Hoezo dan? En welke windows/android tablets heb je allemaal uitgeprobeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Totdat je ze met elkaar vergelijkt. Ik bedoel echt vergelijkt, dus niet de specs op papier, maar in het gebruik. Misschien dat er over 1 of 2 jaar een Android gebaseerde tablet van HTC uitkomt die vergelijkbaar is, maar tot die tijd...
iPad is geniaal voor mensen die niks van computers afweten en ook niet veel meer eisen dan beetje browsen. Voor de gevorderde gebruiker is de iPad natuurlijk drie keer niks omdat die zich veels te veel beperkt voelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Totdat je ze met elkaar vergelijkt. Ik bedoel echt vergelijkt, dus niet de specs op papier, maar in het gebruik. Misschien dat er over 1 of 2 jaar een Android gebaseerde tablet van HTC uitkomt die vergelijkbaar is, maar tot die tijd...
Ik heb een HP tablet geprobeerd, en dat was vreselijk. En een Android tablet van HTC is er nog niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo dan? En welke windows/android tablets heb je allemaal uitgeprobeerd?
Ik ben er blij mee, en wat jij vindt is onbelangrijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
iPad is geniaal voor mensen die niks van computers afweten en ook niet veel meer eisen dan beetje browsen. Voor de gevorderde gebruiker is de iPad natuurlijk drie keer niks omdat die zich veels te veel beperkt voelt.
Wanneer ga je er koffie mee drinken in de starbucks, mockamore e.d.?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, en wat jij vindt is onbelangrijk.
iPad users are selfish, stond van de week in de krant.
Oh ja! Dat kan ik nu ook... even kijken waar ze gratis internet hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wanneer ga je er koffie mee drinken in de starbucks, mockamore e.d.?
Heb je wel gezegd. Read it back darlingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is het nu hip om beledigingen te gaan verzinnen die ik niet eens heb gezegd?
Ik ben CDP niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wanneer ga je er koffie mee drinken in de starbucks, mockamore e.d.?
'meer eten' =/= 'jij eet niet'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd. Read it back darlingIk moest meer eten toch? Daarom was ik zo dun
quote:1 The Fountain 2006
2 Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain 2001
3 Y tu mamá también 2001
4 Interview with the Vampire 1994
5 The Fall 2006
6 Das Experiment 2001
7 Requiem for a dream 2000
8 A serious man 2009
9 Inception 2010
10 Taking Woodstock 2009
11 Låt den rätte komma in (Let the right one in) 2008
12 Lars and the real girl 2007
13 Lola rennt (Run Lola Run) 1998
14 Little Miss Sunshine 2006
15 Festen (The Celebration) 1998
16 Cruel Intentions 1999
17 Gegen die Wand (Head on) 2004
18 Der Untergang 2004
19 Fucking Amàl 1998
20 Big fish 2003
21 Into the wild 2007
22 Vicky Christina Barcelona 2008
23 The Dark Crystal 1982
24 Notes on a scandal 2006
25 Labyrinth 1986
O ja, jij bent de koning van de nuances!quote:
die ligt toch standaard bij een homo in de kast op het basics schap?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:00 schreef creno het volgende:
fijn hoor, om vijf dagen van te voren te horen te krijgen dat ik een witte broek aan moet....
Hoezo dat?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ligt toch standaard bij een homo in de kast op het basics schap?
Ik heb een mooie witte broek, Hugo Boss nog wel, was keiduur en heb ik ooit aangeschaft voor sensation white, maar ik ben een stukje dikker geworden, dus die past niet meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ligt toch standaard bij een homo in de kast op het basics schap?
Ja, in wit zie je poepvlekken toch veel te goed??quote:
Is dit je mannelijk kant die denkt of je vrouwelijk (hoe was ik dat eruit) kant ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, in wit zie je poepvlekken toch veel te goed??
waar is Mike die op zulke momenten een opmerking maakt over goed spoelenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet nog van niks, dus pech danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb een mooie witte broek, Hugo Boss nog wel, was keiduur en heb ik ooit aangeschaft voor sensation white, maar ik ben een stukje dikker geworden, dus die past niet meer.
Maar dan nog, ik heb kleding die in het thema passen, behalve die witte broek, en dat wordt dus wel verwacht...
en tijdstechnisch lukt het je niet meer om nog een winkel zoals H en M of V en D binnen te lopen die nu uitverkoop hebben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb een mooie witte broek, Hugo Boss nog wel, was keiduur en heb ik ooit aangeschaft voor sensation white, maar ik ben een stukje dikker geworden, dus die past niet meer.
Maar dan nog, ik heb kleding die in het thema passen, behalve die witte broek, en dat wordt dus wel verwacht...
Gewoon die Hugo Boss aandoen en dan de knoop openlatenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwelijke kant, dit was zuiver praktisch denkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef creno het volgende:
[..]
Is dit je mannelijk kant die denkt of je vrouwelijk (hoe was ik dat eruit) kant ?
ik trek wel een witte jockstap aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon die Hugo Boss aandoen en dan de knoop openlaten
Ik heb er nog wel eentje liggen, heupmaat 32-34.quote:
Niet eten, dat zei KP ook alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en tijdstechnisch lukt het je niet meer om nog een winkel zoals H en M of V en D binnen te lopen die nu uitverkoop hebben?
en 5 dagen alleen maar drinken en niet eten is vast ook geen optie
als ze dan een dresscode hanteren horen ze toch juist outfits beschikbaar te stellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:29 schreef creno het volgende:
[..]
Niet eten, dat zei KP ook al
Ik kan misschien vrijdagmiddag nog wel effe shoppen. Ik zie wel...
@ Ang3l, jullie zijn prijswinnaars, zou wel raar zijn als ze eisen aan jullie gaan stellen.
Je gaat als ober?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef creno het volgende:
[ afbeelding ]
zonder strikje maar met een kroon, waaier en scepter, ben ik toch al behoorlijk in stijl.
Een witte slim-fit spijkerbroek? Maatje 30?quote:
Ieuw...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar kan ik niet inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een witte slim-fit spijkerbroek? Maatje 30?
Bij de IKEA hadden ze de kingsize beddengoed in de Plundra.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoop dat ze iets met mijn maten kunnen
Die broek zal mij vast wel passenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef creno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoop dat ze iets met mijn maten kunnen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij de IKEA hadden ze de kingsize beddengoed in de Plundra.
Tja... pech...quote:
Jeuj! Je hebt een slim-fit witte spijkerbroek gewonnen in maatje 30quote:
quote:
Tja, je mag een gegeven spijkerbroek niet in de pijp kijken...quote:
Wel in de gulp?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja, je mag een gegeven spijkerbroek niet in de pijp kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |