quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet wel een opblaasbadje voor je in de tuin als je de volgende keer komt.
Peetjequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn oma heeft trouwens haar zwemdiploma a gehaald toen ik een kleutertje was, bedacht ik me net. Dus er is nog hoop, Peetje
Ik doe graag dingen die anderen niet doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach kom, met zwemleraren ga je ook niet eerst koffie drinken hoor
Goed zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef LieLie het volgende:
P, we zijn bij tWW nu bij S3E3! En S4/5/6/7 zijn onderweg
Nee, wij noemen hem net als de Franse draken al een tijdje Peuter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Isabeau het volgende:
PeetjeVoor je het weet neemt iedereen het over, P
En Hobje: goed verdeeld!
* Isabeau is maar ingrepen gaan plannen voor over een tijdje; moet toch iets doen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
Nee, wij noemen hem net als de Franse draken al een tijdje Peuter.
Je waagt het niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Isabeau het volgende:
PeetjeVoor je het weet neemt iedereen het over, P
Peuter is leukerquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
En wat voor ingrepen ga je inplannen? Ingrepen bij jezelf?
Oh, die is ook wel leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig ook nog geen TURP bij mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Peuter is leuker(wees maar niet bang dat ik je Peetje ga noemen hoor
)
En nee, geen ingrepen bij mezelfIs allemaal iets te veel en ik hoef geen TURP of zo
Mijn collega vertelt net dat er morgen 2 mannen met dezelfde achternaam en dezelfde voorletter op het ok-programma staan, en ze schelen 6 jaar, maar zijn allebei in de 80/90 (dus die 6 jaar zie je ook niet meer) Ik zou zeggen 50% kans op verwisseling van patiėnten
Variatie op havermout en bambix.quote:
Zelfde ingreep, maar links of rechts weet ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ook nog geen TURP bij mij.
Gaan die 2 oudjes voor dezelfde ingreep of is het bij de 1 een linker en bij de ander een rechterkant operatie op de OK?
Dan kan verwisselen nog leuke gevolgen hebben.
oiquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Peuter is leuker(wees maar niet bang dat ik je Peetje ga noemen hoor
)
En nee, geen ingrepen bij mezelfIs allemaal iets te veel en ik hoef geen TURP of zo
Mijn collega vertelt net dat er morgen 2 mannen met dezelfde achternaam en dezelfde voorletter op het ok-programma staan, en ze schelen 6 jaar, maar zijn allebei in de 80/90 (dus die 6 jaar zie je ook niet meer) Ik zou zeggen 50% kans op verwisseling van patiėnten
noh, dan is het geen dramaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde ingreep, maar links of rechts weet ik niet
Ik hoop maar dat ze er allemaal alert zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef freecell het volgende:
noh, dan is het geen drama
Alhoewel, bij mij vader is een keer bijna een been afgezet waar niks mee aan de hand wasOok gevalletje verwisseling...
Ja, hallo....bijnamen zijn er voor het gemak hoor, en dus moeten ze eigenlijk korter zijn dan de originele naam en Ole is korter. Dus.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef freecell het volgende:
noh, dan is het geen drama
Alhoewel, bij mij vader is een keer bijna een been afgezet waar niks mee aan de hand wasOok gevalletje verwisseling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |