Wauwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Turkse homo's, die bestaan ook nog.
Cahir klinkt anders behoorlijk Turks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Homo (ghehehege )
nee kweet zijn afkomst niet. Nederlands denk ik?
Ewa, vechten dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cahir klinkt anders behoorlijk Turks.
dat denkt ik tenminste, omdat ie vaker kankert op turkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, een echte knuffelallochtoon. Zo'n 'Ik hoor niet bij hen maar bij jullie' Turk. Bah.
Is geheimquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
Cahir, verlos ons van deze onwetendheid en beantwoord mijn vraag nou eens.
Levolution 2.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denkt ik tenminste, omdat ie vaker kankert op turken
Ehhh...quote:
500!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
Hé, maar hallo: back to the subject.
FISSA!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denkt ik tenminste, omdat ie vaker kankert op turken
Voor 'ewa' ga je maar naar het Marokkanentopic, hoor.quote:
Hoe zie je verschil tussen Turk en Marokkaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Voor 'ewa' ga je maar naar het Marokkanentopic, hoor.
quote:
Ja, spoot lekker met bloed enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Zijn jullie al moslim bij de geboorte?
Ben een koerd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is ie gewoon Nederlands, hoor.
Sommige wel andere niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Zijn jullie al moslim bij de geboorte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |