quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:01 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Mini bible-belt![]()
Maartensdijk, het dorp met meer kerken dan cafetaria's
Of eindelijk een jongen die door het lezen van mijn boek op zijn zestiende WEL uit de kast durft te komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Weer een paar tere kinderzieltjes verpest door de plaatselijke bibliotheek. Gelukkig maar dat ik niet op de bible-belt woon want anders zou er werk van gemaakt worden
Is dat een steek onder water?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of eindelijk een jongen die door het lezen van mijn boek op zijn zestiende WEL uit de kast durft te komen
Nee... Daar doe ik niet aan, mijn steken zijn altijd boven water zodat je ze kunt zien aankomenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:12 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Is dat een steek onder water?
* hollander87 gaat naarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef Stroekie het volgende:
en waar gaat Hollander87 naar toe op vakantie?
Ik dacht dat het een subtiele verwijzing was naar het feit dat ik al een tijdje geen 16 meer ben maar nog wel in de kast zit. Maar misschien zie ik wel spokenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... Daar doe ik niet aan, mijn steken zijn altijd boven water zodat je ze kunt zien aankomen
Oh, nee, dat soort dingen onthoud ik niet, daar is stroekie voor. Ik krijg wel eens mail van jongens/mannen die door mijn boeken actie ondernemen, daar doelde ik op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een subtiele verwijzing was naar het feit dat ik al een tijdje geen 16 meer ben maar nog wel in de kast zit. Maar misschien zie ik wel spoken
Dat moet een mens goed doen toch? Lijkt mij iig loon naar schrijvenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, nee, dat soort dingen onthoud ik niet, daar is stroekie voor. Ik krijg wel eens mail van jongens/mannen die door mijn boeken actie ondernemen, daar doelde ik op.
leuk hoor !!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef hollander87 het volgende:
[..]
* hollander87 gaat naarGuadalajara, Mexico
En de oorspronkelijke bedoeling was om met een vriend van me naar Spanje te gaan om helemaal los te gaan en te zuipen en dergelijke. Maar ik heb zo laat vakantie in de zomer en ik kon ook niet vroeger vakantie meer opnemen dat we nu besloten hebben om naar Mexico te gaan. Hij heeft er al een half jaar doorgebracht en blijft er nu weer 3 maanden en ik ben er 2.5 week bij
Ja, dat is de hele reden waarom ik schrijfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Dat moet een mens goed doen toch? Lijkt mij iig loon naar schrijven
ik ben wel van het onthouden van b.v. geboortedata en zo, maar weet alleen van Mike Hunt dat hij niet volledig out isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, nee, dat soort dingen onthoud ik niet, daar is stroekie voor. Ik krijg wel eens mail van jongens/mannen die door mijn boeken actie ondernemen, daar doelde ik op.
Het lijkt me wel heel leuk om te doen maar het is voor mij toch de eerste keer in lange tijd dat ik echt van het continent af ben. Canarische eilanden kom ik bijna jaarlijks maar dan ben ik iig nog in Spanje ondanks dat je ergens voor de kust van Marokko zit. Maar nu ben ik echt 13 uur vliegen weg van huis, en dan ook nog een tussenstop in de States.quote:
het is je gegundquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel leuk om te doen maar het is voor mij toch de eerste keer in lange tijd dat ik echt van het continent af ben. Canarische eilanden kom ik bijna jaarlijks maar dan ben ik iig nog in Spanje ondanks dat je ergens voor de kust van Marokko zit. Maar nu ben ik echt 13 uur vliegen weg van huis, en dan ook nog een tussenstop in de States.
En zonder papa en mama, maar dat idee bevalt me prima
Ik vind 7.5 uur naar Amsterdam al langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel leuk om te doen maar het is voor mij toch de eerste keer in lange tijd dat ik echt van het continent af ben. Canarische eilanden kom ik bijna jaarlijks maar dan ben ik iig nog in Spanje ondanks dat je ergens voor de kust van Marokko zit. Maar nu ben ik echt 13 uur vliegen weg van huis, en dan ook nog een tussenstop in de States.
En zonder papa en mama, maar dat idee bevalt me prima
Een neef van hem woont er. Het afgelopen half jaar heeft hij Spaans geleerd, vrijwilligerswerk gedaan en vakantie gevierd. Nu wil hij gaan werken in het centrum waar hij Spaans heeft geleerd of na 3 maanden weer terug naar Nederland. Als hij daar vast kan gaan werken kan het ook nog wel eens langer worden dan 3 maanden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is je gegund
Zit die vriend van je daar in verband met stage / werk?
Bah wat vervelend, dus als het tegen zit heb je er binnenkort weer een vakantie adres bij ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Een neef van hem woont er. Het afgelopen half jaar heeft hij Spaans geleerd, vrijwilligerswerk gedaan en vakantie gevierd. Nu wil hij gaan werken in het centrum waar hij Spaans heeft geleerd of na 3 maanden weer terug naar Nederland. Als hij daar vast kan gaan werken kan het ook nog wel eens langer worden dan 3 maanden.
Bij mij roept de baas weer na 3 weken vakantie dus op de terugreis vertrek ik op zaterdagochtend, kom zondagochtend rond een uur of 8 weer aan en de volgende ochtend om 6.30 ga ik weer fris & fruitig aan de slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |