quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeuj! Je hebt een slim-fit witte spijkerbroek gewonnen in maatje 30
Af te halen in New Hampshire, US
Al minstens 6x verliefd denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:02 schreef Stroekie het volgende:
En zou Deceit al verlieft zijn op Gran Canaria ?
je moet op bed gaan liggen om ze aan te kunnen trekken ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Whohik voelde me even Creno
Mijn Slim fit joe jeans zijn voor de eerste keer gewassen.
Holy crap!Breeeaaaaaaathe
En dat voelde niet fijn he !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Whohik voelde me even Creno
Mijn Slim fit joe jeans zijn voor de eerste keer gewassen.
Holy crap!Breeeaaaaaaathe
wat naar nu dat Deceit op vakantie is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:38 schreef Tomasso het volgende:
Mogge.
Was ik helemaal vergeten te posten na mijn avonturen met SAJ, Vlarp en z'n man.
Eh nee? Waarom zou ik? Ik heb em niet gewonnen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kun je hem niet voor me ophalen?
Je probeert de ervaring geestelijk te verdringen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:38 schreef Tomasso het volgende:
Mogge.
Was ik helemaal vergeten te posten na mijn avonturen met SAJ, Vlarp en z'n man.
moet je er wel een linkje achter zetten en ons niet voor het lapje houden met underliningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem trouwens gister gezien.
Goddamn he's scruffy pretty
en had je de jongeling uit Veldhoven nog aangesproken ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem trouwens gister gezien.
Goddamn he's scruffy pretty
Ja dodo, dat hoef je niet te melden, dat zie ik zelf ook wel aan het gele envelopje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:21 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Tuurlijk lijk ik op m'n foto!
En Ang3l... PM!![]()
Just kiddin', pop.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Het was gewoon dringend en ik let zelf ook niet altijd op die envelop. Maar tis al geregeld.
Das niet zo tofquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je probeert de ervaring geestelijk te verdringen?
dat is echt vakantie van 3 weken zeg maar, ben tussendoor wel regelmatig 1 dagje vrij geweest, dus nee je hoeft geen medelij te hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Das niet zo tofEn dat is ook gelijk de enige vakantie van het jaar of was er nog een vakantie in het begin van het jaar?
Ik ben nu net 3 dagen vrij, ik ben er hier thuis wel klaar mee
als je jezelf nu echt dreigt te gaan vervelen maar eens een farmville boerderij starten op feestboekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef hollander87 het volgende:
Thuis zitten en afwachten, het is zo'n geestdodende bezigheid![]()
Een dag vrij na een week werken is lekker maar na 3 dagen weet ik het al niet meer.... gelukkig nog maar 2,5 week vakantie
Oh, for pete's sake!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je jezelf nu echt dreigt te gaan vervelen maar eens een farmville boerderij starten op feestboek
Hoe is het met jou? Heb je een echt leven of zo?quote:
Of vrijdagochtend op vakantie gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je jezelf nu echt dreigt te gaan vervelen maar eens een farmville boerderij starten op feestboek
Je kunt natuurlijk nog wel even een boek lezen of zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Of vrijdagochtend op vakantie gaan![]()
Maar tot die tijd, de verveling
Kan het trouwens zo zijn dat een van je boeken bij mij in de plaatstelijke bieb in het kindergedeelte staat? Is dat ook de bedoeling of niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk nog wel even een boek lezen of zo
Cadans wordt nog wel eens onder C geschaard ja, maar er staan een aantal expliciete seksscenes in, dus echt de kinderafdeling lijkt me niet, heheh. 15+ wordt nog wel eens gezegd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:18 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Kan het trouwens zo zijn dat een van je boeken bij mij in de plaatstelijke bieb in het kindergedeelte staat? Is dat ook de bedoeling of niet?
Daarnaast moet ik nog 13 uur heen- en 13 uur terugreizen dus wat leesvoer is wel noodzakelijk ja
gewoon bol.com spoed bestelling van zowel Cadans als Dubbel leven, ben je direct voor de heen en terugreis onder de pannenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:18 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Kan het trouwens zo zijn dat een van je boeken bij mij in de plaatstelijke bieb in het kindergedeelte staat? Is dat ook de bedoeling of niet?
Daarnaast moet ik nog 13 uur heen- en 13 uur terugreizen dus wat leesvoer is wel noodzakelijk ja
Ja, behalve dat ie bij bol.com niet te verkrijgen isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon bol.com spoed bestelling van zowel Cadans als Dubbel leven, ben je direct voor de heen en terugreis onder de pannen
Weer een paar tere kinderzieltjes verpest door de plaatselijke bibliotheek. Gelukkig maar dat ik niet op de bible-belt woon want anders zou er werk van gemaakt wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cadans wordt nog wel eens onder C geschaard ja, maar er staan een aantal expliciete seksscenes in, dus echt de kinderafdeling lijkt me niet, heheh. 15+ wordt nog wel eens gezegd.
cute hetero of cute heterhomo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:04 schreef Great.Expectations het volgende:
'tuurlijk, Ang3l krijgt weer PM's van kei cute hetero's.![]()
![]()
was vast niet in de bieb van Maartensdijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Weer een paar tere kinderzieltjes verpest door de plaatselijke bibliotheek. Gelukkig maar dat ik niet op de bible-belt woon want anders zou er werk van gemaakt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |