Raps.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:43 schreef zarGon het volgende:
Chinezen spitten gruwelijke shit yo!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zhe-AnGeL, ik heb een probleem. Ik durf niet met een jongen naar bed te gaan. Ik ben heel licht van kleur maar mijn poenie is zwart. Wat moet ik doen? Het is een beetje donkerbruin en van binnen roze. Ik voel me zo vreemd en apart. Als ik naar seksfoto's of -films kijk, dan is het bij niemand zo. Waarom bij mij wel?
Het is nu uit tussen mij en mijn vriend. Hij was mijn eerste. Hij zegt nu tegen mij dat geen enkele jongen mij meer gaat willen alleen om mijn poenie. Ik ging twee jaar met hem en pas na een jaar durfde ik mijn benen voor hem te spreiden. Hij heeft me nooit iets gezegd, maar nu het uit is, lacht en scheld hij me uit. Kan ik m'n poenie lichter maken ofzo? HELP ME!!!!
quote:
quote:
quote:
Beter doe je niet stoer tegen mij. Ik sta erom bekend dat ik in andermans kont plas als ik boos word.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Beter doe je niet stoer tegen mij. Ik sta erom bekend dat ik in andermans kont plas als ik boos word.
O, en:
Ik kan er niet mee omgaan.quote:
quote:
quote:
Mijn mening is altijd juist, want ik heb altijd gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Een doelpaal met menstruatiebloed in je aorta.[ afbeelding ].
Een zin waar je nou écht niks mee kanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Een doelpaal met menstruatiebloed in je aorta.[ afbeelding ].
Vrouwen met een mening.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn mening is altijd juist, want ik heb altijd gelijk.
quote:
Vrouwen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet kontplassen!!!
En met "Aids: leuk om te geven, nog leuker om te krijgen."?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een zin waar je nou écht niks mee kan
Echt hè. Vrouwen.quote:
Een pakkende slogan die zinspeelt op het saamhorigheidsgevoel van de mensquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
En met "Aids: leuk om te geven, nog leuker om te krijgen."?
Ik vond die titel al zo raar...Ik begrijp hem nuquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is echt een vette film, trouwens.
was met minute bf, geen oog dicht gedaan en vandaag tien uren gewerkt, voelde me in t begin echt doodquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
WTF, waarom ging je niet gewoon slapen?
Met je boyfriend?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
was met minute bf, geen oog dicht gedaan en vandaag tien uren gewerkt, voelde me in t begin echt dood
Is die er dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:13 schreef Cahir het volgende:
Varen jullie ook op een turkse boot vandaag?
* Cahir eet ook zijn ontbijt terwijl hij dit post
Om 1 uur.quote:
quote:
'Minute'.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
was met minute bf, geen oog dicht gedaan en vandaag tien uren gewerkt, voelde me in t begin echt dood
Het is ook echt een film, hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:24 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik vond die titel al zo raar...Ik begrijp hem nu
hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
'Minute'.Vervelend hè, typen met je BB.
Ga slapen dan!
Diepe gesprekken op je BB?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahanee wat slapen? Heb diepe pinggesprekken
Deze is echt heel slecht, Wikkie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Je zat de hele nacht te pingen? Een pingahtje (breezahtje met een BB) in wording ben je.
Je was vannacht bij vrienden? Emel toch.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee lol, was vannacht bij vrienden en ben NU aan t pingen
Hayirlisi, dan maar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja!!als ik morgen nog leef, gaan we de gesprekken zonder bb voortzetten
Een "quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Deze is echt heel slecht, Wikkie.
ja das braaf toch, niet buiten ofzo hihihiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je was vannacht bij vrienden? Emel toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |