quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet wel een opblaasbadje voor je in de tuin als je de volgende keer komt.
Peetjequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn oma heeft trouwens haar zwemdiploma a gehaald toen ik een kleutertje was, bedacht ik me net. Dus er is nog hoop, Peetje
Ik doe graag dingen die anderen niet doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach kom, met zwemleraren ga je ook niet eerst koffie drinken hoor
Goed zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef LieLie het volgende:
P, we zijn bij tWW nu bij S3E3! En S4/5/6/7 zijn onderweg
Nee, wij noemen hem net als de Franse draken al een tijdje Peuter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Isabeau het volgende:
PeetjeVoor je het weet neemt iedereen het over, P
En Hobje: goed verdeeld!
* Isabeau is maar ingrepen gaan plannen voor over een tijdje; moet toch iets doen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
Nee, wij noemen hem net als de Franse draken al een tijdje Peuter.
Je waagt het niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Isabeau het volgende:
PeetjeVoor je het weet neemt iedereen het over, P
Peuter is leukerquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
En wat voor ingrepen ga je inplannen? Ingrepen bij jezelf?
Oh, die is ook wel leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig ook nog geen TURP bij mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Peuter is leuker(wees maar niet bang dat ik je Peetje ga noemen hoor
)
En nee, geen ingrepen bij mezelfIs allemaal iets te veel en ik hoef geen TURP of zo
Mijn collega vertelt net dat er morgen 2 mannen met dezelfde achternaam en dezelfde voorletter op het ok-programma staan, en ze schelen 6 jaar, maar zijn allebei in de 80/90 (dus die 6 jaar zie je ook niet meer) Ik zou zeggen 50% kans op verwisseling van patiënten
Variatie op havermout en bambix.quote:
Zelfde ingreep, maar links of rechts weet ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ook nog geen TURP bij mij.
Gaan die 2 oudjes voor dezelfde ingreep of is het bij de 1 een linker en bij de ander een rechterkant operatie op de OK?
Dan kan verwisselen nog leuke gevolgen hebben.
oiquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Peuter is leuker(wees maar niet bang dat ik je Peetje ga noemen hoor
)
En nee, geen ingrepen bij mezelfIs allemaal iets te veel en ik hoef geen TURP of zo
Mijn collega vertelt net dat er morgen 2 mannen met dezelfde achternaam en dezelfde voorletter op het ok-programma staan, en ze schelen 6 jaar, maar zijn allebei in de 80/90 (dus die 6 jaar zie je ook niet meer) Ik zou zeggen 50% kans op verwisseling van patiënten
noh, dan is het geen dramaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde ingreep, maar links of rechts weet ik niet
Ik hoop maar dat ze er allemaal alert zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef freecell het volgende:
noh, dan is het geen drama
Alhoewel, bij mij vader is een keer bijna een been afgezet waar niks mee aan de hand wasOok gevalletje verwisseling...
Ja, hallo....bijnamen zijn er voor het gemak hoor, en dus moeten ze eigenlijk korter zijn dan de originele naam en Ole is korter. Dus.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef freecell het volgende:
noh, dan is het geen drama
Alhoewel, bij mij vader is een keer bijna een been afgezet waar niks mee aan de hand wasOok gevalletje verwisseling...
Ik heb er even over nagedacht, maar ik snap je nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hallo....bijnamen zijn er voor het gemak hoor, en dus moeten ze eigenlijk korter zijn dan de originele naam en Ole is korter. Dus.
Hij ging niet onder narcosequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom durf ik niet onder narcose voor wat dan ook
Je gaat kamperen in de restaurantweek. Wat leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Ole het volgende:
Vrijdag weer gezien![]()
En hij gaat proberen nog een goed tentje te regelen in de restaurantweek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Enkelstoks?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Ole het volgende:
Vrijdag weer gezien![]()
Dat wilde ik ook nog doen, eens kijken wat er in de buurt nog is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Ole het volgende:
Vrijdag weer gezien![]()
Waarom 2x naar hetzelfde restaurant?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga zowel donderdagavond als vrijdagmiddag eten bij Niven
straks vind ik het 's avonds al niet te vreten, moet ik nog een keer![]()
Maandag is er best nog veel beschikbaar zag ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook nog doen, eens kijken wat er in de buurt nog is.
Dat lijkt me ook saai, 2x hetzelfde menuquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb voor zaterdagavond nog wel een leuke gezien in de buurt. (of, nou, in de buurt, maar de keuze is hier niet zo enorm in de regioquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Maandag is er best nog veel beschikbaar zag ik
Ook niet erg vies allemaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
Uit eten gaan is fijn
wij gaan dit weekend ook weer eens uit eten, naar deze
wij hebben het een keer gedaan, was erg goed bevallen trouwens ( De ceulse kaar in Boxtel) maar wij gaan idd liever gewoon 'los' ergens naar toe, waar we zelf alles kunnen uitkiezen enzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
De restaurantweek valt mij al jaren erg tegen, dus dit keer doen we niet mee. Ga liever een keer uit eten bij een nieuw restaurant waarbij ik zelf het menu kan kiezen.
Plus de beste restaurants zijn al weg nog door die creditcard maatschappij. Voor de overige restaurants is 3x 25 euro bijna het normale tarief in die zaak, dan is het niet interessant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
De restaurantweek valt mij al jaren erg tegen, dus dit keer doen we niet mee. Ga liever een keer uit eten bij een nieuw restaurant waarbij ik zelf het menu kan kiezen.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed manquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Thuisssssss & gewandeld van station naar huis
Nu even een wijntje op het balkon en even zon happen.
Hey gezelliequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goed manIk ga zo weer richting R'dam
Eens kijken of Kaas en Lein een beetje kunnen koken
Terug naar waar hij begonnen is. Beetje routine kan geen kwaad in de defensie, gezien het aantal onnodige doelpunten dat we de laatste wedstrijden steeds maar tegen krijgen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef DarkElf het volgende:
het ruikt hier zo lekker!!! Honger!!
kipfilet (ligt in de oven, eerst uren gemarineerd in citroensap en rasp, korianderpoeder, knoflook, honing en chilipeper) erbij couscous (knoflook, komijnpoeder, paprikapoeder, korianderpoeder, bosui en wat bouillon) daar gaan nog pijnboompitten in en wat vers gehakte chilipeper over...
Oh ja, dat is leuk he? Doe ik ook altijd, met tips & trucs, zo leuk om te doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
Wij zijn ons huis helemaal fijn en mooi aan het maken voor de vakantie-oppas. Vind ik altijd zo leuk, om dan mensen in huis te hebben en allerlei informatie over de omgeving ed. klaar te leggen. En een cadeautje met Groninger streekproducten en zo.
Hoe is het met iedereen? Allemaal genoten van het mooie weer?
Kan ik mij voorstellen. Vanavond ga je?quote:
Nee, de 28e pas! Van dat restaurantweekgedoe.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Vanavond ga je?
Ja, zo lief, en ik had een paar tips die ik voorzichtig doorgaf op msn maar dat wist ie allemaal "allang"quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Oi, beterschap voor babi J., Bluezz! Wat goed dat F. zo'n lieve zorgzame vader is.![]()
Wij waren op vakanties vaak scrabble verslaafdquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
Heb je trouwens wel Yatzee voor op de camping? Bleek onmisbaar bij ons![]()
We hebben 80 potjes gespeeld in drie weken![]()
Dobbelstenen en een paar pakken speelkaarten gaan hier altijd mee op vakantie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
Heb je trouwens wel Yatzee voor op de camping? Bleek onmisbaar bij ons![]()
We hebben 80 potjes gespeeld in drie weken![]()
Oh aha! Nou, kun je je er nog even op verheugen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, de 28e pas! Van dat restaurantweekgedoe.
Dat lijkt me nog best eens lastig ja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo lief, en ik had een paar tips die ik voorzichtig doorgaf op msn maar dat wist ie allemaal "allang"![]()
Dus tongafbijten endoen oma
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh aha! Nou, kun je je er nog even op verheugen!
Geen Yahtzee, maar de mister is een spellen-fanaat, dus we hebben ruime keuze aan gezelschapsspelletjes. En wij nemen de Nintendo DS ook mee.![]()
Schnitzel en bratwurstquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef Duderella het volgende:
Het wordt weer wennen op de camping straks, met zelf koken. Sinds het drakenvertrek eten we buiten de deur. Echt geen zin allebei om te kokkerellen, alsof elke zorgzenuw in slaap is gevallen of zo.![]()
Nou ja, ik Duitsland heb je ook restaurants natuurlijk.
Vlekken? Van zand? Wat raar. Dat trekt vast wel weer weg toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:09 schreef LieLie het volgende:
Kennen jullie het verhaal van de nieuwe tegels waar volgens de één wel zand op kon blijven liggen tijdens de vakantie, en volgens de ander niet en waar nu 50m2 tegels onder de vlekken zitten?
De tegelboer (die overigens niet heeft gewaarschuwd dat dat niet moest!) zei dat we maar moesten hopen dat het er nog uit gingquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vlekken? Van zand? Wat raar. Dat trekt vast wel weer weg toch?
Wat gek, zandvlekken. Daar heb ik echt nog noooit van gehoord.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
De tegelboer (die overigens niet heeft gewaarschuwd dat dat niet moest!) zei dat we maar moesten hopen dat het er nog uit ging![]()
De tegellegger dacht dat het er wel uit ging. En die kwam net spontaan even kijken, denkt dat nog steeds wel, maar anders moeten we over twee weken even bellen, komt ie zelf met een hogedrukreiniger.
Als je morgen toch gaat zou ik nu niet meer bellen. Over de telefoon is toch lastig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef SeaOfLove het volgende:
ik weet het even niet meer, heb er al meerdere malen van langs gekregen dat mijn opa niets van me heeft gehoord. Dat klopt, had al even niet meer gebeld maar ben wel meerdere keren langsgeweest maar dan was hij er dus niet. Zo ook vandaag. Vanavond weer gebeld, en hij was dus het weekend bij één van zijn kinderen. Helemaal goed natuurlijk. Maar hij was nog steeds boos op mij. Hij wilde met Milou nog even praten en Milou zegt: opa ik misse jou, oma doe ik ook missuh! Toen moest opa huilenEn hij hing op... Zal ik nu terugbellen? Of even afwachten tot morgen? Dan gaan we sowieso langs
het liefste zou ik nu de bus pakken dus naar hem toe. Maar wat jij zegt is wel verstandigstequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je morgen toch gaat zou ik nu niet meer bellen. Over de telefoon is toch lastig.
Meer kun je niet doen toch? Vast welquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het liefste zou ik nu de bus pakken dus naar hem toe. Maar wat jij zegt is wel verstandigsteEn afspraak staat ook echt voor morgen. Ben al aan het koken voor hem
Bosje bloemen erbij en zal het me dan vergeven zijn dat hij een aantal weken niks van me vernomen heeft?
nee weet hij niet en anderen ook niet. Alleen jullie en vriendquote:
Haha, oké. Ik had nog niet helemaal meegekregen hoe ver je was enzquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee weet hij niet en anderen ook niet. Alleen jullie en vriend20 aug afspraak bij VK, daarna vertel ik het. Gaat lastig worden want we gaan morgen naar mijn vader en dan zal ik voor het eerst geen wijntjes mee drinken bij hullie
daar ben ik dus ook bang voor, ben ook al zolang niet bij ze geweestquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, oké. Ik had nog niet helemaal meegekregen hoe ver je was enz
En dat is lastig idd! Hoorde zaterdag van een vriendin ook nog dat ze van veel vrienden had gehoord: we dachten het al, want je liet je man stiekem je wijn opdrinken en je nam al minder en en en. Denk je ook sneaky te doen
Ik drink nooit wijntjes, dus daar zal niemand het aan merken later
jeetje Elf, dat zal zeker even vreemd zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef DarkElf het volgende:
wanneer gaan jullie weg dude en wie komt er oppassen?
lekker een eindje gewandeld net na t etenik heb wel weer genoeg beweging gehad vandaag.
en nog even met zusje gebeld, die moet morgen naar een begrafenis (das al naar natuurlijk) maar dat is op de plek waar de begrafenis van mijn vader was 18 jaar terug dus een zwaar beladen plek voor ons. Dus even sterkte gewenst.
Yups. Hoezo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef LieLie het volgende:
Golfer en Bluez, gingen jullie niet naar Toscane op vakantie?
Als ze niet allemaal weggespoeld zijn vanwege overstromingen en regen, wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef Duderella het volgende:
uh ben week of 11 dan bij de Vk, denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Bijna 4 maanden als je naar de VK gaat alweer, SOLBegin je het al een beetje aan de buik te zien?
Nou, ik heb daar in het voorjaar deze gist gekocht.quote:
waar ga je naar toe in dit mooie Duitsland?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef Duderella het volgende:
Het wordt weer wennen op de camping straks, met zelf koken. Sinds het drakenvertrek eten we buiten de deur. Echt geen zin allebei om te kokkerellen, alsof elke zorgzenuw in slaap is gevallen of zo.![]()
Whehe ik dacht dus ook dat je al 3 maanden wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef SeaOfLove het volgende:
met allereerste bericht bedoelde ik dus bericht in OUD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |