Je hebt een totaal anders smaak dan de meeste Fok!-kijkers vanavond hadden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef minilot het volgende:
Nou moe. Ik dacht voorheen dat ik Paulien een stomme doos vond, maar ik heb driftig knikkend heel Zomergasten uitgekeken. Ze blijkt, zeg maar, echt mijn ding.
Even boek bestellen!
Ik vond alleen Jelle deze week een beetje niksig. Ik kreeg toch een beetje het gevoel dat hij in elk geval niets van comedy begreep.
Huh, ik snap je post niet! Of zweef ik nu weer in een andere dimensie misschien?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij zweeft zo ook af en toe op je posts afgaande in het verleden. Ook al snap ik jou nog wel
. Jouw redenaties over parttime werken, poesje aaien, boekje lezen, geen kinderen hebben zat nog een logica achter. BIj Paulien ontbrak die, of is niet te volgen
.
Ik proef hier een lichte voorkeur voor de paps in kwestie beuven de mams in kwestie.quote:
Dat had ik vooraf dus ook wel verwacht, ja. Ik had er niks geen zin in, maar ik werd blij verrast. Het mocht nog wel een paar uur door hoor, van mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt een totaal anders smaak dan de meeste Fok!-kijkers vanavond hadden.
In het topic over Zomergasten zijn er geloof ik nog 2 mensen die haar ook wel konden pruimen en het overgrote deel vond er werkelijk helemaal niets aan.
Jij hebt een hele eigen kijk op het leven. Zeker niet volgens het Henk en Anja principequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh, ik snap je post niet! Of zweef ik nu weer in een andere dimensie misschien?
Vroege apies voor jou golfer! Heel verstandig. Ben je morgen goed uitgeapen. Welterusten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook een keer op tijd apies maken.
O ik ken die hele Paulien Nogwat verder niet joh en heb ook Zomergasten niet gekeken. Vandaar dat ik helemaal niet begreep wat je nou bedoelde!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij hebt een hele eigen kijk op het leven. Zeker niet volgens het Henk en Anja principe. Je hebt hier wel eens gepost kort samengevat dat jij part-time werkt en verder wilt lezen en de poes aaien. Dan ben je het gelukkigst(zeer kort samengevat). Die eigen kijk van het leven koppelde ik aan Paulien Cornelissen die ook een eigen kijk op het leven heeft
.
Henk en Anja waren van Wilders, meen ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
Henk-en-Anja-pricipe? Wat is dat dan, Borisz? Zijn Meneer en ik een Henk en Anja?
Ahhhh... Ik dacht dat het iets te maken had met fulltime banen en het geen-kat-hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Henk en Anja waren van Wilders, meen ik.
Ja veel leukerquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ik ken die hele Paulien Nogwat verder niet joh en heb ook Zomergasten niet gekeken. Vandaar dat ik helemaal niet begreep wat je nou bedoelde!
Nou, kennelijk zijn niet alle dames-met-een-eigen-kijk-op-het-leven hetzelfde! (Ik ben leuker toch, borisz??)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Henk en Anja waren van Wilders, meen ik.
Ik associeer! Net als Bluezz, mijn grote zus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja veel leuker. Al vind/vond ik jou zo af en toe ook wel zweven
. Vandaar mijn koppeling. Maar dat zijn mijn vage hersenkronkels
Wij voldoen aan geen enkele voorwaardequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Henk en Anja, anderhalve baan, vinexwijk, hypotheek, hond, 2 koters.
Ik bedoelde er ook zeker niets negatiefs meequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik associeer! Net als Bluezz, mijn grote zus.
Maar dat is geen zweven borisz.
En een beetje op je gevoel leven en daarvan genieten is sowieso geen zweven, denk ik. Maar gewoon het hier en nu volgen. Niks geks an.
Nee, en mijn yoga-juf hanteerde het ook nooit! Of het kwam niet door, geen idee. Ik wil trouwens na de vakantie weer een tijdje Pilates gaan doen. Doe jij ook toch? Ik heb het driekwart jaar gedaan in Den Haag, voor ik verhuisde. Vond het wel prettig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij voldoen aan geen enkele voorwaarde
Dude, 'hier en nu' is echt zo'n yoga-kreetDoe je het nog weleens?
Nee joh dat weet ik toch liefkop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik bedoelde er ook zeker niets negatiefs mee.
Hij heeft een heel slecht gebit. En een buurvrouw van mij in Den Haag, die heel Nieuwspoort afwerkte, vond dat geen probleem. Ieuw!quote:Johan Remkes op radio1. Goeie vent.
Zal bestquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:28 schreef Duderella het volgende:
Hij heeft een heel slecht gebit. En een buurvrouw van mij in Den Haag, die heel Nieuwspoort afwerkte, vond dat geen probleem. Ieuw!
Zij verwoordde dat toch anders, maar het kwam wel op hetzelfde neer inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
Niet?Dat je daar in een torsie of oppositie of andere kronkel op je matje ligt, en die docent zegt dat je je lichaam moet ervaren, in het hier en nu?
![]()
Ik doe ook pilates, ja. Heel fijne docente hier. De ervaring leert wel dat er veel kaf tussen het koren zit - pilatesinstructeur is geen beschermd beroep ofzo, iedereen mag zich zo noemen. Dus voor je het weet, zit je suffe crunches te doen tot je spieren verkrampen, terwijl de échte pilates volgens mij vooral focust op het long&lean en op beheersing.
Ik vind hem door alle schuinsmarcheer-verhalen altijd een beetje fout. Wat niet eerlijk is, want dat zegt niets over zijn politieke capaciteiten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal best. Komt door de zware sjek.
Unieke vent. Manier van taalgebruik. Goed politicus. Dat foute maakt hem juist wel weer leuk. Hij spreekt nu over recepties en dat hij er eigenlijk een hekel aan heeft. Waarom vraagt de interviewer? Remkes: ''Nou kijk eens naar zo'n receptie dan weet je al genoeg. ''quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind hem door alle schuinsmarcheer-verhalen altijd een beetje fout. Wat niet eerlijk is, want dat zegt niets over zijn politieke capaciteiten.
Waarom waardeer jij hem zo?
Dat is ook wel weer zo, het is wel een man die altijd open was naar journalisten bijvoorbeeld. Heel benaderbaar. Ik had ook wel prima gesprekken met hem. Maar ik vond het daarbuiten zo'n engerd joh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Unieke vent. Manier van taalgebruik. Goed politicus. Dat foute maakt hem juist wel weer leuk. Hij spreekt nu over recepties en dat hij er eigenlijk een hekel aan heeft. Waarom vraagt de interviewer? Remkes: ''Nou kijk eens naar zo'n receptie dan weet je al genoeg. ''
Het is voor doorpakkers b!quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:17 schreef borisz het volgende:
Ja die kop van hem is wel weer mooi.
Waarom zijn dat soort leuke interviewprogramma's altijd pas om middernacht![]()
Casa Luna, voor 1 nacht & napels bij nacht beginnen altijd pas om 0.00 Overdag is er nauwelijks tijd voor zulke programma's. Bij aan de slag op BNR heb je om 9.30 nog wel een uitgebreider interview maar dat is het dan toch niet als bij de programma's die ik genoemd heb.
Hai D_Hquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:14 schreef Den_Haag het volgende:zo door naar Mui ne. Een klein resort daar
Veel plezierquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:14 schreef Den_Haag het volgende:zo door naar Mui ne. Een klein resort daar
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:54 schreef Duderella het volgende:
Ik proef hier een lichte voorkeur voor de paps in kwestie beuven de mams in kwestie.
Wij lagen om 0.00quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHier om 22:30 (jawel...een vroegterecord voor mij de afgelopen maanden
) naar bed om 05:50 stond ik ernaast
Nu alweer een uurtje op kantoor
Eens kijken of we vandaag van de Wiener Melange af kunnen blijven. Moet streng zijn
't is wel wat herfstig steeds inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Het ziet er meteen zo treurig uit als het bewolkt en regenachtig is. En dat in Augustus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |