Het is daar echt al wat?quote:
Eh, nee. Ook niet, eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jij wel dan? Hoe durf je zonder mij naar Parijs te gaan!
Zulke dingen moet je natuurlijk gewoon meteen doen, het is dé toeristische trekpleister van Parijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel! De eerste keer durfde ik niet, heb namelijk last van hoogtevrees. Maar dit keer ga ik wel de eifeltoren beklimmen, denk ik.
Georgie heeft inderdaad prachtig natuur. Ik heb familie in het Noord-Oosten van Turkije (grens met Georgie) en het is daar echt schon.
Goed zo!quote:
Ik spreek geen een woord Frans.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je natuurlijk gewoon meteen doen, het is dé toeristische trekpleister van Parijs. En er is een lift hoor, doe geen moeite om te gaan klimmen (slechte grap). Spreek je wel Frans?
Ik heb er zin in. Ben er een week, dus het wordt een drukke tijd!
Is deze jongen nou voor of tegen schelden.quote:bilmeden etmeden bana pkk lı diyen ana avratküfür eden şerefsizin oğulları!!! ben pkk lı yada pkkcı değil sosyalistim. artvinliyim. ermeni de değilim. ama bakıyorumda o küfürleri sauran soktuğumpiçlerine sizinde müslüman gibi bir haliniz yok. adam olun sikerim tillahınızı. sizin ananıza sövülmesi sizin için basit olabilir benim için değil! ana karıştırırken dikkat edin birgün yakalnırsınız brine. o skinizi keser g.tünüze sokuverir. yavşak adamlar. önceinsan gibi okuyun yazdığımı...
Na de eerste zin was ik al gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is deze jongen nou voor of tegen schelden.
Vind ik ook. Dat meisje van CD is half Italiaans, wist ik niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef IHVK het volgende:
Cilveloy is leuk Zel!
Ik vind dat deze man echt een mooie stem heeft.
Dat wordt moeilijk met die Fransozenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik spreek geen een woord Frans.![]()
Waar ga je allemaal heen? Weet je wat tof is? Georgische dans en muziek!
welke cd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat meisje van CD is half Italiaans, wist ik niet.
Yup.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:17 schreef IHVK het volgende:
Batumi is dichtbij Turkije, daar heb ik een Turkse serie over gezien!
Sorry, mijn gevoel voor richting is nog niet helemaal 100% in die contreienquote:
Bedankt voor dit feit, ik dacht dat hij echt zwart wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:
Het is daar heel groen nu.
Zwarte zee= groen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit feit, ik dacht dat hij echt zwart was. Volgens panoramio/flickr/google maps is hij overigens blauw!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Rookert het volgende:
Was topic #250 niet in kerstvakantie ofzo?![]()
I'm back![]()
GenusButeo, lees ff mijn vraag in mocrotopic, ik ben te lui om het hier te typen, hoewel dit al meer tijd kost dan de eigenlijke vraag, maar dat terzijde.
Kreupele teef en zo.quote:
Kwaliteitsliteratuurdief!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:
ik heb the catcher in the rye gejat van iemand, misschien moet ik die lezen en depressief worden.
What upquote:
Ik wil dan ook verstand op nul kunnen zetten, ik was begonnen in De Archimedes Codex, maar dat ging me al te ver. Was dan ook meer wetenschappelijk en beetje half wiskundig, maar goed, wel interessantquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef GenusButeo het volgende:
Ik merk het, ja. Inderdaad niets dat hoogstaand is. Met je lectuur.
Ken ik (gelukkig) niet. Maar goed, ja. Als het van die wegleesboeken zijn - sure, why not.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil dan ook verstand op nul kunnen zetten, ik was begonnen in De Archimedes Codex, maar dat ging me al te ver. Was dan ook meer wetenschappelijk en beetje half wiskundig, maar goed, wel interessant
Hehehehehe. Dat wist ik allemaal niet.quote:Zonder het te beseffen spreken Amerikanen een aardig woordje Nederlands. Hun taal is al eeuwen doorspekt met Hollandse elementen.
[..]
’Yankees’ komt om te beginnen van ’Jan-Kees’. Nederlandse kolonisten die in de 17de eeuw naar Nieuw-Nederland (het huidige New York) trokken, heetten vaak Jan of Kees. Hun Britse concurrenten noemden hen daarom spottend ’Jan-Kezen’. In vertaalde vorm: ’Yankees’. Bepaald geen naam van een roemruchte indianenstam dus, zoals lange tijd gedacht.
[..]
Behalve de ’Yankees’ stammen ook de ’cookies’ uit die tijd. Nederlanders namen naar het nieuwe continent de gewoonte mee om aan gasten een ’koekje’ te presenteren. Dat sloeg aan. Ook de draagbare bakoven waarin ze hun traktatie bereidden, de ’bake-oven’, wordt in het Amerikaans nog gebruikt.
In talig opzicht hebben de Nederlanders vooral voedingswaren achtergelaten, zoals ’brandy’ (brandewijn) en ’coleslaw’ (koolsla). Ook dieren, waaronder de ’sea bass’ (zeebaars) en de ’spearing’ (spiering), scoren hoog. Verder veel huisraad, al zijn de ’dobber’ (dobber) en het ’blickey’ (blikje) nu alleen nog regionaal in gebruik.
[..]
Na deze jolijt heeft u de ’dollars’ uit de titel nog te goed. Die komen van de munt ’daalder’, vroeger ’daler’ geheten. De ’o’ is mogelijk het gevolg van de platte Amsterdamse uitspraak van Nederlandse kolonisten, vaak afkomstig uit het westen van ons land. Om diezelfde reden zou ’koolsla’ verworden zijn tot ’coleslaw’, en ’baas’ tot ’boss’. Maar zeker is dat niet; de o-klank kan ook in de mond van Amerikaanse Engelsen zijn ontstaan.
Bron: Trouw.nl.
Zhe-AnGeL, ik heb een probleem. Ik durf niet met een jongen naar bed te gaan. Ik ben heel licht van kleur maar mijn poenie is zwart. Wat moet ik doen? Het is een beetje donkerbruin en van binnen roze. Ik voel me zo vreemd en apart. Als ik naar seksfoto's of -films kijk, dan is het bij niemand zo. Waarom bij mij wel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Turken zijn wel rijk van zwarte poenie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |