed. Mijn broer is net als ik, echt een waterratje, maar die heeft er zoooo lang over gedaan om zijn zwemdiploma te halen :o

Als ik later groot ben en heel rijk, wil ik een endless pool in mijn kelder. Kun jee tenminste meteen na het zwemmen thuis douchen.
pi_85048896
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

awesome :D ik wil ook :P
pi_85048930
dat is het idd isa, het onverwachte :) als je al niet veel met zwemmen hebt of bang bent is dat killing voor je verdere zwemmood denk ik. Ik was dol op water dus was wel geschrokken maar dat is t verder ook wel..

ben wel bang om vast te komen zitten onder water trouwens. (ondanks dat ik heel goed kan zwemmen). heb vroeger een keer klem gezeten onder zo een mat die ze laten drijven in het bad. (erop geklommen en andere kinderen gooien hem om zodat je eraf viel maar door de andere kinderen die ook onder gingen kon ik niet zomaar boven water komen... dat was naar.)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85048995
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:31 schreef z80 het volgende:

[..]

wat is het "probleem" van studenten tegen komen met sporten?
zij zitten in het zelfde schuitje.
dragen de zelfde soort kleding, zweten als een gek en worden ook vrijwillig moe.
Oh, rationeel gezien is dat ook wel zo, maar toch... Net zoiets als wanneer je vrienden van je ouders tegenkomt in de sauna ofzo. Gewoon een beetje genant.
pi_85048997
ja zo een endless pool heb ik ook hoog op mijn verlanglijst staan! lijkt mij geweldig!

de mr snapt niet wat ik eraan vind maar mij lijkt het echt fijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 augustus 2010 @ 14:36:04 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85049013
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik deed er wat langer over om de techniek onder de knie te krijgen. Verder ook wel een redelijke waterrat. Vroeger iedere zondagmorgen met pa en ma naar het zwembad. En ook In de zomer de hele dag te vinden(Groep 6 t/m brugklas en klas 2) in het openluchtbad. Dat is nog steeds de leeftijdscategorie die er in de zomer te vinden is dus dan nam mijn bezoek langzaam af :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85049132
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, rationeel gezien is dat ook wel zo, maar toch... Net zoiets als wanneer je vrienden van je ouders tegenkomt in de sauna ofzo. Gewoon een beetje genant.
:p ik zou er toch weinig moeite mee hebben... mischien is het als vrouw zijnde gewoon anders?
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:39:28 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85049192
Ik ben op m'n 3e het water in geflikkerd door mijn moeder (ex-wedstrijdzwemster) en had op mijn 6e al A,B en C. Daarna altijd een waterratje gebleven. Heerlijk en het interesseert me helemaal niets als ze tegenwoordig naar mijn nu wat te dikke pens kijken. Net zo min als het mij 10 jaar geleden iets interesseerde als duidelijke homo's onder de douche altijd naar mij staarden.
Ik zag het toch niet zonder lenzen of bril en kreeg het achteraf meestal pas te horen van B. die haar bril wel ophield. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85049194
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef DarkElf het volgende:
ja zo een endless pool heb ik ook hoog op mijn verlanglijst staan! lijkt mij geweldig!

de mr snapt niet wat ik eraan vind maar mij lijkt het echt fijn.
zo'n ding is echt vet !
pi_85049287
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Collega :W
Vanochtend was het druk, vooral met telefoon, nu neemt het af en ben bang dat het vooral vervelen wordt tot kwart voor 5.
Hier was het vanmorgen ook wel druk :Y Maar nu niet meer. Moet nog (en hier wilde ik typen dat ik nog een dossier moest gaan opzoeken, legt een collega het net neer op m'n bureau 8-) relaxt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85049307
ik vind zwemmen ook leuk :)
maar hier zit alleen een centerparcsbad vlakbij.
pi_85049713
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:
P. ik heb ook ooit iemand anders als volwassene leren zwemmen, dus als je nog wil :7
Niet voor ik je tenminste 1x in echt ontmoet heb :P :{w :7 8-) ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85049842
Zwemleraren *ril*. Krijg er nog de kriebels van, heb ook alleen maar diploma A
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:54:20 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85049892
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef PdeHoog het volgende:

Ik zet wel een opblaasbadje voor je in de tuin als je de volgende keer komt. :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85050098
Mijn oma heeft trouwens haar zwemdiploma a gehaald toen ik een kleutertje was, bedacht ik me net. Dus er is nog hoop, Peetje 8-)
pi_85050140
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef LieLie het volgende:
ik vind zwemmen ook leuk :)
maar hier zit alleen een centerparcsbad vlakbij.
is dat erg dan? een centerparks kun je toch ook zwemmen?
pi_85050142
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef golfer het volgende:

Ik zet wel een opblaasbadje voor je in de tuin als je de volgende keer komt. :P
We kunnen ook nog altijd dat badzitje regelen w/
pi_85050158
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef PdeHoog het volgende:

Ach kom, met zwemleraren ga je ook niet eerst koffie drinken hoor :{w
pi_85050206
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk geen wedstrijdbad/baantjeszwemmen?
pi_85050256
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Braamyo het volgende:

Alleen de Huttenheugte in Drenthe heeft een 25 meter bad en voor de rest is het allemaal van dat 'feestbad' incl golfslag, versnellingen etc etc. Niet iets om baantjes te doen.
pi_85050288
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alleen de Huttenheugte in Drenthe heeft een 25 meter bad en voor de rest is het allemaal van dat 'feestbad' incl golfslag, versnellingen etc etc. Niet iets om baantjes te doen.
Huttenheugte :D dat was toch van Geer en Goor?
pi_85050364
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waarschijnlijk geen wedstrijdbad/baantjeszwemmen?
ow das eigenlijk wel een goed punt... nja je zegt waarschijnlijk.... je kunt altijd een keertje kijken :D
pi_85050620
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef ColdFeet het volgende:

:Y (nou kijk ik dat programma nooit, maar dat heb ik dan weer wel gezien :') )
pi_85050704
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jep, die dus.

Maar het probleem is dat je daar ook de centerparcsprijs voor betaalt ;)
pi_85050939
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jep, die dus.

Maar het probleem is dat je daar ook de centerparcsprijs voor betaalt ;)
jah dan gelloof ik wel dat je er aan twijfelt ! das duur :o
pi_85051360
Wij gaan maar weer eens aardappelen eten.
Al is het alleen maar omdat ik zin heb in een kipschnitzel :P
Iemand nog een goede groentetip?
pi_85051397
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:24 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan maar weer eens aardappelen eten.
Al is het alleen maar omdat ik zin heb in een kipschnitzel :P
Iemand nog een goede groentetip?
combinatie van brocolie, worteltjes en bloemkool?
pi_85051442
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:25 schreef Braamyo het volgende:

[..]

combinatie van brocolie, worteltjes en bloemkool?
:?
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:30:50 #291
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_85051625
Zo boodschappen binnen en mijn rug begeeft het weer eens :{
Afijn op naar nieuwe huis moet nog genoeg doen :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_85051678
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef DarkElf het volgende:
dat is het idd isa, het onverwachte :) als je al niet veel met zwemmen hebt of bang bent is dat killing voor je verdere zwemmood denk ik. Ik was dol op water dus was wel geschrokken maar dat is t verder ook wel..

ben wel bang om vast te komen zitten onder water trouwens. (ondanks dat ik heel goed kan zwemmen). heb vroeger een keer klem gezeten onder zo een mat die ze laten drijven in het bad. (erop geklommen en andere kinderen gooien hem om zodat je eraf viel maar door de andere kinderen die ook onder gingen kon ik niet zomaar boven water komen... dat was naar.)
ik heb ook een trauma met zo'n mat. tijdens zwemles moest ik eronderdoor zwemmen, maar ik dacht dat ik er al was en kwam boven tegen de mat aan... in paniek zwemde ik heen en weer en kwam af en toe omhoog, maar het leek wel alsof de mat zo groot was omdat ik er iedere keer tegenaan kwam toen ik weer boven kwam. heel eng toen ik zo klein was en gelukkig uiteindelijk wel zelf boven gekomen. daarna gegild tegen de lerares waarom ze niet die mat omhoog trok als het langer duurde dan verwachtte :'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85051679
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef MissHobje het volgende:
Ach, Hobje :{ Dikke :*

Maar nieuwe huis schiet in ieder geval op, toch? Pas je beetje op met kasten in elkaar zetten en zo?
pi_85051737
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

de hutten kutten vreugde _O-
pi_85051778
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef LieLie het volgende:

[..]

dat zit kant en klaar in partjes in een zak gemixt. hoef je alleen te koken.
pi_85051789
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:30 schreef MissHobje het volgende:
au! kusje op je rug :*
pi_85051886
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:26 schreef LieLie het volgende:

[..]

wut? gewoon paar brocoli stukjes, paar bloemkool stukjes, en wat worteltjes, groentjesausje er overheen ^O^
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:36:51 #298
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_85051917
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, Hobje :{ Dikke :*

Maar nieuwe huis schiet in ieder geval op, toch? Pas je beetje op met kasten in elkaar zetten en zo?
Dat gaan die mannen vanavond doen Isa ;)
Ik ga straks nachtdienst in, ik ga nu nog ff hier stofzuigen en dan sleep ik die mee naar nieuwe huis, beetje opruimen en dan kap ik er ff mee voor vandaag ;)

Hoe'st met jou verder?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_85051921
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat zit kant en klaar in partjes in een zak gemixt. hoef je alleen te koken.
jah joh? zit dat tegenwoordig in zakkies :D wat awesome :P luiheid ! woot !
pi_85051955
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:36 schreef Braamyo het volgende:

[..]

jah joh? zit dat tegenwoordig in zakkies :D wat awesome :P luiheid ! woot !
allang hoor :P w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')