quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ben jij zelf geen Turk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Cahir het volgende:
Moeten jullie niet op straat rondlopen met je babyroze nike joggingbroek en een petje op je hoofd?
ocquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Cahir het volgende:
Moeten jullie niet op straat rondlopen met je babyroze nike joggingbroek en een petje op je hoofd?
Moet jij niet naar [HOMO]?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Cahir het volgende:
The OC?quote:
Nèh, maar ik zie 'm wel 's bij [HOMO].quote:
Wat doe jij daar dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nèh, maar ik zie 'm wel 's bij [HOMO].
Showdown. Morgen. 12.00. Amsterdam Bijlmer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:14 schreef Cahir het volgende:
Kom vechten dan
Zo communiceren jullie toch?
Turkse homo's, die bestaan ook nog.quote:
Dat is echt een vette film, trouwens.quote:
quote:
Wauwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Turkse homo's, die bestaan ook nog.
Cahir klinkt anders behoorlijk Turks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Homo (ghehehege )
nee kweet zijn afkomst niet. Nederlands denk ik?
Ewa, vechten dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cahir klinkt anders behoorlijk Turks.
dat denkt ik tenminste, omdat ie vaker kankert op turkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, een echte knuffelallochtoon. Zo'n 'Ik hoor niet bij hen maar bij jullie' Turk. Bah.
Is geheimquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
Cahir, verlos ons van deze onwetendheid en beantwoord mijn vraag nou eens.
Levolution 2.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denkt ik tenminste, omdat ie vaker kankert op turken
Ehhh...quote:
500!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
Hé, maar hallo: back to the subject.
FISSA!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denkt ik tenminste, omdat ie vaker kankert op turken
Voor 'ewa' ga je maar naar het Marokkanentopic, hoor.quote:
Hoe zie je verschil tussen Turk en Marokkaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Voor 'ewa' ga je maar naar het Marokkanentopic, hoor.
quote:
Ja, spoot lekker met bloed enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Zijn jullie al moslim bij de geboorte?
Ben een koerd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is ie gewoon Nederlands, hoor.
Sommige wel andere niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Je bent wel voorbarig, zeg.quote:
Moslims.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
O, oké.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige wel andere niet.
Het is te herkennen aan een bepaalde vlek op de rug , ook wel moslimvlek genoemd.
Snorren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
500!!!!! Yeahhhh los, feestje bij mij thuis, dresscode: ????
Defol, geri zekali. Hij kankert vaak op Turken en heeft een Turkse naam. Of het is een Turk met een ID-crisis of een Koerd. Duh.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige wel andere niet.
Het is te herkennen aan een bepaalde vlek op de rug , ook wel moslimvlek genoemd.
Waar kanker ik dan op turken volgens jou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Defol, geri zekali. Hij kankert vaak op Turken en heeft een Turkse naam. Of het is een Turk met een ID-crisis of een Koerd. Duh.
Rustig, dropje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Defol, geri zekali. Hij kankert vaak op Turken en heeft een Turkse naam. Of het is een Turk met een ID-crisis of een Koerd. Duh.
Geen idee. Ik volg jou niet. Maar volgens Bilmi doe je het, en ik geloof haar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waar kanker ik dan op turken volgens jou?pff
Oh?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij [..] heeft een Turkse naam.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cahir?wasRedirected=truequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bilmi lult onzinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg jou niet. Maar volgens Bilmi doe je het, en ik geloof haar.
En dan gaan we dansen op Çikita Muz.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
yeahhhhen t-shirts met turkije vlag opdruk!!
Fissa?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
Hé, maar hallo: back to the subject.
FISSA!!!
Straks zit het fout in mijn gedachtes, maar volgens mij is hij het. Nooit gevolgd, maar wel voorbij zien komen en nooit gesnapt waar ie vandaan komt. Hij had een tijdje ook een pic met zn vriendin online staan en dat was zeker geen Hollands uiterlijk. Dus ja idcrisis of koerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg jou niet. Maar volgens Bilmi doe je het, en ik geloof haar.
Een Koerd dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Straks zit het fout in mijn gedachtes, maar volgens mij is hij het. Nooit gevolgd, maar wel voorbij zien komen en nooit gesnapt waar ie vandaan komt. Hij had een tijdje ook een pic met zn vriendin online staan en dat was zeker geen Hollands uiterlijk. Dus ja idcrisis of koerd
Wat is deze, versta jij geen straat?quote:
Vriendin?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Straks zit het fout in mijn gedachtes, maar volgens mij is hij het. Nooit gevolgd, maar wel voorbij zien komen en nooit gesnapt waar ie vandaan komt. Hij had een tijdje ook een pic met zn vriendin online staan en dat was zeker geen Hollands uiterlijk. Dus ja idcrisis of koerd
Ik ben homo in de kast. Jeweetzelf. Dus vriendin om de schijn op te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef GenusButeo het volgende:
Emel en Zel: hij is homo. Dus Emel, je hebt het verkeerd. Drop the subject.
Noem jij dit incognito?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Welke yarak heeft gvd Cahir bij ons op de massa gegooid!!!??
NEEM TERUG!
dat nrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
En dan gaan we dansen op Çikita Muz.
Guilty.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Welke yarak heeft gvd Cahir bij ons op de massa gegooid!!!??
NEEM TERUG!
Staat er op jouw kont 'ram-me-dan'?quote:
Tsk, tsk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik ben homo in de kast. Jeweetzelf. Dus vriendin om de schijn op te houden.
Wanneer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat nrmaar is goed, hepinizi beklerim
Toe. Goed idee.quote:
quote:
Dat is die andere Turk, slimmerd. Kan even niet op zijn naam komen, die met z'n fototoestel. Row-1.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als jij nou met de tissue klaarstaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wanneer jullie kunnen.. Wel echt komen!
ik bedoel niet choclat hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is die andere Turk, slimmerd. Kan even niet op zijn naam komen, die met z'n fototoestel.
O hier ben je al net zo vriendelijk en grappig als bij ons.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja beetje homo's in elkaar te slaan. Dan doen wij turken toch graag?
Wat? Row-1 is geen Turk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij en je verkering #12!
Detective wikwakka2 tot uw dienst.
wie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij en je verkering #12!
Detective wikwakka2 tot uw dienst.
Ja, verwarring, chaos ende onbegrip. Ik weet het even allemaal niet meer. Het is alweer tijd voor Samwell, om even tot onszelf te komen.quote:
Deze is beter:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, verwarring, chaos ende onbegrip. Ik weet het even allemaal niet meer. Het is alweer tijd voor Samwell, om even tot onszelf te komen.
Nog nooit homo's gezien in je leven?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef IHVK het volgende:
Ze mogen je niet in die reeks zie ik Cahir?
Zijn er nog meer Rowen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
Wik bedoelt die andere Row, die rocker.
Hebben jullie ook zo'n last van vrouwennijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nog nooit homo's gezien in je leven?
Jawel. Hoezo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nog nooit homo's gezien in je leven?
Oeh lastig. Hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Of ze hebben seks of ze hebben ruzie. In de echte gaywereld dan.
Je vergat een optie. Of ze hebben seks of ze hebben ruzie óf ze hebben aids.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Of ze hebben seks of ze hebben ruzie. In de echte gaywereld dan.
Wat is hij dan? En wat is je bewijs?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, -ook. Die andere, die jij net postte, is namelijk geen Turk.
Zijn naam, misschien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is hij dan? En wat is je bewijs?
Hoe oud ben je nou inmiddels al, Cahir?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Weetniet. Daarom distantieer ik me er ook zo ver mogelijk van.
Oh, niet gezien. Shit.quote:
Bijna vier jaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou inmiddels al, Cahir?
Ja, iets Marokkaans.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Shit.
Maar ik vind hem toch iets niet-Nederlands over zich hebben, hoor!
Met wie praat jij over mij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:53 schreef zarGon het volgende:
Hoe spreken jullie Cahir's naam eigenlijk uit? Ik heb dat altijd uitgesproken op de Turkse manier,.
Kahier of Dzjahier?
Komt ie nu mee. Wakey, wakeyyy.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
Row 01 ofzo. Er is zo een Turk die zo heet. Of row o1
spreek jij namen uit tijdens t fokken? Ik spreek het uit als Dzjahierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:53 schreef zarGon het volgende:
Hoe spreken jullie Cahir's naam eigenlijk uit? Ik heb dat altijd uitgesproken op de Turkse manier,.
Kahier of Dzjahier?
Goede oude tijdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je was een puber toen ik nog ONZ-mod was, kutje. Ben je inmiddels al meerderjarig?
Heb jij dat nog nooit gedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
spreek jij namen uit tijdens t fokken?
Op z'n Turks, dus.quote:Ik spreek het uit als Dzjahier
jawel, maar wist niet dat anderen dat ook dedenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij dat nog nooit gedaan?
[..]
Op z'n Turks, dus..
Die van jou spreek ik trouwens tegenwoordig uit als 'bilmirem'.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jawel, maar wist niet dat anderen dat ook deden
te lui voor de correcte versie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die van jou spreek ik trouwens tegenwoordig uit als 'bilmirem'.
De correcte versie is incorrect.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
te lui voor de correcte versie?
het is een username, waar het voor mij niet om de spelling gaat dus correct op zn eigen manierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
De correcte versie is incorrect..
Nu je "gb" zegt, moet ik even aan toiletten denken. Toiletten met een doorspoelknopje waar "Geberit" op staat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey gb met ping ga ik soms naar pinglijst zodat het rode lichtje niet meer knippert, maar ik ga dus niet naar het gesprek, staat ie dan als r of d bij die persoon?
Ja, zo begint het. De taalverloedering.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is een username, waar het voor mij niet om de spelling gaat dus correct op zn eigen manier
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je "gb" zegt, moet ik even aan toiletten denken. Toiletten met een doorspoelknopje waar "Geberit" op staat.
zaterdagavond zat ik in de bus toen gaf zG wik een kus zal die met hem trouwenm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zo begint het. De taalverloedering.
Zaggie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vergat een optie. Of ze hebben seks of ze hebben ruzie óf ze hebben aids.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die van jou spreek ik trouwens tegenwoordig uit als 'bilmirem'.
Gewoon als r. Als het niet meer knippert, heb je het gewoon gelezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey gb met ping ga ik soms naar pinglijst zodat het rode lichtje niet meer knippert, maar ik ga dus niet naar het gesprek, staat ie dan als r of d bij die persoon?
Hayvan herif.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je "gb" zegt, moet ik even aan toiletten denken. Toiletten met een doorspoelknopje waar "Geberit" op staat.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zaterdagavond zat ik in de bus toen gaf zG wik een kus zal die met hem trouwenm.
Oi, ik hou van je, balkabağım.quote:Op [url=] 6 augustus 2010 16:12[/url] schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hayvan herif.
WC's van Geberit zijn inderdaad hilarisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:37 schreef IHVK het volgende:
Geberit wc's ja, heb er veel om gelachen met mijn broertje.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WC's van Geberit zijn inderdaad hilarisch.
Oh, oké, dan snap ik hem. Bedankt voor de uitleg. Toch wel een beetje grappig dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef zarGon het volgende:
Geen grappen maken, Wik. Het is een intimiderend stukje tekst. "Geber it" betekent "Sterf, hond!". HET IS MOEILIJK PLASSEN IN/OP EEN WC WAAR JE MET DE DOOD WORDT BEDREIGD.
Dat weet ik, maar daar wil ik niet mee geassocieerd worden. Ik verzoek je daar voortaan rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oi, ik hou van je, balkabağım.
De afkorting gb werd gebe op zln Turks (haha niet letterlijk haha). Gebe -› Geberit. Check Google Images, het bestaat.
Haha, gb, gebe, Geberit en Geber it, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ik denk dat het eigenlijk al minstens 510 is, gezien de fouten die de topicstarters steeds maken met de nummersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij is het iedere dag suikerfeest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:13 schreef Jetfly het volgende:
Feest? Nog lang wachten op suikerfeest!
Oké.quote:
Oja! Veel plezier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vertrek over een paar uur naar Parijssss.
Ja! Dit wordt de tweede keer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Leuk! Al eens eerder geweest?
Ik ga maandag naar Georgië.
Ja. Ook een keer met mij.quote:
Dat wist ik, ja.quote:Ik ga maandag naar Georgië.
Dus geen Eiffeltorenbezoekjes meerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja! Dit wordt de tweede keer.
Georgie? Wat ga je daar doen?
O, je bent dus niet meer geweest na die ene keer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja! Dit wordt de tweede keer.
Georgie? Wat ga je daar doen?
Jawel! De eerste keer durfde ik niet, heb namelijk last van hoogtevrees. Maar dit keer ga ik wel de eifeltoren beklimmen, denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus geen Eiffeltorenbezoekjes meer?
Vriend schuine streep studiegenoot bezoeken. Ik ben benieuwd, het schijnt een prachtig land te zijn. Foto's die ik heb gezien beamen dit zeker.
Nee, jij wel dan? Hoe durf je zonder mij naar Parijs te gaan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, je bent dus niet meer geweest na die ene keer.
Het is daar echt al wat?quote:
Eh, nee. Ook niet, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jij wel dan? Hoe durf je zonder mij naar Parijs te gaan!
Zulke dingen moet je natuurlijk gewoon meteen doen, het is dé toeristische trekpleister van Parijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel! De eerste keer durfde ik niet, heb namelijk last van hoogtevrees. Maar dit keer ga ik wel de eifeltoren beklimmen, denk ik.
Georgie heeft inderdaad prachtig natuur. Ik heb familie in het Noord-Oosten van Turkije (grens met Georgie) en het is daar echt schon.
Goed zo!quote:
Ik spreek geen een woord Frans.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je natuurlijk gewoon meteen doen, het is dé toeristische trekpleister van Parijs. En er is een lift hoor, doe geen moeite om te gaan klimmen (slechte grap). Spreek je wel Frans?
Ik heb er zin in. Ben er een week, dus het wordt een drukke tijd!
Is deze jongen nou voor of tegen schelden.quote:bilmeden etmeden bana pkk lı diyen ana avratküfür eden şerefsizin oğulları!!! ben pkk lı yada pkkcı değil sosyalistim. artvinliyim. ermeni de değilim. ama bakıyorumda o küfürleri sauran soktuğumpiçlerine sizinde müslüman gibi bir haliniz yok. adam olun sikerim tillahınızı. sizin ananıza sövülmesi sizin için basit olabilir benim için değil! ana karıştırırken dikkat edin birgün yakalnırsınız brine. o skinizi keser g.tünüze sokuverir. yavşak adamlar. önceinsan gibi okuyun yazdığımı...
Na de eerste zin was ik al gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is deze jongen nou voor of tegen schelden.
Vind ik ook. Dat meisje van CD is half Italiaans, wist ik niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef IHVK het volgende:
Cilveloy is leuk Zel!
Ik vind dat deze man echt een mooie stem heeft.
Dat wordt moeilijk met die Fransozenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik spreek geen een woord Frans.![]()
Waar ga je allemaal heen? Weet je wat tof is? Georgische dans en muziek!
welke cd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat meisje van CD is half Italiaans, wist ik niet.
Yup.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:17 schreef IHVK het volgende:
Batumi is dichtbij Turkije, daar heb ik een Turkse serie over gezien!
Sorry, mijn gevoel voor richting is nog niet helemaal 100% in die contreienquote:
Bedankt voor dit feit, ik dacht dat hij echt zwart wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:
Het is daar heel groen nu.
Zwarte zee= groen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit feit, ik dacht dat hij echt zwart was. Volgens panoramio/flickr/google maps is hij overigens blauw!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Rookert het volgende:
Was topic #250 niet in kerstvakantie ofzo?![]()
I'm back![]()
GenusButeo, lees ff mijn vraag in mocrotopic, ik ben te lui om het hier te typen, hoewel dit al meer tijd kost dan de eigenlijke vraag, maar dat terzijde.
Kreupele teef en zo.quote:
Kwaliteitsliteratuurdief!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:
ik heb the catcher in the rye gejat van iemand, misschien moet ik die lezen en depressief worden.
What upquote:
Ik wil dan ook verstand op nul kunnen zetten, ik was begonnen in De Archimedes Codex, maar dat ging me al te ver. Was dan ook meer wetenschappelijk en beetje half wiskundig, maar goed, wel interessantquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef GenusButeo het volgende:
Ik merk het, ja. Inderdaad niets dat hoogstaand is. Met je lectuur.
Ken ik (gelukkig) niet. Maar goed, ja. Als het van die wegleesboeken zijn - sure, why not.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil dan ook verstand op nul kunnen zetten, ik was begonnen in De Archimedes Codex, maar dat ging me al te ver. Was dan ook meer wetenschappelijk en beetje half wiskundig, maar goed, wel interessant
Hehehehehe. Dat wist ik allemaal niet.quote:Zonder het te beseffen spreken Amerikanen een aardig woordje Nederlands. Hun taal is al eeuwen doorspekt met Hollandse elementen.
[..]
’Yankees’ komt om te beginnen van ’Jan-Kees’. Nederlandse kolonisten die in de 17de eeuw naar Nieuw-Nederland (het huidige New York) trokken, heetten vaak Jan of Kees. Hun Britse concurrenten noemden hen daarom spottend ’Jan-Kezen’. In vertaalde vorm: ’Yankees’. Bepaald geen naam van een roemruchte indianenstam dus, zoals lange tijd gedacht.
[..]
Behalve de ’Yankees’ stammen ook de ’cookies’ uit die tijd. Nederlanders namen naar het nieuwe continent de gewoonte mee om aan gasten een ’koekje’ te presenteren. Dat sloeg aan. Ook de draagbare bakoven waarin ze hun traktatie bereidden, de ’bake-oven’, wordt in het Amerikaans nog gebruikt.
In talig opzicht hebben de Nederlanders vooral voedingswaren achtergelaten, zoals ’brandy’ (brandewijn) en ’coleslaw’ (koolsla). Ook dieren, waaronder de ’sea bass’ (zeebaars) en de ’spearing’ (spiering), scoren hoog. Verder veel huisraad, al zijn de ’dobber’ (dobber) en het ’blickey’ (blikje) nu alleen nog regionaal in gebruik.
[..]
Na deze jolijt heeft u de ’dollars’ uit de titel nog te goed. Die komen van de munt ’daalder’, vroeger ’daler’ geheten. De ’o’ is mogelijk het gevolg van de platte Amsterdamse uitspraak van Nederlandse kolonisten, vaak afkomstig uit het westen van ons land. Om diezelfde reden zou ’koolsla’ verworden zijn tot ’coleslaw’, en ’baas’ tot ’boss’. Maar zeker is dat niet; de o-klank kan ook in de mond van Amerikaanse Engelsen zijn ontstaan.
Bron: Trouw.nl.
Zhe-AnGeL, ik heb een probleem. Ik durf niet met een jongen naar bed te gaan. Ik ben heel licht van kleur maar mijn poenie is zwart. Wat moet ik doen? Het is een beetje donkerbruin en van binnen roze. Ik voel me zo vreemd en apart. Als ik naar seksfoto's of -films kijk, dan is het bij niemand zo. Waarom bij mij wel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Turken zijn wel rijk van zwarte poenie toch?
Raps.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:43 schreef zarGon het volgende:
Chinezen spitten gruwelijke shit yo!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zhe-AnGeL, ik heb een probleem. Ik durf niet met een jongen naar bed te gaan. Ik ben heel licht van kleur maar mijn poenie is zwart. Wat moet ik doen? Het is een beetje donkerbruin en van binnen roze. Ik voel me zo vreemd en apart. Als ik naar seksfoto's of -films kijk, dan is het bij niemand zo. Waarom bij mij wel?
Het is nu uit tussen mij en mijn vriend. Hij was mijn eerste. Hij zegt nu tegen mij dat geen enkele jongen mij meer gaat willen alleen om mijn poenie. Ik ging twee jaar met hem en pas na een jaar durfde ik mijn benen voor hem te spreiden. Hij heeft me nooit iets gezegd, maar nu het uit is, lacht en scheld hij me uit. Kan ik m'n poenie lichter maken ofzo? HELP ME!!!!
quote:
quote:
quote:
Beter doe je niet stoer tegen mij. Ik sta erom bekend dat ik in andermans kont plas als ik boos word.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Beter doe je niet stoer tegen mij. Ik sta erom bekend dat ik in andermans kont plas als ik boos word.
O, en:
Ik kan er niet mee omgaan.quote:
quote:
quote:
Mijn mening is altijd juist, want ik heb altijd gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Een doelpaal met menstruatiebloed in je aorta.[ afbeelding ].
Een zin waar je nou écht niks mee kanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Een doelpaal met menstruatiebloed in je aorta.[ afbeelding ].
Vrouwen met een mening.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn mening is altijd juist, want ik heb altijd gelijk.
quote:
Vrouwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet kontplassen!!!
En met "Aids: leuk om te geven, nog leuker om te krijgen."?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een zin waar je nou écht niks mee kan
Echt hè. Vrouwen.quote:
Een pakkende slogan die zinspeelt op het saamhorigheidsgevoel van de mensquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
En met "Aids: leuk om te geven, nog leuker om te krijgen."?
Ik vond die titel al zo raar...Ik begrijp hem nuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is echt een vette film, trouwens.
was met minute bf, geen oog dicht gedaan en vandaag tien uren gewerkt, voelde me in t begin echt doodquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
WTF, waarom ging je niet gewoon slapen?
Met je boyfriend?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
was met minute bf, geen oog dicht gedaan en vandaag tien uren gewerkt, voelde me in t begin echt dood
Is die er dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:13 schreef Cahir het volgende:
Varen jullie ook op een turkse boot vandaag?
* Cahir eet ook zijn ontbijt terwijl hij dit post
Om 1 uur.quote:
quote:
'Minute'.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
was met minute bf, geen oog dicht gedaan en vandaag tien uren gewerkt, voelde me in t begin echt dood
Het is ook echt een film, hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:24 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik vond die titel al zo raar...Ik begrijp hem nu
hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Minute'.Vervelend hè, typen met je BB.
Ga slapen dan!
Diepe gesprekken op je BB?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahanee wat slapen? Heb diepe pinggesprekken
Deze is echt heel slecht, Wikkie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Je zat de hele nacht te pingen? Een pingahtje (breezahtje met een BB) in wording ben je.
Je was vannacht bij vrienden? Emel toch.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee lol, was vannacht bij vrienden en ben NU aan t pingen
Hayirlisi, dan maar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja!!als ik morgen nog leef, gaan we de gesprekken zonder bb voortzetten
Een "quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Deze is echt heel slecht, Wikkie.
ja das braaf toch, niet buiten ofzo hihihiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je was vannacht bij vrienden? Emel toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |