Ik vond die titel al zo raar...Ik begrijp hem nuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is echt een vette film, trouwens.
was met minute bf, geen oog dicht gedaan en vandaag tien uren gewerkt, voelde me in t begin echt doodquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
WTF, waarom ging je niet gewoon slapen?
Met je boyfriend?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
was met minute bf, geen oog dicht gedaan en vandaag tien uren gewerkt, voelde me in t begin echt dood
Is die er dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:13 schreef Cahir het volgende:
Varen jullie ook op een turkse boot vandaag?
* Cahir eet ook zijn ontbijt terwijl hij dit post
Om 1 uur.quote:
quote:
'Minute'.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
was met minute bf, geen oog dicht gedaan en vandaag tien uren gewerkt, voelde me in t begin echt dood
Het is ook echt een film, hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:24 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik vond die titel al zo raar...Ik begrijp hem nu
hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Minute'.Vervelend hè, typen met je BB.
Ga slapen dan!
Diepe gesprekken op je BB?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahanee wat slapen? Heb diepe pinggesprekken
Deze is echt heel slecht, Wikkie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Je zat de hele nacht te pingen? Een pingahtje (breezahtje met een BB) in wording ben je.
Je was vannacht bij vrienden? Emel toch.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee lol, was vannacht bij vrienden en ben NU aan t pingen
Hayirlisi, dan maar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja!!als ik morgen nog leef, gaan we de gesprekken zonder bb voortzetten
Een "quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Deze is echt heel slecht, Wikkie.
ja das braaf toch, niet buiten ofzo hihihiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je was vannacht bij vrienden? Emel toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |