Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Plus1 het volgende:
Wát een domme vraag! Hoe zie je het verschil tussen een duitser, nederlander en een belg dan?
De duitser heeft bier und bratwurst bij en de nederlander vraagt of ie een een hapje mag want die is te gierig om er zelf te kopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:49 schreef Plus1 het volgende:
Wát een domme vraag! Hoe zie je het verschil tussen een duitser, nederlander en een belg dan?
Aan de taal.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Plus1 het volgende:
Ok, got me there!
Maar effe serieus: hoe zie jij het verschil tussen een NL'er, DU'er en een belg dan?
DLD: dik en modieus als tien jaar geldenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef Plus1 het volgende:
Ok, got me there!
Maar effe serieus: hoe zie jij het verschil tussen een NL'er, DU'er en een belg dan?
Ik vind dit een erg achterlijke vraag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:47 schreef F04 het volgende:
Hoe zie je het verschil tussen een Japanner en een Chinees?
Laatst liep ik nog in Delft, en zag daar wat groepjes oost Aziatische toeristen. Ik vroeg me toevallig af of het nou Japanners, Chinezen, of Koreanen waren. Sommige mensen kunnen gelijk zien waar ze vandaan komen maar hoe?
Haha volgens mij dus precies andersom.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef staticdata het volgende:
japanners hebben over het algemeen een lichtere huidtint dan de chinezen...dacht ik.
Dat is incorrect, Japanners hebben een lichtere huid dan Chinezen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:00 schreef KaiN het volgende:
Chinezen zijn vaak wat lichter dan jappannersen hebben gewoon een andere huid. Chinezen hebben meestal ook een wat rondere kop.
Nee staticdata heeft gelijk....Japanners bezitten over het algemeen een 'wittere' tint dan Chinezen, en ik kan het weten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:01 schreef KaiN het volgende:
[..]
Haha volgens mij dus precies andersom.
Check anders plaatjes op internet.
licht van de atoombommen jeweetsquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef staticdata het volgende:
japanners hebben over het algemeen een lichtere huidtint dan de chinezen...dacht ik.
Nederlanders gierig? nee, de Hollanders gaan voor alles wat gratis is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De duitser heeft bier und bratwurst bij en de nederlander vraagt of ie een een hapje mag want die is te gierig om er zelf te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |