Goed manquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Thuisssssss & gewandeld van station naar huis
Nu even een wijntje op het balkon en even zon happen.
Hey gezelliequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goed manIk ga zo weer richting R'dam
Eens kijken of Kaas en Lein een beetje kunnen koken
Terug naar waar hij begonnen is. Beetje routine kan geen kwaad in de defensie, gezien het aantal onnodige doelpunten dat we de laatste wedstrijden steeds maar tegen krijgen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef DarkElf het volgende:
het ruikt hier zo lekker!!! Honger!!
kipfilet (ligt in de oven, eerst uren gemarineerd in citroensap en rasp, korianderpoeder, knoflook, honing en chilipeper) erbij couscous (knoflook, komijnpoeder, paprikapoeder, korianderpoeder, bosui en wat bouillon) daar gaan nog pijnboompitten in en wat vers gehakte chilipeper over...
Oh ja, dat is leuk he? Doe ik ook altijd, met tips & trucs, zo leuk om te doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
Wij zijn ons huis helemaal fijn en mooi aan het maken voor de vakantie-oppas. Vind ik altijd zo leuk, om dan mensen in huis te hebben en allerlei informatie over de omgeving ed. klaar te leggen. En een cadeautje met Groninger streekproducten en zo.
Hoe is het met iedereen? Allemaal genoten van het mooie weer?
Kan ik mij voorstellen. Vanavond ga je?quote:
Nee, de 28e pas! Van dat restaurantweekgedoe.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Vanavond ga je?
Ja, zo lief, en ik had een paar tips die ik voorzichtig doorgaf op msn maar dat wist ie allemaal "allang"quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Oi, beterschap voor babi J., Bluezz! Wat goed dat F. zo'n lieve zorgzame vader is.![]()
Wij waren op vakanties vaak scrabble verslaafdquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
Heb je trouwens wel Yatzee voor op de camping? Bleek onmisbaar bij ons![]()
We hebben 80 potjes gespeeld in drie weken![]()
Dobbelstenen en een paar pakken speelkaarten gaan hier altijd mee op vakantie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
Heb je trouwens wel Yatzee voor op de camping? Bleek onmisbaar bij ons![]()
We hebben 80 potjes gespeeld in drie weken![]()
Oh aha! Nou, kun je je er nog even op verheugen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, de 28e pas! Van dat restaurantweekgedoe.
Dat lijkt me nog best eens lastig ja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo lief, en ik had een paar tips die ik voorzichtig doorgaf op msn maar dat wist ie allemaal "allang"![]()
Dus tongafbijten endoen oma
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh aha! Nou, kun je je er nog even op verheugen!
Geen Yahtzee, maar de mister is een spellen-fanaat, dus we hebben ruime keuze aan gezelschapsspelletjes. En wij nemen de Nintendo DS ook mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |