Ik heb geen benul van de wijzigingen, ik opende het topic omdat ik het slootquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is het lijstje niet aangepast? Is wellicht wel zo handig.
edit: ik zie dat dit topic nèt geopend is, excusez-moi.
Klopt. Ik was in de war.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef HeatWave het volgende:
De vorige had geen nummer, dus ik dacht dat het de eerste was.
Wat denk je zelf?quote:
Geen idee, bleem HeetWijfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:41 schreef RealZeus het volgende:
Waarom ben ik uit het lijstje gehaald?![]()
Ik ben er heul wel.
Jullie hebben zijn tagje dan wel weg gehaald maar het blijft een kutmod.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, bleem HeetWijf
Je staat er weer bij.
Je komt gewoonquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Nuja, sta ik niet eens bij de misschieners!
En jimbo is geen misschiener meer, die komt gewoon niet.
Ik zie nog even,quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik als er nog een update van de lijst komt bij 'misschien'?
*kuch*.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik stel voor dat er even iemand een wikiOP maakt. Ivm de aanmeldingen.
Kun je jezelf op de pagina in de post boven je, erin zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mag overigens bij misschieners,.
Kan ik niet,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je jezelf op de pagina in de post boven je, erin zetten.
Ik heb je er al bij gezet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan ik niet,. Ik snap nooit een bal van Wiki's.
Weet alleen hoe je ze moet kopieren,.
Dankjewel,quote:
Waarom? Na een paar biertjes en een vuist vol pinda's (quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
Dus het gaat nog steeds door. Nu hopen dat er nog bekende komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
Contact gestoordquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom? Na een paar biertjes en een vuist vol pinda's () zijn we allemaal bekenden van elkaar
Oe! Dat zou wel heel leuk zijn als je komtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik kom misschien ook, mocht ik in NL zijn
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef sp3c het volgende:
ik kom ook!
heb wel eten nodig dus als Heatwave ook komt vind ik het ok
Je hoeft mijn eten/drinken niet te jatten deze keer hoor, ik koop wel een Big Mac voor jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef sp3c het volgende:
ik kom ook!
Ik jat je eten niet ik neem je bestelling gewoon meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft mijn eten/drinken niet te jatten deze keer hoor, ik koop wel een Big Mac voor je.
dat gaat helemaal goedkomen jongquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:38 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben nog steeds van plan om te komen. Mits m'n werk me niet inroostert in die week. Zo niet, dan kom ik volledig alleen en ken ik ook helemaal niemand die nu op de komers lijst staat. Maar na flink wat alcohol, vandalisme in de domstad, geruzie en emotionele onzin die de volgende dag vergeten is verwacht ik wel dat daar wel verandering in komt.
Spannend!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Stairways in utrecht.. das zo dichtbij dan mag ik niet ontbreken.. tot dan.
Nog even mee wachten tot in de laatste week voor de meet graagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Was het grote afmelden al begonnen of moet ik nog even wachten?
Oiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef Myraela het volgende:
Was het grote afmelden al begonnen of moet ik nog even wachten?
Okay.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nog even mee wachten tot in de laatste week voor de meet graag
Ga je wel op tijd weg ivm tram??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef sp3c het volgende:
ik kom ook!
maar je komt dus nietquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze vindt ons allemaal veuls te oud.
Ik niet, maar ik ben geestelijk nog jong. Maar feit blijft dat we haar leeftijd keer twee zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben geestelijk nog jong. Maar feit blijft dat we haar leeftijd keer twee zijn.
en jij dan nog +2.![]()
Ik wist dat Myraela al 21,5 wasquote:
Idd, geneuzel. Als ik met vrienden uit eten ga is het gewoon rekening/aantal eters.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
eten doe ik wel in de trein ofzois altijd een chaos met 'de rekening'... doe 't niet zo snel meer... dat mee eten op een FOK! meet
kijk, dat je niet 20 euro meer gaat betalen, ok, dat snap ik. Maar dat je op de cent nauwkeurig gaat lopen uitrekenen wat je had en niet meer wilt betalen, of blijkbaar nog minder, want er zijn genoeg meets geweest waarbij iedereen steevast bleef volhouden 'nee hoor, heb echt genoeg betaald', terwijl de stapel geld niet genoeg was om de rekening te betalen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, geneuzel. Als ik met vrienden uit eten ga is het gewoon rekening/aantal eters.
Met fokkers kan dat niet"mijn hoofdgerecht was 4 euro goedkoper dan dat van jou!"
Inderdaad ik eet wel apart met wat mensen die niet moeilijk doen over geld uitgevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
eten doe ik wel in de trein ofzois altijd een chaos met 'de rekening'... doe 't niet zo snel meer... dat mee eten op een FOK! meet
omg wat pijnlijk zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk, dat je niet 20 euro meer gaat betalen, ok, dat snap ik. Maar dat je op de cent nauwkeurig gaat lopen uitrekenen wat je had en niet meer wilt betalen, of blijkbaar nog minder, want er zijn genoeg meets geweest waarbij iedereen steevast bleef volhouden 'nee hoor, heb echt genoeg betaald', terwijl de stapel geld niet genoeg was om de rekening te betalen..
dan maar naar de mac ofzo, en per persoon bestellen!
Tuurlijk, als jij bijv alleen een voorgerecht neemt betaal je minder, maar normaal gesproken eet iedereen ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk, dat je niet 20 euro meer gaat betalen, ok, dat snap ik. Maar dat je op de cent nauwkeurig gaat lopen uitrekenen wat je had en niet meer wilt betalen, of blijkbaar nog minder, want er zijn genoeg meets geweest waarbij iedereen steevast bleef volhouden 'nee hoor, heb echt genoeg betaald', terwijl de stapel geld niet genoeg was om de rekening te betalen..
dan maar naar de mac ofzo, en per persoon bestellen!
Ik heb dan ook een aantal keer echt veels teveel gedokt, gewoon om van het gezeik af te zijn en weg te kunnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Hoe meer mensen zeiken over het betalen, hoe meer ik altijd de neiging krijg om dan maar extra/alles te betalen. Wat heb ik daar een hekel aan zeg.
I'm with stupidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een aantal keer echt veels teveel gedokt, gewoon om van het gezeik af te zijn en weg te kunnen.
GMTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
HW: daar voor stond ik net op van de bankom te opperen
"wokrestaurant waar je voor 25 euro 2 uur onbeperkt eet en drinkt"![]()
maarreuh.. dat meot vast ergens zitten daarwokken
quote:
Geen idee, waarom denk jij dat je genegeerd wordtquote:
No clue, daarom vraag ik het ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, waarom denk jij dat je genegeerd wordt.
had al gegoogled ja, maar we hebben ooit met de Slankies ergens tapa's gegeten, dat was echt puik, arrangement voor 19.50, wel exclusief drank, dat wel, maar wellicht is zoiets iets?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Misschien
er niet zo'n woktoko in het centrum of redelijk in de buurt
dat zou dan wel kunnen misschien inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had al gegoogled ja, maar we hebben ooit met de Slankies ergens tapa's gegeten, dat was echt puik, arrangement voor 19.50, wel exclusief drank, dat wel, maar wellicht is zoiets iets?
Nu iig ff slapenbrainstorm ik nog wel verder
Dat doen ze in de Stairway ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
enige nadeel is dat de meeste wokrestaurants Bavaria schenken lijkt 't wel, maar ach, na 8 proef je dat niet meer
In de eerste paar jaar van de meets maakte ik altijd een pot, liet iedereen meebetalen wie veel ging drinken en een paar mensen die fris dronken haalden zelf iets, werkte perfect. We hadden soms een pot van 200 euro en bestelden hele bladen tequilaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet zoiets pas op de dag zelf.quote:
Dat is een beetje de bedoeling. En trouwens, als je iemand van FOK! kent is dat totaal niet te vergelijken met iemand IRL. Dus je kent eigenlijk helemaal niemandquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Wow dat gaat druk worden in de Stair.
Misschien dat ik wel kom, ik ken eigenlijk niemand.
Dank je wel, Pascalle.quote:
Chowiwowiwowiwoi.quote:
Oh ja, ik moest je negeren, dat was het.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chowiwowiwowiwoi. [ afbeelding ]
Je kent me toch wel?
Waarom zou je mij in godsnaam willen negeren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest je negeren, dat was het.
Ik faal.
Ik weet het ook niet, dat was de trend gisteren chowitjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou je mij in godsnaam willen negeren?
Zolang het maar niet persoonlijk is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat was de trend gisteren chowitje.
Uiteraard nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zolang het maar niet persoonlijk is..
ga er gewoon vanuit dat ik er een paar mis en dan ben ik altijd op tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd weg ivm tram??
weinig keus als je maar 1 van de 2 data kanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zit tetwijfelen.. deze meet of die van 11 september.. wat een keuzes.
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zit tetwijfelen.. deze meet of die van 11 september.. wat een keuzes.
Kom je ook?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weinig keus als je maar 1 van de 2 data kan
Ik heb nog geen idee, maar die spare-ribs in de Stairway vind ik wel goed te knagen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
Ik zie alweer gezeik over het eten. Ik bestel gewoon een shagadelic burger voor mezelf en de rest zoekt het maar uit
het eten is prima, de bediening moet worden gestenigd...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, maar die spare-ribs in de Stairway vind ik wel goed te knagen.![]()
Dat zou dus wel een optie kunnen zijn.
die bij oksel, denk het welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom kiezen?![]()
[..]
Kom je ook?
Tegen die tijd zijn mijn ouders wel klaar met de verbouwing en zal ik kijken of er nog wat stenen over zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het eten is prima, de bediening moet worden gestenigd...
Idd, ik loop een burgerking of Mac binnen op utrecht centraalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
Ik zie alweer gezeik over het eten. Ik bestel gewoon een shagadelic burger voor mezelf en de rest zoekt het maar uit
Is hij niet al 16, inmiddels?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:50 schreef Splutje het volgende:
Alsof AdvancedPower ergens binnen komt, met zijn 15 jaar
Ik maakte een opmerking over gezamenlijk uit eten gaan, maar dat was o.a. voor moemoe bedoeldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, ik loop een burgerking of Mac binnen op utrecht centraal
Anyway, ik ga even eten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik maakte een opmerking over gezamenlijk uit eten gaan, maar dat was o.a. voor moemoe bedoeldZullen we nu ophouden over eten?
Dit. Ik ga echt niet zitten eten bij een zuipmeet met onbekenden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, ik loop een burgerking of Mac binnen op utrecht centraal
Ja, das heel logischquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit. Ik ga echt niet zitten eten bij een zuipmeet met onbekenden.
Wie zegt dat het een zuipmeet wordt? Het is 2010. Een boel mensen die elkaar kennen van een forum gaan met elkaar op een terasje zitten en iedereen bestelt en betaalt zelf, denk dat de meeste mensen niet zuipen maar gewoon gezellig bier, fris of wijn drinken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit. Ik ga echt niet zitten eten bij een zuipmeet met onbekenden.
Nou ja, het is in een cafe, wat verwachten mensen dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef liesje1979 het volgende:
De meets waar ik ben geweest waren tot nu toe altijd wel zuipmeets hoor.
Zelfs in 2010
ja, ik dacht al..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Naar Utrecht? Ben je gek, dat is sneller en goedkoper met de trein voor mij
Ja, dat viel reuze mee, al waren er wel een paar flink de weg kwijt hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond de semi-10-jaar-meet overigens wel meevallen![]()
maar was toen ook vrij vroeg weer weg
Oh, oops! Mijn komst is nog steeds niet zeker, dus aan mij heb je niet veel denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik maakte een opmerking over gezamenlijk uit eten gaan, maar dat was o.a. voor moemoe bedoeldZullen we nu ophouden over eten?
idemquote:
Daar stond je alquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan naar zeker, of stond ik daar al?
Kijk Q lief aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
Perhaps, perhaps. Ff zien of ik ergens kan crashen.
Ik geef alleen een suggestiequote:
Stairway Utrecht, tijd onbekend maar rond 6 uur zullen er vast al wel een stelletje zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:31 schreef -Engel- het volgende:
Zet mij, tot er meer bekend is, maar op de maybe lijst.....!!!!
Want waar staat hoe laat en zo waar????
Ik sluit aan bij perhaps dus. Wariom sta ik er niet in?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:53 schreef vencodark het volgende:
Perhaps, perhaps. Ff zien of ik ergens kan crashen.
Laatste update van het lijstje was op 11 augustus toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik sluit aan bij perhaps dus. Wariom sta ik er niet in?
Omdat ik zelden op GC kom zeker?
Een moderator, FA ofzo moet dan even de OP edittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik sluit aan bij perhaps dus. Wariom sta ik er niet in?
Omdat ik zelden op GC kom zeker?
Juichquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Yuki het volgende:
Zaterdag 4 september in de Stairway te Utrecht
Roept u maar!
Komers:
zeker / min of meer zeker:
08gnot
advancedpower
biogarde
damart
dark_angelus
egeltje1985
flores
fraubitch
friek_
ian_nick
juiced
juicyhil
kluts
liesje1979
light
lotusss
maanvis
meravigliosa
myraela
o.us
paul
pietjepuk007
purplerose
pussydeluxe
ratelslangetje
RealZeus
remlof
reya
rifoki
skippy22
socios
suikertaartje
thepianoman
tijnbrein
Yuki
misschien:
beach
dubbeldrank
Isetmyfriendsonfire
Jofunu-kun
misstique
nielsch
patje1987
SHERMAN
Chiefbigfoot + aanhang
Moemoe
suikertaartje
ThePianoMan
jofunu-kun
paul
rifoki
siegfried
stroopwafels
the_legend_killer
ChipsZak
LovelyLady
ReV66
YipYip
vencodark
Godshand
-Engel-
whosvegas
Spezza19
Cue_
JoeBravo
Zo weer compleet?
Idem.quote:
Jep, ik komquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
yvon! kom jij nog!?
en swarm!?
en Piet?
en Mikkie?
nee ik ben verdwenen? Ik stond bij misschienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Yuki het volgende:
Roept u maar!
Komers:
zeker / min of meer zeker:
08gnot
advancedpower
biogarde
damart
dark_angelus
egeltje1985
flores
fraubitch
friek_
ian_nick
juiced
juicyhil
kluts
liesje1979
light
lotusss
maanvis
meravigliosa
myraela
o.us
paul
pietjepuk007
purplerose
pussydeluxe
ratelslangetje
RealZeus
remlof
reya
rifoki
skippy22
socios
suikertaartje
thepianoman
tijnbrein
Yuki
misschien:
beach
dubbeldrank
Isetmyfriendsonfire
Jofunu-kun
misstique
nielsch
patje1987
SHERMAN
Chiefbigfoot + aanhang
Moemoe
suikertaartje
ThePianoMan
jofunu-kun
paul
rifoki
siegfried
stroopwafels
the_legend_killer
ChipsZak
LovelyLady
ReV66
YipYip
vencodark
Godshand
-Engel-
whosvegas
Spezza19
Cue_
JoeBravo
Zo weer compleet?
Maar jij moet ook gewoon bij min of meer zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ben verdwenen? Ik stond bij misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar jij moet ook gewoon bij min of meer zekerk weet niet waar en wanneer ik van de lijst verdwenen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is in de buurt dus de kans dat ik daadwerkelijk kom is vrij groot maar ligt eraan hoe ik me die dag voel
![]()
Same. Waarschijnlijk moet ik werken die dag, dus als ik heel gaar terugkom in Utrecht word t niet veelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
k weet niet waar en wanneer ik van de lijst verdwenen benen het is in de buurt dus de kans dat ik daadwerkelijk kom is vrij groot maar ligt eraan hoe ik me die dag voel
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same. Waarschijnlijk moet ik werken die dag, dus als ik heel gaar terugkom in Utrecht word t niet veel
Maar ik ben wel min of meer zeker dat ik ga
Vorig weekend kon ik immers ook naar de stairway, na 4 uurtjes slaap en 8 uur werkenquote:
Dat zijn juist de beste momenten om te gaan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig weekend kon ik immers ook naar de stairway, na 4 uurtjes slaap en 8 uur werken
Je was een stuk wakkerder dan ik was.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig weekend kon ik immers ook naar de stairway, na 4 uurtjes slaap en 8 uur werken
Is er geen van tweeën.. Hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Socios het volgende:
Wat is het begin- en eindtijdstip van de meet?
Ik kom met de trein uit Friesland. De laatste komt weer om 02.10u aan in Leeuwarden (Vertrek 23.51u van Utrecht Centraal)
Tegen het einde van de middag komen de eersten volgens mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Socios het volgende:
Ik kom met de trein uit Friesland. De laatste komt weer om 02.10u aan in Leeuwarden (Vertrek 23.51u van Utrecht Centraal)
Wodka-rockstar doet wonderenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Je was een stuk wakkerder dan ik was.
regel een slaapplek..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Socios het volgende:
Er kokmt wel een kipquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Roept u maar!
Komers:
pussydeluxe
Jij niet dan?quote:
Hmmmm, nee. Qua conditie denk ik dat ik beter mijn krachten kan sparen voor het begin van het nieuwe studiejaar (de maandag erop).quote:
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil graag.. maar heb een huis gekregen en ben er druk mee.
Wat is verstandig
Ah ok, jammer maar ik snap het wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm, nee. Qua conditie denk ik dat ik beter mijn krachten kan sparen voor het begin van het nieuwe studiejaar (de maandag erop).
Ben jij dan niet de bloemetjes aan het buiten zetten in Frankrijk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat zij zegt, dat dagje maakt het verschil ook niet.
Ik heb er zin in.
Nou, ik mag toch hopen dat ik uiterlijk vrijdag terug kom.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij dan niet de bloemetjes aan het buiten zetten in Frankrijk?
Anders drink ik wel een biertje extra voor jouquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch hopen dat ik uiterlijk vrijdag terug kom.
Dat mag sowieso want ik ben met de auto.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders drink ik wel een biertje extra voor jou
Mooi meer bier voor de restquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat mag sowieso want ik ben met de auto.
Volgens mij zijn de meeste juist 30+ daarom twijfel ik of ik wel moet gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:51 schreef Godshand het volgende:
Wie zijn eigenlijk de 30+ers van de meet?
Voor het zo'n kinderdisco wordt...
Neequote:Op zondag 29 augustus 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady meld zich als dertiger af
Anders zijn er niet genoeg mooie vrouwenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:38 schreef tijnbrein het volgende:
Anders zijn er niet genoeg mooie vrouwen
Moeten we vast een stil hoekje voor je reserveren? Met een tafel waar je onder kunt kruipen als Yvonne op je af komt?quote:
Hoeft niet Yvonne komt nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moeten we vast een stil hoekje voor je reserveren? Met een tafel waar je onder kunt kruipen als Yvonne op je af komt?
Ja volgens mij zat zij dan in Londonquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat is dit nou?![]()
Een meet zonder ons aller FOK!moeder?
Dan nog heeft Skippy dat tafeltje nodig. Die durft echt niks tegen FB te zeggen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja volgens mij zat zij dan in London
Of tegen iemand andersquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog heeft Skippy dat tafeltje nodig. Die durft echt niks tegen FB te zeggen.
Die is een week later in Wierden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer in de stairwayWas vorig jaar ook al, tijdens de vervangende tienjaarsmeet.
Wanneer gaan we nou kamperen??
Ik zit me net aan te melden gekquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef RealZeus het volgende:
Het Grote Afzeggen is begonnen, zie ik?
Dankjewel, schatquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit me net aan te melden gekOp Suikertaartje moet je niet letten
Bier zuipen en Yvonne in de kont knijpenquote:
Aaaaaaaaaaaaah!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou komen -maar stand niet in de lijst- maar moet toch afzeggen. Ten eerste financieel en ten tweede wat familieomstandigheden die mn hoofd niet helemaal naar een meet zetten...
volgende keer beter dus..
idd, daar reken je opquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef Q. het volgende:
Oh, ik kom ook maar ik wil niet op de lijst, mijn komst moet een verrassing blijven. Q op een meet, dat verwacht je niet.
we willen dan ook geen onbekende newbies zienquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef Q. het volgende:
Oh, ik kom ook maar ik wil niet op de lijst, mijn komst moet een verrassing blijven. Q op een meet, dat verwacht je niet.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef Q. het volgende:
Ohquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
we willen dan ook geen onbekende newbies zien.
ik was het woordje "mannelijke" vergetenquote:
Wat een tref!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik was het woordje "mannelijke" vergeten.
Dat hoeft ook nietquote:
Vroeger was ik QyRoZ. CUB. Enzo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef glasbak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat meen je niet..![]()
Dat moet dan wel heel erg lang geleden zijn
Zou kunnen, daar ben ik ook wel eens geweest. Maar ik heb je volgens mij minimaal 2x gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wacht even.. was dat niet bij defje thuis toen? Of was dat weer wat anders?
jij gaat toch eten bij de stairway, jou zien we toch nietquote:
Nee, nooit meer van m'n leven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij gaat toch eten bij de stairway
Goed idee. En iedereen dit leest trek lering uit de wijze Mike!quote:
hangt eraf waar. Komend weekend is het wel 80/90s feest in de Winkelquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil wel daarna ergens anders naartoe om te dansener gaan vast wel meer mensen mee toch?
Jaaaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
maak van mijn "misschien" maar een zeker
nou, tof hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik kom stiekem, jullie merken niet eens dat ik daar ben.
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
hangt eraf waar. Komend weekend is het wel 80/90s feest in de Winkel
Het restant van je leven is niet lang genoeg meer om daar nog een keer op je eten te wachten.quote:
Het is nog geen tijd voor Het Grote Afmelden hè?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
Hey, meer aanmeldingen dan afmeldingen deze week so far, dat hoort niet
ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nog geen tijd voor Het Grote Afmelden hè?
Slapen? Neem gewoon de eerste trein op zondagochtendquote:
Volgens HW.... (in een ander topic)... mogen we dat zelf wetenquote:
AYEquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens HW.... (in een ander topic)... mogen we dat zelf weten![]()
Ik stel voor rond 19:00 of misschien iets eerder... of later... maar dat ligt aan de verdere planning
LDG en ik willen in ieder geval nog ergens gaan dansen..... 2 opties>>>>
Superstyle in Tivoli of iets 80/90 in de winkel van sinkel (beide redelijk in de buurt van de stairway)
Edit: Ik geef morgen door hoe laat ik waar ben... incl ... de data van de verschillende opties...
Goed plan say AYE.....
![]()
oja AYE!!!!
Ff googlen eh?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
AYE
Alleen wat is Starways? En zijn er verzamelplekken op stations waar we allemaal een hoedje met een fokvlaggetje krijgen ofzo? Wat ik kan het zeker niet vinden.
Oh nee he, kom jij ook?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
AYE
Alleen wat is Starways? En zijn er verzamelplekken op stations waar we allemaal een hoedje met een fokvlaggetje krijgen ofzo? Wat ik kan het zeker niet vinden.
het is vlakbij het station, zo moeilijk is het niet te vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:49 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
AYE
Bubbles is veel, maar geen jochiequote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Stefan het volgende:
Gewoon op de muziek van het Goede Doel afgaan, jochie.
Ken je klassiekersquote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bubbles is veel, maar geen jochie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |