abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:28:20 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_85039841
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef DarkElf het volgende:
oude stoomlocomotiefademhaling lijkt mij niet de bedoeling eigenlijk (buiten niet prettig) , kan je niet beter eerst conditie opbouwen voor je zo gaat intervallen dan?
met mijn conditie is niets mis.
volgens de fit test zelfs zeer goed (buiten de standaard schaal op het formulier)
maar ben eigenlijk een zwemmer, met bijbehorende aangepaste ademhaling (dus telkens vast houden en dan krachtig en snel uit en weer inademen).
het lopen is meer om de conditie op peil te houden tijdens de zomerstop/vakantie.
als ik dat niet doe red ik het echt niet meer om mee te komen met de jeugd als de training weer begint.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:29:46 #177
63722 z80
I fink you freaky
pi_85039870
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd. O-)

Moet je maar eens de 500m sprint kijken bij schaatsen. Zie je die Jappeners altijd *taktaktaktak* doen terwijl die lange Europeanen *schaatz :Z schaatz :z schaatz :Z * doen :P
sprint is inderdaad korte krachtige slag (in bijna elke sport).
lange stukken is meer lange doorhalen met een heleboel techniek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_85039978
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:28 schreef z80 het volgende:

[..]

met mijn conditie is niets mis.
volgens de fit test zelfs zeer goed (buiten de standaard schaal op het formulier)
maar ben eigenlijk een zwemmer, met bijbehorende aangepaste ademhaling (dus telkens vast houden en dan krachtig en snel uit en weer inademen).
het lopen is meer om de conditie op peil te houden tijdens de zomerstop/vakantie.
als ik dat niet doe red ik het echt niet meer om mee te komen met de jeugd als de training weer begint.
ah ok! :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85040273
Iemand een lekker idee trouwens met prei :? Ik wilde het eigenlijk gewoon smoren vanavond met gekookte aardappeltjes en een tartaartje, maar misschien hebben jullie nog een goed idee *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85040351
regen -O-
pi_85040404
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef DarkElf het volgende:

Jij vandaag weer aan t werk? Hopen dat t weer een beetje rustig is :)
Ja, deze week en volgende week 4 dagen werken (extra ivm vak collega's).
Ik heb alleen een functiespreekuur, maar de telefoon staat roodgloeiend... de agenda van de artsen voor okt/nov zou er deze week instaan, maar door omstandigheden is het een week uitgesteld.
Dus ze belden al regelmatig, en nu bellen ze weer en kan er nog niks -O-
Erg rot dat nee verkopen op een vriendelijke manier :') Ik ben maar een lijst aan het aanleggen voor mensen die al tig keer gebeld hebben om ze dan zelf maar terug te bellen.
Hopelijk heb ik daar vlg. week tijd voor én staat de agenda er ook daadwerkelijk in }:|
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 augustus 2010 @ 10:51:33 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85040419
Mogge :W

Relaxte maandagmorgen :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85040555
Oei, de jonge mandie vorige week bij de insp. test bijna dood van de fiets viel, komt nu wéér fietsen.
Onder strenge begeleiding ;) Hij ziet wat bleek en zit in een rolstoel.
pi_85040584
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb alleen een functiespreekuur, maar de telefoon staat roodgloeiend... de agenda van de artsen voor okt/nov zou er deze week instaan, maar door omstandigheden is het een week uitgesteld.
Erg rot dat nee verkopen op een vriendelijke manier :') Ik ben maar een lijst aan het aanleggen voor mensen die al tig keer gebeld hebben om ze dan zelf maar terug te bellen.
Hopelijk heb ik daar vlg. week tijd voor én staat de agenda er ook daadwerkelijk in }:|
balen Bluezz dat je de mensen zo niet kunt helpen. hopelijk idd wat rustiger volgende week zodat je iedereen weer op de hoogte kunt stellen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85040616
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:56 schreef Bluezz het volgende:
Oei, de jonge mandie vorige week bij de insp. test bijna dood van de fiets viel, komt nu wéér fietsen.
Onder strenge begeleiding ;) Hij ziet wat bleek en zit in een rolstoel.
ben benieuwd... wat gek dat voor de 1e keer die meneer zich helemaal fit voelde en hij na het fietsen ziek in een rolstoel zit :{
pi_85040628
ben al paar keer bijna in slaap gevallen hier :X
pi_85040631
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:

balen Bluezz dat je de mensen zo niet kunt helpen. hopelijk idd wat rustiger volgende week zodat je iedereen weer op de hoogte kunt stellen
Het belangrijkste van het hele verhaal is dat die agenda gewoon eerder en langer open moet en meer ruimte moet geven, maar ja weten die artsen veel hoe het hier aan de balie en op het secretariaat reilt en zeilt :D :')
pi_85040659
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:

ben benieuwd... wat gek dat voor de 1e keer die meneer zich helemaal fit voelde en hij na het fietsen ziek in een rolstoel zit :{
Daarvoor is ie voor onderzoek, een hartprobleem wat zich pas voordoet bij inspanning. Gelukkig was ie hier en niet buiten aan het sporten of zo ;)
pi_85040877
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het belangrijkste van het hele verhaal is dat die agenda gewoon eerder en langer open moet en meer ruimte moet geven, maar ja weten die artsen veel hoe het hier aan de balie en op het secretariaat reilt en zeilt :D :')
dat is zeker al vaak tegen ze vertelt maar ze 'vergeten' dat iedere keer weer o|O
pi_85040900
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Daarvoor is ie voor onderzoek, een hartprobleem wat zich pas voordoet bij inspanning. Gelukkig was ie hier en niet buiten aan het sporten of zo ;)
nou dat zeker ja! hij mag absoluut van geluk spreken als je bedenkt dat het ook tijdens een rondje fietsen door de polder had kunnen gebeuren :{
pi_85041102
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh dat is wel goed van je, dat je mensen zelf gaat bellen! :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85041147
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

nee natuurlijk houden de heren doktoren zich daar niet mee bezig, die hebben veel belangrijkere dingen te doen :+ ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85041193
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nou idd, wat een verhaal he? Ik heb het de mr nog niet verteld, die moet morgen naar de cardioloog :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:30:35 #194
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_85041530
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een lekker idee trouwens met prei :? Ik wilde het eigenlijk gewoon smoren vanavond met gekookte aardappeltjes en een tartaartje, maar misschien hebben jullie nog een goed idee *O*
Confidence through competence
pi_85041572
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:05 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja ik ken die liedjes echt allang van voor tot achter en andersom :P tijd voor een nieuwe impuls!
[..]
Serie 2 is nog veel erger :o weer dezelfde muziek, en dan gaat ze ook nog eens de meest bare onzin tussendoor wauwelen: dat je veel pasta en melk moet nuttigen, en zo min mogelijk eieren. Yeah right :P

Bluezz, hopelijk blijft hij dit keer op de been, zeg! Vervelend dat het zo druk is :*
pi_85041643
lijkt mij niets CF ik ga, als ik verder ga een keer wel met dutch runners trainen dan (die hebben ook een onderhoudsprogramma voor als je de 5 km een tijdje wilt doen maar jezelf wel wilt verbeteren)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85041690
quote:
haha doet mij denken aan carnaval 3 jaar terug. ging er een jongen verkleed als het meisje met de prei :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:36:36 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85041700
Ik vond het overigens wel heel betrokken dat mijn huisarts mij gisteravond (zondagavond dus...) belde met het verhaal dat ie van de vorige internist (uit het ziekenhuis van B.) eindelijk een compleet verslag had gekregen en met de opmerking dat ik daar maar even een kopie van moest halen bij hem om naar mijn nieuwe internis/endocrinoloog mee te nemen omdat daar toch wel een paar zaken in stonden die nader onderzoek vereisen.
Hij wist natuurlijk niet dat ik dat verslag vrijdag al (illegaal) via B. onder ogen had gekregen.

Heb vanmorgen wel voor elkaar gekregen dat geplande afspraak met nieuwe internist van 4-11 naar 17-9 naar voren is verschoven. Kon helaas niet eerder vanwege de vakanties van hem en van mij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85041702
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:34 schreef DarkElf het volgende:
lijkt mij niets CF ik ga, als ik verder ga een keer wel met dutch runners trainen dan (die hebben ook een onderhoudsprogramma voor als je de 5 km een tijdje wilt doen maar jezelf wel wilt verbeteren)
Ah, dat ken ik niet, maar best een goed idee! Hoewel het voor je lijn beter is om steeds minimaal een half uur te rennen, geloof ik.
pi_85041769
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef golfer het volgende:
Ik vond het overigens wel heel betrokken dat mijn huisarts mij gisteravond (zondagavond dus...) belde met het verhaal dat ie van de vorige internist (uit het ziekenhuis van B.) eindelijk een compleet verslag had gekregen en met de opmerking dat ik daar maar even een kopie van moest halen bij hem om naar mijn nieuwe internis/endocrinoloog mee te nemen omdat daar toch wel een paar zaken in stonden die nader onderzoek vereisen.
Hij wist natuurlijk niet dat ik dat verslag vrijdag al (illegaal) via B. onder ogen had gekregen.

Heb vanmorgen wel voor elkaar gekregen dat geplande afspraak met nieuwe internist van 4-11 naar 17-9 naar voren is verschoven. Kon helaas niet eerder vanwege de vakanties van hem en van mij.
goeie huisarts idd :Y
en 17-09 klinkt al stukken beter. wanneer gaan jullie ook weer naar Toscane?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')