Je bent wel voorbarig, zeg.quote:
Moslims.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Zijn jullie al moslim bij de geboorte?
O, oké.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige wel andere niet.
Het is te herkennen aan een bepaalde vlek op de rug , ook wel moslimvlek genoemd.
Snorren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
500!!!!! Yeahhhh los, feestje bij mij thuis, dresscode: ????
Defol, geri zekali. Hij kankert vaak op Turken en heeft een Turkse naam. Of het is een Turk met een ID-crisis of een Koerd. Duh.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sommige wel andere niet.
Het is te herkennen aan een bepaalde vlek op de rug , ook wel moslimvlek genoemd.
Waar kanker ik dan op turken volgens jou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Defol, geri zekali. Hij kankert vaak op Turken en heeft een Turkse naam. Of het is een Turk met een ID-crisis of een Koerd. Duh.
Rustig, dropje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Defol, geri zekali. Hij kankert vaak op Turken en heeft een Turkse naam. Of het is een Turk met een ID-crisis of een Koerd. Duh.
Geen idee. Ik volg jou niet. Maar volgens Bilmi doe je het, en ik geloof haar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waar kanker ik dan op turken volgens jou?pff
Oh?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij [..] heeft een Turkse naam.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cahir?wasRedirected=truequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bilmi lult onzinquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg jou niet. Maar volgens Bilmi doe je het, en ik geloof haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |