abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84950305
Sinananas, je zult jezelf toch echt duidelijker moeten uitdrukken, wil je dat ik je 100% begrijp.
Cool story, Hansel.
pi_84950627
Niemand begrijpt me :'(
pi_84950737
:')
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_84950771
Was topic #250 niet in kerstvakantie ofzo? :')

I'm back *O*

GenusButeo, lees ff mijn vraag in mocrotopic, ik ben te lui om het hier te typen, hoewel dit al meer tijd kost dan de eigenlijke vraag, maar dat terzijde. ^O^
pi_84950799
TJeerd *O* *O*
pi_84950895
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef Rookert het volgende:
Was topic #250 niet in kerstvakantie ofzo? :')

I'm back *O*

GenusButeo, lees ff mijn vraag in mocrotopic, ik ben te lui om het hier te typen, hoewel dit al meer tijd kost dan de eigenlijke vraag, maar dat terzijde. ^O^

Welcome back.
pi_84950916
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef GenusButeo het volgende:
Ditis een serieuze zaak
pi_84951060
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ditis een serieuze zaak
Kreupele teef en zo.
pi_84951183
oja
pi_84951201
ik heb the catcher in the rye gejat van iemand, misschien moet ik die lezen en depressief worden.
pi_84951216
meh geen zin.
pi_84951259
Ik moet die ook nog jatten.
pi_84951679
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:
ik heb the catcher in the rye gejat van iemand, misschien moet ik die lezen en depressief worden.
Kwaliteitsliteratuurdief!
Cool story, Hansel.
pi_84955107
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
TJeerd *O* *O*
What up *O*

Ik heb 6,5 boek gelezen in 1 maand tijd en ondertussen nog toerist uitgehangen. Lees verder nooit, wel tijd, maar ga dan gewoon niet lezen ofzo :')

Niets hoogstaands trouwens, beetje John Grisham, 3 boeken van Dan Brown die ik nog niet had gelezen (Deception Point is eigenlijk het vetst), iets van een Australische Italiaan en ben nu bezig in Het Spel van de Engel van Ruiz Zafon, leest wel chill weg :s)

/literary story

Allemaal leuke vakantie gehad? :D
pi_84957086
Ik merk het, ja. Inderdaad niets dat hoogstaand is. Met je lectuur.
pi_84957169
Mijn vakantie was en is echt niet bijzonder, trouwens. Maar ik heb het prima naar m'n zin.
pi_84957959
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef GenusButeo het volgende:
Ik merk het, ja. Inderdaad niets dat hoogstaand is. Met je lectuur.
Ik wil dan ook verstand op nul kunnen zetten, ik was begonnen in De Archimedes Codex, maar dat ging me al te ver. Was dan ook meer wetenschappelijk en beetje half wiskundig, maar goed, wel interessant :P
pi_84958168
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik wil dan ook verstand op nul kunnen zetten, ik was begonnen in De Archimedes Codex, maar dat ging me al te ver. Was dan ook meer wetenschappelijk en beetje half wiskundig, maar goed, wel interessant :P
Ken ik (gelukkig) niet. Maar goed, ja. Als het van die wegleesboeken zijn - sure, why not.
pi_84960739
Chinezen spitten gruwelijke shit yo!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2010 23:43:52 ]
pi_84961414
quote:
Zonder het te beseffen spreken Amerikanen een aardig woordje Nederlands. Hun taal is al eeuwen doorspekt met Hollandse elementen.

[..]

’Yankees’ komt om te beginnen van ’Jan-Kees’. Nederlandse kolonisten die in de 17de eeuw naar Nieuw-Nederland (het huidige New York) trokken, heetten vaak Jan of Kees. Hun Britse concurrenten noemden hen daarom spottend ’Jan-Kezen’. In vertaalde vorm: ’Yankees’. Bepaald geen naam van een roemruchte indianenstam dus, zoals lange tijd gedacht.

[..]

Behalve de ’Yankees’ stammen ook de ’cookies’ uit die tijd. Nederlanders namen naar het nieuwe continent de gewoonte mee om aan gasten een ’koekje’ te presenteren. Dat sloeg aan. Ook de draagbare bakoven waarin ze hun traktatie bereidden, de ’bake-oven’, wordt in het Amerikaans nog gebruikt.

In talig opzicht hebben de Nederlanders vooral voedingswaren achtergelaten, zoals ’brandy’ (brandewijn) en ’coleslaw’ (koolsla). Ook dieren, waaronder de ’sea bass’ (zeebaars) en de ’spearing’ (spiering), scoren hoog. Verder veel huisraad, al zijn de ’dobber’ (dobber) en het ’blickey’ (blikje) nu alleen nog regionaal in gebruik.

[..]

Na deze jolijt heeft u de ’dollars’ uit de titel nog te goed. Die komen van de munt ’daalder’, vroeger ’daler’ geheten. De ’o’ is mogelijk het gevolg van de platte Amsterdamse uitspraak van Nederlandse kolonisten, vaak afkomstig uit het westen van ons land. Om diezelfde reden zou ’koolsla’ verworden zijn tot ’coleslaw’, en ’baas’ tot ’boss’. Maar zeker is dat niet; de o-klank kan ook in de mond van Amerikaanse Engelsen zijn ontstaan.
Bron: Trouw.nl.
Hehehehehe. Dat wist ik allemaal niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2010 23:59:07 ]
pi_84964232
Gabriel Iglesias, O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2010 01:21:55 ]
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 01:22:30 #247
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84964273
Turken zijn wel rijk van zwarte poenie toch? :')
Snollebolt
pi_84964741
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Turken zijn wel rijk van zwarte poenie toch? :')
Zhe-AnGeL, ik heb een probleem. Ik durf niet met een jongen naar bed te gaan. Ik ben heel licht van kleur maar mijn poenie is zwart. Wat moet ik doen? Het is een beetje donkerbruin en van binnen roze. Ik voel me zo vreemd en apart. Als ik naar seksfoto's of -films kijk, dan is het bij niemand zo. Waarom bij mij wel?

Het is nu uit tussen mij en mijn vriend. Hij was mijn eerste. Hij zegt nu tegen mij dat geen enkele jongen mij meer gaat willen alleen om mijn poenie. Ik ging twee jaar met hem en pas na een jaar durfde ik mijn benen voor hem te spreiden. Hij heeft me nooit iets gezegd, maar nu het uit is, lacht en scheld hij me uit. Kan ik m'n poenie lichter maken ofzo? HELP ME!!!!
pi_84965464
Nargile swaaa
Ik ben een pure Turk.
pi_84966444
Pfff
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')