te lui voor de correcte versie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die van jou spreek ik trouwens tegenwoordig uit als 'bilmirem'.
De correcte versie is incorrect.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
te lui voor de correcte versie?
het is een username, waar het voor mij niet om de spelling gaat dus correct op zn eigen manierquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
De correcte versie is incorrect..
Nu je "gb" zegt, moet ik even aan toiletten denken. Toiletten met een doorspoelknopje waar "Geberit" op staat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey gb met ping ga ik soms naar pinglijst zodat het rode lichtje niet meer knippert, maar ik ga dus niet naar het gesprek, staat ie dan als r of d bij die persoon?
Ja, zo begint het. De taalverloedering.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is een username, waar het voor mij niet om de spelling gaat dus correct op zn eigen manier
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je "gb" zegt, moet ik even aan toiletten denken. Toiletten met een doorspoelknopje waar "Geberit" op staat.
zaterdagavond zat ik in de bus toen gaf zG wik een kus zal die met hem trouwenm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zo begint het. De taalverloedering.
Zaggie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vergat een optie. Of ze hebben seks of ze hebben ruzie óf ze hebben aids.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die van jou spreek ik trouwens tegenwoordig uit als 'bilmirem'.
Gewoon als r. Als het niet meer knippert, heb je het gewoon gelezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey gb met ping ga ik soms naar pinglijst zodat het rode lichtje niet meer knippert, maar ik ga dus niet naar het gesprek, staat ie dan als r of d bij die persoon?
Hayvan herif.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu je "gb" zegt, moet ik even aan toiletten denken. Toiletten met een doorspoelknopje waar "Geberit" op staat.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zaterdagavond zat ik in de bus toen gaf zG wik een kus zal die met hem trouwenm.
Oi, ik hou van je, balkabağım.quote:Op [url=] 6 augustus 2010 16:12[/url] schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hayvan herif.
WC's van Geberit zijn inderdaad hilarisch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:37 schreef IHVK het volgende:
Geberit wc's ja, heb er veel om gelachen met mijn broertje.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WC's van Geberit zijn inderdaad hilarisch.
Oh, oké, dan snap ik hem. Bedankt voor de uitleg. Toch wel een beetje grappig dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:55 schreef zarGon het volgende:
Geen grappen maken, Wik. Het is een intimiderend stukje tekst. "Geber it" betekent "Sterf, hond!". HET IS MOEILIJK PLASSEN IN/OP EEN WC WAAR JE MET DE DOOD WORDT BEDREIGD.
Dat weet ik, maar daar wil ik niet mee geassocieerd worden. Ik verzoek je daar voortaan rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oi, ik hou van je, balkabağım.
De afkorting gb werd gebe op zln Turks (haha niet letterlijk haha). Gebe -› Geberit. Check Google Images, het bestaat.
Haha, gb, gebe, Geberit en Geber it, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ik denk dat het eigenlijk al minstens 510 is, gezien de fouten die de topicstarters steeds maken met de nummersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij is het iedere dag suikerfeest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:13 schreef Jetfly het volgende:
Feest? Nog lang wachten op suikerfeest!
Oké.quote:
Oja! Veel plezier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vertrek over een paar uur naar Parijssss.
Ja! Dit wordt de tweede keer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Leuk! Al eens eerder geweest?
Ik ga maandag naar Georgië.
Ja. Ook een keer met mij.quote:
Dat wist ik, ja.quote:Ik ga maandag naar Georgië.
Dus geen Eiffeltorenbezoekjes meerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja! Dit wordt de tweede keer.
Georgie? Wat ga je daar doen?
O, je bent dus niet meer geweest na die ene keer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja! Dit wordt de tweede keer.
Georgie? Wat ga je daar doen?
Jawel! De eerste keer durfde ik niet, heb namelijk last van hoogtevrees. Maar dit keer ga ik wel de eifeltoren beklimmen, denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus geen Eiffeltorenbezoekjes meer?
Vriend schuine streep studiegenoot bezoeken. Ik ben benieuwd, het schijnt een prachtig land te zijn. Foto's die ik heb gezien beamen dit zeker.
Nee, jij wel dan? Hoe durf je zonder mij naar Parijs te gaan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, je bent dus niet meer geweest na die ene keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |