Als jij nou met de tissue klaarstaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wanneer jullie kunnen.. Wel echt komen!
ik bedoel niet choclat hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is die andere Turk, slimmerd. Kan even niet op zijn naam komen, die met z'n fototoestel.
O hier ben je al net zo vriendelijk en grappig als bij ons.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja beetje homo's in elkaar te slaan. Dan doen wij turken toch graag?
Wat? Row-1 is geen Turk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij en je verkering #12!
Detective wikwakka2 tot uw dienst.
wie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij en je verkering #12!
Detective wikwakka2 tot uw dienst.
Ja, verwarring, chaos ende onbegrip. Ik weet het even allemaal niet meer. Het is alweer tijd voor Samwell, om even tot onszelf te komen.quote:
Deze is beter:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, verwarring, chaos ende onbegrip. Ik weet het even allemaal niet meer. Het is alweer tijd voor Samwell, om even tot onszelf te komen.
Nog nooit homo's gezien in je leven?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef IHVK het volgende:
Ze mogen je niet in die reeks zie ik Cahir?
Zijn er nog meer Rowen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
Wik bedoelt die andere Row, die rocker.
Hebben jullie ook zo'n last van vrouwennijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nog nooit homo's gezien in je leven?
Jawel. Hoezo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nog nooit homo's gezien in je leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |