't is wel wat herfstig steeds inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Het ziet er meteen zo treurig uit als het bewolkt en regenachtig is. En dat in Augustus
.
Eh, dit is een grappige zinquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:10 schreef LieLie het volgende:
onderweg naar het werk! Waarom, oh waarom, heb het er nog niet helemaal aan toe
Ik ben nog nooit van m'n leven fris en fruitig opgestaanquote:
Is gewoon een stuk wandelen niet fijner dan, Elf?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:34 schreef DarkElf het volgende:
weer een rondje gerend,deed les 26 (10-12-12) maar heb er 10-12-10 van gemaakt. met 1-1-2 wandelen ertussen.(in totaal 5 km gelopen)
Ik merk dat mijn lichaam op een soort prestatieplateautje zit en qua herstel en hoe het voelt een beetje op en neer gaat. De laatste 2 weken zit ik in een wat mindere periode en dus forceer ik helemaal niets maar doe gewoon een ietwat aangepaste versie dan met rennen en dat bevalt prima.![]()
Ben sowieso al dik tevreden met hoe het gaat (ben nu 4 maanden thuis en 2 maanden weer aan t lopen dus heb al heel veel bereikt denk ik) .
tevreden zijn met wat je hebt en kan is beter dan je blind staren op wat je nog wilt denk ik
nee? ik heb nu lekker op mijn gemakje gerend en dat voelde prima. ik heb alleen geen zin om mijzelf te forceren dus hou t nu gewoon even bij dit tempo/deze afstandquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is gewoon een stuk wandelen niet fijner dan, Elf?
@ Steer, lig dan ook eens een keer stil
ik gebruik podrunner, die maakt mixen op allerlei bpm's en ik loop lekker op 130 ongeveer dus heb daar wat van binnen gehaaldquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:49 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je muziek wat echt toevallig allemaal 130 bpm is of een schatting bedoel je?
Ik hoor van meer mensen dat ze Evy moe wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:51 schreef DarkElf het volgende:
groot vlaams onderzoek naar alternatieven voor prednison bij oa nierziektes
Das wel Interessant aangezien hetgeen wat ik heb, als het verslechtert, ook standaard "behandeld" wordt met prednison ondanks alle klachten die dat middel geeft en ondanks dat helemaal nog niet zeker is of dat echt helpt in die gevallen.
Ja ik ken die liedjes echt allang van voor tot achter en andersomquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoor van meer mensen dat ze Evy moe worden
Ja he? (vind t prettig om een beetje op de hoogte te zijn van wat er allemaal speelt op dat gebied. Zo kan je je dokter ook nog eens verder vragen naar dingen mocht het een keer nodig zijn.quote:Goed dat er verder onderzoek wordt gedaan naar alternatieven van Prednison idd.
Jij hebt dan ook korte beentjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:06 schreef z80 het volgende:
ik moet me ook eens gaan verdiepen en letten op de loop techniek.
ik maak wel meters, maar het ziet er niet uit.
terwijl er een loopband verder een griet nog een paar KMh sneller loopt in een mooie rustige draf.
dat scheelt trouwens echt qua snelheidquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook korte beentjes
maar dan nog.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook korte beentjes
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat scheelt trouwens echt qua snelheidmensen die een stuk langer zijn dan ik ben lopen echt met veel grotere passen. ook al lopen ze niet echt sneller dan nog halen ze me in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |