Iaw naar zijn loonstrook vragen dus?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:13 schreef Angel87 het volgende:
turken werken (harder) als ze geld nodig hebben, marokkanen werken altijd.. of anders om maar dat weet ik niet meer..
Ze hebben dezelfde haarkleur en tint toch? Al heeft het haar van de marokkaanse jongens meer neiging om te gaan krullen. En hoe zit het met de vrouwen? Turkse en Marokkaanse vrouwen kun je van elkaar onderscheidenquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:13 schreef Triggershot het volgende:
Haar, tint?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:13 schreef Angel87 het volgende:
turken werken (harder) als ze geld nodig hebben, marokkanen werken altijd.. of anders om maar dat weet ik niet meer..
Ik heb het over uiterlijk, niet over cultuurzakenquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef Noorseviking het volgende:
verschil tussen turk en marokkaan
Marokkanen nemen hun geloof te serieus.
Hoe bedoel je, gewoon een vrij dikke neus?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:15 schreef Hukkie het volgende:
Turkse neuzen zijn vaak vrij karakteristiek.
Nee, Marokkanen hebben een bruiner tintje, en jup, Marokkanen hebben meestal krullen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef hepas het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde haarkleur en tint toch? Al heeft het haar van de marokkaanse jongens meer neiging om te gaan krullen. En hoe zit het met de vrouwen? Turkse en Marokkaanse vrouwen kun je van elkaar onderscheiden.
Hoe herken je dan een Turkse of Marokkaanse vrouw? Geen cultuurgerelateerde zaken btwquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, met vrouwen heb ik al helemaal geen problemen. Turken en Grieken zou lastiger zijn.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:18 schreef Hukkie het volgende:
Veel turken hebben een bepaalde ronding/kromming in hun neus.
Wederom, der gezicht, haar, kleding.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:18 schreef hepas het volgende:
[..]
Hoe herken je dan een Turkse of Marokkaanse vrouw? Geen cultuurgerelateerde zaken btw.
quote:
Ga weg man, kleding kan door iedereen veranderd worden, heeft met mentaliteit te maken. En tintje: ze kan slecht geslapen hebben en daardoor wat bleek uitzien. Of als er eentje op vakantie geweest is, dan verwar je haar voor marokkaan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wederom, der gezicht, haar, kleding.
Aan een tintje heb ik in principe genoeg
Als je ze als collega hebt dan kun je het daaraan zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:15 schreef hepas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over uiterlijk, niet over cultuurzaken.
Misschien wel makkelijk.. weet je gelijk wat ze wel of niet verdienen..quote:Iaw naar zijn loonstrook vragen dus?
Flikker op stomme kneus dat je bent. Het leek me alleen leuk om te weten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:20 schreef Megumi het volgende:
Tja dit hebben ze in de vorige eeuw ook al eens bessproken. En het kost 50.000.000 doden om die onzin de grond in te boren.
Je vraagt me hoe ik mensen herken en als ik je dan aangeef hoe ik ze herken, moet ik maar weggaan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:21 schreef hepas het volgende:
[..]
Ga weg man, kleding is te verschillend. En tintje: ze kan slecht geslapen hebben en daardoor wat bleek uitzien. Of als er eentje op vakantie geweest is, dan verwar je haar voor marokkaan?
Huidtint is te ongrijpbaar. Hebben Turkse vrouwen over het algemeen een rondere neus en marokkaanse vrouwen een scherpe neus?
Tja de stomme kneus ben jij namelijk. Jij leert namelijk niet maar vervalt in domme herhalingen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:21 schreef hepas het volgende:
[..]
Flikker op stomme kneus dat je bent. Het leek me alleen leuk om te weten.
Al die holocaust/hitler vergelijkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |