Zal bestquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:28 schreef Duderella het volgende:
Hij heeft een heel slecht gebit. En een buurvrouw van mij in Den Haag, die heel Nieuwspoort afwerkte, vond dat geen probleem. Ieuw!
Zij verwoordde dat toch anders, maar het kwam wel op hetzelfde neer inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef ColdFeet het volgende:
Niet?Dat je daar in een torsie of oppositie of andere kronkel op je matje ligt, en die docent zegt dat je je lichaam moet ervaren, in het hier en nu?
![]()
Ik doe ook pilates, ja. Heel fijne docente hier. De ervaring leert wel dat er veel kaf tussen het koren zit - pilatesinstructeur is geen beschermd beroep ofzo, iedereen mag zich zo noemen. Dus voor je het weet, zit je suffe crunches te doen tot je spieren verkrampen, terwijl de échte pilates volgens mij vooral focust op het long&lean en op beheersing.
Ik vind hem door alle schuinsmarcheer-verhalen altijd een beetje fout. Wat niet eerlijk is, want dat zegt niets over zijn politieke capaciteiten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal best. Komt door de zware sjek.
Unieke vent. Manier van taalgebruik. Goed politicus. Dat foute maakt hem juist wel weer leuk. Hij spreekt nu over recepties en dat hij er eigenlijk een hekel aan heeft. Waarom vraagt de interviewer? Remkes: ''Nou kijk eens naar zo'n receptie dan weet je al genoeg. ''quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind hem door alle schuinsmarcheer-verhalen altijd een beetje fout. Wat niet eerlijk is, want dat zegt niets over zijn politieke capaciteiten.
Waarom waardeer jij hem zo?
Dat is ook wel weer zo, het is wel een man die altijd open was naar journalisten bijvoorbeeld. Heel benaderbaar. Ik had ook wel prima gesprekken met hem. Maar ik vond het daarbuiten zo'n engerd joh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Unieke vent. Manier van taalgebruik. Goed politicus. Dat foute maakt hem juist wel weer leuk. Hij spreekt nu over recepties en dat hij er eigenlijk een hekel aan heeft. Waarom vraagt de interviewer? Remkes: ''Nou kijk eens naar zo'n receptie dan weet je al genoeg. ''
Het is voor doorpakkers b!quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:17 schreef borisz het volgende:
Ja die kop van hem is wel weer mooi.
Waarom zijn dat soort leuke interviewprogramma's altijd pas om middernacht![]()
Casa Luna, voor 1 nacht & napels bij nacht beginnen altijd pas om 0.00 Overdag is er nauwelijks tijd voor zulke programma's. Bij aan de slag op BNR heb je om 9.30 nog wel een uitgebreider interview maar dat is het dan toch niet als bij de programma's die ik genoemd heb.
Hai D_Hquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:14 schreef Den_Haag het volgende:zo door naar Mui ne. Een klein resort daar
Veel plezierquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:14 schreef Den_Haag het volgende:zo door naar Mui ne. Een klein resort daar
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:54 schreef Duderella het volgende:
Ik proef hier een lichte voorkeur voor de paps in kwestie beuven de mams in kwestie.
Wij lagen om 0.00quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHier om 22:30 (jawel...een vroegterecord voor mij de afgelopen maanden
) naar bed om 05:50 stond ik ernaast
Nu alweer een uurtje op kantoor
Eens kijken of we vandaag van de Wiener Melange af kunnen blijven. Moet streng zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |