quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ben jij zelf geen Turk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Cahir het volgende:
Moeten jullie niet op straat rondlopen met je babyroze nike joggingbroek en een petje op je hoofd?
ocquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Cahir het volgende:
Moeten jullie niet op straat rondlopen met je babyroze nike joggingbroek en een petje op je hoofd?
Moet jij niet naar [HOMO]?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef Cahir het volgende:
The OC?quote:
Nèh, maar ik zie 'm wel 's bij [HOMO].quote:
Wat doe jij daar dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nèh, maar ik zie 'm wel 's bij [HOMO].
Showdown. Morgen. 12.00. Amsterdam Bijlmer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:14 schreef Cahir het volgende:
Kom vechten dan
Zo communiceren jullie toch?
Turkse homo's, die bestaan ook nog.quote:
Dat is echt een vette film, trouwens.quote:
quote:
Wauwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Turkse homo's, die bestaan ook nog.
Cahir klinkt anders behoorlijk Turks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Homo (ghehehege )
nee kweet zijn afkomst niet. Nederlands denk ik?
Ewa, vechten dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cahir klinkt anders behoorlijk Turks.
dat denkt ik tenminste, omdat ie vaker kankert op turkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, een echte knuffelallochtoon. Zo'n 'Ik hoor niet bij hen maar bij jullie' Turk. Bah.
Is geheimquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
Cahir, verlos ons van deze onwetendheid en beantwoord mijn vraag nou eens.
Levolution 2.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denkt ik tenminste, omdat ie vaker kankert op turken
Ehhh...quote:
500!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
Hé, maar hallo: back to the subject.
FISSA!!!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat denkt ik tenminste, omdat ie vaker kankert op turken
Voor 'ewa' ga je maar naar het Marokkanentopic, hoor.quote:
Hoe zie je verschil tussen Turk en Marokkaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Voor 'ewa' ga je maar naar het Marokkanentopic, hoor.
quote:
Ja, spoot lekker met bloed enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Zijn jullie al moslim bij de geboorte?
Ben een koerd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is ie gewoon Nederlands, hoor.
Sommige wel andere niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Je bent wel voorbarig, zeg.quote:
Moslims.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
O, oké.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige wel andere niet.
Het is te herkennen aan een bepaalde vlek op de rug , ook wel moslimvlek genoemd.
Snorren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
500!!!!! Yeahhhh los, feestje bij mij thuis, dresscode: ????
Defol, geri zekali. Hij kankert vaak op Turken en heeft een Turkse naam. Of het is een Turk met een ID-crisis of een Koerd. Duh.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige wel andere niet.
Het is te herkennen aan een bepaalde vlek op de rug , ook wel moslimvlek genoemd.
Waar kanker ik dan op turken volgens jou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Defol, geri zekali. Hij kankert vaak op Turken en heeft een Turkse naam. Of het is een Turk met een ID-crisis of een Koerd. Duh.
Rustig, dropje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Defol, geri zekali. Hij kankert vaak op Turken en heeft een Turkse naam. Of het is een Turk met een ID-crisis of een Koerd. Duh.
Geen idee. Ik volg jou niet. Maar volgens Bilmi doe je het, en ik geloof haar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waar kanker ik dan op turken volgens jou?pff
Oh?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij [..] heeft een Turkse naam.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cahir?wasRedirected=truequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bilmi lult onzinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg jou niet. Maar volgens Bilmi doe je het, en ik geloof haar.
En dan gaan we dansen op Çikita Muz.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
yeahhhhen t-shirts met turkije vlag opdruk!!
Fissa?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
Hé, maar hallo: back to the subject.
FISSA!!!
Straks zit het fout in mijn gedachtes, maar volgens mij is hij het. Nooit gevolgd, maar wel voorbij zien komen en nooit gesnapt waar ie vandaan komt. Hij had een tijdje ook een pic met zn vriendin online staan en dat was zeker geen Hollands uiterlijk. Dus ja idcrisis of koerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg jou niet. Maar volgens Bilmi doe je het, en ik geloof haar.
Een Koerd dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Straks zit het fout in mijn gedachtes, maar volgens mij is hij het. Nooit gevolgd, maar wel voorbij zien komen en nooit gesnapt waar ie vandaan komt. Hij had een tijdje ook een pic met zn vriendin online staan en dat was zeker geen Hollands uiterlijk. Dus ja idcrisis of koerd
Wat is deze, versta jij geen straat?quote:
Vriendin?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Straks zit het fout in mijn gedachtes, maar volgens mij is hij het. Nooit gevolgd, maar wel voorbij zien komen en nooit gesnapt waar ie vandaan komt. Hij had een tijdje ook een pic met zn vriendin online staan en dat was zeker geen Hollands uiterlijk. Dus ja idcrisis of koerd
Ik ben homo in de kast. Jeweetzelf. Dus vriendin om de schijn op te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef GenusButeo het volgende:
Emel en Zel: hij is homo. Dus Emel, je hebt het verkeerd. Drop the subject.
Noem jij dit incognito?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Welke yarak heeft gvd Cahir bij ons op de massa gegooid!!!??
NEEM TERUG!
dat nrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
En dan gaan we dansen op Çikita Muz.
Guilty.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Welke yarak heeft gvd Cahir bij ons op de massa gegooid!!!??
NEEM TERUG!
Staat er op jouw kont 'ram-me-dan'?quote:
Tsk, tsk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik ben homo in de kast. Jeweetzelf. Dus vriendin om de schijn op te houden.
Wanneer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat nrmaar is goed, hepinizi beklerim
Toe. Goed idee.quote:
quote:
Dat is die andere Turk, slimmerd. Kan even niet op zijn naam komen, die met z'n fototoestel. Row-1.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |